Mwa tegen de kleintjes komen we op zich wel aardig voor de dag. Laten we niet vergeten dat PSV een week geleden ook gewoon verloor van Heerenveen die er dit weekend met 3-0 afgingen tegen almere Cityquote:Op zondag 22 december 2024 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb het al tig keer gezegd. En dan als je van een Almere City, Heracles of zelfs tegen facking RKC met 3-2 wint dan is er helemaal geen probleem want je speelde goedvooral tegen RKC waren de geluiden hier in dit topic toch vrij mild. Schei toch uit zeg, als je 1 doelpunt tegen krijgt tegen dat soort teams dan gaat er juist iets mis. Daar moet je gewoon overheen walsen.
Tegen 020 verloor je omdat priske ivanusec op het middenveld zettequote:Op zondag 22 december 2024 18:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Feyenoord is beter dan Utrecht en van Ajax verloren we kansloos dat is de harde waarheid.
Derde plaats meer zit er niet in.
Als je die verliest echter.....quote:Op zondag 22 december 2024 22:05 schreef KingRoland het volgende:
12 januari tegen Utrecht hoor je gewoon te winnen thuis trouwens, die zijn op een bandwagon die nu verkeerde afslag rijdt richting het ravijn. Precies waar ze horen te zijn.
Leverkussen, waar de 1e helft mij aan deed denken.quote:Op zondag 22 december 2024 15:22 schreef fetX het volgende:
Lang geleden dat ik zo’n machteloos Feyenoord heb gezien.
Bij Feyenoord zullen ze toch ook wel zien dat er een kwaliteits injectie nodig is. Er is heel veel geld opgehaald in de CL hopelijk krijgen we een paar aanwinsten en worden spelers zoals Zerrouki, Ivanusec verkocht of verhuurd.quote:Op maandag 23 december 2024 07:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je die verliest echter.....
Ik ben echt somber gestemd over de tweede seizoenshelft. Geen enkele aanleiding om op een miraculeus herstel te rekenen. We spelen het hele seizoen al behoorlijk matig, op enkele positieve uitschieters na. Fysiek en tactisch is het ook dramatisch.
Vrees dat er niet meer in zit dan een 3e plaats aan het einde van de rit. Met een hoop weggegooide miljoenen als gevolg (mislopen CL en dalen transferwaarde spelersgroep), en natuurlijk Ajax dat je dan weer terug helpt in het zadel.
Je heb gewoon pech met die 2 ballen van gimenez tegen de lat en dat miambo die bal verkeerd aannamquote:Op maandag 23 december 2024 08:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leverkussen, waar de 1e helft mij aan deed denken.
Tweede helft dacht ik op een gegeven moment wel dat de 2-1 zou vallen en het weer spannend zou worden trouwens maar toen ontbrak ook net dat beetje geluk.
Dat anticiperen op de Transfermarkt pakte de laatste keer ook uitstekend uit zo te lezen.quote:Op maandag 23 december 2024 08:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
.... hopelijk krijgen we een paar aanwinsten en worden spelers zoals Zerrouki, Ivanusec verkocht of verhuurd.
Ben benieuwd wat te Kloesse gaat doen.
Je kan beter spelers voor volgend seizoen beter in de winterstop halen dan kunnen ze alvast aan alles wennen. Hopelijk snappen ze dat allemaal in de kuip
``````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
Leverkusen 1e helft kwamen we voetballend alleraardigst mee alleen gaven we idiote fouten weg. Dat vind ik toch anders dan gisteren toen we echt van het kastje naar de muur getikt werden.quote:Op maandag 23 december 2024 08:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leverkussen, waar de 1e helft mij aan deed denken.
Tweede helft dacht ik op een gegeven moment wel dat de 2-1 zou vallen en het weer spannend zou worden trouwens maar toen ontbrak ook net dat beetje geluk.
En dit keer was Zerrouki juist één van de middenvelders die wél een krappe voldoende haalde. Die haat op hem begint ook wel wat trieste vormen aan te nemen.quote:Op maandag 23 december 2024 08:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leverkusen 1e helft kwamen we voetballend alleraardigst mee alleen gaven we idiote fouten weg. Dat vind ik toch anders dan gisteren toen we echt van het kastje naar de muur getikt werden.
Los van de blessures als verzachtende omstandigheden (discutabel om dat enkel op de staff toe te schrijven). Denk persoonlijk dat Priske te vaak te weinig antwoorden heeft op konijnen uit de hoed van de tegenstander.quote:Op maandag 23 december 2024 08:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leverkusen 1e helft kwamen we voetballend alleraardigst mee alleen gaven we idiote fouten weg. Dat vind ik toch anders dan gisteren toen we echt van het kastje naar de muur getikt werden.
Ik begreep zijn wissel niet. Hij leverde nog iets van inzet itt de anderen.quote:Op maandag 23 december 2024 08:49 schreef Caland het volgende:
[..]
En dit keer was Zerrouki juist één van de middenvelders die wél een krappe voldoende haalde. Die haat op hem begint ook wel wat trieste vormen aan te nemen.
Vond ik ook wel ja, vooral Milambo was echt zielig om te zien. Stond als een pupil op het veld, overal te laat, constant verstoppertje aan het spelen en als hij dan de bal had leverde hij hem direct weer in.quote:Op maandag 23 december 2024 08:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik begreep zijn wissel niet. Hij leverde nog iets van inzet itt de anderen.
Nou ja, het begon er wel bij dat hij moest spelen in plaats van Hwang. Het duurt zo ontzettend lang voordat hij het balletje naar voren krijgt dat de angel al uit iedere counter was. Milambo en Timber zijn in ieder geval bewezen beter, maar die zijn al weken de weg kwijt.quote:Op maandag 23 december 2024 08:49 schreef Caland het volgende:
[..]
En dit keer was Zerrouki juist één van de middenvelders die wél een krappe voldoende haalde. Die haat op hem begint ook wel wat trieste vormen aan te nemen.
Zo werkt dat een beetje met de kop van Jut, terwijl Timber eigenlijk de zwakste was op het middenveld, tenminste daar verwacht je veel meer van.quote:Op maandag 23 december 2024 08:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op maandag 23 december 2024 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo werkt dat een beetje met de kop van Jut, terwijl Timber eigenlijk de zwakste was op het middenveld, tenminste daar verwacht je veel meer van.
Is Zerrouki een beetje zoals Anton Gaaei bij ons is?quote:Op maandag 23 december 2024 08:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, het begon er wel bij dat hij moest spelen in plaats van Hwang. Het duurt zo ontzettend lang voordat hij het balletje naar voren krijgt dat de angel al uit iedere counter was. Milambo en Timber zijn in ieder geval bewezen beter, maar die zijn al weken de weg kwijt.
Maar daarom ook wel lullig om hem zo af te zeiken, hij deed alles naar zijn vermogen en hij speelde niet slecht.
Is ook een van de weinigen die nog wat energie in de tank heeft.quote:Op maandag 23 december 2024 08:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik begreep zijn wissel niet. Hij leverde nog iets van inzet itt de anderen.
Bij iedere tegengoal was Trauner hoofdschuldige maar die is dan weer verdedigend heel stabiel ofzo.quote:Op maandag 23 december 2024 08:57 schreef Caland het volgende:
Maar Zerrouki trekt bij de eerste tegengoal een sprint terwijl hij moet kiezen tussen 2-3 man die op hem afkomen en waarbij hij met een achterstand begint, Mario Been roept iets en dan is het voor velen alweer het bewijs dat het allemaal zijn schuld is.
De grap is dat Zerrouki volgens mij uitstekend die Henderson rol zou kunnen uitvoeren.quote:Op maandag 23 december 2024 09:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is Zerrouki een beetje zoals Anton Gaaei bij ons is?
Ja, dat valt mij al langer op. Trauner heeft best vaak dat soort momentjes maar in de media wordt hij altijd neergezet als SUPERBETROUWBAAR.quote:Op maandag 23 december 2024 09:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij iedere tegengoal was Trauner hoofdschuldige maar die is dan weer verdedigend heel stabiel ofzo.
Aan de bal misschien wel, maar zonder bal niet, hij mist dat inzicht.quote:Op maandag 23 december 2024 09:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
De grap is dat Zerrouki volgens mij uitstekend die Henderson rol zou kunnen uitvoeren.
Die viel me ook niet mee gisteren, daar zit wel de sleet op, al het voetbal van achteruit moet dan van Hancko komen en dat is te weinig,quote:Op maandag 23 december 2024 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat valt mij al langer op. Trauner heeft best vaak dat soort momentjes maar in de media wordt hij altijd neergezet als SUPERBETROUWBAAR.
Een soort omgekeerde Zerrouki.
Maar Priske moet dat toch ook zien? Dat je helemaal overlopen wordt op het middenveld en dat je daar iets moet bijstellen. Ik kan zijn beslissingen zo vaak totaal niet volgen.quote:Op maandag 23 december 2024 08:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ik ook wel ja, vooral Milambo was echt zielig om te zien. Stond als een pupil op het veld, overal te laat, constant verstoppertje aan het spelen en als hij dan de bal had leverde hij hem direct weer in.
Maar Zerrouki trekt bij de eerste tegengoal een sprint terwijl hij moet kiezen tussen 2-3 man die op hem afkomen en waarbij hij met een achterstand begint, Mario Been roept iets en dan is het voor velen alweer het bewijs dat het allemaal zijn schuld is.
Het is geen Arne zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 23 december 2024 09:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar Priske moet dat toch ook zien? Dat je helemaal overlopen wordt op het middenveld en dat je daar iets moet bijstellen. Ik kan zijn beslissingen zo vaak totaal niet volgen.
Dat deed hij ook wel, ging weer wat meer met twee controleurs spelen, haalde Gimenez van het eiland af. Resulteerde onder meer in die fase kort voor en na rust waarin Feyenoord even beter was en een aantal levensgrote kansen kreeg. Maar eigenlijk was dat toen te laat en eerder het bewijs van een schijtbakkenplan vanaf het begin.quote:Op maandag 23 december 2024 09:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar Priske moet dat toch ook zien? Dat je helemaal overlopen wordt op het middenveld en dat je daar iets moet bijstellen. Ik kan zijn beslissingen zo vaak totaal niet volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |