God heeft 1 zoon en zijn naam is Marco (1988).quote:Op zondag 22 december 2024 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
Denk dat god niet meer naar Brobbey luistert....
Geen WHANG.quote:Sparta en Ajax vermaken niet • Veerman op de bank bij PSV, geen Whang bij Feyenoord
De hemel blijft geven. Brobbey moet alleen nog vangen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
Denk dat god niet meer naar Brobbey luistert....
wie voor hwangquote:Op zondag 22 december 2024 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen WHANG.
Stukje werken bij de NOS
Daar kan ik me echt niet druk om maken.quote:Op zondag 22 december 2024 13:32 schreef vivelafete het volgende:
Erg sportieve reactie van Woutje weer bij de wissel. Echte teamplayer!
Als hij dat was wel was geweest had hij waarschijnlijk een maatschappelijke carrière gehad.quote:Op zondag 22 december 2024 13:32 schreef vivelafete het volgende:
Erg sportieve reactie van Woutje weer bij de wissel. Echte teamplayer!
Brobbey scoort nu natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2024 13:32 schreef Origami94 het volgende:
Ahhh Brobbey, de spits die nooit scoort inbrengen bij een 0-0
de bijna achterstand van 020quote:Op zondag 22 december 2024 13:39 schreef Ramboetan het volgende:
Ok ik kan eindelijk kijken. Wat heb ik gemist?
Niet overdrijven. Ik weet zeker dat Farioli trots is.quote:Op zondag 22 december 2024 13:44 schreef onlogisch het volgende:
Mijn god. Wat is dit mensonterend slecht zeg.
Geen normale aanval of logische opbouw ook bij ajax gezien zeg.quote:Op zondag 22 december 2024 13:44 schreef onlogisch het volgende:
Sparta vast op KKD-niveau in voorbereiding op komend seizoen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:44 schreef onlogisch het volgende:
Die zal het wel een overtreding van Hato vinden.quote:
Rood voor schwalbe op zijn minstquote:Op zondag 22 december 2024 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zal het wel een overtreding van Hato vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |