Dat is al bijna 10/15 jaar gaande.quote:Op maandag 23 december 2024 07:51 schreef quirina het volgende:
Dit kan ons land niet gebruiken. Onze regering is niet betrouwbaar en stabiel.
En dat ligt niet aan Pieter alleen. Het is een zooitje wat meer met elkaar bezig is dan met het regeren van het land.
Hadden ze ook uitgezondenquote:Op zondag 22 december 2024 17:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Hij had beter kunnen zeggen, excuus ik moet nodig naar de plee. Dan was er niks aan de hand geweest.
Goh, history repeats....quote:Op maandag 23 december 2024 07:51 schreef quirina het volgende:
Dit kan ons land niet gebruiken. Onze regering is niet betrouwbaar en stabiel.
En dat ligt niet aan Pieter alleen. Het is een zooitje wat meer met elkaar bezig is dan met het regeren van het land.
Dat zou bij een live interview ook zo zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 10:21 schreef phpmystyle het volgende:
Beetje sneu om die camera te laten draaien als iemand het even moeilijk heeft, dan toch doordraaien vind ik echt laag en een teken van onfatsoen. Alles voor de mooie shots.
Echter geeft het ook een mooi inkijkje in de persoon Pieter Omtzigt. De ogenschijnlijk zwaar aangezette verhalen lijken helemaal niet zwaar aangezet te zijn, ze kloppen. Je merkte dat hij bijna uit zijn slof schoot. Er is niet mee te werken.
Ja en nu is die niet live.quote:Op maandag 23 december 2024 10:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zou bij een live interview ook zo zijn.
Al langer.quote:Op maandag 23 december 2024 10:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is al bijna 10/15 jaar gaande.
Persoonlijke ego's die zich gedragen als een klas met groep 8 leerlingen.
Gaat tijd worden dat ze weer eens het land gaan regeren uit naam van de bevolking, en niet elke keer dat gekloot en gehannes om ego's te strelen of kapot te maken.
Het is best schandalig eigenlijk.
Al heel lang, ja.quote:Op maandag 23 december 2024 10:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Al langer.
Melkert had ook zo zijn persoonlijke vete richting Fortuyn.
Waarna beide senatoren met elkaar op de vuist gingen.quote:Ik zal ervoor zorgen dat jij zo spoedig mogelijk wordt gedeporteerd.
Hendrik Adams (Boerenpartij en tijdens de oorlog SS-lid) tegen senator Jan Baas (VVD)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in 1846 daagde twee kamerleden elkaar uit tot een heus duel met secondanten.![]()
Dat had ik willen meemaken.
[ Bericht 7% gewijzigd door capricia op 23-12-2024 10:51:48 ]"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
We weten niet eens of dit waar is, en bovendien zijn die onderhandelingen geheim.quote:Op maandag 23 december 2024 11:02 schreef recursief het volgende:
Ik heb het interview teruggekeken. Ik snap dat het nieuws is maar het is wel een beetje treurig dat iedereen het nu over de emotionele Omtzigt heeft, terwijl ik het veel schokkender vind dat Wilders 5 jaar celstraf wilde zetten op het in huis hebben van een boek. Een boek!
Woningnood is hoog? Buiten de vraag in hoeverre dat er is, hoe dat komt, wat de oorzaken zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 08:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
14 jaar rutte
De woningnood is omhoog gegaan
De huizenprijzen hebben record hoogtes bereikt
Het aantal immigranten is omhoog
De toplonen zijn omhoog
De belasting ontduiking is omhoog
Zijn dat nu echt omhoog punten waar de gemiddelde Nederlander blij van wordt?
Het gaat niet over het eenmalig emotioneel zijn van Omtzigt.quote:Op maandag 23 december 2024 11:02 schreef recursief het volgende:
Ik heb het interview teruggekeken. Ik snap dat het nieuws is maar het is wel een beetje treurig dat iedereen het nu over de emotionele Omtzigt heeft, terwijl ik het veel schokkender vind dat Wilders 5 jaar celstraf wilde zetten op het in huis hebben van een boek. Een boek!
Precies, feitelijk gezien zijn de jaren onder Rutte voor Nederland en de Nederland echt heel goed geweest.quote:Op maandag 23 december 2024 08:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De werkloosheid is recordlaag, de welvaart hoog, we zijn relatief soepel door COVID heen gerold. En die hoge huizenprijzen zijn voor wie al bezit had best prettig.
En zo kan je nog wel even doorgaan. Onderaan de streep denk ik dat de jaren Rutte voor de gemiddelde Nederlander best ok waren.
Maar dat zijn de feiten, ik besef ook dat het gevoel anders kan zijn.
Lijkt me toch dat we Rutte en zijn kompaan Blok wel mogen aanrekenen dat de woningcorporaties op grote schaal hun aanbod moesten verpatsen aan buitenlandse investeerders.quote:Op maandag 23 december 2024 11:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Woningnood is hoog? Buiten de vraag in hoeverre dat er is, hoe dat komt, wat de oorzaken zijn.
In hoeverre heeft Rutte daar iets mee van doen?
Precies, niets.
Woningprijzen zijn hoog. Ja, en? De woningprijzen zijn nu nog hoger dan onder Rutte. Dus wat is je punt?
De waarde van producten stijgen. Of dacht jij dat huizen nog net zo veel zou blijven als in 1900?
Aantal immigranten is omhoog.
Ja, en? Wat heeft Rutte daarmee te maken? En is dat iets slechts? (nee). Er zijn heel erg veel problemen in de wereld. Daarnaast moet je juist kijken naar hoeveel Nederland relatief aan immigranten krijgt, en dat zijn er weinig. Dus wees Rutte dankbaar zou ik zeggen.
Toplonen zijn omhoog. Leuk voor ze. De normale lonen zijn ook omhoog. Ik heb een doodnormaal baantje en vorig jaar, of 2 jaar geleden? kreeg ik ineens iets van 10% stijging ter compensatie. Echt absurd.
Belastingontduiking is hoog. Tja, kijk daar je buurman eens voor aan zou ik zeggen.
De gemiddelde Nederlander is er de afgelopen jaren alleen maar op vooruit gegaan.
Dus zou de gemiddelde Nederland blij moeten zijn? Ja.
Er zouden toch 100000en woningen bijkomen tot 2030?quote:Op maandag 23 december 2024 11:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Woningnood is hoog? Buiten de vraag in hoeverre dat er is, hoe dat komt, wat de oorzaken zijn.
In hoeverre heeft Rutte daar iets mee van doen?
Precies, niets.
Eh, we zijn 1 van de kleinste landen he?quote:Woningprijzen zijn hoog. Ja, en? De woningprijzen zijn nu nog hoger dan onder Rutte. Dus wat is je punt?
De waarde van producten stijgen. Of dacht jij dat huizen nog net zo veel zou blijven als in 1900?
Aantal immigranten is omhoog.
Ja, en? Wat heeft Rutte daarmee te maken? En is dat iets slechts? (nee). Er zijn heel erg veel problemen in de wereld. Daarnaast moet je juist kijken naar hoeveel Nederland relatief aan immigranten krijgt, en dat zijn er weinig. Dus wees Rutte dankbaar zou ik zeggen.
Dat heeft Rutte geregeld voor je?quote:Toplonen zijn omhoog. Leuk voor ze. De normale lonen zijn ook omhoog. Ik heb een doodnormaal baantje en vorig jaar, of 2 jaar geleden? kreeg ik ineens iets van 10% stijging ter compensatie. Echt absurd.
Op vooruit gegaan...quote:De gemiddelde Nederlander is er de afgelopen jaren alleen maar op vooruit gegaan.
Dus zou de gemiddelde Nederland blij moeten zijn? Ja.
Inderdaad. Wilders is daar veel te genuanceerd voorquote:Op maandag 23 december 2024 11:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat serieus was
Die onderhandelingen kunnen dan wel vertrouwelijk zijn geweest, er is ook over Omtzigt uit gelekt.quote:Op maandag 23 december 2024 11:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We weten niet eens of dit waar is, en bovendien zijn die onderhandelingen geheim.
Kan me niet voorstellen dat dat serieus was
Ik zei al dat ik het ook niet netjes vindt om dit er niet uit te knippen, als je in een niesbui of hoestbui schiet hoeft dat ook niet uigezonden te worden.quote:Op maandag 23 december 2024 12:06 schreef recursief het volgende:
[..]
Die onderhandelingen kunnen dan wel vertrouwelijk zijn geweest, er is ook over Omtzigt uit gelekt.
Omtzigt wilde niet live bij WNL geinterviewd worden, juist omdat hij nog minder belastbaar is. Dat heeft WNL hem gegeven. Dat het 'm tijdens het interview toch wat teveel wordt is natuurlijk nieuws, maar dat had WNL best op een wat integerder manier kunnen laten zien. Nu is dat wat beklijft en wordt al het andere dat ook echt nieuwswaardig is volledig hierdoor buiten beeld gedrukt.
Ik had het veel interessanter gevonden als Rick Nieman had doorgevraagd op de celstraffen voor Koranbezit en blokkeren van wegen. Ik had bijvoorbeeld willen weten waarom Omtzigt besloot te blijven onderhandelen toen dat op tafel kwam.
Daar had Nieman inderdaad op door moeten vragen. Nu is het toch een beetje alles voor de views, ten koste van de inhoud.quote:Op maandag 23 december 2024 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik het ook niet netjes vindt om dit er niet uit te knippen, als je in een niesbui of hoestbui schiet hoeft dat ook niet uigezonden te worden.
Wat mij betreft had er doorgevraagd mogen worden over celstraffen voor die onzin, ik kan het mij nauwelijks voorstellen. Ik denk dat het een fantasie is, of dat het publiek een enorme context wordt onthouden.
Boeiend?quote:Op maandag 23 december 2024 11:53 schreef Toine51 het volgende:
Er zouden toch 100000en woningen bijkomen tot 2030?
Schijnbaar ken jij het woord ''relatief'' niet.quote:Eh, we zijn 1 van de kleinste landen he?
Owh, dus al het ''slechte'' is door Rutte en al het goede is ondanks Rutte?quote:Dat heeft Rutte geregeld voor je?
Alles stijgt klopt, dat is normaal in de wereld.quote:Op vooruit gegaan...
Paar tientjes netto erop vooruit, maar onder de streep houdt je net zoveel, vaak minder, over omdat alles meestijgt. Verzekering, huur, belasting, boodschappen...
Nou, nou, wat zijn we blij....
Rick Nieman kan volgens mij helemaal niet kritisch interviewen.quote:Op maandag 23 december 2024 12:06 schreef recursief het volgende:
[..]
Die onderhandelingen kunnen dan wel vertrouwelijk zijn geweest, er is ook over Omtzigt uit gelekt.
Omtzigt wilde niet live bij WNL geinterviewd worden, juist omdat hij nog minder belastbaar is. Dat heeft WNL hem gegeven. Dat het 'm tijdens het interview toch wat teveel wordt is natuurlijk nieuws, maar dat had WNL best op een wat integerder manier kunnen laten zien. Nu is dat wat beklijft en wordt al het andere dat ook echt nieuwswaardig is volledig hierdoor buiten beeld gedrukt.
Ik had het veel interessanter gevonden als Rick Nieman had doorgevraagd op de celstraffen voor Koranbezit en blokkeren van wegen. Ik had bijvoorbeeld willen weten waarom Omtzigt besloot te blijven onderhandelen toen dat op tafel kwam.
Nee, dat is idd niet boeiend..quote:
Dus waarom zouden wij meer opvangen als relatief klein land?quote:Schijnbaar ken jij het woord ''relatief'' niet.
Ik mag aannmemen dat jouw baas je loon heeft laten stijgen?quote:Owh, dus al het ''slechte'' is door Rutte en al het goede is ondanks Rutte?
Wat sneu
Alle lasten stijgen hé?quote:Alles stijgt klopt, dat is normaal in de wereld.
Maar ondanks dat de lasten stijgen, stijgen de inkomens veel harder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |