Dit, maar dan met 26 ipv 25. Is allemaal prima, of het nou de 1e of 14e of 25e is, als het er maar isquote:Op maandag 23 december 2024 08:46 schreef Mikeytt het volgende:
Op de 20ste gehad deze maand vanwege kerst. Normaliter 25ste. Als t in t weekend valt, dan de vrijdag ervoor
1 dag eerder (morgen=24e) en normaliter staat het dezelfde werkdag op je rekening, dus met een beetje mazzel heb je het vóór 24-12-2024 23:59 .quote:Ik krijg het 1 dag eerder morgen dus omdat de 25e kerst is en dan wordt het niet gestort.
Hey kerel,quote:Op maandag 23 december 2024 08:16 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat denk je zelf als je logisch na probeert te denken?
Wtf voor bedrijf leid jij/heb jijquote:Op maandag 23 december 2024 09:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kreeg altijd in januari veel mensen die vroegen om een loonvoorschot. Je schiet er dus niks mee op.
quote:
Dat was het bedrijf hiervoor. Als je personeel hebt met ook een aantal van de onderlaag van de maatschappij dan heb je er altijd een paar tussen.quote:Op maandag 23 december 2024 10:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wtf voor bedrijf leid jij/heb jij
Als ik jouw reacties lees krijg ik soms een onheimisch gevoel.
tfoe rijke tatta gespotquote:Op maandag 23 december 2024 09:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet niet eens precies wanneer ik het normaal krijg.
Dacht dat je een installatie/loodgietersbedrijf leidde. Dat noem ik nog niet de onderkant van de maatschappij.quote:Op maandag 23 december 2024 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was het bedrijf hiervoor. Als je personeel hebt met ook een aantal van de onderlaag van de maatschappij dan heb je er altijd een paar tussen.
Die zie je begin van de maand ook met luxe broodjes vh tankstation binnenkomen en ah einde van de maand met droge bollen.
Vraag maar aan iedere P&Oer bij een wat groter bedrijf hoeveel dit voorkomt.
Beetje boekhouder laat zich daardoor niet van zijn of haar a propos brengenquote:Op maandag 23 december 2024 12:08 schreef nostra het volgende:
Ja, maar ik vind het maar kut. Fuckt mijn huishoudboekje up.
Zoals in elk vak maak ik er thuis een potje van.quote:Op maandag 23 december 2024 12:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beetje boekhouder laat zich daardoor niet van zijn of haar a propos brengen
Mensen met een gat in de hand of geldproblemen tref je overal.quote:Op maandag 23 december 2024 11:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dacht dat je een installatie/loodgietersbedrijf leidde. Dat noem ik nog niet de onderkant van de maatschappij.
Wel netjes de mensen het minimum van de CAO betalen hequote:Op maandag 23 december 2024 12:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen met een gat in de hand of geldproblemen tref je overal.
De salarisadministratie die met kerstvakantie is, denk ik.quote:Op maandag 23 december 2024 14:21 schreef Schanu het volgende:
Een andere reden om loon eerder over te maken zou ik ook niet weten.
Dit zou ik mij nog kunnen indenken voor hele kleine organisaties of organisaties met bedrijfssluiting, een beetje grote werkgever heeft dit soort zaken ook tijdens de kerstvakantie gewoon op orde lijkt mij.quote:Op maandag 23 december 2024 14:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De salarisadministratie die met kerstvakantie is, denk ik.
Ik leid die afdeling bij zo’n grote organisatie. Wij betalen net als altijd de 24ste. Dezelfde tijd als andere maanden is gewoon nodig om het voor duizenden mensen in orde te maken.quote:Op maandag 23 december 2024 14:25 schreef Schanu het volgende:
[..]
Dit zou ik mij nog kunnen indenken voor hele kleine organisaties of organisaties met bedrijfssluiting, een beetje grote werkgever heeft dit soort zaken ook tijdens de kerstvakantie gewoon op orde lijkt mij.
Ik wist helemaal niet dat er kalenders met betaaldata zijn voor medewerkers. Maar ergens wel logisch ja, dat ze weten of ze in bepaalde maanden 33 dagen boodschappen moeten kunnen betalen en in andere maanden 30 dagen, etc. Wordt er ook wel eens gevraagd naar loonvoorschot of leningen?quote:Op maandag 23 december 2024 20:09 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik leid die afdeling bij zo’n grote organisatie. Wij betalen net als altijd de 24ste. Dezelfde tijd als andere maanden is gewoon nodig om het voor duizenden mensen in orde te maken.
Er wordt vakantie opgenomen maar iedereen komt om en om een dag werken om de vragen te beantwoorden nav de salarisbetaling en om alles voor het nieuwe jaar in orde te maken.
Over het algemeen is 75% van het bedrijf er ook niet maar de productie draait wel door.
Er zijn wel elk jaar vragen of we eerder betalen en dat is echt vanuit de fabriek waar het minste verdient wordt, waar men inderdaad van salaris naar salaris leeft.
Die zaten ook te springen om de kalender met betaaldata van volgend jaar.
Stond bij ons vroeger gewoon op het intranet (grote verzekeraar), makkelijk. Met kerst altijd eerder.quote:Op maandag 23 december 2024 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat er kalenders met betaaldata zijn voor medewerkers. Maar ergens wel logisch ja, dat ze weten of ze in bepaalde maanden 33 dagen boodschappen moeten kunnen betalen en in andere maanden 30 dagen, etc. Wordt er ook wel eens gevraagd naar loonvoorschot of leningen?
Ja maar geven we nietquote:Op maandag 23 december 2024 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat er kalenders met betaaldata zijn voor medewerkers. Maar ergens wel logisch ja, dat ze weten of ze in bepaalde maanden 33 dagen boodschappen moeten kunnen betalen en in andere maanden 30 dagen, etc. Wordt er ook wel eens gevraagd naar loonvoorschot of leningen?
Oh echt, dat is wel wat brutaalquote:Op maandag 23 december 2024 20:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja maar geven we nietEn dan schrijven ze rustig ook de general manager en alles en iedereen aan maar het standpunt verandert niet.
Daar kunnen we echt niet aan beginnen. Met een beetje pech komt er een loonbeslag en kun je naar je geld fluiten. Of ze komen niet meer op dagen. We dealen ook wel met loonopschortingen omdat ze ongeoorloofd wegblijven, niet naar de bedrijfsarts gaan etc.quote:Op maandag 23 december 2024 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh echt, dat is wel wat brutaalKen wel een paar bedrijven die leningen aanbieden als benefit en de betalingen vervolgens weer inhouden op het loon. Maar weet niet of dat de werkgever/werknemer relatie nu echt ten goede komt.
Hetzelfde hierquote:Op maandag 23 december 2024 08:56 schreef Domnivoor het volgende:
Ik krijg elke werkdag achteraf betaald, ongeacht het seizoen.
Dat zei ik toch @pzynigwat, vraag eens een p&o’er van een grote organisatie hoe dat gaat.quote:Op maandag 23 december 2024 20:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Daar kunnen we echt niet aan beginnen. Met een beetje pech komt er een loonbeslag en kun je naar je geld fluiten. Of ze komen niet meer op dagen. We dealen ook wel met loonopschortingen omdat ze ongeoorloofd wegblijven, niet naar de bedrijfsarts gaan etc.
Ik zei ook: gat in de hand.quote:Op maandag 23 december 2024 22:41 schreef ZarB het volgende:
Interessant dat de meesten ervan uitgaan dat mensen die van salaris tot salaris leven weinig geld hebben of "tot een bepaalde laag van de samenleving horen". Ik verdien heel prima, vul alle spaarpotjes op payday en daarna spend ik tot mijn laatste cent (vooral aan mijn kind, etentjes, uitstapjes, aan anderen etc.), uitgekiend tot de volgende uitbetaling. Ik leef dus eigenlijk ook van salaris naar salaris.
https://www.p-direkt.nl/i(...)n/salaris/betaaldataquote:Op maandag 23 december 2024 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Achter de hand heb ik zeker, maar dat komt vooral door mijn verstandige manquote:Op maandag 23 december 2024 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zei ook: gat in de hand.
Als je niets achter de hand hebt kun je vlg mij niet echt met geld omgaan.
Ooit was jij de Eva Jinek van FOK! ben je dat nog steeds?quote:Op maandag 23 december 2024 22:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Achter de hand heb ik zeker, maar dat komt vooral door mijn verstandige man
Gek idee hoor, maar zouden alle werkgevers misschien verschillend zijn van elkaar?quote:
Ergens wel mee eens ja. Ook hier verdien ik prima en de dag voor payday is er nog zat over, maar niet genoeg om nog een keer de huur, een maand boodschappen en de zorgverzekering van te betalen. Natuurlijk kan dat prima opgevangen worden met spaargeld, maar als je een baan hebt zou dat niet nodig moeten zijn natuurlijk. Ik heb mijn salaris gewoon nodig om mijn vaste lasten te kunnen voldoen. Dat zal voor vrijwel iedereen zo zijn lijkt me, tenzij je echt 10k netto pakt ofzo. En zelfs dan zal je je leefstijl, woning, auto etc wel op dat inkomen aangepast hebben.quote:Op maandag 23 december 2024 22:41 schreef ZarB het volgende:
Interessant dat de meesten ervan uitgaan dat mensen die van salaris tot salaris leven weinig geld hebben of "tot een bepaalde laag van de samenleving horen". Ik verdien heel prima, vul alle spaarpotjes op payday en daarna spend ik tot mijn laatste cent (vooral aan mijn kind, etentjes, uitstapjes, aan anderen etc.), uitgekiend tot de volgende uitbetaling. Ik leef dus eigenlijk ook van salaris naar salaris.
Ik leef nog net zo van salaris naar salaris als toen ik een kwart verdiende van wat ik nu heb.quote:Op maandag 23 december 2024 22:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ergens wel mee eens ja. Ook hier verdien ik prima en de dag voor payday is er nog zat over, maar niet genoeg om nog een keer de huur, een maand boodschappen en de zorgverzekering van te betalen. Natuurlijk kan dat prima opgevangen worden met spaargeld, maar als je een baan hebt zou dat niet nodig moeten zijn natuurlijk. Ik heb mijn salaris gewoon nodig om mijn vaste lasten te kunnen voldoen. Dat zal voor vrijwel iedereen zo zijn lijkt me, tenzij je echt 10k netto pakt ofzo. En zelfs dan zal je je leefstijl, woning, auto etc wel op dat inkomen aangepast hebben.
Denk tquote:Op maandag 23 december 2024 22:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ooit was jij de Eva Jinek van FOK! ben je dat nog steeds?
Ooit zul je geld zien voor wat het werkelijk is.quote:
Nou ja, mijn payday is standaard behoorlijk laat in de maand, een dag of 2 erna wordt er dik 1k aan vast lasten geļncasseerd. Het is nu dus van salaris naar salaris leven in de zin van "als het te laat komt moet ik een honderdje van m'n spaarrekening halen om die incasso's te kunnen betalen en daar heb ik geen zin in/is zonde" in plaats van "als het te laat komt kan ik geen brood meer kopen"quote:Op maandag 23 december 2024 22:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik leef nog net zo van salaris naar salaris als toen ik een kwart verdiende van wat ik nu heb.alleen heb ik meer spaargeld.
Hier ook al zo lang ik mij kan herinneren de betaaldata op het intranet en met kerst eerder. Organisatie met 3500+ medewerkers.quote:Op maandag 23 december 2024 20:36 schreef Managarm het volgende:
[..]
Stond bij ons vroeger gewoon op het intranet (grote verzekeraar), makkelijk. Met kerst altijd eerder.
Wat dan?quote:Op maandag 23 december 2024 23:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ooit zul je geld zien voor wat het werkelijk is.
Dat bedoelen we niet van salaris naar salaris leven. Daarmee wordt bedoeld dat mensen ook geen spaargeld hebben of andere waardepapieren die snel l iquide te maken zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 22:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik leef nog net zo van salaris naar salaris als toen ik een kwart verdiende van wat ik nu heb.alleen heb ik meer spaargeld.
Misschien eens een budgetcoach oid om ook die laag van het personeel te verheffen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:09 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik leid die afdeling bij zo’n grote organisatie. Wij betalen net als altijd de 24ste. Dezelfde tijd als andere maanden is gewoon nodig om het voor duizenden mensen in orde te maken.
Er wordt vakantie opgenomen maar iedereen komt om en om een dag werken om de vragen te beantwoorden nav de salarisbetaling en om alles voor het nieuwe jaar in orde te maken.
Over het algemeen is 75% van het bedrijf er ook niet maar de productie draait wel door.
Er zijn wel elk jaar vragen of we eerder betalen en dat is echt vanuit de fabriek waar het minste verdient wordt, waar men inderdaad van salaris naar salaris leeft.
Die zaten ook te springen om de kalender met betaaldata van volgend jaar.
We hebben verschillende mogelijkheden aan employee assistance programs maar dan moet men daar wel gebruik van willen maken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien eens een budgetcoach oid om ook die laag van het personeel te verheffen.
Scheelt ook in ziektekosten uiteindelijk denk ik.
Dit. Je van salaris naar salaris leven verhaal beginnen met je spaarpotjes vol stoppen….quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat bedoelen we niet van salaris naar salaris leven. Daarmee wordt bedoeld dat mensen ook geen spaargeld hebben of andere waardepapieren die snel l iquide te maken zijn.
Waarom verrekend het systeem dit niet automatisch met verzuim/verlof in de hand? 🤔quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Dit. Je van salaris naar salaris leven verhaal beginnen met je spaarpotjes vol stoppen….
Kom nog eens terug als je niet naar je werk kan reizen als je manager je woon-werk vergoeding van vorige maand te laat goedkeurt.
Correct me if I am wrong @laziness maar uit productievloeren om mij heen krijg ik niet de indruk dat het een loon is waarbij ervan leven makkelijk is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien eens een budgetcoach oid om ook die laag van het personeel te verheffen.
Scheelt ook in ziektekosten uiteindelijk denk ik.
Prima punt hoor, dat is echt wel iets anders, omdat je dan niet verder kan kijken dan je volgende salaris.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:04 schreef laziness het volgende:
Dit. Je van salaris naar salaris leven verhaal beginnen met je spaarpotjes vol stoppen….
Kom nog eens terug als je niet naar je werk kan reizen als je manager je woon-werk vergoeding van vorige maand te laat goedkeurt.
Ik weet niet zo goed wat je met elkaar wil verrekenen maar als je niet elke dag reist en dus aan het eind van de maand pas je reispatroon in kan vullen dan ben je afhankelijk van de goedkeuring van je manager om het op tijd bij je salaris uitbetaald te krijgen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:11 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Waarom verrekend het systeem dit niet automatisch met verzuim/verlof in de hand? 🤔
[..]
Correct me if I am wrong @:laziness maar uit productievloeren om mij heen krijg ik niet de indruk dat het een loon is waarbij ervan leven makkelijk is.
Klopt dat hier ook?
Ik leef zelf net zo met een prima salaris maar dat is niet wat er bedoeld werd met van salaris naar salaris leven en je salaris nodig hebben om met kerst te kunnen eten lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:33 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Prima punt hoor, dat is echt wel iets anders, omdat je dan niet verder kan kijken dan je volgende salaris.
Maar, om tegen even een lans te breken, als dat niet nodig meer is, is het doen alsof je van salaris naar salaris leeft, een meer dan uitstekende manier om vermogen op te bouwen. Beschouw het opbouwen als een spaarpot, het beleggen, of sparen voor een vakantie, als net zo vast uitgave als de huur/hypotheek en ook als geld wat echt weg is. Dan ga je ook naar je volgende salaris toe leven, maar voorkom je die zogenaamde leefstijlinflatie.
Maar eens, dan ben je een stuk relaxter als je weet dat als je werkgever een keer te laat is, of om een andere reden er geen geld is, er nog een potje is waar je uit kunt teren.
ik vroeg het mij gewoon af. Als je volgens een rooster werkt lijkt mij een reisdag gewoon vooraf al bekend 🤷♂️quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:36 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat je met elkaar wil verrekenen maar als je niet elke dag reist en dus aan het eind van de maand pas je reispatroon in kan vullen dan ben je afhankelijk van de goedkeuring van je manager om het op tijd bij je salaris uitbetaald te krijgen.
Maar dit is zeuren over details.
dat snap ik zekerquote:Het was maar een voorbeeld dat men niet zonder 100 euro reiskosten kan. Dat is oprecht van salaris naar salaris moeten leven. Niet je geld aan het begin van de maand in een spaarpotje stoppen en zeggen dat je rekening dan weer aangevuld moet worden op de 25ste want anders moet je het uit je potje halen.
Ja dat is een vrij pittig leven. Helaas ken ik de situatie.quote:De productievloeren zijn de minst betaalde afdelingen. Voor het feit dat je bij sommige takken zonder veel opleiding kan werken is het salaris niet slecht. De ploegentoeslag krikt het nog wat verder op. Ook de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn dikke prima want een industrie waar beter betaald wordt dan gemiddeld. Maar is het een vetpot waar je tegenwoordig nog een huis van koopt? Nee, zeker in je eentje niet en het is zeker wel een bepaalde groep uit de samenleving. Die niet van huis uit geleerd hebben je geld in spaarpotjes te stoppen en al het loon gewoon hard nodig om hun gezin te voeden. Er zijn wel veel mogelijkheden om je op te werken maar dat is wel papiertjes halen en dat is vergt veel naast gezin en ploegendiensten.
Het aantal loonbeslagen op het aantal productiemedewerkers is laag maar betaal ze hun reiskosten niet of betaal twee dagen later en voor een aantal stort het kaartenhuis stort. Ze redden het net van salaris naar salaris.
Dus net als in de reguliere samenleving, in theorie is er hulp. In de praktijk valt het helaas tegen.quote:Loonbeslag is vertrouwelijke info. Die mag je ook binnen het bedrijf niet rondspelen. Je kan iemand geen hulp opdringen. Er zijn veel mogelijkheden maar dit zijn niet de werknemers die alles uitpluizen wat het bedrijf hun kan bieden. Als je ze aan de lijn hebt kan je het melden maar verder zijn je handen redelijk gebonden. Een nieuwsbrief lezen doen ze al nauwelijks. Zo’n afdeling heeft een gedeelde computer. Hun werk geeft ze geen laptop van de baas.
Oh oke dan lijk ik nog een beetje verstandigquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat bedoelen we niet van salaris naar salaris leven. Daarmee wordt bedoeld dat mensen ook geen spaargeld hebben of andere waardepapieren die snel l iquide te maken zijn.
Even een wat algemene vraag: wat voor netto loon hebben die mensen in de productieafdelingen met ploegentoeslag obv fulltime?quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:36 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat je met elkaar wil verrekenen maar als je niet elke dag reist en dus aan het eind van de maand pas je reispatroon in kan vullen dan ben je afhankelijk van de goedkeuring van je manager om het op tijd bij je salaris uitbetaald te krijgen.
Maar dit is zeuren over details.
Het was maar een voorbeeld dat men niet zonder 100 euro reiskosten kan. Dat is oprecht van salaris naar salaris moeten leven. Niet je geld aan het begin van de maand in een spaarpotje stoppen en zeggen dat je rekening dan weer aangevuld moet worden op de 25ste want anders moet je het uit je potje halen.
De productievloeren zijn de minst betaalde afdelingen. Voor het feit dat je bij sommige takken zonder veel opleiding kan werken is het salaris niet slecht. De ploegentoeslag krikt het nog wat verder op. Ook de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn dikke prima want een industrie waar beter betaald wordt dan gemiddeld. Maar is het een vetpot waar je tegenwoordig nog een huis van koopt? Nee, zeker in je eentje niet en het is zeker wel een bepaalde groep uit de samenleving. Die niet van huis uit geleerd hebben je geld in spaarpotjes te stoppen en al het loon gewoon hard nodig om hun gezin of nog meer familie te voeden. Er zijn wel veel mogelijkheden om je op te werken maar dat is wel papiertjes halen en dat is vergt veel naast gezin en ploegendiensten.
Het aantal loonbeslagen op het aantal medewerkers is laag maar betaal ze hun reiskosten niet of betaal twee dagen later en voor een aantal stort het kaartenhuis in. Ze redden het net van salaris naar salaris.
Loonbeslag is vertrouwelijke info. Die mag je ook binnen het bedrijf niet rondspelen. Je kan iemand geen hulp opdringen. Er zijn veel mogelijkheden maar dit zijn niet de werknemers die alles uitpluizen wat het bedrijf hun kan bieden. Als je ze aan de lijn hebt kan je het melden maar verder zijn je handen redelijk gebonden. Een nieuwsbrief lezen doen ze al nauwelijks. Zo’n afdeling heeft een gedeelde computer. Hun werk geeft ze geen laptop van de baas.
Zet er naast. blijkbaar wel.quote:Op maandag 23 december 2024 09:49 schreef over_hedge het volgende:
geloof het niet, is sowieso elke maand weer een verassing op welke dag ik het krijg. Maar net wanneer de genen die het moet doen er tijd voor heeft
Dat doe ik nu al een half jaar. Probeer mijzelf te beperken omdat ik momenteel twee huizen moet betalen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:33 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Prima punt hoor, dat is echt wel iets anders, omdat je dan niet verder kan kijken dan je volgende salaris.
Maar, om tegen even een lans te breken, als dat niet nodig meer is, is het doen alsof je van salaris naar salaris leeft, een meer dan uitstekende manier om vermogen op te bouwen. Beschouw het opbouwen als een spaarpot, het beleggen, of sparen voor een vakantie, als net zo vast uitgave als de huur/hypotheek en ook als geld wat echt weg is. Dan ga je ook naar je volgende salaris toe leven, maar voorkom je die zogenaamde leefstijlinflatie.
Maar eens, dan ben je een stuk relaxter als je weet dat als je werkgever een keer te laat is, of om een andere reden er geen geld is, er nog een potje is waar je uit kunt teren.
Uit de antwoorden begrijp ik dat bijna niemand zijn salaris in het weekeinde uitbetaald krijgt, maar altijd op een werkdag. Salarissen worden meestal betaald door middel van een soort betaling die, net als automatische incasso's, alleen op werkdagen verwerkt worden. Dus ik vraag me af hoe het kan dat jij je salaris wel eens op een zondag uitbetaald krijgt.quote:Op maandag 23 december 2024 12:26 schreef mvdejong het volgende:
Ik krijg het altijd op de 20e, ook als dat een zondag is.
Mijn vorige werkgever maakte mijn salaris handmatig over.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Uit de antwoorden begrijp ik dat bijna niemand zijn salaris in het weekeinde uitbetaald krijgt, maar altijd op een werkdag. Salarissen worden meestal betaald door middel van een soort betaling die, net als automatische incasso's, alleen op werkdagen verwerkt worden. Dus ik vraag me af hoe het kan dat jij je salaris wel eens op een zondag uitbetaald krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |