abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215966768
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 07:51 schreef quirina het volgende:
Dit kan ons land niet gebruiken. Onze regering is niet betrouwbaar en stabiel.
En dat ligt niet aan Pieter alleen. Het is een zooitje wat meer met elkaar bezig is dan met het regeren van het land.
Dat is al bijna 10/15 jaar gaande.

Persoonlijke ego's die zich gedragen als een klas met groep 8 leerlingen.

Gaat tijd worden dat ze weer eens het land gaan regeren uit naam van de bevolking, en niet elke keer dat gekloot en gehannes om ego's te strelen of kapot te maken.

Het is best schandalig eigenlijk.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 23 december 2024 @ 10:21:46 #152
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215966808
Beetje sneu om die camera te laten draaien als iemand het even moeilijk heeft, dan toch doordraaien vind ik echt laag en een teken van onfatsoen. Alles voor de mooie shots.

Echter geeft het ook een mooi inkijkje in de persoon Pieter Omtzigt. De ogenschijnlijk zwaar aangezette verhalen lijken helemaal niet zwaar aangezet te zijn, ze kloppen. Je merkte dat hij bijna uit zijn slof schoot. Er is niet mee te werken.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 23 december 2024 @ 10:22:53 #153
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215966816
Ook ironisch is dat hij zwaar gemotioneerd raakt omdat er uit vertrouwlijke gesprekken gelekt wordt, en dat vind ik terecht. Maar twee zinnen later meldt hij dat zaken als straf op bezit Koran oid (vraag mij af of het waar is) hij heeft moeten tegenhouden. Terwijl die gesprekken vertrouwelijk zijn.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 23 december 2024 @ 10:25:05 #154
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215966830
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 17:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Hij had beter kunnen zeggen, excuus ik moet nodig naar de plee. Dan was er niks aan de hand geweest.
Hadden ze ook uitgezonden :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215966831
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 07:51 schreef quirina het volgende:
Dit kan ons land niet gebruiken. Onze regering is niet betrouwbaar en stabiel.
En dat ligt niet aan Pieter alleen. Het is een zooitje wat meer met elkaar bezig is dan met het regeren van het land.
Goh, history repeats....
  FOK!fotograaf maandag 23 december 2024 @ 10:27:09 #156
842 Zorro
Z
pi_215966850
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 10:21 schreef phpmystyle het volgende:
Beetje sneu om die camera te laten draaien als iemand het even moeilijk heeft, dan toch doordraaien vind ik echt laag en een teken van onfatsoen. Alles voor de mooie shots.

Echter geeft het ook een mooi inkijkje in de persoon Pieter Omtzigt. De ogenschijnlijk zwaar aangezette verhalen lijken helemaal niet zwaar aangezet te zijn, ze kloppen. Je merkte dat hij bijna uit zijn slof schoot. Er is niet mee te werken.
Dat zou bij een live interview ook zo zijn.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 23 december 2024 @ 10:28:18 #157
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215966863
quote:
6s.gif Op maandag 23 december 2024 10:27 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat zou bij een live interview ook zo zijn.
Ja en nu is die niet live.
Stel dat je moet niezen in een interview, moet je dat dan uitzenden?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215967026
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 10:16 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Dat is al bijna 10/15 jaar gaande.

Persoonlijke ego's die zich gedragen als een klas met groep 8 leerlingen.

Gaat tijd worden dat ze weer eens het land gaan regeren uit naam van de bevolking, en niet elke keer dat gekloot en gehannes om ego's te strelen of kapot te maken.

Het is best schandalig eigenlijk.
Al langer.
Melkert had ook zo zijn persoonlijke vete richting Fortuyn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator maandag 23 december 2024 @ 10:46:03 #159
236264 crew  capricia
pi_215967093
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 10:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Al langer.
Melkert had ook zo zijn persoonlijke vete richting Fortuyn.
Al heel lang, ja. :Y

1939:
„Handgemeen in de 2e Kamer. Rost van Tonningen verwijderd.”
https://www.parlement.com(...)de_kamer_rost_van#p2

1966:
quote:
Ik zal ervoor zorgen dat jij zo spoedig mogelijk wordt gedeporteerd.

Hendrik Adams (Boerenpartij en tijdens de oorlog SS-lid) tegen senator Jan Baas (VVD)
Waarna beide senatoren met elkaar op de vuist gingen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in 1846 daagde twee kamerleden elkaar uit tot een heus duel met secondanten. _O-
Dat had ik willen meemaken.

[ Bericht 7% gewijzigd door capricia op 23-12-2024 10:51:48 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215967267
Ik heb het interview teruggekeken. Ik snap dat het nieuws is maar het is wel een beetje treurig dat iedereen het nu over de emotionele Omtzigt heeft, terwijl ik het veel schokkender vind dat Wilders 5 jaar celstraf wilde zetten op het in huis hebben van een boek. Een boek!
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 23 december 2024 @ 11:08:26 #161
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215967361
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 11:02 schreef recursief het volgende:
Ik heb het interview teruggekeken. Ik snap dat het nieuws is maar het is wel een beetje treurig dat iedereen het nu over de emotionele Omtzigt heeft, terwijl ik het veel schokkender vind dat Wilders 5 jaar celstraf wilde zetten op het in huis hebben van een boek. Een boek!
We weten niet eens of dit waar is, en bovendien zijn die onderhandelingen geheim.
Kan me niet voorstellen dat dat serieus was _O-
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215967741
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 08:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]
14 jaar rutte

De woningnood is omhoog gegaan

De huizenprijzen hebben record hoogtes bereikt

Het aantal immigranten is omhoog

De toplonen zijn omhoog

De belasting ontduiking is omhoog

Zijn dat nu echt omhoog punten waar de gemiddelde Nederlander blij van wordt?
Woningnood is hoog? Buiten de vraag in hoeverre dat er is, hoe dat komt, wat de oorzaken zijn.
In hoeverre heeft Rutte daar iets mee van doen?
Precies, niets.

Woningprijzen zijn hoog. Ja, en? De woningprijzen zijn nu nog hoger dan onder Rutte. Dus wat is je punt?
De waarde van producten stijgen. Of dacht jij dat huizen nog net zo veel zou blijven als in 1900?

Aantal immigranten is omhoog.
Ja, en? Wat heeft Rutte daarmee te maken? En is dat iets slechts? (nee). Er zijn heel erg veel problemen in de wereld. Daarnaast moet je juist kijken naar hoeveel Nederland relatief aan immigranten krijgt, en dat zijn er weinig. Dus wees Rutte dankbaar zou ik zeggen.

Toplonen zijn omhoog. Leuk voor ze. De normale lonen zijn ook omhoog. Ik heb een doodnormaal baantje en vorig jaar, of 2 jaar geleden? kreeg ik ineens iets van 10% stijging ter compensatie. Echt absurd.

Belastingontduiking is hoog. Tja, kijk daar je buurman eens voor aan zou ik zeggen.

De gemiddelde Nederlander is er de afgelopen jaren alleen maar op vooruit gegaan.
Dus zou de gemiddelde Nederland blij moeten zijn? Ja.
pi_215967755
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 11:02 schreef recursief het volgende:
Het gaat niet over het eenmalig emotioneel zijn van Omtzigt.
Maar het compleet labiel zijn van Omtzigt. Keer op keer op keer.
pi_215967772
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2024 08:33 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
De werkloosheid is recordlaag, de welvaart hoog, we zijn relatief soepel door COVID heen gerold. En die hoge huizenprijzen zijn voor wie al bezit had best prettig.
En zo kan je nog wel even doorgaan. Onderaan de streep denk ik dat de jaren Rutte voor de gemiddelde Nederlander best ok waren.
Maar dat zijn de feiten, ik besef ook dat het gevoel anders kan zijn.
Precies, feitelijk gezien zijn de jaren onder Rutte voor Nederland en de Nederland echt heel goed geweest.
En de dingen die misschien minder gaan heeft Rutte helemaal geen invloed op gehad.
  maandag 23 december 2024 @ 11:49:17 #165
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_215967801
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Woningnood is hoog? Buiten de vraag in hoeverre dat er is, hoe dat komt, wat de oorzaken zijn.
Precies, niets.

Woningprijzen zijn hoog. Ja, en? De woningprijzen zijn nu nog hoger dan onder Rutte. Dus wat is je punt?
De waarde van producten stijgen. Of dacht jij dat huizen nog net zo veel zou blijven als in 1900?

Ja, en? Wat heeft Rutte daarmee te maken? En is dat iets slechts? (nee). Er zijn heel erg veel problemen in de wereld. Daarnaast moet je juist kijken naar hoeveel Nederland relatief aan immigranten krijgt, en dat zijn er weinig. Dus wees Rutte dankbaar zou ik zeggen.

Toplonen zijn omhoog. Leuk voor ze. De normale lonen zijn ook omhoog. Ik heb een doodnormaal baantje en vorig jaar, of 2 jaar geleden? kreeg ik ineens iets van 10% stijging ter compensatie. Echt absurd.

Belastingontduiking is hoog. Tja, kijk daar je buurman eens voor aan zou ik zeggen.

De gemiddelde Nederlander is er de afgelopen jaren alleen maar op vooruit gegaan.
Lijkt me toch dat we Rutte en zijn kompaan Blok wel mogen aanrekenen dat de woningcorporaties op grote schaal hun aanbod moesten verpatsen aan buitenlandse investeerders.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_215967857
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Precies, niets.
Er zouden toch 100000en woningen bijkomen tot 2030?

quote:

Eh, we zijn 1 van de kleinste landen he?

quote:
Dat heeft Rutte geregeld voor je?
:')
quote:
Op vooruit gegaan...
Paar tientjes netto erop vooruit, maar onder de streep houdt je net zoveel, vaak minder, over omdat alles meestijgt. Verzekering, huur, belasting, boodschappen...

Nou, nou, wat zijn we blij....
pi_215967884
Prima kamerlid, wanstaltig slechte partijleider.
  maandag 23 december 2024 @ 11:56:24 #168
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_215967885
Je weet niet wat er allemaal nog meer aan de hand is in iemands leven, he.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 23 december 2024 @ 11:57:46 #169
319979 Fok-it
All is well
pi_215967893
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 11:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Inderdaad. Wilders is daar veel te genuanceerd voor

“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215967976
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 11:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
We weten niet eens of dit waar is, en bovendien zijn die onderhandelingen geheim.
Die onderhandelingen kunnen dan wel vertrouwelijk zijn geweest, er is ook over Omtzigt uit gelekt.

Omtzigt wilde niet live bij WNL geinterviewd worden, juist omdat hij nog minder belastbaar is. Dat heeft WNL hem gegeven. Dat het 'm tijdens het interview toch wat teveel wordt is natuurlijk nieuws, maar dat had WNL best op een wat integerder manier kunnen laten zien. Nu is dat wat beklijft en wordt al het andere dat ook echt nieuwswaardig is volledig hierdoor buiten beeld gedrukt.

Ik had het veel interessanter gevonden als Rick Nieman had doorgevraagd op de celstraffen voor Koranbezit en blokkeren van wegen. Ik had bijvoorbeeld willen weten waarom Omtzigt besloot te blijven onderhandelen toen dat op tafel kwam.
  maandag 23 december 2024 @ 12:09:22 #171
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215968003
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 12:06 schreef recursief het volgende:

[..]
Die onderhandelingen kunnen dan wel vertrouwelijk zijn geweest, er is ook over Omtzigt uit gelekt.

Omtzigt wilde niet live bij WNL geinterviewd worden, juist omdat hij nog minder belastbaar is. Dat heeft WNL hem gegeven. Dat het 'm tijdens het interview toch wat teveel wordt is natuurlijk nieuws, maar dat had WNL best op een wat integerder manier kunnen laten zien. Nu is dat wat beklijft en wordt al het andere dat ook echt nieuwswaardig is volledig hierdoor buiten beeld gedrukt.

Ik had het veel interessanter gevonden als Rick Nieman had doorgevraagd op de celstraffen voor Koranbezit en blokkeren van wegen. Ik had bijvoorbeeld willen weten waarom Omtzigt besloot te blijven onderhandelen toen dat op tafel kwam.
Ik zei al dat ik het ook niet netjes vindt om dit er niet uit te knippen, als je in een niesbui of hoestbui schiet hoeft dat ook niet uigezonden te worden.

Wat mij betreft had er doorgevraagd mogen worden over celstraffen voor die onzin, ik kan het mij nauwelijks voorstellen. Ik denk dat het een fantasie is, of dat het publiek een enorme context wordt onthouden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215968068
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 12:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik zei al dat ik het ook niet netjes vindt om dit er niet uit te knippen, als je in een niesbui of hoestbui schiet hoeft dat ook niet uigezonden te worden.

Wat mij betreft had er doorgevraagd mogen worden over celstraffen voor die onzin, ik kan het mij nauwelijks voorstellen. Ik denk dat het een fantasie is, of dat het publiek een enorme context wordt onthouden.
Daar had Nieman inderdaad op door moeten vragen. Nu is het toch een beetje alles voor de views, ten koste van de inhoud.
pi_215968301
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:53 schreef Toine51 het volgende:

Er zouden toch 100000en woningen bijkomen tot 2030?
Boeiend?

quote:
Eh, we zijn 1 van de kleinste landen he?
Schijnbaar ken jij het woord ''relatief'' niet.

quote:
Dat heeft Rutte geregeld voor je?
Owh, dus al het ''slechte'' is door Rutte en al het goede is ondanks Rutte?
Wat sneu :')

quote:
Op vooruit gegaan...
Paar tientjes netto erop vooruit, maar onder de streep houdt je net zoveel, vaak minder, over omdat alles meestijgt. Verzekering, huur, belasting, boodschappen...

Nou, nou, wat zijn we blij....
Alles stijgt klopt, dat is normaal in de wereld.
Maar ondanks dat de lasten stijgen, stijgen de inkomens veel harder.
pi_215968385
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 12:06 schreef recursief het volgende:

[..]

Rick Nieman kan volgens mij helemaal niet kritisch interviewen.
pi_215968481
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 12:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Boeiend?
Nee, dat is idd niet boeiend..
:')!
quote:
Schijnbaar ken jij het woord ''relatief'' niet.
Dus waarom zouden wij meer opvangen als relatief klein land?
quote:
Owh, dus al het ''slechte'' is door Rutte en al het goede is ondanks Rutte?
Wat sneu :')
Ik mag aannmemen dat jouw baas je loon heeft laten stijgen?
Of ben je in dienst van de overheid?
quote:
Alles stijgt klopt, dat is normaal in de wereld.
Maar ondanks dat de lasten stijgen, stijgen de inkomens veel harder.
Alle lasten stijgen hé?
Je kan wel 10% loonsverhoging krijgen, maar als alle maandelijkse lasten met 5% en meer stijgen + de rest, dan houdt je niet veel over..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')