SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Als ik ZK was zou ik nu enorm veel wapens gaan leveren.quote:Op maandag 23 december 2024 16:13 schreef Ulx het volgende:
Flink wat Norks aam gort geholpen. Ze maken nogal wat fouten.
Dus het is zaak om snel meer raketten en granaten te leveren voordat ze leren van hun fouten.
De president die voorstander is van het leveren van wapens aan Oekraïne (wat ook al ingewikkeld is) heeft wat rechtzaken aan z'n broek hangen. De oppositie wil zich niet bemoeien met de oorlog.quote:Op maandag 23 december 2024 16:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als ik ZK was zou ik nu enorm veel wapens gaan leveren.
Samen met Fico een walgelijke, onderdanige hielenlikker van een oorlogszuchtige dictator.quote:Op maandag 23 december 2024 17:23 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Viktor kust nog even de kont van Vlad.
quote:Op maandag 23 december 2024 18:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mooi dat er nog EU-leiders zijn die wel vrede zijn en democratie en mensenrechten wel belangrijk vinden en dit niet in de uitverkoop doen voor Blackrock en de Amerikaanse wapenlobby. Mensen zoals Orban, Fico en ook Vucic van Servie.
Leiders die opkomen voor de belangen van Europa en niet voor het Amerikaanse grootkapitaal.
Stel je aan zeg.quote:Op maandag 23 december 2024 17:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Samen met Fico een walgelijke, onderdanige hielenlikker van een oorlogszuchtige dictator.
Stel je aan zeg.quote:Op maandag 23 december 2024 17:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Samen met Fico een walgelijke, onderdanige hielenlikker van een oorlogszuchtige dictator.
Ja ik hou ook van jou maar je irriteert me inmiddels mateloosquote:
Jeetje, jij bent wel echt de personificatie van het hoefijzermodel...quote:Op maandag 23 december 2024 18:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mooi dat er nog EU-leiders zijn die wel vrede zijn en democratie en mensenrechten wel belangrijk vinden en dit niet in de uitverkoop doen voor Blackrock en de Amerikaanse wapenlobby. Mensen zoals Orban, Fico en ook Vucic van Servie.
Leiders die opkomen voor de belangen van Europa en niet voor het Amerikaanse grootkapitaal.
Extreem linkse/rechtste dictatorknuffelaar.quote:Op maandag 23 december 2024 18:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent wel echt de personificatie van het hoefijzermodel...
Een machtige vermogensbeheerder.quote:
Hij heeft toch ook gewoon gelijk? Als Orban en Slowakije graag Poetin willen pijpen, waarom zitten ze dan in de NAVO?quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 17:23 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Viktor kust nog even de kont van Vlad.
Nee ze komen op voor hun eigen belangen.quote:Op maandag 23 december 2024 18:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mooi, die zijn bruikbaar.quote:🚀 Germany sends large aid package to Ukraine, including IRIS-T air defence systems and Patriot launchers
https://bsky.app/profile/pravda.ua/post/3ldyjeqc6nc2r
quote:The military aid package also included two Patriot launchers.
In addition, it includes:
15 Leopard 1 A5 tanks;
two Gepard self-propelled anti-aircraft systems;
30 MRAP armoured vehicles with mine protection;
PzH 2000 self-propelled howitzer;
12 armoured vehicles with kinetic defence systems;
two TRML-4D radars;
AIM-9L/I-1 Sidewinder guided missiles;
ammunition for Leopard 1 and Leopard 2 tanks;
120 GMW grenade launchers,
52,000 155-mm shells,
65,000 rounds of ammunition for Gepard systems.
30 Vector drones, 24 RQ-35 Heidrun drones, and 14 Hornet XR drones;
5 AMPS helicopter self-defence systems;
45 diving scooters;
12 Zetros lorries and 8 Zetros fuel tankers.
The package also included small arms:
Op dit soort dingen heeft de vredesbrigade gek genoeg nooit een antwoord.quote:Op maandag 23 december 2024 18:35 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Estland ook meteen aan Rusland geven voor de belangen van Europa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |