Uit Trump's eigen post op Truth Social:quote:
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/113698764270730405quote:For purposes of National Security and Freedom throughout the World, the United States of America feels that the ownership and control of Greenland is an absolute necessity.
Ik lees het, klinkt als onzin.quote:Op maandag 23 december 2024 16:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Uit Trump's eigen post op Truth Social:
[..]
https://truthsocial.com/@(...)s/113698764270730405
Aha, en onder die omstandigheden is het natuurlijk geen bemoeienis met de interne politiek van anderen?quote:Op maandag 23 december 2024 16:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik lees het, klinkt als onzin.
Maar hij gaat niks inpikken, hij wil het graag hebben omdat ie het belangrijk vindt.
Heeft Conan nog een leuke special aan gewijd destijdsquote:Op maandag 23 december 2024 15:12 schreef Jaeger85 het volgende:
Is die clown nog steeds geobsedeerd door Groenland? Tijdens ijn eerst term wilde hij het nog kopen van Denemarken en nu zelfs annexeren?
Ik denk het niet.quote:Op maandag 23 december 2024 16:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Puerto Rico onafhankelijk, ik denk dat ze daar best voor te porren zijn.
Alaska naar Rusland inderdaad.
Dan een volwaardige staat van makenquote:Op maandag 23 december 2024 16:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
https://en.m.wikipedia.or(...)an_status_referendum
Overigens moet Trump lekker doen wat hij het beste acht voor de VS, net zoals andere leiders dat voor hun landen moeten doen. Dat hij zichzelf (en zijn land) daarmee voor lul zet is een consequentie die hij op de koop toe zal moeten nemen.
quote:Op maandag 23 december 2024 16:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik lees het, klinkt als onzin.
Mhm ja.quote:Op maandag 23 december 2024 11:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat serieus was
Met of zonder transsoldaten?quote:Op maandag 23 december 2024 16:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Trump gaat dus als hij voet bij stuk houd en daad bij woord voegt, door zijn eigen leger hardhandig worden afgezet.
Als eerste in de geschiedenis van Amerika.
Nee, hij wil het nog steeds kopen.quote:Op maandag 23 december 2024 15:12 schreef Jaeger85 het volgende:
Is die clown nog steeds geobsedeerd door Groenland? Tijdens ijn eerst term wilde hij het nog kopen van Denemarken en nu zelfs annexeren?
quote:Op maandag 23 december 2024 14:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, beter dat, dan dat stoken in het M-O en Oekraiene.
Wie er het eerst een vlag weet te planten in het midden van het eiland mag het hebben.quote:Op maandag 23 december 2024 15:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
North Sentinel Island is van mij jongens.
Vermoedelijk niet. Dat er zelfs in Nederland wappies zijn die hem verdedigen is eigenlijk zorgelijker…quote:Op maandag 23 december 2024 17:12 schreef xpompompomx het volgende:
Wat een volidioot is die broekpoepende bejaarde toch altijd. Is hij nog wel vol bij zijn verstand eigenlijk?
Hoho, wij hebben ook onze eigen leiders hoor.quote:Op maandag 23 december 2024 17:12 schreef xpompompomx het volgende:
Wat een volidioot is die broekpoepende bejaarde toch altijd. Is hij nog wel vol bij zijn verstand eigenlijk?
Hopelijk blijft het bij bluffen.quote:Op maandag 23 december 2024 14:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Leuke trend hoor, stukjes land of hele landen op eisen
Hij heeft zelf op z’n social media gezegd dat hij anders andere stappen gaat ondernemen. Dat is een dreiging uiten.quote:Op maandag 23 december 2024 16:59 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Nee, hij wil het nog steeds kopen.
De media gebruikt weer eens termen zodat het lijkt alsof hij het wil annexeren.
Maar ja, is dat omdat Trump zelf uiteindelijk tot andere inzichten is gekomen of omdat hij afgeremd werd door zijn toen nog min of meer verstandige adviseurs/ministers?quote:Op maandag 23 december 2024 18:15 schreef sp3c het volgende:
Zijn vorige termijn riep hij ook vanalles
Deed niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |