Ik begrijp nog steeds niet waarom Nieuwkoop speelde in plaats van Read.quote:Op maandag 23 december 2024 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat deed hij ook wel, ging weer wat meer met twee controleurs spelen, haalde Gimenez van het eiland af. Resulteerde onder meer in die fase kort voor en na rust waarin Feyenoord even beter was en een aantal levensgrote kansen kreeg. Maar eigenlijk was dat toen te laat en eerder het bewijs van een schijtbakkenplan vanaf het begin.
Heel veel smaken om het middenveld te versterken waren er ook niet. Hwang en Smal afwezig, Zechiël was tegen MVV al te slap en Nadje is denk ik geen echte voetballer.quote:Op maandag 23 december 2024 09:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar Priske moet dat toch ook zien? Dat je helemaal overlopen wordt op het middenveld en dat je daar iets moet bijstellen. Ik kan zijn beslissingen zo vaak totaal niet volgen.
Het gaat niet altijd om poppetjes maar ook om invulling. Boscagli stond gewoon constant op het middenveld bij Milambo, Priske durfde iets soortgelijks niet.quote:Op maandag 23 december 2024 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel veel smaken om het middenveld te versterken waren er ook niet. Hwang en Smal afwezig, Zechiël was tegen MVV al te slap en Nadje is denk ik geen echte voetballer.
Peter Bosz die niet bekend staat als tactisch geniequote:Op maandag 23 december 2024 09:30 schreef Kerftminister het volgende:
Priske compleet overklast door Peter Boosz gisteren. Echt een dikke onvoldoende.
Je kunt er honderden tactische analyses op nalaten, maar heeft PSV onderaan de streep niet gewoon een betere selectie? Op wellicht een enkele positie na staat er toch werkelijk overal een betere speler bij PSV?quote:Op maandag 23 december 2024 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd om poppetjes maar ook om invulling. Boscagli stond gewoon constant op het middenveld bij Milambo, Priske durfde iets soortgelijks niet.
Wat hebben we sowieso deze eerste helft gezien van het verticale spel en hoog druk zetten? Dat trucje met Bueno dat even werkte had men ook al snel door.
Je overschat de financiële situatie. Dat geld wat is opgehaald in de CL was grotendeels al begroot.quote:Op maandag 23 december 2024 08:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zullen ze toch ook wel zien dat er een kwaliteits injectie nodig is. Er is heel veel geld opgehaald in de CL hopelijk krijgen we een paar aanwinsten en worden spelers zoals Zerrouki, Ivanusec verkocht of verhuurd.
Ben benieuwd wat te Kloesse gaat doen.
Je kan beter spelers voor volgend seizoen beter in de winterstop halen dan kunnen ze alvast aan alles wennen. Hopelijk snappen ze dat allemaal in de kuip
``````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
Ik vind dat PSV wel iets meer kwaliteit heeft, met name aanvallend ook vanuit het middenveld. Maar niet dusdanig meer dat je je zo moet laten aftroeven.quote:Op maandag 23 december 2024 09:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je kunt er honderden tactische analyses op nalaten, maar heeft PSV onderaan de streep niet gewoon een betere selectie? Op wellicht een enkele positie na staat er toch werkelijk overal een betere speler bij PSV?
Maar al voor de 1-0 zag je: dit wordt een walkover. Dan wacht ik eigenlijk tot na de 2-0 om iets te doen.quote:Op maandag 23 december 2024 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat deed hij ook wel, ging weer wat meer met twee controleurs spelen, haalde Gimenez van het eiland af. Resulteerde onder meer in die fase kort voor en na rust waarin Feyenoord even beter was en een aantal levensgrote kansen kreeg. Maar eigenlijk was dat toen te laat en eerder het bewijs van een schijtbakkenplan vanaf het begin.
Het 'vervelende' was eigenlijk dat die twee goals op een vrij kinderlijke/andere manier werden weggegeven. Dan kan ik me ergens wel voorstellen dat je bij je oorspronkelijke plan blijft, hoe kut deze ook is.quote:Op maandag 23 december 2024 09:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar al voor de 1-0 zag je: dit wordt een walkover. Dan wacht ik eigenlijk tot na de 2-0 om iets te doen.
De goals zelf misschien wel, maar het echte probleem was dat er geen enkel moment van controle of rust was in het eigen spel. PSV had niet heel veel grote kansen, maar wel de volledige controle. Er moest iets veranderen om iets van controle te krijgen.quote:Op maandag 23 december 2024 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het 'vervelende' was eigenlijk dat die twee goals op een vrij kinderlijke/andere manier werden weggegeven. Dan kan ik me ergens wel voorstellen dat je bij je oorspronkelijke plan blijft, hoe kut deze ook is.
Het probleem is ook dat Zerrouki helemaal geen slechte speler is, alleen normaliter totaal niet ons spel past. Daarom zie je zijn goede wedstrijden juist wanneer wij gedwongen worden op een andere manier te spelen.quote:Op maandag 23 december 2024 09:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
De grap is dat Zerrouki volgens mij uitstekend die Henderson rol zou kunnen uitvoeren.
Welk oorspronkelijke plan was er dan? Kijken of Bijlow wel fit genoeg was?quote:Op maandag 23 december 2024 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het 'vervelende' was eigenlijk dat die twee goals op een vrij kinderlijke/andere manier werden weggegeven. Dan kan ik me ergens wel voorstellen dat je bij je oorspronkelijke plan blijft, hoe kut deze ook is.
Het plan was om PSV achterin vast te zetten, maar er was geen idee hoe je zelf weg kwam uit je eigen verdediging. Dat is ook waarom ik vind dat er een verandering had moeten plaatsvinden eigenlijk al na 5 minuten waarin dit al duidelijk was. Spelers stonden statisch op een plek waar de kwetsbaarheden duidelijk waren.quote:Op maandag 23 december 2024 09:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Welk oorspronkelijke plan was er dan? Kijken of Bijlow wel fit genoeg was?
Sta je kansloos met 3-0 achter kom je niet verder dan een rondo met je keeper in de slotfase.
#Priskeout
Met de kwaliteiten van PSV (en die van je eigen team) in ogenschouw gewoon een ontzettend kutplan dus.quote:Op maandag 23 december 2024 09:55 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het plan was om PSV achterin vast te zetten, maar er was geen idee hoe je zelf weg kwam uit je eigen verdediging. Dat is ook waarom ik vind dat er een verandering had moeten plaatsvinden eigenlijk al na 5 minuten waarin dit al duidelijk was. Spelers stonden statisch op een plek waar de kwetsbaarheden duidelijk waren.
Dat gaat 9 van de 10 keer echt niet lukken. Alleen als PSV écht een offday heeft zoals tegen Heerenveen maar anders is dat een kansloze opgave. Ik snap niet waarom je dat risico neemt, want dan krijg je hetzelfde als gisteren.quote:Op maandag 23 december 2024 09:55 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het plan was om PSV achterin vast te zetten
Dan is het wel bijzonder vreemd dat je Gimenez in zijn ééntje laat staan tegen Flamingo en Boscagli en zowel Trauner als Hancko bij De Jong houdt.quote:Op maandag 23 december 2024 09:55 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het plan was om PSV achterin vast te zetten, maar er was geen idee hoe je zelf weg kwam uit je eigen verdediging.
Het goede voetbal heeft inderdaad maar twee potjes geduurd. Ik vond daarom de afgelopen tijd de Pieter Zwart-achtige analyses van hoe we ploegen als Almere wegspeelden ook een beetje vermoeiend, je speelt met twee buitenspelers in bloedvorm tegen zeer zwakke tegenstanders, natuurlijk ben je dan beter. Terwijl we iedere wedstrijd wel een of twee domme goals bleven weggeven en in sommige fases werden weggedrukt.quote:Op maandag 23 december 2024 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd om poppetjes maar ook om invulling. Boscagli stond gewoon constant op het middenveld bij Milambo, Priske durfde iets soortgelijks niet.
Wat hebben we sowieso deze eerste helft gezien van het verticale spel en hoog druk zetten? Dat trucje met Bueno dat even werkte had men ook al snel door.
Niet helemaal eens, het niveau van die potjes bij Go Ahead en Benfica heb ik in vier jaar Gio nooit gezien. Maar uiteindelijk is deze selectie gewoon niet goed of fit genoeg om iedere week zo te spelen en is het verval veel te groot als dat niet lukt.quote:Op maandag 23 december 2024 10:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Priske is dan ook een enorme kut trainer. Tactisch onbenul, en volgens mij ook qua trainingsarbeid ook dramatisch. Qua uitstraling en communicatie met de pers is het ook 3x niks. Nog minder dan van Bronckhorst wat mij betreft (die blonk ook uit in nietszeggende cliches).
De vraag is wel wat hij doet als de tegenstander daar iets tegenover zet. Want dat was eigenlijk een vrij simpele tactiek, Bueno als linksbuiten opstellen, Paixao naar het middenveld laten trekken en een wijde rechtsbuiten. De Italiaanse dorpspastoor neutraliseerde dat vrij eenvoudig en toen kwam er al geen antwoord.quote:Op maandag 23 december 2024 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, het niveau van die potjes bij Go Ahead en Benfica heb ik in vier jaar Gio nooit gezien. Maar uiteindelijk is deze selectie gewoon niet goed of fit genoeg om iedere week zo te spelen en is het verval veel te groot als dat niet lukt.
Eens ja, tactisch onbenul, rare keuzes, rare wissels.quote:Op maandag 23 december 2024 10:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Priske is dan ook een enorme kut trainer. Tactisch onbenul, en volgens mij ook qua trainingsarbeid ook dramatisch. Qua uitstraling en communicatie met de pers is het ook 3x niks. Nog minder dan van Bronckhorst wat mij betreft (die blonk ook uit in nietszeggende cliches).
Je ziet er absoluut niet aan af dat hij uitvoerig en een jaar lang is gescout door Feyenoord en als de perfecte opvolger van Slot werd gezien (maar misschien was hij 4de keuze ofzo).
Ik wacht nog wel even tot na het seizoen, maar het lijkt op zijn best een redelijke trainer.quote:Op maandag 23 december 2024 10:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Eens ja, tactisch onbenul, rare keuzes, rare wissels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |