SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel prijzig iddquote:Op maandag 23 december 2024 10:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik schrok een beetje ik denk ga weer eens ouderwets newyork pizza app checken is daar een aanbieding van 2pizza, elk voor 13,95 per stuk maar dat noem ik eigenlijk geen aanbieding meer.
Maar New York pizza is sowieso duurder dan Domino's
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Idd, gewoon bij Domino's eentje halen voor 5,95quote:Op maandag 23 december 2024 10:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel prijzig iddMaar New York pizza is sowieso duurder dan Domino's
![]()
Jaaahquote:Op maandag 23 december 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]bijna tijd om uit te pakken.
Waar haal(de) jij de e-books vandaan?
Yes of uit de supermarkt, alleen weet ik niet of mikey een oven heeftquote:Op maandag 23 december 2024 10:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Idd, gewoon bij Domino's eentje halen voor 5,95"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hmmmm,zin in shoarma.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pizza kan je ook wel afbakken in een pan. Oh wacht hij heeft geen kookplaatTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heb je een kookplaat voor je kop?quote:Op maandag 23 december 2024 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Pizza kan je ook wel afbakken in een pan. Oh wacht hij heeft geen kookplaat![]()
![]()
Eerst een hele tijd gedownload (gratizquote:Op maandag 23 december 2024 10:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
JaaahWaar haal(de) jij de e-books vandaan?
) maar is soms gedoe.. daarna Kobo abonnement op gezet.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerst een hele tijd gedownload (gratiz) maar is soms gedoe.. daarna Kobo abonnement op gezet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, want als ik dat wel zou hebben zou ik hem aan Mickey gevenquote:Op maandag 23 december 2024 10:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je een kookplaat voor je kop?Trotste mama van Ambar
Zo een combi geval dat werkt niet zo goed.quote:Op maandag 23 december 2024 10:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes of uit de supermarkt, alleen weet ik niet of mikey een oven heeftThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lief welquote:Op maandag 23 december 2024 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want als ik dat wel zou hebben zou ik hem aan Mickey geven![]()
![]()
Zal jou eens aaienquote:Op maandag 23 december 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja grappig dat wiebel staartje bij het aaien![]()
![]()
Ah ja dat gaat dan via de e-reader zelf.. Ik zag/las wel dat het ook via de bibliotheek site kan alleen moet je dan adobe installerenquote:Op maandag 23 december 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerst een hele tijd gedownload (gratiz) maar is soms gedoe.. daarna Kobo abonnement op gezet.
Heb je ook een wiebelstaartje?quote:Op maandag 23 december 2024 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo nu en dan wil ik wel lief zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah ok.. dan maar gewoon bij domino's bestellenquote:Op maandag 23 december 2024 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo een combi geval dat werkt niet zo goed.
Weet ik tochquote:Op maandag 23 december 2024 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo nu en dan wil ik wel lief zijn![]()
Oh ja dat kan ook nog. Lang niet meer gekeken daar, vond dat er weinig aanbod was via hun maar kan inmiddels veranderd zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 10:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja dat gaat dan via de e-reader zelf.. Ik zag/las wel dat het ook via de bibliotheek site kan alleen moet je dan adobe installerenSmile, it's free therapy.![]()
Hey Birdiequote:Op maandag 23 december 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]bijna tijd om uit te pakken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Neequote:Op maandag 23 december 2024 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je ook een wiebelstaartje?Trotste mama van Ambar
Jij bent niet goed hoor.quote:
Zal wel even kijken welke meer gratis boeken heeftquote:Op maandag 23 december 2024 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook nog. Lang niet meer gekeken daar, vond dat er weinig aanbod was via hun maar kan inmiddels veranderd zijn.
quote:Op maandag 23 december 2024 10:52 schreef Lovely het volgende:
FEE / Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen![]()
![]()
Haske leuk.quote:Op maandag 23 december 2024 10:52 schreef Lovely het volgende:
FEE / Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen
Bij deze.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wansmaak is ook smaak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Kukquote:Op maandag 23 december 2024 11:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ga zo rustig een drukje doen.
Lekker manquote:Op maandag 23 december 2024 11:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ga zo rustig een drukje doen.![]()
![]()
Benje 'uit gedrukt "quote:
Je bent gewoon jaloers omdat je zelf geen smaak hebtquote:Trotste mama van Ambar
Karbiet schietenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kloptquote:Op maandag 23 december 2024 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je zelf geen smaak hebt![]()
![]()
Zoiets?Bekijk deze YouTube-videoquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoiets?Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik las 'twister'quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Leuk spul toch?quote:
Het is trouwens carbid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Datis wel beter, overdwars is pijnlijkquote:Op maandag 23 december 2024 11:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee, de vrucht moet zich nog in de juiste positie leggen.
Hey Marioquote:
Soul wilde je helpen met je muis maar jij ging liever film kijken,je krijgt de groetjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blijkbaar werkt alles weer?quote:Op maandag 23 december 2024 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul wilde je helpen met je muis maar jij ging liever film kijken,je krijgt de groetjes.![]()
Krijgt die ook een muis?quote:Op maandag 23 december 2024 11:22 schreef mario390 het volgende:
muis heb ik gekopt en geschenk vor daniela![]()
Ik doe daar wel mijn best voor.Maar meneer hoefde opeens geen hulp.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sja, dan houdt het opquote:Op maandag 23 december 2024 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe daar wel mijn best voor.Maar meneer hoefde opeens geen hulp.![]()
Dat wisten we.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan ik jullie nog wel eens wat nieuws vertellen?Trotste mama van Ambar
Jazeker.quote:Op maandag 23 december 2024 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik jullie nog wel eens wat nieuws vertellen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vast welquote:Op maandag 23 december 2024 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik jullie nog wel eens wat nieuws vertellen?![]()
Ben je zwanger?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen heiligman.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Om zwanger te worden moet je in de buurt zijn geweest van spermaTrotste mama van Ambar
De tweede of derde keer?quote:Op maandag 23 december 2024 11:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu aan het testen is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
What happened at the Kerstborrel stays at the Kerstborrelquote:Op maandag 23 december 2024 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Om zwanger te worden moet je in de buurt zijn geweest van sperma![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch, jullie kennen elkaar toch?![]()
![]()
![]()
Ik verliet de kerstborrel vroegtijdigquote:Op maandag 23 december 2024 11:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
What happened at the Kerstborrel stays at the KerstborrelTrotste mama van Ambar
Dat verhaal ken ik.quote:Op maandag 23 december 2024 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik verliet de kerstborrel vroegtijdig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijd genoeg voor sperma dusquote:Op maandag 23 december 2024 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik verliet de kerstborrel vroegtijdig![]()
Morguhquote:
Ik doe niet aan seks. Iedereen weet dat.Trotste mama van Ambar
Lach je mij uit of toequote:
Hoe toch op.quote:Op maandag 23 december 2024 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe niet aan seks. Iedereen weet dat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tommie beweert andersquote:Op maandag 23 december 2024 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe niet aan seks. Iedereen weet dat.![]()
Je vliegt zelfs naar Florida.
quote:Fijn dat jij beter weet wat ik doe dan ik zelf.quote:Trotste mama van Ambar
Was even vergeten dat de hele wereld seks geobsedeerd is en ik nietEn dat het daarom absoluut niet mogelijk is dat ik iemand van het andere geslacht gezien heb zonder mij heb laten uitwonen.
Trotste mama van Ambar
+1 hoorquote:Op maandag 23 december 2024 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Was even vergeten dat de hele wereld seks geobsedeerd is en ik nietEn dat het daarom absoluut niet mogelijk is dat ik iemand van het andere geslacht gezien heb zonder mij heb laten uitwonen.
![]()
Ik ben zo terug. Even een lul verhaal verzinnen hoe ik mij met de kerstborrel helemaal heb laten uitwonen in de bezemkast.
Trotste mama van Ambar
Door de bezemstokquote:Op maandag 23 december 2024 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zo terug. Even een lul verhaal verzinnen hoe ik mij met de kerstborrel helemaal heb laten uitwonen in de bezemkast.
Laat je niet zo kennen muisquote:Op maandag 23 december 2024 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zo terug. Even een lul verhaal verzinnen hoe ik mij met de kerstborrel helemaal heb laten uitwonen in de bezemkast.![]()
Lekker, hij staat hier net door te lopen, vorige bakkie was koud geworden omdat ik iets moest doenquote:
Dot tochquote:Op maandag 23 december 2024 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, hij staat hier net door te lopen, vorige bakkie was koud geworden omdat ik iets moest doen![]()
![]()
quote:
Sommige mensen hebben een obsessie met mijn seks dan wel liefdesleven en gooien daar allerlei vooroordelen bij die ik niet leuk vind. En dan moet ik mij niet zo laten kennen?
Trotste mama van Ambar
Daarnaast zijn grapjes over zwangerschaptesten doen geen grapjes.Trotste mama van Ambar
Sommige mensen hebben een obsessie tegen mannen en gooien daar allerlei vooroordelen bij die mannen niet leuk vinden. En dan moeten mannen zich niet zo laten kennen?quote:Op maandag 23 december 2024 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een obsessie met mijn seks dan wel liefdesleven en gooien daar allerlei vooroordelen bij die ik niet leuk vind. En dan moet ik mij niet zo laten kennen?![]()
![]()
Maarja muis mag er weer niets van zeggen en moet het maar weer laten gaan
Ga weg ga heen.Trotste mama van Ambar
Kloptquote:Op maandag 23 december 2024 11:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je had meer dan 1000 posts gisteren joh![]()
![]()
We zitten in ONZ hequote:Op maandag 23 december 2024 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Maarja muis mag er weer niets van zeggen en moet het maar weer laten gaan
Ga weg ga heen.![]()
![]()
Oehhhh popcorntijd?quote:Op maandag 23 december 2024 11:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een obsessie tegen mannen en gooien daar allerlei vooroordelen bij die mannen niet leuk vinden. En dan moeten mannen zich niet zo laten kennen?![]()
Ja sorryquote:moest de tuintafel en de loungebak b innen zetten. Had nu iemand die mij even hielp
Momentje,dat wil ik zien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En sommige dingen in het leven zijn geen onzin en zou je niet als onzin moeten behandelen.quote:Trotste mama van Ambar
Daarnaast zijn grapjes over zwangerschaptesten in geen enkele situatie grapjes. In geen enkele situatie. Nooit niet. Klaar.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 23 december 2024 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En sommige dingen in het leven zijn geen onzin en zou je niet als onzin moeten behandelen.![]()
![]()
Hey murpquote:
![]()
O daar zou ik gek van worden al dat geflikker van kleurtjesquote:Op maandag 23 december 2024 11:51 schreef mario390 het volgende:
deze muis nu wisselt elke sekond bij de lichtjes de kleurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, da's zonde.quote:Op maandag 23 december 2024 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, hij staat hier net door te lopen, vorige bakkie was koud geworden omdat ik iets moest doenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En er worden grapjes gemaakt over mijn rug heen en ik mag er niet op reageren want het immers onzin
Oke echt
Trotste mama van Ambar
Zet maar een TR en ga door met je levenquote:Op maandag 23 december 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
En er worden grapjes gemaakt over mijn rug heen en ik mag er niet op reageren want het immers onzin
Oke echt![]()
Oké deze begrijp ik niet.quote:Op maandag 23 december 2024 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast zijn grapjes over zwangerschaptesten in geen enkele situatie grapjes. In geen enkele situatie. Nooit niet. Klaar.![]()
Ja is het ook, maar koude koffie vind ik echt niets aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook niet te drinken. Je zou het eventueel weer kunnen opwarmen in de ping, maar of dat lekker is....quote:Op maandag 23 december 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar koude koffie vind ik echt niets aan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 23 december 2024 11:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oké deze begrijp ik niet.quote:quote:Op maandag 23 december 2024 11:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu aan het testen isquote:Trotste mama van Ambar
Deze ook niet.quote:Op maandag 23 december 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke echtsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
De wasmachine is klaar, even strijken...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moge iedereen vlees lekker aanbranden en niet smaken deze dagen
Trotste mama van Ambar
Nou nee dank je. Vroeger deed mijn oma dat altijd. En dat stonk zoquote:Op maandag 23 december 2024 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook niet te drinken. Je zou het eventueel weer kunnen opwarmen in de ping, maar of dat lekker is....
Dan hadden ze nog van die pruttelkoffie en de laatste restjes werden nooit weggegooid maar opgewarmdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dat waren toch gewoon grapjes? Ze hadden ook kunnen zeggen dat je weer ongesteld moet worden ofzo.quote:![]()
Strijksequote:Op maandag 23 december 2024 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
De wasmachine is klaar, even strijken...![]()
![]()
Ik erken mijn meerdere.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blijkbaar is ze dat alquote:Op maandag 23 december 2024 11:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar dat waren toch gewoon grapjes? Ze hadden ook kunnen zeggen dat je weer ongesteld moet worden ofzo.![]()
![]()
Wat ga jij eten met de Kerst?quote:Op maandag 23 december 2024 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Moge iedereen vlees lekker aanbranden en niet smaken deze dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omg ik ga je trouwen want ik heb kleding die gestrijkt/gestreken moeten worden.quote:Op maandag 23 december 2024 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
De wasmachine is klaar, even strijken...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2024 11:57:37 ]![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 11:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omg ik ga je trouwen want ik heb kleding die gestrijkt/gestreken moeten worden.![]()
![]()
Oh shit zeg, dat ging ook wel ver ja.quote:Op maandag 23 december 2024 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar kan je nooit grapjes over maken hoor![]()
Toen ik op FOK! kwam was 200 posts al best veel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.sinterklaaskapoentje
![]()
Zo lunchen met moeder. Dan een stukje wandelen. Daarna voel ik me hopelijk wat beter.:')![]()
Ik hoop het ook voor je!quote:Op maandag 23 december 2024 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo lunchen met moeder. Dan een stukje wandelen. Daarna voel ik me hopelijk wat beter.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik weet nog dat tong80 de eerste was die 100.000 posts haalde. Nu hebben we iemand met een miljoen....quote:Op maandag 23 december 2024 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
Toen ik op FOK! kwam was 200 posts al best veel.:')![]()
O ben je ziek? Beterschap danquote:Op maandag 23 december 2024 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo lunchen met moeder. Dan een stukje wandelen. Daarna voel ik me hopelijk wat beter.
Ik heb 2 strijkbouten, een luxe en 1 van de HEMA.quote:
Niemand weet waar ze zijnEn mijn huis is echt niet echt groot
![]()
![]()
Dit is nou een lieve post.Geniet ervan.quote:Op maandag 23 december 2024 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo lunchen met moeder. Dan een stukje wandelen. Daarna voel ik me hopelijk wat beter.
zIk heb zo stoomding gekocht maar nog nooit gebruiktquote:Op maandag 23 december 2024 12:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb 2 strijkbouten, een luxe en 1 van de HEMA.
Niemand weet waar ze zijnEn mijn huis is echt niet echt groot
Wandelen is altijd goedquote:Op maandag 23 december 2024 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo lunchen met moeder. Dan een stukje wandelen. Daarna voel ik me hopelijk wat beter.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 12:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee zwaar depressief![]()
![]()
![]()
Kom na het wandelen hier maar terug.quote:Op maandag 23 december 2024 12:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee zwaar depressief“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is minderquote:Op maandag 23 december 2024 12:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee zwaar depressief![]()
Hopelijk komt er verbetering in, lijkt mij geen pretje. Dikke
Een kennis van mij ging altijd met de hond van de buren wandelen. Hij was ook erg depressief. Hij zei dat het hem wel goed deed veel wandelen.quote:Op maandag 23 december 2024 12:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe het elke dag wel minstens half uurtje
Nu zit het weer de laatste tijd niet echt mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Proest.![]()
![]()
Ik wandel ook een stuk minder.. ga natuurlijk niet door de regen een ommetje maken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waarom zou je?quote:Op maandag 23 december 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zIk heb zo stoomding gekocht maar nog nooit gebruikt
Af en toe heb ik er 1 nodig en dan neemt hij die van hem mee.
Daarna wordt hij boos op mij omdat hij alle strijkbouten wel ziet liggen.
Paar minuten later ben ik het vergeten![]()
![]()
Nee, dat is logisch. Hier schijnt nu het zonnetje, bij jou ook?quote:Op maandag 23 december 2024 12:05 schreef Lovely het volgende:
Ik wandel ook een stuk minder.. ga natuurlijk niet door de regen een ommetje makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vaak is er altijd nog wel een moment dat het droog isquote:Op maandag 23 december 2024 12:05 schreef Lovely het volgende:
Ik wandel ook een stuk minder.. ga natuurlijk niet door de regen een ommetje maken![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
I kom vandaag nog wel evrn langs. Heb weer een hele dag te overlevenquote:Op maandag 23 december 2024 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom na het wandelen hier maar terug.:')![]()
Yes en het is nog droogquote:Op maandag 23 december 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is logisch. Hier schijnt nu het zonnetje, bij jou ook?
Ja maar dan niet altijd tijd of zinquote:Op maandag 23 december 2024 12:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vaak is er altijd nog wel een moment dat het droog is
Jawelquote:Op maandag 23 december 2024 12:07 schreef maily het volgende:
[..]
O ik zie nu dat dinges 2e staat daar![]()
![]()
Prima,praten we dan wel even verder.U bent welkom.quote:Op maandag 23 december 2024 12:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
I kom vandaag nog wel evrn langs. Heb weer een hele dag te overleven“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Liever bolken met Justie?quote:Op maandag 23 december 2024 12:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar dan niet altijd tijd of zin![]()
![]()
Wat erg voor je dat het zo voor je voelt.quote:Op maandag 23 december 2024 12:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
I kom vandaag nog wel evrn langs. Heb weer een hele dag te overleven
Heb je even 2 minquote:
quote:Op maandag 23 december 2024 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat erg voor je dat het zo voor je voelt.Zo betrokken.quote:
Wat,zo gaat het gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze weet soms de namen niet eens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolken met Justie is werkelijk een uitdaging.quote:
Je moet goed blijven opletten anders word je weer punten door de neus geboord
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, hier! ☝quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mag ik dan een koffie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ALtijd lekkerquote:
Wat in het vat zit....quote:
Dankewol.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
We hebben altijd zin
in de heerlijke koffie van Justin![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die van u is ook prima hoor.quote:Op maandag 23 december 2024 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
We hebben altijd zin
in de heerlijke koffie van Justin
quote:Op maandag 23 december 2024 12:24 schreef JustinK het volgende:
Maar in het tempo van gebrokenglas
doen we straks allemaal een plas
twee liter vocht per dag
dat is wat u drinken mag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kan rijmen en dichtenquote:Op maandag 23 december 2024 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
We hebben altijd zin
in de heerlijke koffie van Justin![]()
En voor een lekkere bak koffie zwichtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar beter drinkt u water of theequote:Op maandag 23 december 2024 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
twee liter vocht per dag
dat is wat u drinken mag
want koffie telt in die 2 liter niet mee
![]()
![]()
En anders maar een tenalady aanquote:Op maandag 23 december 2024 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
twee liter vocht per dag
dat is wat u drinken mag
Want een bak koffie laten we niet gaan
Ga die dan snel mar even kopen,quote:Op maandag 23 december 2024 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En anders maar een tenalady aan
Want een bak koffie laten we niet gaan
want anders laat je het zo weer lopen![]()
![]()
Bier?quote:Op maandag 23 december 2024 12:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar beter drinkt u water of thee
want koffie telt in die 2 liter niet mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat ga ik zeker zo even doenquote:Op maandag 23 december 2024 12:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ga die dan snel mar even kopen,
want anders laat je het zo weer lopen
Hoppa daar gaat weer een gedeelte van je poenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey sp3cquote:
Ik hoop niet dat je alleen maar bier hebt gekochtquote:
want alcohol onttrekt uit het lichaam al het vocht![]()
![]()
Hallon
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoezo moet ik dan zoveel pissen?quote:Op maandag 23 december 2024 12:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je alleen maar bier hebt gekocht
want alcohol onttrekt uit het lichaam al het vochtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Deze man weet.quote:Op maandag 23 december 2024 12:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
want alcohol onttrekt uit het lichaam al het vocht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij doet koffie dat ook toch?quote:Op maandag 23 december 2024 12:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
want alcohol onttrekt uit het lichaam al het vochtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je stelt meer vragen dan een gemiddeld wijf,quote:
maar met al dat pissen gaat dus al het vocht uit je lijf
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 23-12-2024 12:39:11 ]![]()
Keuken van leuveltThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja door de cafeïnequote:Op maandag 23 december 2024 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij doet koffie dat ook toch?![]()
![]()
En die drink ik nietquote:![]()
Maar feit is wel dat ik als ik koffie drink me ook het heen en weer loop naar toiletWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vul het gewoon weer bijquote:Op maandag 23 december 2024 12:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je stelt meer vragen dan een gemiddeld wijf.
maar met al dat pissen gaat dus al het vocht uit je lijfOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan drink je gewoon heel veelquote:Op maandag 23 december 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die drink ik niet![]()
Maar feit is wel dat ik als ik koffie drink me ook het heen en weer loop naar toilet![]()
![]()
Nee, misschien alleen de koffie?quote:Op maandag 23 december 2024 12:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb ik iets gemist? Ik was er 5 minuten niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja een relletje of 4quote:Op maandag 23 december 2024 12:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb ik iets gemist? Ik was er 5 minuten niet.![]()
Het begint al te lopen na een bakkiequote:
Maar we kunnen zo weer nieuwe zetten, no problemquote:
Je lekt gewoon doorquote:Op maandag 23 december 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het begint al te lopen na een bakkie![]()
![]()
Kwestie van opletten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 12:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik dus niet.
Jij bent de liefste hier en je gaat los.![]()
![]()
Ja een kraantje zou handig zijnquote:
Heb Justin nog nooit zien rellen of iemand aan zien vallenquote:Op maandag 23 december 2024 12:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent de liefste hier en je gaat los.hij is de bovenste beste
Hij doet helegaar niks mis.Lieve gozer juist.quote:Op maandag 23 december 2024 12:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent de liefste hier en je gaat los.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je een murp aanvalquote:Op maandag 23 december 2024 12:44 schreef mascara-klodder het volgende:
@:schatje @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp
quote:quote:Op maandag 23 december 2024 12:44 schreef mascara-klodder het volgende:
@:schatje @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp @:murp![]()
![]()
O dat is al lang. Dat is dan ook echte liefdequote:Op maandag 23 december 2024 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hou van hem al sinds hyvesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kjoetquote:Op maandag 23 december 2024 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hou van hem al sinds hyves![]()
![]()
Doe dat lekker in DM dan.quote:Op maandag 23 december 2024 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hou van hem al sinds hyves“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Murp is een schatje dat kloptquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: