fitheid hoeft geen probleem te zijn sls je selectie van nummer 14 tm ...... een aardig niveau heeft zoals PSVquote:Op maandag 23 december 2024 12:35 schreef GGMM het volgende:
Ook wel vervelend dat Feyenoord de enige club is die met fitheid te maken heeft
Een boek over Arne? Waarover dan precies? Zijn jaartje bij Feyenoord of zijn carrière bij FC Zwolle?quote:Op maandag 23 december 2024 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand dat boek van Arne al gelezen?
Rustig @Pistoleroquote:Op maandag 23 december 2024 13:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een boek over Arne? Waarover dan precies? Zijn jaartje bij Feyenoord of zijn carrière bij FC Zwolle?
Welke voetbalclub in de wereld heeft vanaf de oprichting ieder jaar meer punten gehaald dan het jaar ervoor?quote:Op maandag 23 december 2024 13:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We gaan dus achteruit ipv vooruit en daar zijn geen excuses voor, dat is gewoon falen, we zijn geen charitatieve instelling.
Er zijn al meerdere boeken over Oh Arne geschreven inmiddels. Geheel terecht natuurlijk, op eenzame hoogte binnen het Nederlandse en vermoedelijk gehele trainerslandschap. Daar wil iedereen een graantje van meepikken.quote:Op maandag 23 december 2024 13:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een boek over Arne? Waarover dan precies? Zijn jaartje bij Feyenoord of zijn carrière bij FC Zwolle?
Ik ben weer ietsje harder voor Priske omdat hij in mijn ogen ook had kunnen doorbouwen op het fundament wat er al stond. Uiteindelijk zijn de resultaten niet goed genoeg om de verandering te rechtvaardigen, en loop je met alle mutaties en blessures er ook tegenaan dat de afspraken niet duidelijk zijn op het veld.quote:Op maandag 23 december 2024 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien komt het ook omdat ik een aantal slechte wedstrijden heb gemist.
Het is gewoon frustrerend dat er zo vaak met een half fit elftal is gespeeld (dit is op te lossen), waardoor je niet weet hoeveel beter de resultaten hadden kunnen zijn. Als het puur aan de tactiek had gelegen was ik nu kamp #PriskeOut. Maar ik zie het nog wel goed komen in de 2e seizoenshelft.
We zijn niet terug bij pré-oh Arne maar dat is ineens wel weer de benchmark voor veel supporters, dat stoort mij. Als je drie jaar lang de beste trainer van de wereld aller tijden hebt gehad zou je verwachten dat je minimaal nog enkele jaren de vruchten daarvan plukt in plaats van dat je in een neerwaartse spiraal zit. Het is makkelijk positief blijven als je niks verwacht maar ik had gehoopt die fase ontgroeid te zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 13:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Inmiddels mag ik best verwachten dat er iets van vooruitgang in te zien is, helaas, men is 5 maanden bezig en we zijn terug bij pré-oh Arne. En al die uitvluchten zoeken geeft blijk van geen topsportklimaat.
Vroeger had je zelfs clubs die jarenlang min of meer dezelfde tactiek of speelstijl hanteerde en daarom bekend stonden waarin je binnen die vaste lijnen als trainer het naar eigen smaak moest aanpassen. Dat was na Slot bij Feyenoord ook prima geweest.quote:Op maandag 23 december 2024 13:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er is toch geen enkele trainer ter wereld die bij een club binnenkomt en zegt: "ik ga verder borduren op de speelwijze en tactiek van mijn voorganger"? Het zijn allemaal voetbalprofessortjes die zichzelf willen profileren en op de kaart willen zetten met hun eigen ideeën.
Dat tweede is geen pech.quote:Op maandag 23 december 2024 08:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb gewoon pech met die 2 ballen van gimenez tegen de lat en dat miambo die bal verkeerd aannam
Oprecht niet eens bewust gedaan. Ik las dit allemaal en vroeg me af hoe slot het cijfermatig dan deed.quote:Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pik je wel het beste seizoen eruit natuurlijk. Zo stond je het kampioensjaar op 38 puntjes na 17 potjes. Natuurlijk is er een verschil, maar zo dramatisch wil ik het allemaal niet gaan maken.
Je verwacht dat de technisch directeur die de trainer uitkiest dat doet met enig verstand en gesprekken voert met de nieuwe trainer over diens tactiek en speelwijze.quote:Op maandag 23 december 2024 13:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er is toch geen enkele trainer ter wereld die bij een club binnenkomt en zegt: "ik ga verder borduren op de speelwijze en tactiek van mijn voorganger"? Het zijn allemaal voetbalprofessortjes die zichzelf willen profileren en op de kaart willen zetten met hun eigen ideeën.
Dat is een beetje onzin, het wordt nu alleen veel meer uitgepluisd, dus tactische verrassingen zijn moeilijker.quote:Op maandag 23 december 2024 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger had je zelfs clubs die jarenlang min of meer dezelfde tactiek of speelstijl hanteerde en daarom bekend stonden waarin je binnen die vaste lijnen als trainer het naar eigen smaak moest aanpassen. Dat was na Slot bij Feyenoord ook prima geweest.
Bij Brobbey is het een geval van gebrek aan ritme en vertrouwen. Of misschien wel gebrek aan wil om te werken voor deze trainer die hem niet de credits geeft waarvan hij vindt dat hij ze verdient.quote:Op maandag 23 december 2024 14:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bij Brobbey probeer ik het te framen als een vormdip wellicht dat dit hier ook helpt.
Milambo speelde wel een wereldpartij tegen Benfica. Schreef 'm nog niet hoogstpersoonlijk Oranje in.quote:Op maandag 23 december 2024 14:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bij Brobbey is het een geval van gebrek aan ritme en vertrouwen. Of misschien wel gebrek aan wil om te werken voor deze trainer die hem niet de credits geeft waarvan hij vindt dat hij ze verdient.
Bij Gimenez was het gewoon domme pech dat hij twee keer de lat raakt. Milambo is gewoon een hele beperkte voetballer
Nu was Slot ook een open boek, Feyenoord won zelden door een tactische verrassing. De basis was gewoon steengoed en dan liep je er vooral nog tegenaan dat we twee jaar lang nauwelijks goede buitenspelers hadden, anders hadden we nog een stuk meer gewonnen.quote:Op maandag 23 december 2024 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een beetje onzin, het wordt nu alleen veel meer uitgepluisd, dus tactische verrassingen zijn moeilijker.
quote:Op maandag 23 december 2024 14:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Milambo is gewoon een hele beperkte voetballer
Ik ben een positief mens. Ik zeg dat de top van je kunnen meer over je kwaliteiten zegt dan je minste prestatie.quote:Op maandag 23 december 2024 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een wisselvallige jonge speler die niet fit is. Benfica-uit is niet zijn niveau, maar PSV-uit ook niet.
Je hoorde dan ook regelmatig spelers, en nu weer bij Liverpool trouwens, dat Slot ze niet alleen had voorbereid op het eigen plan, maar ook al rekening hield met plan A, B, en C van de tegenstander.quote:Op maandag 23 december 2024 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu was Slot ook een open boek, Feyenoord won zelden door een tactische verrassing.
Dit ja, dus niet met Gurney eens.quote:Op maandag 23 december 2024 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoorde dan ook regelmatig spelers, en nu weer bij Liverpool trouwens, dat Slot ze niet alleen had voorbereid op het eigen plan, maar ook al rekening hield met plan A, B, en C van de tegenstander.
Eens. De achterstand op PSV in deze kneuzencompetitie is veel te groot. Maar de lat ligt in Rotterdam al weer ouderwets laag.quote:Op maandag 23 december 2024 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dombo de positivo, het is toch al te gek voor woorden dat je halverwege de competitie moet zeggen dat je voor plek 2 gaat en dat al voor de 2e keer.
Ik vind een goede voorbereiding en rekening houden met Plan A, B en C van de tegenstander wel iets anders dan een tactische verrassing uitvoeren eigenlijk.quote:Op maandag 23 december 2024 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoorde dan ook regelmatig spelers, en nu weer bij Liverpool trouwens, dat Slot ze niet alleen had voorbereid op het eigen plan, maar ook al rekening hield met plan A, B, en C van de tegenstander.
Volgens mij gaat Milambo de laatste tijd iets teveel mee in de mindere vorm van Timber. En normaal heb je Wang er ook bij die heel veel werk verricht natuurlijk.quote:Op maandag 23 december 2024 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een wisselvallige jonge speler die niet fit is. Benfica-uit is niet zijn niveau, maar PSV-uit ook niet.
Geertruida werd ook helemaal afgeschreven op die leeftijd...quote:Op maandag 23 december 2024 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Milambo de laatste tijd iets teveel mee in de mindere vorm van Timber. En normaal heb je Wang er ook bij die heel veel werk verricht natuurlijk.
Als we 10 punten halen zal Dombo nog zeggen dat we het redelijk hebben gedaan.quote:Op maandag 23 december 2024 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dombo de positivo, het is toch al te gek voor woorden dat je halverwege de competitie moet zeggen dat je voor plek 2 gaat en dat al voor de 2e keer.
Das een beetje definitie geneuzel om langs elkaar heen hetzelfde punt te maken, mij gaat het erom dat de basis er bij Arne Slot steengoed ingeslepen zat. Dat is Priske niet gelukt waardoor hij continu dingen moet verzinnen om het alsnog te laten lopen.quote:
Dat zou een beetje raar zijn. Feit is gewoon dat je qua puntenaantal helemaal niet zo ver achter zit op de seizoenen onder Arne die we hebben meegemaakt. En ja het is minder (hehe), maar lang niet zo slecht als hoe de vlag er in dit topic bij hangt.quote:Op maandag 23 december 2024 15:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we 10 punten halen zal Dombo nog zeggen dat we het redelijk hebben gedaan.
Maar we worden gewoon tweede.quote:Op maandag 23 december 2024 15:52 schreef Tjacka het volgende:
als feyenoord dit jaar geen tweede gaat worden moeten jullie je kapot schamen
Terwijl toen hij kwam nog geprezen werd voor zijn tactische flexibiliteit in Tsjechie.quote:Op maandag 23 december 2024 15:53 schreef Wotte het volgende:
Het is ook een wisselwerking. Het lijkt mij dat iedere trainer op dit niveau plan A t/m Z doorneemt met zijn elftal maar als ze op het veld vervolgens in zeven sloten tegelijk lopen schiet het niet op.
In ieder geval kun je na een half jaar wel concluderen dat het niet kommer en kwel is maar Priske tactisch wel te vaak bij de ballen gegrepen wordt.
Uiteraard begint het daarmee, maar ik kan me genoeg wedstrijden herinneren waarin tactisch gewijzigd werd na een minuut of 10, zelfs vaker in een wedstrijd als reactie op de tactische wijzigingen aan de andere kant, zeker in de topwedstrijden. Dat het tegen pak 'm beet RKC niet nodig was, is wat andersquote:Op maandag 23 december 2024 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das een beetje definitie geneuzel om langs elkaar heen hetzelfde punt te maken, mij gaat het erom dat de basis er bij Arne Slot steengoed ingeslepen zat. Dat is Priske niet gelukt waardoor hij continu dingen moet verzinnen om het alsnog te laten lopen.
Hee Clownquote:Op maandag 23 december 2024 15:53 schreef Wotte het volgende:
Het is ook een wisselwerking. Het lijkt mij dat iedere trainer op dit niveau plan A t/m Z doorneemt met zijn elftal maar als ze op het veld vervolgens in zeven sloten tegelijk lopen schiet het niet op.
In ieder geval kun je na een half jaar wel concluderen dat het niet kommer en kwel is maar Priske tactisch wel te vaak bij de ballen gegrepen wordt.
Naja kijk maar naar Ajax wat het verschil is met en zonder sturende spelers in het veld. Het is beide niet om aan te zien.quote:Op maandag 23 december 2024 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Terwijl toen hij kwam nog geprezen werd voor zijn tactische flexibiliteit in Tsjechie.
Misschien ligt het dus wel aan de beperkte middelen in de selectie.
Uiteraard, maar dat betekent dat het in het begin al fout is gegaan. Dus dat maakt mij extra kritisch op Priske en te Kloese, ik vind dat het veel te veel met de mantel der liefde bedekt wordt dat het een zware taak is om Arne Slot op te volgen, je erft een elftal met veel goede spelers en automatismen, de noodzaak was er niet om iets volledigs anders te doen. Als het na een halfjaar maar mondjesmaat lukt om op die manier te spelen terwijl ieder fundament er is uit gesloopt frustreert die keuze mij enorm.quote:Op maandag 23 december 2024 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard begint het daarmee, maar ik kan me genoeg wedstrijden herinneren waarin tactisch gewijzigd werd na een minuut of 10, zelfs vaker in een wedstrijd als reactie op de tactische wijzigingen aan de andere kant, zeker in de topwedstrijden. Dat het tegen pak 'm beet RKC niet nodig was, is wat anders
Mwah, automatismen. Je middenveld valt wel aardig uit elkaar als je daar Wieffer weghaalt, je verdediging valt ook wel aardig uit elkaar als je daar Geert en HartmanGOD weghaalt.quote:Op maandag 23 december 2024 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat betekent dat het in het begin al fout is gegaan. Dus dat maakt mij extra kritisch op Priske en te Kloese, ik vind dat het veel te veel met de mantel der liefde bedekt wordt dat het een zware taak is om Arne Slot op te volgen, je erft een elftal met veel goede spelers en automatismen, de noodzaak was er niet om iets volledigs anders te doen. Als het na een halfjaar maar mondjesmaat lukt om op die manier te spelen terwijl ieder fundament er is uit gesloopt frustreert die keuze mij enorm.
Voor Priske een nieuwe kans in Marbella, maar daarna zijn de excuses wel op.
Vooral het gemis van Wieffer is monsterlijk groot, en een Stengs in vorm hielp ook wel mee.quote:Op maandag 23 december 2024 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, automatismen. Je middenveld valt wel aardig uit elkaar als je daar Wieffer weghaalt, je verdediging valt ook wel aardig uit elkaar als je daar Geert en HartmanGOD weghaalt.
Hij heeft de fout gemaakt het voetbal opnieuw uit te willen vinden ipv door te gaan op wat er was, maar dat is ook niet zo makkelijk, als zo'n Hulshof misschien was gebleven dan had dat wel gekund, zonder details wordt het al snel anders.quote:Op maandag 23 december 2024 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat betekent dat het in het begin al fout is gegaan. Dus dat maakt mij extra kritisch op Priske en te Kloese, ik vind dat het veel te veel met de mantel der liefde bedekt wordt dat het een zware taak is om Arne Slot op te volgen, je erft een elftal met veel goede spelers en automatismen, de noodzaak was er niet om iets volledigs anders te doen. Als het na een halfjaar maar mondjesmaat lukt om op die manier te spelen frustreert die keuze mij enorm.
Toch blijf ik het lastig vallen om hem eerlijk te evalueren als er eigenlijk in praktisch elke wedstrijd geen enkele wissel mogelijk is waar je in principe niet minder van wordt.quote:Op maandag 23 december 2024 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat betekent dat het in het begin al fout is gegaan. Dus dat maakt mij extra kritisch op Priske en te Kloese, ik vind dat het veel te veel met de mantel der liefde bedekt wordt dat het een zware taak is om Arne Slot op te volgen, je erft een elftal met veel goede spelers en automatismen, de noodzaak was er niet om iets volledigs anders te doen. Als het na een halfjaar maar mondjesmaat lukt om op die manier te spelen terwijl ieder fundament er is uit gesloopt frustreert die keuze mij enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |