Dit, maar dan met 26 ipv 25. Is allemaal prima, of het nou de 1e of 14e of 25e is, als het er maar isquote:Op maandag 23 december 2024 08:46 schreef Mikeytt het volgende:
Op de 20ste gehad deze maand vanwege kerst. Normaliter 25ste. Als t in t weekend valt, dan de vrijdag ervoor
1 dag eerder (morgen=24e) en normaliter staat het dezelfde werkdag op je rekening, dus met een beetje mazzel heb je het vóór 24-12-2024 23:59 .quote:Ik krijg het 1 dag eerder morgen dus omdat de 25e kerst is en dan wordt het niet gestort.
Hey kerel,quote:Op maandag 23 december 2024 08:16 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat denk je zelf als je logisch na probeert te denken?
Wtf voor bedrijf leid jij/heb jijquote:Op maandag 23 december 2024 09:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kreeg altijd in januari veel mensen die vroegen om een loonvoorschot. Je schiet er dus niks mee op.
quote:
Dat was het bedrijf hiervoor. Als je personeel hebt met ook een aantal van de onderlaag van de maatschappij dan heb je er altijd een paar tussen.quote:Op maandag 23 december 2024 10:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wtf voor bedrijf leid jij/heb jij
Als ik jouw reacties lees krijg ik soms een onheimisch gevoel.
tfoe rijke tatta gespotquote:Op maandag 23 december 2024 09:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet niet eens precies wanneer ik het normaal krijg.
Dacht dat je een installatie/loodgietersbedrijf leidde. Dat noem ik nog niet de onderkant van de maatschappij.quote:Op maandag 23 december 2024 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was het bedrijf hiervoor. Als je personeel hebt met ook een aantal van de onderlaag van de maatschappij dan heb je er altijd een paar tussen.
Die zie je begin van de maand ook met luxe broodjes vh tankstation binnenkomen en ah einde van de maand met droge bollen.
Vraag maar aan iedere P&Oer bij een wat groter bedrijf hoeveel dit voorkomt.
Beetje boekhouder laat zich daardoor niet van zijn of haar a propos brengenquote:Op maandag 23 december 2024 12:08 schreef nostra het volgende:
Ja, maar ik vind het maar kut. Fuckt mijn huishoudboekje up.
Zoals in elk vak maak ik er thuis een potje van.quote:Op maandag 23 december 2024 12:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beetje boekhouder laat zich daardoor niet van zijn of haar a propos brengen
Mensen met een gat in de hand of geldproblemen tref je overal.quote:Op maandag 23 december 2024 11:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dacht dat je een installatie/loodgietersbedrijf leidde. Dat noem ik nog niet de onderkant van de maatschappij.
Wel netjes de mensen het minimum van de CAO betalen hequote:Op maandag 23 december 2024 12:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen met een gat in de hand of geldproblemen tref je overal.
De salarisadministratie die met kerstvakantie is, denk ik.quote:Op maandag 23 december 2024 14:21 schreef Schanu het volgende:
Een andere reden om loon eerder over te maken zou ik ook niet weten.
Dit zou ik mij nog kunnen indenken voor hele kleine organisaties of organisaties met bedrijfssluiting, een beetje grote werkgever heeft dit soort zaken ook tijdens de kerstvakantie gewoon op orde lijkt mij.quote:Op maandag 23 december 2024 14:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De salarisadministratie die met kerstvakantie is, denk ik.
Ik leid die afdeling bij zo’n grote organisatie. Wij betalen net als altijd de 24ste. Dezelfde tijd als andere maanden is gewoon nodig om het voor duizenden mensen in orde te maken.quote:Op maandag 23 december 2024 14:25 schreef Schanu het volgende:
[..]
Dit zou ik mij nog kunnen indenken voor hele kleine organisaties of organisaties met bedrijfssluiting, een beetje grote werkgever heeft dit soort zaken ook tijdens de kerstvakantie gewoon op orde lijkt mij.
Ik wist helemaal niet dat er kalenders met betaaldata zijn voor medewerkers. Maar ergens wel logisch ja, dat ze weten of ze in bepaalde maanden 33 dagen boodschappen moeten kunnen betalen en in andere maanden 30 dagen, etc. Wordt er ook wel eens gevraagd naar loonvoorschot of leningen?quote:Op maandag 23 december 2024 20:09 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik leid die afdeling bij zo’n grote organisatie. Wij betalen net als altijd de 24ste. Dezelfde tijd als andere maanden is gewoon nodig om het voor duizenden mensen in orde te maken.
Er wordt vakantie opgenomen maar iedereen komt om en om een dag werken om de vragen te beantwoorden nav de salarisbetaling en om alles voor het nieuwe jaar in orde te maken.
Over het algemeen is 75% van het bedrijf er ook niet maar de productie draait wel door.
Er zijn wel elk jaar vragen of we eerder betalen en dat is echt vanuit de fabriek waar het minste verdient wordt, waar men inderdaad van salaris naar salaris leeft.
Die zaten ook te springen om de kalender met betaaldata van volgend jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |