abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 december 2024 @ 11:02:31 #151
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_215967254
Ik had het gisteren wel aan staan maar was ook druk met het voorbereiden van een kerstdiner. Wat was er met Hwang?

De zware conclusies vliegen je wel weer om de oren. Geef Priske gewoon de tijd om het seizoen af te maken. Nog steeds een realistisch scenario dat je 2e wordt, nog 1 a 2 rondes verder komt in de CL en ver komt in de beker. De selectie is prima, maar heeft de hele 1e seizoenshelft met wisselende samenstellingen en gebrekkige fitheid moeten functioneren. Logisch dat je dan af en toe door het ijs zakt.

Hopelijk staat er op 11 januari weer een fitte selectie die gaat vlammen in de 2e seizoenshelft :)
  maandag 23 december 2024 @ 11:05:00 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215967302
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 23 december 2024 @ 11:10:30 #153
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215967373
Vorig jaar hadden we maar een paar punten meer in de winterstop en uitgeschakeld in de CL (ander format, maar toch).

Een beetje een wisselvallige eerste seizoenshelft maar naar het einde toe werd er steeds vaker gepresteerd op het veld en steeds minder niet.

Sinds RB Salzburg maar 1 wedstrijd verloren en dat is van PSV. Dat kan gebeuren. Lekker de trend doorzetten, wie weet wat er nog komt.
Antifa
  maandag 23 december 2024 @ 11:12:09 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215967382
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 11:10 schreef VoMy het volgende:
Vorig jaar hadden we maar een paar punten meer in de winterstop en uitgeschakeld in de CL (ander format, maar toch).

Een beetje een wisselvallige eerste seizoenshelft maar naar het einde toe werd er steeds vaker gepresteerd op het veld en steeds minder niet.

Sinds RB Salzburg maar 1 wedstrijd verloren en dat is van PSV. Dat kan gebeuren. Lekker de trend doorzetten, wie weet wat er nog komt.
Vorig seizoen was er dan ook best wel wat kritiek op de eerste seizoenshelft en won je de tweede opeens nagenoeg alles. Vooral dat laatste zie ik niet zo snel gebeuren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 23 december 2024 @ 11:17:57 #155
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215967471
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Vorig seizoen was er dan ook best wel wat kritiek op de eerste seizoenshelft en won je de tweede opeens nagenoeg alles. Vooral dat laatste zie ik niet zo snel gebeuren.
Vorig seizoen hadden we ook vrij veel pech de eerste seizoenshelft met resultaten die niet onze kant opvielen. Bovendien speelden we maandenlang met geen enkele buitenspeler in vorm. Dat we toen de tweede seizoenshelft wel bijna alles wonnen (zonder nou echt beter te spelen) was niet heel gek, want verder klopte bijna alles.

Nu gelden die excuses niet naar mijn mening. Best wel wat potjes gehad die gelukkig onze kant opvielen en Paixao en Moussa hebben de afgelopen maanden een hoop verbloemd.
Makkelijk eerste
  maandag 23 december 2024 @ 11:18:58 #156
262211 hhh38
pi_215967488
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Vorig seizoen hadden we ook vrij veel pech de eerste seizoenshelft met resultaten die niet onze kant opvielen. Bovendien speelden we maandenlang met geen enkele buitenspeler in vorm. Dat we toen de tweede seizoenshelft wel bijna alles wonnen (zonder nou echt beter te spelen) was niet heel gek, want verder klopte bijna alles.

Nu gelden die excuses niet naar mijn mening. Best wel wat potjes gehad die gelukkig onze kant opvielen en Paixao en Moussa hebben de afgelopen maanden een hoop verbloemd.
Niet in de Eredivisie
  maandag 23 december 2024 @ 11:22:16 #157
474254 GurneyIsBestOke
pi_215967524
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 10:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik wacht nog wel even tot na het seizoen, maar het lijkt op zijn best een redelijke trainer.

Een soort zesje op de schaal van Jaap Stam tot Arend Martijn Slot.
Ik zou hem ook een zesje geven. Je moet hem nu de tijd geven het seizoen af te maken, ik zie genoeg potentie om in ieder geval nog tweede te worden en Europees verder te komen. Als dat niet lukt hoop ik wel dat het bij een seizoen blijft.
Makkelijk eerste
  maandag 23 december 2024 @ 11:23:17 #158
474254 GurneyIsBestOke
pi_215967547
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Niet in de Eredivisie
Twente-thuis, RKC-uit en AZ-thuis viel het dubbeltje wel de goede kant op.
Makkelijk eerste
  maandag 23 december 2024 @ 11:26:21 #159
262211 hhh38
pi_215967583
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Twente-thuis, RKC-uit en AZ-thuis viel het dubbeltje wel de goede kant op.
Daar vond ik ons ook niet de onderliggende partij over de hele wedstrijd gezien.
pi_215967614
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 08:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Vond ik ook wel ja, vooral Milambo was echt zielig om te zien. Stond als een pupil op het veld, overal te laat, constant verstoppertje aan het spelen en als hij dan de bal had leverde hij hem direct weer in.

Maar Zerrouki trekt bij de eerste tegengoal een sprint terwijl hij moet kiezen tussen 2-3 man die op hem afkomen en waarbij hij met een achterstand begint, Mario Been roept iets en dan is het voor velen alweer het bewijs dat het allemaal zijn schuld is.
Milambo heeft heel veel goede wedstrijden gespeeld dat kun je van Zerrouki niet zeggen

Milambo is nog een jonge speler

PSV heeft heel veel ervaring over het gehele elftal

Zerouki heb ik nog geen enkele goede wedstrijd zien spelen waaraan je kan zien dat hij zijn transferbedrag waarmaakt

hij komt snelheid tekort en handelingsnelheid

ik had meer van hem verwacht want bij twente was hij bepalend
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_215967639
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 09:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Maar Priske moet dat toch ook zien? Dat je helemaal overlopen wordt op het middenveld en dat je daar iets moet bijstellen. Ik kan zijn beslissingen zo vaak totaal niet volgen.
Met wie moet hij dat bijstellen dan

Zechiel is een speler net als Milambo die nog 2 jaar de tijd nodig heeft

er zijn geen enkele goede middenvelders over na het vertrek van linger die af en toe ook weles leuke dingen deed

feit is dat psv allemaal spelers heeft met veel meer leeftijd en ervaring
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  maandag 23 december 2024 @ 11:33:16 #162
474254 GurneyIsBestOke
pi_215967655
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Daar vond ik ons ook niet de onderliggende partij over de hele wedstrijd gezien.
Maar dat waren wel zeker potjes waar puntenverlies niet onlogisch was geweest. Twente speelde ons aardig weg totdat we plots uit twee momentjes twee goals maakten. AZ stond 0-1 voor en we creëerden bar weinig tot een gelukstreffer waarna hun verzet brak. RKC was in de eindfase beter en had een gelijkmaker verdiend.

Ik zou Groningen, Willem II en Fortuna wel beschouwen als potjes waar we minder kregen dan verdiend, maar toch vind ik dat we qua punten staan waar we horen, en dat is niet bijster goed. Dat je nergens de onderliggende partij was (behalve Ajax en PSV) zegt mij verder niet zo veel met de zwakke tegenstand in de Eredivisie. Dat is in principe altijd zo.

Waar ik sommigen te harde conclusies vind trekken, vind ik jou te mild.
Makkelijk eerste
pi_215967672
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 10:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat gaat 9 van de 10 keer echt niet lukken. Alleen als PSV écht een offday heeft zoals tegen Heerenveen maar anders is dat een kansloze opgave. Ik snap niet waarom je dat risico neemt, want dan krijg je hetzelfde als gisteren.
Dat psv een kwetsbare ploeg is kunnen we in de CL zien
'
waar de rest van de eredivisie een soort opleidingscentrum van Europa is doet psv het inderdaad anders

bosz wil alleen met gearriveerde spelers werken

dat gaat psv op de lange termijn opbreken want alleen met jonge spelers opleiden kun je grote transfers maken
  maandag 23 december 2024 @ 11:39:33 #164
262211 hhh38
pi_215967693
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Maar dat waren wel zeker potjes waar puntenverlies niet onlogisch was geweest. Twente speelde ons aardig weg totdat we plots uit twee momentjes twee goals maakten. AZ stond 0-1 voor en we creëerden bar weinig tot een gelukstreffer waarna hun verzet brak. RKC was in de eindfase beter en had een gelijkmaker verdiend.

Ik zou Groningen, Willem II en Fortuna wel beschouwen als potjes waar we minder kregen dan verdiend, maar toch vind ik dat we qua punten staan waar we horen, en dat is niet bijster goed. Dat je nergens de onderliggende partij was (behalve Ajax en PSV) zegt mij verder niet zo veel met de zwakke tegenstand in de Eredivisie. Dat is in principe altijd zo.

Waar ik sommigen te harde conclusies vind trekken, vind ik jou te mild.
Misschien komt het ook omdat ik een aantal slechte wedstrijden heb gemist.

Het is gewoon frustrerend dat er zo vaak met een half fit elftal is gespeeld (dit is op te lossen), waardoor je niet weet hoeveel beter de resultaten hadden kunnen zijn. Als het puur aan de tactiek had gelegen was ik nu kamp #PriskeOut. Maar ik zie het nog wel goed komen in de 2e seizoenshelft.
pi_215967698
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Je heb teveel blessures

weinig blessures hebben is ook een kwaliteit

misschien wel de belangrijkste kwaliteit van het hedendaagse voetbal

je spelers fit houden

als er blessures zijn dan is de selectie gewoon niet goed genoeg op allerlei fronten

de back posities
de spitsposties
middenveld

eigenlijk in alle linies heeft feyenoord een probleem als er een speler geblesseerd raakt
pi_215967842
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
'
waar de rest van de eredivisie een soort opleidingscentrum van Europa is doet psv het inderdaad anders

dat gaat psv op de lange termijn opbreken want alleen met jonge spelers opleiden kun je grote transfers maken
Mwa, dat valt wel mee toch? Flamingo, Saibari, Tillman, Lang, Pepi, Bakayoko, Dest, Mauro. Het is allemaal max 25 jaar en speelt toch basis of zijn de eerste wissels. Paar jongens van 26/27 zoals Veerman en Schouten en dan de routiniers zoals de Jong. Op zich een vrij aardige mix qua leeftijden, toch? Maar misschien moeten we dat in het PSV topic bespreken.
Dit, dus.
pi_215967917
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
'

PSV is helemaal geen kwetsbare ploeg, maar PSV heeft (net als elke ploeg in Nederland) gewoon een plafond. Pas als je bij de top van de top uitkomt zijn er nauwelijks nog zwaktes te vinden.

En gearriveerde spelers? Flamingo, Ledezma, Dams, Saibari, Tillman.. stuk voor stuk jonge gasten.
  maandag 23 december 2024 @ 12:28:27 #168
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215968296
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Misschien komt het ook omdat ik een aantal slechte wedstrijden heb gemist.

Het is gewoon frustrerend dat er zo vaak met een half fit elftal is gespeeld (dit is op te lossen), waardoor je niet weet hoeveel beter de resultaten hadden kunnen zijn. Als het puur aan de tactiek had gelegen was ik nu kamp #PriskeOut. Maar ik zie het nog wel goed komen in de 2e seizoenshelft.
Fitheid hebben alle ploegen mee te maken, dat is ook het verschil tussen PSV en de rest, verdedigend vind ik ze nog steeds heel matig maar op het middenveld en aanvallend hebben ze de betere opties in de selectie, die gaan er niet zoveel op achteruit als de #12-16 meedoet.
  maandag 23 december 2024 @ 12:34:28 #169
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215968404
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 11:02 schreef hhh38 het volgende:
De zware conclusies vliegen je wel weer om de oren. Geef Priske gewoon de tijd om het seizoen af te maken. Nog steeds een realistisch scenario dat je 2e wordt, nog 1 a 2 rondes verder komt in de CL en ver komt in de beker. De selectie is prima, maar heeft de hele 1e seizoenshelft met wisselende samenstellingen en gebrekkige fitheid moeten functioneren. Logisch dat je dan af en toe door het ijs zakt.
Hoe je nu de winterstop in gaat is wel ondermaats hoor. Ook als je kijkt naar het spel. Dat schommelt nog veel te veel. Natuurlijk, dat heeft zijn oorzaken en daar kan Priske niet altijd wat aan doen. Maar de tweede seizoenshelft verwacht ik op z’n minst een stabieler Feyenoord met een hogere ondergrens. Want, ja, PSV heeft een betere selectie. Maar verder geen enkele ploeg. En ook als je bijvoorbeeld de eerste helft ziet hoe je daar gisteren hebt gespeeld…. dat was echt niet nodig en daar ligt ook een deel tactiek aan ten grondslag. Dan kun je natuurlijk alsnog verliezen, want ze hebben meer kwaliteit. Maar dat had ook op een andere manier gekund.
  Forum Admin maandag 23 december 2024 @ 12:35:16 #170
35723 crew  GGMM
pi_215968413
Ook wel vervelend dat Feyenoord de enige club is die met fitheid te maken heeft
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 23 december 2024 @ 12:36:20 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215968449
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 12:35 schreef GGMM het volgende:
Ook wel vervelend dat Feyenoord de enige club is die met fitheid te maken heeft
Nouja het sneeuwbaleffect aangaande de fitheid, blessures en/of pech is dit seizoen wel heel overdreven. Kan me geen enkel seizoen herinneren waarbij er eigenlijk steevast minimaal 5 basisspelers niet konden meedoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215968657
We gaan met 35 punten de winterstop in en daarin zit slechts enkele puntjes verschil met de seizoenen onder Arne. Natuurlijk valt er genoeg op aan te merken, maar er is ook meer dan genoeg met de mantel der liefde te bedekken.
pi_215968753
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 12:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan met 35 punten de winterstop in en daarin zit slechts enkele puntjes verschil met de seizoenen onder Arne. Natuurlijk valt er genoeg op aan te merken, maar er is ook meer dan genoeg met de mantel der liefde te bedekken.
38 punten zegt google maar volgens mij waren dat 16 duels in tegenstelling tot 17 nu. Maar als je het dan omrekent.

38/48 punten = 0.79
35/51 punten = 0.68

Dus hoewel het maar drie punten zijn scheelt het percentueel wel aardig.
pi_215968844
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 12:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan dus achteruit ipv vooruit en daar zijn geen excuses voor, dat is gewoon falen, we zijn geen charitatieve instelling.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 23 december 2024 @ 13:14:00 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215968857
quote:
Dombo de positivo, het is toch al te gek voor woorden dat je halverwege de competitie moet zeggen dat je voor plek 2 gaat en dat al voor de 2e keer.
pi_215968937
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 13:05 schreef Wotte het volgende:

[..]
38 punten zegt google maar volgens mij waren dat 16 duels in tegenstelling tot 17 nu. Maar als je het dan omrekent.

38/48 punten = 0.79
35/51 punten = 0.68

Dus hoewel het maar drie punten zijn scheelt het percentueel wel aardig.
Pik je wel het beste seizoen eruit natuurlijk. Zo stond je het kampioensjaar op 38 puntjes na 17 potjes. Natuurlijk is er een verschil, maar zo dramatisch wil ik het allemaal niet gaan maken.
pi_215968963
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:12 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
We gaan dus achteruit ipv vooruit en daar zijn geen excuses voor, dat is gewoon falen, we zijn geen charitatieve instelling.
Dit was wel te verwachten toch met wat sterkhouders die vertrekken en een vertrekkende trainer die heel de PL op een hoopje speelt?
  maandag 23 december 2024 @ 13:26:34 #178
262211 hhh38
pi_215969045
quote:
Qua punten in de Eredivisie doen we het gewoon slecht tot nu toe, daar zou iedereen het mee eens moeten zijn.

De verzachtende omstandigheden zijn dat je maar 4 punten van een directe CL plek af staat, je op basis van kwaliteit de favoriet moet zijn voor die plek en dat je er prima voor staat in de CL en beker.
pi_215969064
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit was wel te verwachten toch met wat sterkhouders die vertrekken en een vertrekkende trainer die heel de PL op een hoopje speelt?
Inmiddels mag ik best verwachten dat er iets van vooruitgang in te zien is, helaas, men is 5 maanden bezig en we zijn terug bij pré-oh Arne. En al die uitvluchten zoeken geeft blijk van geen topsportklimaat.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 23 december 2024 @ 13:34:26 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215969124
twitter

Oh Arne
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: