SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 22-12-2024 19:31:53 ]![]()
Oehquote:Op zondag 22 december 2024 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Misschien toch een durum halen later vanavond![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja Jaquote:
Nu een half uur van the Madness gezien maar kom er nog niet echt in.:')![]()
Ja ik weet dat ik er ook ff moest inkomen, maar daarna vond ik m echt goedquote:Op zondag 22 december 2024 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja Ja
Nu een half uur van the Madness gezien maar kom er nog niet echt in.![]()
![]()
Geen gleuve meer op Gok!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Heb sowieso problemen met concentratie de laatste tijdquote:Op zondag 22 december 2024 19:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik er ook ff moest inkomen, maar daarna vond ik m echt goed:')![]()
King king van de campinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jah ik las je R&P topicquote:Op zondag 22 december 2024 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb sowieso problemen met concentratie de laatste tijd![]()
![]()
Eerst kwartier net met etenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik las alleen maar negatieve verhalen erover. Ik vond deel 1 al mehquote::')![]()
Deel 1 vond ik leuker dan 2 dat wel.quote:Op zondag 22 december 2024 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik las alleen maar negatieve verhalen erover. Ik vond deel 1 al meh![]()
Volgens mij wil hij een andere HP met jou gaan kijken!quote:Op zondag 22 december 2024 19:36 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Wil je dan liever met mij Harry Potter kijken?![]()
![]()
Dat lijkt me gezelliquote:Op zondag 22 december 2024 19:36 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Wil je dan liever met mij Harry Potter kijken?![]()
![]()
Was aan het etenquote:Op zondag 22 december 2024 19:32 schreef M_0_0_N het volgende:
de 4e tussenstand komt er aan @:kissingbirdff kijken wat de tussenstand is nu
Smile, it's free therapy.![]()
Komt zo als goed is nogquote:Op zondag 22 december 2024 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was aan het etenff kijken wat de tussenstand is nu
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het begint al wat spannender te worden![]()
![]()
Ik kreeg een mention dat het hier spannond begon te worden![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jup omdat jij hier bent nuquote:Op zondag 22 december 2024 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kreeg een mention dat het hier spannond begon te worden![]()
![]()
Maar, maar, maar, ik heb net het tuinhuisje schoon gemaakt en alle gereedschap weer netjes opgeborgenquote:![]()
Jup nadat het allemaal intensief misbruikt werd de afgelopen dagenquote:Op zondag 22 december 2024 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, ik heb net het tuinhuisje schoon gemaakt en alle gereedschap weer netjes opgeborgen![]()
Alle materiaal word na de 'tussen kerst en nieuw feest week' weer opgelapt en vervangen waar nodigquote:Op zondag 22 december 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup nadat het allemaal intensief misbruikt werd de afgelopen dagen
sommige dingen vallen niet op te lappenquote:Op zondag 22 december 2024 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alle materiaal word na de 'tussen kerst en nieuw feest week' weer opgelapt en vervangen waar nodig
Ik wil nogmaals mijn excuses aanbieden aan Justin voor de permanente schade die veroorzaakt is en we zullen dan ook voorzien in de zit zorg die hij de komende jaren nodig heeftquote:Op zondag 22 december 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
sommige dingen vallen niet op te lappen![]()
komt nooit meer goedquote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil nogmaals mijn excuses aanbieden aan Justin voor de permanente schade die veroorzaakt is en we zullen dan ook voorzien in de zit zorg die hij de komende jaren nodig heeft![]()
![]()
Doe eens gek!quote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik maar gewoon een durum halen?![]()
![]()
En ik had hem nog zo gewaarschuwd voor het gereedschap dat jij normaliter gebruikt en niet echt geschikt is voor noobiesquote:
Lekkerquote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik maar gewoon een durum halen?
[insert LeBoef just do it gif]quote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik maar gewoon een durum halen?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Oké oke als jullie zo enthousiast zijn ga ik wel effe langs de Turk
:')![]()
Pepernoten? Chocolade letters?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik had hem nog zo gewaarschuwd voor het gereedschap dat jij normaliter gebruikt en niet echt geschikt is voor noobiesja niemand had me ingelicht dat het zo'n newbie was
![]()
maar hij hield zich grootniet gewend van mannen
kweet niet of de turk lekker is bij jouquote:Op zondag 22 december 2024 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oké oke als jullie zo enthousiast zijn ga ik wel effe langs de TurkSmile, it's free therapy.![]()
Ik heb gister nog een turkse pizza gegeten, komt wel dichtbij zo![]()
Ja waarom niet?quote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik maar gewoon een durum halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zorg dat ik voor komende week een extra 50 liter jerry can smeermiddel haal mocht deze situatie zich nog eens voordoenquote:Op zondag 22 december 2024 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja niemand had me ingelicht dat het zo'n newbie was
![]()
maar hij hield zich grootniet gewend van mannen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Hij is primaquote:Op zondag 22 december 2024 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kweet niet of de turk lekker is bij jou
Wel duur
Maar alles is duur tegenwoordig:')![]()
Een bolk is gratiesjquote:Op zondag 22 december 2024 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is prima
Wel duur
Maar alles is duur tegenwoordig![]()
![]()
Ik zit ff online de prijzen te bekijken van de shoarmatheek hier om de hoek, maar holy mozes zeg!!!quote:Op zondag 22 december 2024 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is prima
Wel duur
Maar alles is duur tegenwoordig![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Een kerel van mijn sportclub haalt altijd een slof voor me uit Duitsland, scheelt ¤150quote::')![]()
Als je stopt kan je heel wat durums halenquote:Op zondag 22 december 2024 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een kerel van mijn sportclub haalt altijd een slof voor me uit Duitsland, scheelt ¤150![]()
![]()
Yup, kwam een mede-DTS'er ook al achter!quote:Op zondag 22 december 2024 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een kerel van mijn sportclub haalt altijd een slof voor me uit Duitsland, scheelt ¤150![]()
![]()
Stopt met ademhalen?quote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je stopt kan je heel wat durums halen![]()
![]()
Zij die genieten groeten u
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is prima
Wel duur
Maar alles is duur tegenwoordigjup ook dat is duur tegenwoordig
Waarom las ik Doden Dick als eerstequote:![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 20:04 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij die genieten groeten uNice!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: