SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel prijzig iddquote:Op maandag 23 december 2024 10:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik schrok een beetje ik denk ga weer eens ouderwets newyork pizza app checken is daar een aanbieding van 2pizza, elk voor 13,95 per stuk maar dat noem ik eigenlijk geen aanbieding meer.
Maar New York pizza is sowieso duurder dan Domino's
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Idd, gewoon bij Domino's eentje halen voor 5,95quote:Op maandag 23 december 2024 10:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel prijzig iddMaar New York pizza is sowieso duurder dan Domino's
![]()
Jaaahquote:Op maandag 23 december 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]bijna tijd om uit te pakken.
Waar haal(de) jij de e-books vandaan?
Yes of uit de supermarkt, alleen weet ik niet of mikey een oven heeftquote:Op maandag 23 december 2024 10:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Idd, gewoon bij Domino's eentje halen voor 5,95"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hmmmm,zin in shoarma.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pizza kan je ook wel afbakken in een pan. Oh wacht hij heeft geen kookplaatTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heb je een kookplaat voor je kop?quote:Op maandag 23 december 2024 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Pizza kan je ook wel afbakken in een pan. Oh wacht hij heeft geen kookplaat![]()
![]()
Eerst een hele tijd gedownload (gratizquote:Op maandag 23 december 2024 10:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
JaaahWaar haal(de) jij de e-books vandaan?
) maar is soms gedoe.. daarna Kobo abonnement op gezet.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerst een hele tijd gedownload (gratiz) maar is soms gedoe.. daarna Kobo abonnement op gezet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, want als ik dat wel zou hebben zou ik hem aan Mickey gevenquote:Op maandag 23 december 2024 10:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je een kookplaat voor je kop?Trotste mama van Ambar
Zo een combi geval dat werkt niet zo goed.quote:Op maandag 23 december 2024 10:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes of uit de supermarkt, alleen weet ik niet of mikey een oven heeftThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lief welquote:Op maandag 23 december 2024 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want als ik dat wel zou hebben zou ik hem aan Mickey geven![]()
![]()
Zal jou eens aaienquote:Op maandag 23 december 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja grappig dat wiebel staartje bij het aaien![]()
![]()
Ah ja dat gaat dan via de e-reader zelf.. Ik zag/las wel dat het ook via de bibliotheek site kan alleen moet je dan adobe installerenquote:Op maandag 23 december 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerst een hele tijd gedownload (gratiz) maar is soms gedoe.. daarna Kobo abonnement op gezet.
Heb je ook een wiebelstaartje?quote:Op maandag 23 december 2024 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo nu en dan wil ik wel lief zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah ok.. dan maar gewoon bij domino's bestellenquote:Op maandag 23 december 2024 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo een combi geval dat werkt niet zo goed.
Weet ik tochquote:Op maandag 23 december 2024 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo nu en dan wil ik wel lief zijn![]()
Oh ja dat kan ook nog. Lang niet meer gekeken daar, vond dat er weinig aanbod was via hun maar kan inmiddels veranderd zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 10:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja dat gaat dan via de e-reader zelf.. Ik zag/las wel dat het ook via de bibliotheek site kan alleen moet je dan adobe installerenSmile, it's free therapy.![]()
Hey Birdiequote:Op maandag 23 december 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]bijna tijd om uit te pakken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Neequote:Op maandag 23 december 2024 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je ook een wiebelstaartje?Trotste mama van Ambar
Jij bent niet goed hoor.quote:
Zal wel even kijken welke meer gratis boeken heeftquote:Op maandag 23 december 2024 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook nog. Lang niet meer gekeken daar, vond dat er weinig aanbod was via hun maar kan inmiddels veranderd zijn.
quote:Op maandag 23 december 2024 10:52 schreef Lovely het volgende:
FEE / Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen![]()
![]()
Haske leuk.quote:Op maandag 23 december 2024 10:52 schreef Lovely het volgende:
FEE / Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen
Bij deze.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wansmaak is ook smaak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Kukquote:Op maandag 23 december 2024 11:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ga zo rustig een drukje doen.
Lekker manquote:Op maandag 23 december 2024 11:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ga zo rustig een drukje doen.![]()
![]()
Benje 'uit gedrukt "quote:
Je bent gewoon jaloers omdat je zelf geen smaak hebtquote:Trotste mama van Ambar
Karbiet schietenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kloptquote:Op maandag 23 december 2024 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je zelf geen smaak hebt![]()
![]()
Zoiets?Bekijk deze YouTube-videoquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoiets?Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik las 'twister'quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Leuk spul toch?quote:
Het is trouwens carbid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Datis wel beter, overdwars is pijnlijkquote:Op maandag 23 december 2024 11:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee, de vrucht moet zich nog in de juiste positie leggen.
Hey Marioquote:
Soul wilde je helpen met je muis maar jij ging liever film kijken,je krijgt de groetjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blijkbaar werkt alles weer?quote:Op maandag 23 december 2024 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul wilde je helpen met je muis maar jij ging liever film kijken,je krijgt de groetjes.![]()
Krijgt die ook een muis?quote:Op maandag 23 december 2024 11:22 schreef mario390 het volgende:
muis heb ik gekopt en geschenk vor daniela![]()
Ik doe daar wel mijn best voor.Maar meneer hoefde opeens geen hulp.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sja, dan houdt het opquote:Op maandag 23 december 2024 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe daar wel mijn best voor.Maar meneer hoefde opeens geen hulp.![]()
Dat wisten we.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan ik jullie nog wel eens wat nieuws vertellen?Trotste mama van Ambar
Jazeker.quote:Op maandag 23 december 2024 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik jullie nog wel eens wat nieuws vertellen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Vast welquote:Op maandag 23 december 2024 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik jullie nog wel eens wat nieuws vertellen?![]()
Ben je zwanger?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen heiligman.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Om zwanger te worden moet je in de buurt zijn geweest van spermaTrotste mama van Ambar
De tweede of derde keer?quote:Op maandag 23 december 2024 11:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu aan het testen is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
What happened at the Kerstborrel stays at the Kerstborrelquote:Op maandag 23 december 2024 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Om zwanger te worden moet je in de buurt zijn geweest van sperma![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch, jullie kennen elkaar toch?![]()
![]()
![]()
Ik verliet de kerstborrel vroegtijdigquote:Op maandag 23 december 2024 11:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
What happened at the Kerstborrel stays at the KerstborrelTrotste mama van Ambar
Dat verhaal ken ik.quote:Op maandag 23 december 2024 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik verliet de kerstborrel vroegtijdig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijd genoeg voor sperma dusquote:Op maandag 23 december 2024 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik verliet de kerstborrel vroegtijdig![]()
Morguhquote:
Ik doe niet aan seks. Iedereen weet dat.Trotste mama van Ambar
Lach je mij uit of toequote:
Hoe toch op.quote:Op maandag 23 december 2024 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe niet aan seks. Iedereen weet dat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tommie beweert andersquote:Op maandag 23 december 2024 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe niet aan seks. Iedereen weet dat.![]()
Je vliegt zelfs naar Florida.
quote:Fijn dat jij beter weet wat ik doe dan ik zelf.quote:Trotste mama van Ambar
Was even vergeten dat de hele wereld seks geobsedeerd is en ik nietEn dat het daarom absoluut niet mogelijk is dat ik iemand van het andere geslacht gezien heb zonder mij heb laten uitwonen.
Trotste mama van Ambar
+1 hoorquote:Op maandag 23 december 2024 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Was even vergeten dat de hele wereld seks geobsedeerd is en ik nietEn dat het daarom absoluut niet mogelijk is dat ik iemand van het andere geslacht gezien heb zonder mij heb laten uitwonen.
![]()
Ik ben zo terug. Even een lul verhaal verzinnen hoe ik mij met de kerstborrel helemaal heb laten uitwonen in de bezemkast.
Trotste mama van Ambar
Door de bezemstokquote:Op maandag 23 december 2024 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zo terug. Even een lul verhaal verzinnen hoe ik mij met de kerstborrel helemaal heb laten uitwonen in de bezemkast.
Laat je niet zo kennen muisquote:Op maandag 23 december 2024 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zo terug. Even een lul verhaal verzinnen hoe ik mij met de kerstborrel helemaal heb laten uitwonen in de bezemkast.![]()
Lekker, hij staat hier net door te lopen, vorige bakkie was koud geworden omdat ik iets moest doenquote:
Dot tochquote:Op maandag 23 december 2024 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, hij staat hier net door te lopen, vorige bakkie was koud geworden omdat ik iets moest doen![]()
![]()
quote:
Sommige mensen hebben een obsessie met mijn seks dan wel liefdesleven en gooien daar allerlei vooroordelen bij die ik niet leuk vind. En dan moet ik mij niet zo laten kennen?
Trotste mama van Ambar
Daarnaast zijn grapjes over zwangerschaptesten doen geen grapjes.Trotste mama van Ambar
Sommige mensen hebben een obsessie tegen mannen en gooien daar allerlei vooroordelen bij die mannen niet leuk vinden. En dan moeten mannen zich niet zo laten kennen?quote:Op maandag 23 december 2024 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een obsessie met mijn seks dan wel liefdesleven en gooien daar allerlei vooroordelen bij die ik niet leuk vind. En dan moet ik mij niet zo laten kennen?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: