quote:Op zondag 22 december 2024 12:58 schreef bbuddybb het volgende:
Goedemiddag jongons. Ik kijk nu ook mee onder het genot van een maaltijd bestaande uit rundergehakt met sperziebonen en rijst.
Klopt!quote:Op zondag 22 december 2024 13:06 schreef RipCity het volgende:
Telstar en Sparta zijn gewoon beter dan Ajax.
Idd gewoon indoor stadions bouwen met verwarmingquote:Op zondag 22 december 2024 13:24 schreef Wotte het volgende:
Ik vond er vroeger ook niks aan om in de winter te voetballen. Snap het wel.
Ik zou voor een miljoen+ per jaar toch wel wat harder rennen dan dat ze nu doen hoor.quote:Op zondag 22 december 2024 13:24 schreef Wotte het volgende:
Ik vond er vroeger ook niks aan om in de winter te voetballen. Snap het wel.
Geen geld voor aankopen dus op hoop van zegen maarquote:Op zondag 22 december 2024 13:25 schreef klaasweetalles het volgende:
ik snap echt niet hoe een speler als baas doorgeselecteerd kan zijn tot het eerste elftal van ajax
hoe dan?
God heeft 1 zoon en zijn naam is Marco (1988).quote:Op zondag 22 december 2024 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
Denk dat god niet meer naar Brobbey luistert....
Geen WHANG.quote:Sparta en Ajax vermaken niet • Veerman op de bank bij PSV, geen Whang bij Feyenoord
De hemel blijft geven. Brobbey moet alleen nog vangen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
Denk dat god niet meer naar Brobbey luistert....
wie voor hwangquote:Op zondag 22 december 2024 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen WHANG.
Stukje werken bij de NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |