SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 22-12-2024 19:31:53 ]![]()
Oehquote:Op zondag 22 december 2024 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Misschien toch een durum halen later vanavond![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja Jaquote:
Nu een half uur van the Madness gezien maar kom er nog niet echt in.:')![]()
Ja ik weet dat ik er ook ff moest inkomen, maar daarna vond ik m echt goedquote:Op zondag 22 december 2024 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja Ja
Nu een half uur van the Madness gezien maar kom er nog niet echt in.![]()
![]()
Geen gleuve meer op Gok!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Heb sowieso problemen met concentratie de laatste tijdquote:Op zondag 22 december 2024 19:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik er ook ff moest inkomen, maar daarna vond ik m echt goed:')![]()
King king van de campinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jah ik las je R&P topicquote:Op zondag 22 december 2024 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb sowieso problemen met concentratie de laatste tijd![]()
![]()
Eerst kwartier net met etenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik las alleen maar negatieve verhalen erover. Ik vond deel 1 al mehquote::')![]()
Deel 1 vond ik leuker dan 2 dat wel.quote:Op zondag 22 december 2024 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik las alleen maar negatieve verhalen erover. Ik vond deel 1 al meh![]()
Volgens mij wil hij een andere HP met jou gaan kijken!quote:Op zondag 22 december 2024 19:36 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Wil je dan liever met mij Harry Potter kijken?![]()
![]()
Dat lijkt me gezelliquote:Op zondag 22 december 2024 19:36 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Wil je dan liever met mij Harry Potter kijken?![]()
![]()
Was aan het etenquote:Op zondag 22 december 2024 19:32 schreef M_0_0_N het volgende:
de 4e tussenstand komt er aan @:kissingbirdff kijken wat de tussenstand is nu
Smile, it's free therapy.![]()
Komt zo als goed is nogquote:Op zondag 22 december 2024 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was aan het etenff kijken wat de tussenstand is nu
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het begint al wat spannender te worden![]()
![]()
Ik kreeg een mention dat het hier spannond begon te worden![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jup omdat jij hier bent nuquote:Op zondag 22 december 2024 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kreeg een mention dat het hier spannond begon te worden![]()
![]()
Maar, maar, maar, ik heb net het tuinhuisje schoon gemaakt en alle gereedschap weer netjes opgeborgenquote:![]()
Jup nadat het allemaal intensief misbruikt werd de afgelopen dagenquote:Op zondag 22 december 2024 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, ik heb net het tuinhuisje schoon gemaakt en alle gereedschap weer netjes opgeborgen![]()
Alle materiaal word na de 'tussen kerst en nieuw feest week' weer opgelapt en vervangen waar nodigquote:Op zondag 22 december 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup nadat het allemaal intensief misbruikt werd de afgelopen dagen
sommige dingen vallen niet op te lappenquote:Op zondag 22 december 2024 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alle materiaal word na de 'tussen kerst en nieuw feest week' weer opgelapt en vervangen waar nodig
Ik wil nogmaals mijn excuses aanbieden aan Justin voor de permanente schade die veroorzaakt is en we zullen dan ook voorzien in de zit zorg die hij de komende jaren nodig heeftquote:Op zondag 22 december 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
sommige dingen vallen niet op te lappen![]()
komt nooit meer goedquote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil nogmaals mijn excuses aanbieden aan Justin voor de permanente schade die veroorzaakt is en we zullen dan ook voorzien in de zit zorg die hij de komende jaren nodig heeft![]()
![]()
Doe eens gek!quote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik maar gewoon een durum halen?![]()
![]()
En ik had hem nog zo gewaarschuwd voor het gereedschap dat jij normaliter gebruikt en niet echt geschikt is voor noobiesquote:
Lekkerquote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik maar gewoon een durum halen?
[insert LeBoef just do it gif]quote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik maar gewoon een durum halen?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Oké oke als jullie zo enthousiast zijn ga ik wel effe langs de Turk
:')![]()
Pepernoten? Chocolade letters?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik had hem nog zo gewaarschuwd voor het gereedschap dat jij normaliter gebruikt en niet echt geschikt is voor noobiesja niemand had me ingelicht dat het zo'n newbie was
![]()
maar hij hield zich grootniet gewend van mannen
kweet niet of de turk lekker is bij jouquote:Op zondag 22 december 2024 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oké oke als jullie zo enthousiast zijn ga ik wel effe langs de TurkSmile, it's free therapy.![]()
Ik heb gister nog een turkse pizza gegeten, komt wel dichtbij zo![]()
Ja waarom niet?quote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik maar gewoon een durum halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zorg dat ik voor komende week een extra 50 liter jerry can smeermiddel haal mocht deze situatie zich nog eens voordoenquote:Op zondag 22 december 2024 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja niemand had me ingelicht dat het zo'n newbie was
![]()
maar hij hield zich grootniet gewend van mannen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Hij is primaquote:Op zondag 22 december 2024 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kweet niet of de turk lekker is bij jou
Wel duur
Maar alles is duur tegenwoordig:')![]()
Een bolk is gratiesjquote:Op zondag 22 december 2024 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is prima
Wel duur
Maar alles is duur tegenwoordig![]()
![]()
Ik zit ff online de prijzen te bekijken van de shoarmatheek hier om de hoek, maar holy mozes zeg!!!quote:Op zondag 22 december 2024 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is prima
Wel duur
Maar alles is duur tegenwoordig![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Een kerel van mijn sportclub haalt altijd een slof voor me uit Duitsland, scheelt ¤150quote::')![]()
Als je stopt kan je heel wat durums halenquote:Op zondag 22 december 2024 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een kerel van mijn sportclub haalt altijd een slof voor me uit Duitsland, scheelt ¤150![]()
![]()
Yup, kwam een mede-DTS'er ook al achter!quote:Op zondag 22 december 2024 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een kerel van mijn sportclub haalt altijd een slof voor me uit Duitsland, scheelt ¤150![]()
![]()
Stopt met ademhalen?quote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je stopt kan je heel wat durums halen![]()
![]()
Zij die genieten groeten u
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is prima
Wel duur
Maar alles is duur tegenwoordigjup ook dat is duur tegenwoordig
Waarom las ik Doden Dick als eerstequote:![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:04 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij die genieten groeten uNice!
![]()
![]()
Als je hard genoeg tegen de deur schopt gaat hij vanzelf weer openquote:
In KLB speak, zou jouw nick TerRabbid worden. Ook niet echt aangenaamquote:Op zondag 22 december 2024 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom las ik Doden Dick als eerste![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom las ik Doden Dick als eerste![]()
NU ben je aan het posten op FOK!quote:Op zondag 22 december 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
Cool, ik zit nu een film te kijken met deze 2 badasses er in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Die kikkerquote:Op zondag 22 december 2024 20:04 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij die genieten groeten u![]()
![]()
![]()
![]()
Het doet je wat hequote:Op zondag 22 december 2024 20:07 schreef devzero het volgende:
[..]
In KLB speak, zou jouw nick TerRabbid worden. Ook niet echt aangenaam![]()
![]()
2 beeldschermen!quote:Op zondag 22 december 2024 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NU ben je aan het posten op FOK!![]()
![]()
![]()
Oké oké ik ga even mijn KLB mindset uit zettenquote:Op zondag 22 december 2024 20:07 schreef devzero het volgende:
[..]
In KLB speak, zou jouw nick TerRabbid worden. Ook niet echt aangenaam
Meerdere beeldschermen genotjesquote:![]()
Klinkt als een potentiële woonplaatsquote:Op zondag 22 december 2024 20:07 schreef devzero het volgende:
[..]
In KLB speak, zou jouw nick TerRabbid worden. Ook niet echt aangenaam
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Neem de tijdquote:Op zondag 22 december 2024 20:10 schreef Kissingbird het volgende:
hmmm mondorgasme.. Vienetta salted caramel ijs![]()
Eiglijk kerst toetje![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben doorgefietst naar de volgende Turk. Turkse pizza met vleesquote:
:')![]()
Ook altijd goedquote:Op zondag 22 december 2024 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben doorgefietst naar de volgende Turk. Turkse pizza met vlees![]()
![]()
Die knapperige chocola is qua structuur en qua smaak icm het vanille ijs wel een secret genotquote:Op zondag 22 december 2024 20:10 schreef Kissingbird het volgende:
hmmm mondorgasme.. Vienetta salted caramel ijs![]()
Eiglijk kerst toetje
Oh jaaa en dat koekje......... ik heb een bescheiden stukje gepakt.. puber nietquote:Op zondag 22 december 2024 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die knapperige chocola is qua structuur en qua smaak icm het vanille ijs wel een secret genot
Met andere woorden: jij hebt de leftovers van je puber nog snel naar binnen weten te lepelenquote:Op zondag 22 december 2024 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh jaaa en dat koekje......... ik heb een bescheiden stukje gepakt.. puber niet![]()
Goedkoop dus niet piepen pauperquote:Op zondag 22 december 2024 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kost wel ¤10 met fanta erbij
Maar dan heb je ook wat!quote:Op zondag 22 december 2024 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kost wel ¤10 met fanta erbij![]()
En vergeet morgenvroeg het nagenieten niet van de ruft lucht waarin hij wakker wordquote:![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met andere woorden: jij hebt de leftovers van je puber nog snel naar binnen weten te lepelen![]()
hij heeft best wel wat gepakt
![]()
mjah.. in de groei nog
quote:Jup zometeen wel ja
![]()
Fles cola in de aanslagquote:Op zondag 22 december 2024 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En vergeet morgenvroeg het nagenieten niet van de ruft lucht waarin hij wakker word
En dat alles voor een tientje!!quote:Op zondag 22 december 2024 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En vergeet morgenvroeg het nagenieten niet van de ruft lucht waarin hij wakker word![]()
![]()
![]()
Nu kan hij het nog hebben. Als zijn leeftijd met een 3 begint komt hij er vanzelf wel achterquote:Op zondag 22 december 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hij heeft best wel wat gepakt
![]()
mjah.. in de groei nog
[..]Jup zometeen wel ja
![]()
Waar de stoptrein tussen Hollum en Midsland 2x per dag stopt. Waar pasen en pinksteren nog echt op 1 dag vallen. Waar mensen nog kat en hond schrijven.quote:Op zondag 22 december 2024 20:10 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klinkt als een potentiële woonplaats![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu kan hij het nog hebben. Als zijn leeftijd met een 3 begint komt hij er vanzelf wel achterja dan kun je niet meer onbeperkt vreten eten
Ze vreten eerst een rib uit je lijf, daarna zeiken ze omdat het leven een rib uit hun eigen lijf kost en daarna kunnen ze hun ribben niet meer zienquote:Op zondag 22 december 2024 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja dan kun je niet meer onbeperkt vreten eten
![]()
Tijd voor ribbelchipsquote:Op zondag 22 december 2024 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze vreten eerst een rib uit je lijf, daarna zeiken ze omdat het leven een rib uit hun eigen lijf kost en daarna kunnen ze hun ribben niet meer zien![]()
![]()
![]()
Morgen even dikke trui kopen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze vreten eerst een rib uit je lijf, daarna zeiken ze omdat het leven een rib uit hun eigen lijf kost en daarna kunnen ze hun ribben niet meer zien![]()
moet lachen hierom
pff maar echt.. vreet echt veeeeel
Groeit ook veel , de hoogte in momenteel![]()
Als hij in de breedte gaat groeien is hij allang jouw probleem niet meerquote:Op zondag 22 december 2024 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]moet lachen hierom
pff maar echt.. vreet echt veeeeel
Groeit ook veel , de hoogte in momenteel![]()
![]()
Hoe harde je buiten loopt, hoe minder last je hebt van de koudquote:
pcies tegen die tijd ben ik er wellicht al niet meerquote:Op zondag 22 december 2024 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als hij in de breedte gaat groeien is hij allang jouw probleem niet meer![]()
![]()
En op de terugweg heb je nog een extra trui!quote:Op zondag 22 december 2024 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe harde je buiten loopt, hoe minder last je hebt van de koud![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe harde je buiten loopt, hoe minder last je hebt van de koudof binnen wat bewegen
Koudquote:Op zondag 22 december 2024 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe harde je buiten loopt, hoe minder last je hebt van de koud♡♡♡♡![]()
Ik wilde in lijn met de TT blijvenquote:
Oké goetquote:Op zondag 22 december 2024 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde in lijn met de TT blijven♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pcies tegen die tijd ben ik er wellicht al niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie weet wat de toekomst in petto heeft.quote:
Pro tip: garantie tot aan de drempel. Daarna is hij de zorg van sister van een andere mister
Dan zou je last van de kad moeten hebbenquote:Op zondag 22 december 2024 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde in lijn met de TT blijven![]()
![]()
Ik heb wel dagelijks last van een poes die schijnbaar permanent in mijn verblijftquote:Op zondag 22 december 2024 20:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan zou je last van de kad moeten hebben![]()
In je slaapkamer?quote:Op zondag 22 december 2024 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel dagelijks last van een poes die schijnbaar permanent in mijn verblijft![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel dagelijks last van een poes die schijnbaar permanent in mijn verblijft![]()
de poes zit in jou?
Huis, slaapkamer, leven, hoofd, telefoon, zaken, allesquote:
Daar word volgens sommige hard aan gewerkt om die frontier nog te overwinnenquote:![]()
Verkeerd gedaan jaquote:Op zondag 22 december 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja normaal is het toch andersom? Of heb ik het al die tijd verkeerd gedaan?![]()
is nie erg
komt door je aandoeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ach, als ie maar lol heeft gehadquote:Op zondag 22 december 2024 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Verkeerd gedaan ja![]()
is nie erg
komt door je aandoening![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Verkeerd gedaan ja![]()
is nie erg
komt door je aandoening![]()
![]()
![]()
We kunnen wel even kijken of er iets te regelen valt met reguliere tuinhuis gasten om een privé studie dagje te plannen om je het een en ander bij te brengenquote:Op zondag 22 december 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja normaal is het toch andersom? Of heb ik het al die tijd verkeerd gedaan?
Kutzooi, ik zag een vlek op m'n speaker. Flink zitten boenen om het er af te krijgen, maar dat maakte het alleen maar erger.
Blijkt dat die vlek dus verf is wat loslaat.En je kunt eenvoudig de rest wegpoetsen met een vochtige doek!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Eerste episode volgehouden. Is best spannendquote:![]()
Nu door naar deel 2:')![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We kunnen wel even kijken of er iets te regelen valt met reguliere tuinhuis gasten om een privé studie dagje te plannen om je het een en ander bij te brengen![]()
![]()
![]()
neeeej he? hoe kan dat nouquote:Op zondag 22 december 2024 20:30 schreef ToT het volgende:
Kutzooi, ik zag een vlek op m'n speaker. Flink zitten boenen om het er af te krijgen, maar dat maakte het alleen maar erger.
Blijkt dat die vlek dus verf is wat loslaat.En je kunt eenvoudig de rest wegpoetsen met een vochtige doek!
pfff
is die speaker al wat ouder?Smile, it's free therapy.![]()
Ik zei het jequote:Op zondag 22 december 2024 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerste episode volgehouden. Is best spannend![]()
Nu door naar deel 2![]()
![]()
Ik weet het niet meer
Cadeautjes voor mijn ouders
Wat koop je deze mensenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een paar sokken en een pakkie shag voor je vader, en eau de Cologne voor je moeder?quote:Op zondag 22 december 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
Ik weet het niet meer
Wat koop je deze mensen![]()
![]()
Sokkenquote:Op zondag 22 december 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
Ik weet het niet meer
Wat koop je deze mensen![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
douchegel? bonbons?quote:Op zondag 22 december 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
Ik weet het niet meer
Wat koop je deze mensen
advocaat dat schijnen oude mensen lekker te vinden![]()
je weet dat je niks hoeft te kopen voor die liever ouders van je![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paar sokken en een pakkie shag voor je vader, en eau de Cologne voor je moeder?Jullie zijn zoooo helpendquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
douchegel? bonbons?
Ik heb hier een fles advocaat voor mijn moeder klaar staan voor met kerst!
![]()
![]()
Muts, sjaal, handschoenen. Of misschien gewoon een mooie bos bloemen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
4711 zeker..quote:Op zondag 22 december 2024 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paar sokken en een pakkie shag voor je vader, en eau de Cologne voor je moeder?
dat is echt meukSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zoooo helpendEen mooie stropdas dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beide overal allergisch voorquote:Op zondag 22 december 2024 20:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
douchegel? bonbons?
Eten vind ik mweh
Iets rond de 40/50 euroThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel krokant?quote:Op zondag 22 december 2024 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]Tik 'm aan!
Liefst zonder witte vlekken er in.![]()
![]()
ToT gooit nu schielijk zijn Eau de cologne weg...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Help me er een denken dat als ik ooit een cadeau voor jou moet kopen dat ik een stropdas haalquote:
quote:Op zondag 22 december 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zoooo helpendGeef ze eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
* gebrokenglas stelt zich ToT voor met stropdas.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doos chocola?quote:Op zondag 22 december 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
Ik weet het niet meer
Wat koop je deze mensenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Over lieve mensen kan je ook grapjes makenquote:Op zondag 22 december 2024 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wil garpje maken maar doe het niet .
zijn lieve leuke mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ToT gooit nu schielijk zijn Eau de cologne weg...![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehe!quote:Op zondag 22 december 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Help me er een denken dat als ik ooit een cadeau voor jou moet kopen dat ik een stropdas haal![]()
![]()
Dat is altijd wel goed hè?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee iets waar ze echt wat aan hebbenquote:
Maar op die leeftijd
Man wat moeilijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas stelt zich ToT voor met stropdas.Ik heb ze vroeger wel gedragen voor m'n werk!
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Over lieve mensen kan je ook grapjes makenZeggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
😮quote:Op zondag 22 december 2024 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb ze vroeger wel gedragen voor m'n werk!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 22 december 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee iets waar ze echt wat aan hebben
Maar op die leeftijd
Man wat moeilijk![]()
![]()
Ja maar...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik keek bij Wehkampquote:
Bij cadeausets
En wat staat er dan tussen
Een bdsm set![]()
IDK, ik heb echt geen idee waar je ouders iets aan hebbenquote:Op zondag 22 december 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee iets waar ze echt wat aan hebben
Maar op die leeftijd
Man wat moeilijk
Dan zijn we eruit. Opgelost, slotjequote:Op zondag 22 december 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk bij Wehkamp
Bij cadeausets
Een bdsm set![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Het is ook weer geen 10/10 maar kijkt wel aardig wegquote::')![]()
Dat is het probleem - iedereen heeft alles al.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kijk!quote:Op zondag 22 december 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk bij Wehkamp
Bij cadeausets
Een bdsm set![]()
Als Wehkamp met die suggestie komt en ik kom hiermee, dan is het wel duidelijk!
De goden geven een teken!
![]()
![]()
Neeheeeequote:Op zondag 22 december 2024 20:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan zijn we eruit. Opgelost, slotje![]()
![]()
Ik zie de blik van mijn dochter al voor meThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee 10/10 geef ik 'm ook niet, maar een 7 of 8 is het wel.quote:Op zondag 22 december 2024 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is ook weer geen 10/10 maar kijkt wel aardig weg![]()
Blik met sokken?quote:Op zondag 22 december 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeheeee![]()
![]()
Ik zie de blik van mijn dochter al voor me![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeheeee![]()
![]()
Ik zie de blik van mijn dochter al voor me![]()
![]()
Toen ik nog in de buurt van mijn grootouders woonde gaf ik ze altijd een zelf gemaakte cadeaubon om hun gras de hele zomer te komen maaien, maar dat is ook weer zoiets specifieks wat ik nu niet meer kan waarmaken
Wat geeft dat? We leven in 2024 hoor. Moderne tijden.quote:Op zondag 22 december 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeheeee![]()
![]()
Ik zie de blik van mijn dochter al voor meAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Sokken?! Wtf ....quote:Op zondag 22 december 2024 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paar sokken en een pakkie shag voor je vader, en eau de Cologne voor je moeder?![]()
Sjaal niet gevondenquote:Op zondag 22 december 2024 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
Een sjaal![]()
Een kersenpitkussentje
O wacht ....
En kersenpitkussentje
Goed idee, was vergeten
♡♡♡♡![]()
Of dezequote:Op zondag 22 december 2024 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
Toen ik nog in de buurt van mijn grootouders woonde gaf ik ze altijd een zelf gemaakte cadeaubon om hun gras de hele zomer te komen maaien, maar dat is ook weer zoiets specifieks wat ik nu niet meer kan waarmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb ooit een keer Chanel no 5 voor mijn moeder gehaald.
Ze kende het niet, maar vond het wel erg bijzonder!![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of dezeHebben jullie in jouw regio daar vrijstelling voor nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk ook niet dat een cadeau per se moet?
Je ouders zijn gewoon blij dat je langs komt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze vond het alleen een rare afdronk hebben?quote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
Heb ooit een keer Chanel no 5 voor mijn moeder gehaald.
Ze kende het niet, maar vond het wel erg bijzonder!![]()
![]()
Ja daarom staat er ook op alleen geldig in Nederlandquote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben jullie in jouw regio daar vrijstelling voor nodig![]()
![]()
Odin meenemen. Dan is de dag al een succes.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Denk je er wel eens over naquote:Op zondag 22 december 2024 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat geeft dat? We leven in 2024 hoor. Moderne tijden.
Dat je ouders ook seks hebben/haddenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee de ooievaar heeft mij gebrachtquote:Op zondag 22 december 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk je er wel eens over na
Dat je ouders ook seks hebben/hadden![]()
![]()
Dit idd!quote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk ook niet dat een cadeau per se moet?
Je ouders zijn gewoon blij dat je langs komt.
Ik neem Mini-ToT in een mooie blouse met vlinderstrik en een hesje mee, 9 foto's van hem waarvan 2 in een frame, en een fles advocaat tot nu toe. Morgen ff wat slagroom er bij halen en wat hapjes en drankjes voor tijdens het bezoek.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze vond het alleen een rare afdronk hebben?![]()
![]()
![]()
Hoe kom je hier ineens bij? Door die bdsm set van de Wehkamp?quote:Op zondag 22 december 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat je ouders ook seks hebben/haddenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah, nu snap ik waarom er daar zoveel natuur problematiek is. Geen goede bemesting!quote:Op zondag 22 december 2024 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja daarom staat er ook op alleen geldig in Nederland![]()
Als ik dat aan mijn ouders zou geven voor kerstquote:Op zondag 22 december 2024 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoezo, vanwege die bdsm set van de Wehkamp?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik moet even teruglezen denk ik.quote:Op zondag 22 december 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik dat aan mijn ouders zou geven voor kerstAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn ouders hebben enkel en alleen 2 maal seks gehad in hun leven en puur om kindjes te krijgen!quote:Op zondag 22 december 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat je ouders ook seks hebben/hadden
Jepquote:Op zondag 22 december 2024 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet even teruglezen denk ik.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik keek bij Wehkamp
Bij cadeausets
Een bdsm set![]()
En je opa en oma ?quote:Op zondag 22 december 2024 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben enkel en alleen 2 maal seks gehad in leven en puur om kindjes te krijgen!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
je hebt een BDSM set?quote:Op zondag 22 december 2024 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is het probleem - iedereen heeft alles al.
Iets meer, maar ook dan alleen om kindjes te krijgen want proper en goed opgevoede gelovige katholieken!quote:![]()
Daar doel ik helemaal niet op. Het ging over een leuk cadeautje uitzoeken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zie haar abonnement op de tuinhuis feestjesquote:
ik quote ggquote:Op zondag 22 december 2024 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie haar abonnement op de tuinhuis feestjes![]()
Tuinhuisfeestjes bij Greys?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wil je zeggen dat GG zich niet als gender fluide kan uiten van tijd tot tijdquote:
tuinhuisfeestbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen idee? hem vragenquote:Op zondag 22 december 2024 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat GG zich niet als gender fluide kan uiten van tijd tot tijd
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: