Dat is niet bewust, we hebben te weinig kwaliteit om ze tegen te houden.quote:
mee eensquote:Op zondag 22 december 2024 12:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is niet bewust, we hebben te weinig kwaliteit om ze tegen te houden.
Farioli, de zelf-benoemde goeroe die nooit wat heeft gewonnen en nergens wat heeft gepresteerd, is om een of andere reden iets te veel in zichzelf gaan geloven. Dan krijg je dit.quote:Op zondag 22 december 2024 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:
geen buitenspeleers opstellen als ajax zijnde
dat is wel zwakzinnig
je beste speler godse of hoe die gast ook heet op bank zetten
terwijl je een lange spits opstelt
hoe dan
Gelukkig straks de topper. Nog even geduld.quote:Op zondag 22 december 2024 12:34 schreef Caland het volgende:
Het lijkt wel alsof ik naar Almere - PEC aan het kijken ben.
Wat leuk dat je de hele wedstrijd kijktquote:Op zondag 22 december 2024 12:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik kom hier kijken totdat Ajax 0-1 staat.
dat wordt de hele wedstrijd uitzitten voor jouquote:Op zondag 22 december 2024 12:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik kom hier kijken totdat Ajax 0-1 staat.
Wout brengt wel de WINNAARSMENTALITEITquote:Op zondag 22 december 2024 12:35 schreef klaasweetalles het volgende:
weghorst debieltje denkt dat hij overal een vrije trap voor moet krijgen
eigenlijk jammer dat het winterstop is bijnaquote:Op zondag 22 december 2024 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed dat het bijna winterstop is zeg.
Jezus wat slecht.
Blijft wonderbaarlijk dat jullie daar kansloos van verloren hebben Klaas.quote:Op zondag 22 december 2024 12:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
eigenlijk jammer dat het winterstop is bijna
dit 020 elftalletje had best nog een paar wedstrijden mogen doorspelen
knjbquote:Op zondag 22 december 2024 12:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Blijft wonderbaarlijk dat jullie daar kansloos van verloren hebben Klaas.
quote:Op zondag 22 december 2024 12:58 schreef bbuddybb het volgende:
Goedemiddag jongons. Ik kijk nu ook mee onder het genot van een maaltijd bestaande uit rundergehakt met sperziebonen en rijst.
Klopt!quote:Op zondag 22 december 2024 13:06 schreef RipCity het volgende:
Telstar en Sparta zijn gewoon beter dan Ajax.
Idd gewoon indoor stadions bouwen met verwarmingquote:Op zondag 22 december 2024 13:24 schreef Wotte het volgende:
Ik vond er vroeger ook niks aan om in de winter te voetballen. Snap het wel.
Ik zou voor een miljoen+ per jaar toch wel wat harder rennen dan dat ze nu doen hoor.quote:Op zondag 22 december 2024 13:24 schreef Wotte het volgende:
Ik vond er vroeger ook niks aan om in de winter te voetballen. Snap het wel.
Geen geld voor aankopen dus op hoop van zegen maarquote:Op zondag 22 december 2024 13:25 schreef klaasweetalles het volgende:
ik snap echt niet hoe een speler als baas doorgeselecteerd kan zijn tot het eerste elftal van ajax
hoe dan?
God heeft 1 zoon en zijn naam is Marco (1988).quote:Op zondag 22 december 2024 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
Denk dat god niet meer naar Brobbey luistert....
Geen WHANG.quote:Sparta en Ajax vermaken niet • Veerman op de bank bij PSV, geen Whang bij Feyenoord
De hemel blijft geven. Brobbey moet alleen nog vangen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
Denk dat god niet meer naar Brobbey luistert....
wie voor hwangquote:Op zondag 22 december 2024 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen WHANG.
Stukje werken bij de NOS
Daar kan ik me echt niet druk om maken.quote:Op zondag 22 december 2024 13:32 schreef vivelafete het volgende:
Erg sportieve reactie van Woutje weer bij de wissel. Echte teamplayer!
Als hij dat was wel was geweest had hij waarschijnlijk een maatschappelijke carrière gehad.quote:Op zondag 22 december 2024 13:32 schreef vivelafete het volgende:
Erg sportieve reactie van Woutje weer bij de wissel. Echte teamplayer!
Brobbey scoort nu natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2024 13:32 schreef Origami94 het volgende:
Ahhh Brobbey, de spits die nooit scoort inbrengen bij een 0-0
de bijna achterstand van 020quote:Op zondag 22 december 2024 13:39 schreef Ramboetan het volgende:
Ok ik kan eindelijk kijken. Wat heb ik gemist?
Niet overdrijven. Ik weet zeker dat Farioli trots is.quote:Op zondag 22 december 2024 13:44 schreef onlogisch het volgende:
Mijn god. Wat is dit mensonterend slecht zeg.
Geen normale aanval of logische opbouw ook bij ajax gezien zeg.quote:Op zondag 22 december 2024 13:44 schreef onlogisch het volgende:
Sparta vast op KKD-niveau in voorbereiding op komend seizoen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:44 schreef onlogisch het volgende:
Die zal het wel een overtreding van Hato vinden.quote:
Rood voor schwalbe op zijn minstquote:Op zondag 22 december 2024 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zal het wel een overtreding van Hato vinden.
Onzin. Wel een mongolenactie.quote:Op zondag 22 december 2024 13:52 schreef Origami94 het volgende:
Goedkope penalty. Je mag tegenwoordig geen contact meer hebben als verdediger in de 16
Mag wel. alleen niet tegen Ajax. Weet je toch Knjb enzoquote:Op zondag 22 december 2024 13:52 schreef Origami94 het volgende:
Goedkope penalty. Je mag tegenwoordig geen contact meer hebben als verdediger in de 16
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Maar plek 2 zou ook al erg knap zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 13:54 schreef Wotte het volgende:
Je kan me wel opvegen als Farioli daadwerkelijk kampioen wordt hiermee.
Ook dat gaat niet gebeuren natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2024 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Maar plek 2 zou ook al erg knap zijn.
Godtsvast vertrouwen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Maar plek 2 zou ook al erg knap zijn.
waarom ziet jouw scherm er anders uit als de mijnequote:
Een grafdelver noem je dat.quote:Op zondag 22 december 2024 13:57 schreef RipCity het volgende:
Brobbey die valt...
Die wordt geen graf graver want dan valt die er telkens zelf in later als die groot is.
Leuke grap zou beter werken als Brobbey niet het postuur heeft van een stenen transformatorhuisje.quote:Op zondag 22 december 2024 13:57 schreef RipCity het volgende:
Brobbey die valt...
Die wordt geen graf graver want dan valt die er telkens zelf in later als die groot is.
Dark mode idootquote:Op zondag 22 december 2024 14:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom ziet jouw scherm er anders uit als de mijne
is er hier geen gelijkheid op fok ?
Dark mode idootquote:Op zondag 22 december 2024 14:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom ziet jouw scherm er anders uit als de mijne
is er hier geen gelijkheid op fok ?
Zo ken ik je niet maxi.quote:
Bewaar je agressie en energie voor PSV-Feyenoord.quote:
IDOOTquote:
Er valt wel iets voor te zeggen hoe scheidsrechters beinvloed worden in hun acties voor grote clubs. Zie het Kuip effect of Real Madrid effect waar Hiddink het over had terwijl hij de club getraind heeftquote:Op zondag 22 december 2024 13:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mag wel. alleen niet tegen Ajax. Weet je toch Knjb enzo
ha haquote:Op zondag 22 december 2024 13:57 schreef RipCity het volgende:
Brobbey die valt...
NIET PROVOCEREN JIJquote:Op zondag 22 december 2024 14:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IDOOT
NIEUW WOORDJE ? weer gesnoven natuurlijk
Hier schrik ik van.quote:
licht uitdoen domboquote:
Onder je username en dan nacht.quote:
quote:Op zondag 22 december 2024 14:16 schreef over_hedge het volgende:
Dat hoopje oliebollen met wat suiker op de tafel
Nou ja een balletje op de lat én paal dus het zat niet echt mee maar uiteraard wel dikverdiend verloren, de eerste helft was echt pijnlijk.quote:
Dat werkte vorig seizoen ook als een tiet!quote:Op maandag 23 december 2024 08:20 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
@:caland in Nijmegen hopen ze wederom op een 'we wachten de bus op' effect?
Toen stond het al 2-0, de eerste poging na 45 minuten, PSV liet het een beetje liet vieren, maar er is toch geen moment geweest dat je dacht dat Feyenoord nog een resultaat had kunnen halen.quote:Op maandag 23 december 2024 08:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja een balletje op de lat én paal dus het zat niet echt mee maar uiteraard wel dikverdiend verloren, de eerste helft was echt pijnlijk.
Dat die eerste bal van Gimenez er niet inging was een wonder, met 2-1 ga je heel anders de tweede helft in. En Feyenoord was ook dichtbij een goal in de tweede helft, toen kwam ineens de beslissing van Tillman uit het behoorlijke niets. PSV was heer en meester maar met iets meer fortuin had er een resultaat in kunnen zitten. De xG zit ook helemaal niet zo ver uit elkaar gek genoeg.quote:Op maandag 23 december 2024 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen stond het al 2-0, de eerste poging na 45 minuten, PSV liet het een beetje liet vieren, maar er is toch geen moment geweest dat je dacht dat Feyenoord nog een resultaat had kunnen halen.
Ik had niet die indruk, maar we zullen het nooit weten als die goal wel was gevallen.quote:Op maandag 23 december 2024 09:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat die eerste bal van Gimenez er niet inging was een wonder, met 2-1 ga je heel anders de tweede helft in. En Feyenoord was ook dichtbij een goal in de tweede helft, toen kwam ineens de beslissing van Tillman uit het behoorlijke niets. PSV was heer en meester maar met iets meer fortuin had er een resultaat in kunnen zitten. De xG zit ook helemaal niet zo ver uit elkaar gek genoeg.
Op de lat en paal schieten.. is dat pech? Geluk dat je niet over of naast schoot? Onkunde? Of gewoon een onderdeel van het spel?quote:
Tsja, onderlinge pot gewonnen waarbij dat niet per se onverdiend was (al had het ook de andere kant op kunnen vallen) en tegen de kleintjes doet Ajax eigenlijk bijna altijd wat ze moeten doen dit jaar. Dan doe je gewoon redelijk mee zelfs al loopt het niet tegen de subtopquote:Op maandag 23 december 2024 10:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Ajax maar 6 punten achter PSV staat is ook een wereldwonder.
Die eerste bal van Gimenez kwam per toeval op zijn knie.quote:Op maandag 23 december 2024 09:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat die eerste bal van Gimenez er niet inging was een wonder, met 2-1 ga je heel anders de tweede helft in. En Feyenoord was ook dichtbij een goal in de tweede helft, toen kwam ineens de beslissing van Tillman uit het behoorlijke niets. PSV was heer en meester maar met iets meer fortuin had er een resultaat in kunnen zitten. De xG zit ook helemaal niet zo ver uit elkaar gek genoeg.
Een situatieschets:quote:Op maandag 23 december 2024 09:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Prima keuze lijkt mequote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Jammer genoeg moeten Sparta en Almere pas in mei weer tegen elkaar.
Hup GAEquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:35 schreef Paul het volgende:
Haller wordt klaargestoomd voor zondag
[ x ]
We gaan ook in 2025 gewoon verder met debiliteiten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:48 schreef Zorro het volgende:
Ach de hersenlozen hebben het stadion van Heracles ook weten te vinden.
Geen Oranje bal genotquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Helmond Sport - Emmen afgelast, Heracles - Sparta stilgelegd. Het Nederlandse betaald voetbal komt weer met horten en stoten op gang.
De tweede, maar soitquote:
Och, de eerste begon dan weer een kwartier later vanwege.... juist ja.quote:
Dat soort kleding verbieden onder huisregels in stadions.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:25 schreef raptorix het volgende:
Ook weer van die treurige mensen met zwarte jassen en petjes
Standje Kuip.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:02 schreef T3hTommay het volgende:
Iemand heeft de hoofdcamera gesloopt, wat een standpunt man.
Kuiptaferelen hier.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:02 schreef T3hTommay het volgende:
Iemand heeft de hoofdcamera gesloopt, wat een standpunt man.
Er is een reden waarom dit op ESPN 1 wordt uitgezonden. Op het betaalde kanaal 3 heb je beter beeld. @3rr0rquote:
Daar is wielrennen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er is een reden waarom dit op ESPN 1 wordt uitgezonden. Op het betaalde kanaal 3 heb je beter beeld. @:3rr0r
Sparta mag ook weg hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:08 schreef Slobeend het volgende:
Lullig voor Sparta. Het altijd lelijke Heracles moet degraderen.
God hoopt op een 1-2. @KingRolandquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:18 schreef ISVV het volgende:
Hoe groot is de kans dat RKC hier stunt?
Ik denk 50%, wel of niet.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zie zo wel de 1-1 aankomen...
ik nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Nee die spelen natuurlijk normaal altijd voor ontzettend veel mensen. (lol)quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RKC is niet gemotiveerd om voor een leeg stadion zijn best te doen.
Less is more.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee die spelen natuurlijk normaal altijd voor ontzettend veel mensen. (lol)
Ajax is elke week een Serie-A wedstrijd tussen 2 degradatiekandidaten uit 2000.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax speelt. Topic bloedt dood.
Godenzonen maat. Ajaxgodenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax speelt. Topic bloedt dood.
Vooral jammer dat een (huur)transfer nu wellicht van de baan is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:39 schreef Vis1980 het volgende:
Oei, nou gaat Ajax 'de beste links back van Europa' missen.
Daar gaat mijn goede voornemenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:38 schreef 3rr0r het volgende:
Omdat Mo heeft gescoord mogen jullie allemaal een ihattaartje pakken
[ afbeelding ]
Ajax heeft een domme fout gemaakt hele dure spelers te kopen in die periode.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral jammer dat een (huur)transfer nu wellicht van de baan is.
Dat meen je?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ajax heeft een domme fout gemaakt hele dure spelers te kopen in die periode.
Daar doe ik niet aan mee, dat is meer iets voor mensen met een drankprobleem.quote:
Een simpele 3-0 voor PSV.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik voorspel dat PSV - AZ een knotsgekke wedstrijd gaat worden.
in de 2e helft dan
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee, dat is meer iets voor mensen met een drankprobleem.
Hij doet no nut 2025quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:mortaxx doe jij aan dry january
gelukkig drink ik geen alcohol (dus ook geen bier)quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee, dat is meer iets voor mensen met een drankprobleem.
Hé, het is nec, niet nec, das nac.quote:
En je kombucha dan, zit daar niet een procentje in?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gelukkig drink ik geen alcohol (dus ook geen bier)
drank wat het meest dichtbij komt is alcoholvrije wijn wat ik drink
Ik drink eigenlijk van alles wel, maar bijna altijd in mate.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gelukkig drink ik geen alcohol (dus ook geen bier)
drank wat het meest dichtbij komt is alcoholvrije wijn wat ik drink
Ik drink alleen koffie en bier, het liefst gecombineerdquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk van alles wel, maar bijna altijd in mate.
Ik geniet er van, dronken ben ik zelden.
Hallo zeg.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:55 schreef Karzai het volgende:
die guus mogen ze van mij ook eens goed in zijn bek schijten
Dat is al lang gebeurd, waarom denk je dat ie klinkt als shit?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:55 schreef Karzai het volgende:
die guus mogen ze van mij ook eens goed in zijn bek schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |