Dat is niet bewust, we hebben te weinig kwaliteit om ze tegen te houden.quote:
mee eensquote:Op zondag 22 december 2024 12:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is niet bewust, we hebben te weinig kwaliteit om ze tegen te houden.
Farioli, de zelf-benoemde goeroe die nooit wat heeft gewonnen en nergens wat heeft gepresteerd, is om een of andere reden iets te veel in zichzelf gaan geloven. Dan krijg je dit.quote:Op zondag 22 december 2024 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:
geen buitenspeleers opstellen als ajax zijnde
dat is wel zwakzinnig
je beste speler godse of hoe die gast ook heet op bank zetten
terwijl je een lange spits opstelt
hoe dan
Gelukkig straks de topper. Nog even geduld.quote:Op zondag 22 december 2024 12:34 schreef Caland het volgende:
Het lijkt wel alsof ik naar Almere - PEC aan het kijken ben.
Wat leuk dat je de hele wedstrijd kijktquote:Op zondag 22 december 2024 12:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik kom hier kijken totdat Ajax 0-1 staat.
dat wordt de hele wedstrijd uitzitten voor jouquote:Op zondag 22 december 2024 12:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik kom hier kijken totdat Ajax 0-1 staat.
Wout brengt wel de WINNAARSMENTALITEITquote:Op zondag 22 december 2024 12:35 schreef klaasweetalles het volgende:
weghorst debieltje denkt dat hij overal een vrije trap voor moet krijgen
eigenlijk jammer dat het winterstop is bijnaquote:Op zondag 22 december 2024 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed dat het bijna winterstop is zeg.
Jezus wat slecht.
Blijft wonderbaarlijk dat jullie daar kansloos van verloren hebben Klaas.quote:Op zondag 22 december 2024 12:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
eigenlijk jammer dat het winterstop is bijna
dit 020 elftalletje had best nog een paar wedstrijden mogen doorspelen
knjbquote:Op zondag 22 december 2024 12:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Blijft wonderbaarlijk dat jullie daar kansloos van verloren hebben Klaas.
quote:Op zondag 22 december 2024 12:58 schreef bbuddybb het volgende:
Goedemiddag jongons. Ik kijk nu ook mee onder het genot van een maaltijd bestaande uit rundergehakt met sperziebonen en rijst.
Klopt!quote:Op zondag 22 december 2024 13:06 schreef RipCity het volgende:
Telstar en Sparta zijn gewoon beter dan Ajax.
Dat mag je hopen.quote:
Idd gewoon indoor stadions bouwen met verwarmingquote:Op zondag 22 december 2024 13:24 schreef Wotte het volgende:
Ik vond er vroeger ook niks aan om in de winter te voetballen. Snap het wel.
Ik zou voor een miljoen+ per jaar toch wel wat harder rennen dan dat ze nu doen hoor.quote:Op zondag 22 december 2024 13:24 schreef Wotte het volgende:
Ik vond er vroeger ook niks aan om in de winter te voetballen. Snap het wel.
Geen geld voor aankopen dus op hoop van zegen maarquote:Op zondag 22 december 2024 13:25 schreef klaasweetalles het volgende:
ik snap echt niet hoe een speler als baas doorgeselecteerd kan zijn tot het eerste elftal van ajax
hoe dan?
God heeft 1 zoon en zijn naam is Marco (1988).quote:Op zondag 22 december 2024 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
Denk dat god niet meer naar Brobbey luistert....
Geen WHANG.quote:Sparta en Ajax vermaken niet • Veerman op de bank bij PSV, geen Whang bij Feyenoord
De hemel blijft geven. Brobbey moet alleen nog vangen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
Denk dat god niet meer naar Brobbey luistert....
wie voor hwangquote:Op zondag 22 december 2024 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen WHANG.
Stukje werken bij de NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |