SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Top TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
erger u niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
ADMINS waar zijn jullie???? Make me blue again!!!! Deze TT moet anders.
verwonder u slechts.
dat u niet op tijd was voor uw tt
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
ADMINS waar zijn jullie???? Make me blue again!!!! Deze TT moet anders.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tut! sow dat zal je lerenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
erger u niet.
verwonder u slechts.
dat u niet op tijd was voor uw tt
Lach met een schone bips![]()
dat verbroedert met @gebrokenglasquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Een droom die in splinters uiteen gespat is![]()
![]()
Hij heeft wel trucjes maar laat je bloedend achter.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
dat verbroedert met @:gebrokenglasLach met een schone bips![]()
Pfff, maily riep meRevolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Alllllll i want for christmaaaaaasssssss iiiiiiiiiiiihihissssssss YOUUUUUUUUUUUUUUUURevolutions are the locomotives of history.
oeiquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij heeft wel trucjes maar laat je bloedend achter.![]()
![]()
Bloedend hart.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is die sannieRevolutions are the locomotives of history.
Maarreh, zo lelijk doen tegen mij en een droom verbreken dan kende ge mijn bips kussen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
dat verbroedert met @:gebrokenglas
deze? marcb1974 in 40+ / [40+ SC #5451] U.I.Tquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maarreh, zo lelijk doen tegen mij en een droom verbreken dan kende ge mijn bips kussen.
[ afbeelding ]![]()
Mijn bips is toch meer meatyquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
deze? marcb1974 in 40+ / [40+ SC #5451] U.I.T
weet ik toch niet?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn bips is toch meer meaty![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maarreh, zo lelijk doen tegen mij en een droom verbreken dan kende ge mijn bips kussen.
[ afbeelding ]
Revolutions are the locomotives of history.
Prima kontquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Doof aan mijn ogen en blind aan mijn oren nu
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze heeft dan voor mij weer een prima kont.
[ afbeelding ]
Regen is fijn. Maakt een kalmerend geluid tegen het raamRevolutions are the locomotives of history.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
dat verbroedert met @:gebrokenglas
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik heb niks met regen...quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:54 schreef Mikeytt het volgende:
Regen is fijn. Maakt een kalmerend geluid tegen het raamLach met een schone bips![]()
De hond wil wel uitgelaten worden...quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maarreh, nog steeds regen hierAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Die maakt nog geen aanstaltenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De hond wil wel uitgelaten worden...
Gewoon regenjas pakken en een wandeling maken. Dan word je vanzelf een regenmensquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb niks met regen...Revolutions are the locomotives of history.
Ook dorst?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sodeknetters, Dune 2 is echt ongelooflijk goed!
Ik blijf er bij dat die Amerikaanse accenten en moderne koppen & uitdrukkingen redelijk afleiden, maar buiten dat is hij geweldig!![]()
![]()
Ik heb die afgezet hoewel ik Zendaya gruwelijk mooie vrouw vind.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
Sodeknetters, Dune 2 is echt ongelooflijk goed!
Ik blijf er bij dat die Amerikaanse accenten en moderne koppen & uitdrukkingen redelijk afleiden, maar buiten dat is hij geweldig!Lach met een schone bips![]()
Zij is juist 1 van de personen die ik qua uiterlijk en manieren van doen niet vind passen in het geheel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb die afgezet hoewel ik Zendaya gruwelijk mooie vrouw vind.
Maar ze is wel bloedmooi, ja!![]()
![]()
En of Christopher Walken nou zo'n goede keuze is...?
Die moet je gewoon campy rollen geven, niks serieus!En ZEKER niet iets statigs!
![]()
Ze is inderdaad prachtigquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij is juist 1 van de personen die ik qua uiterlijk en manieren van doen niet vind passen in het geheel.
Maar ze is wel bloedmooi, ja!mooie ogen, mooi gezicht. Ook wat kleur, en geen pastic titten of ass... Ze is gewoon echt heel erg mooi.
Precies!quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze is inderdaad prachtigmooie ogen, mooi gezicht. Ook wat kleur, en geen pastic titten of ass... Ze is gewoon echt heel erg mooi.
Maar waarom heb je de film afgezet dan?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
En of Christopher Walken nou zo'n goede keuze is...?
Die moet je gewoon campy rollen geven, niks serieus!En ZEKER niet iets statigs!
Deel 1 heb ik gezien, maar deel 2 ik kwam er gewoon niet in. Ligt ook aan mijzelf, het is niet mijn soort type filmquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Maar waarom heb je de film afgezet dan?Lach met een schone bips![]()
quote:Zijn beste scene is denk ik toch echt die uit Pulp Fiction met het horlogequote:Op zaterdag 21 december 2024 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit ja!
Als engel Gabriel vond ik hem overigens geweldig!
Heb ik vandaag nog gekeken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Zijn beste scene is denk ik toch echt die uit Pulp Fiction met het horloge“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet hoe vaak ik hem gekeken heb, misschien 5 - 7X.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die film heb ik denk ik al meer dan 15x gezien![]()
![]()
![]()
![]()
"Lekker gezellig samen gourmetten, he tante?"quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lijkt me ook een heel gezellig mens aan de kersttafel
- "Ja, met vlees dat de vluchtelingen die hier niet mogen blijven niet mogen eten van hun geloof. Daarom hef ik mijn glas op de spoedige terugkeer van hen naar hun eigen land toe. Laten we daar samen aan gaan werken! Proost!"![]()
Lekker gourmetten met Faber.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lijkt me ook een heel gezellig mens aan de kersttafel
ToT was me al voor.
Ja, laat die lui lekker op straat slapen joh. Who cares, they are no familyquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
"Lekker gezellig samen gourmetten, he tante?"
- "Ja, met vlees dat de vluchtelingen die hier niet mogen blijven niet mogen eten van hun geloof. Daarom hef ik mijn glas op de spoedige terugkeer van hen naar hun eigen land toe. Laten we daar samen aan gaan werken! Proost!"![]()
Wel beetje raar beleid zacht gezegd, dan denk ik pak het probleem vanaf het begin aan. Je hebt geen recht hier te zijn, prima we begeleiden je het vliegtuig in terug. Heb je wel kans van asiel vanwege omstandigheden dan zorgen we dat je hier een leven kan opbouwen. Zo moeilijk is het niet, maar door al dat gepolder over allerlei regeltjes en wetten is het serieus een drama geworden.Lach met een schone bips![]()
Moet dat in dts die onzin ben je weer klb uitgejaagdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maily riep mequote:Op zaterdag 21 december 2024 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet dat in dts die onzin ben je weer klb uitgejaagdRevolutions are the locomotives of history.
Ja het schijnt dat veel van die probleemgevallen hun pasporot hebben weggegooid en dat hun land van herkomst ook zoiets heeft van "Hou ze lekker daar!"quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, laat die lui lekker op straat slapen joh. Who cares, they are no family![]()
Wel beetje raar beleid zacht gezegd, dan denk ik pak het probleem vanaf het begin aan. Je hebt geen recht hier te zijn, prima we begeleiden je het vliegtuig in terug. Heb je wel kans van asiel vanwege omstandigheden dan zorgen we dat je hier een leven kan opbouwen. Zo moeilijk is het niet, maar door al dat gepolder over allerlei regeltjes en wetten is het serieus een drama geworden.![]()
"Ik ben het beleid."quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, laat die lui lekker op straat slapen joh. Who cares, they are no family![]()
Wel beetje raar beleid zacht gezegd, dan denk ik pak het probleem vanaf het begin aan. Je hebt geen recht hier te zijn, prima we begeleiden je het vliegtuig in terug. Heb je wel kans van asiel vanwege omstandigheden dan zorgen we dat je hier een leven kan opbouwen. Zo moeilijk is het niet, maar door al dat gepolder over allerlei regeltjes en wetten is het serieus een drama geworden.
Kim is sws al queenquote:Revolutions are the locomotives of history.
Het is net zo'n ventquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
"Ik ben het beleid."
[ afbeelding ]![]()
Ze bedoelde de echtequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
"Ik ben het beleid."
[ afbeelding ]![]()
![]()
514 euro voor de kapper hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze zei mikeytt, niet dr.mikeyquote:Revolutions are the locomotives of history.
Nou ja, ik snap die landen in zo verre ook wel dat ze geen raddraaiers terug willen. Maar ik vind het zorgelijker voor echte gevluchte moeders met kinderen die geen/weinig kans krijgen hier door die raddraaiers die alleen op zoek zijn naar persoonlijk gewin.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het schijnt dat veel van die probleemgevallen hun pasporot hebben weggegooid en dat hun land van herkomst ook zoiets heeft van "Hou ze lekker daar!"
We zijn als Nederland altijd al een smeltkroes geweest, dat zal nooit anders worden. Maar dat er gekeken moet worden wie we opnemen is wel een dingetje.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
514 euro voor de kapper hoor.![]()
![]()
ik weet nog wel iemand die opgenomen moet wordenquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap die landen in zo verre ook wel dat ze geen raddraaiers terug willen. Maar ik vind het zorgelijker voor echte gevluchte moeders met kinderen die geen/weinig kans krijgen hier door die raddraaiers die alleen op zoek zijn naar persoonlijk gewin.
We zijn als Nederland altijd al een smeltkroes geweest, dat zal nooit anders worden. Maar dat er gekeken moet worden wie we opnemen is wel een dingetje.![]()
![]()
Alleen wordt de smeltkroes wel groter en groter.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap die landen in zo verre ook wel dat ze geen raddraaiers terug willen. Maar ik vind het zorgelijker voor echte gevluchte moeders met kinderen die geen/weinig kans krijgen hier door die raddraaiers die alleen op zoek zijn naar persoonlijk gewin.
We zijn als Nederland altijd al een smeltkroes geweest, dat zal nooit anders worden. Maar dat er gekeken moet worden wie we opnemen is wel een dingetje.![]()
Ikkequote:Op zaterdag 21 december 2024 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
ik weet nog wel iemand die opgenomen moet worden
Ik maakte ook geen grapquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind Kim K echt serieus een hele mooie vrouw, was geen grap.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen wordt de smeltkroes wel groter en groter.Revolutions are the locomotives of history.
Lil kim ?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind Kim K echt serieus een hele mooie vrouw, was geen grap.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar bent u ook debet aan.Ik vind het prima.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen wordt de smeltkroes wel groter en groter.
Groot "we need to secure a future for white children" gehalte hierRevolutions are the locomotives of history.
Whehehe ik wist dat deze opmerking zou komen!quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar bent u ook debet aan.Ik vind het prima.
Maar sommige culturen mengen beter met die van ons dan andere.![]()
![]()
Niks mis meequote:Op zaterdag 21 december 2024 22:24 schreef Mikeytt het volgende:
Groot "we need to secure a future for white children" gehalte hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eerste leuke post.Je kan het dus wel.quote:
Zijn er wel afrikanen in china eigenlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Wordsquote:
Dat jij nazi slogans leuk vindt wisten we al natuurlijkRevolutions are the locomotives of history.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:24 schreef Mikeytt het volgende:
Groot "we need to secure a future for white children" gehalte hier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Genoeg toeristenquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er wel afrikanen in china eigenlijk.
Erg, erg weinig.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er wel afrikanen in china eigenlijk.
In Azië zijn ze erg racistisch tegen Afrikanen.
In India bijvoorbeeld ook Gandhi heeft nogal pittige opmerkingen over hen gemaakt.![]()
88 mooi jaarquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Fourteen_Words
Dat jij nazi slogans leuk vindt wisten we al natuurlijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sinds wanneer is die in China?quote:
En dan roept die Mikey altijd dat alles beter is in china wel tegenstrijdig met zijn verdere opvattingen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Erg, erg weinig.
In India bijvoorbeeld ook Gandhi heeft nogal pittige opmerkingen over hen gemaakt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow ik had het ff over in Azië algemeen.quote:
Die heeft wel aardig naam gemaakt daar!
China is meer dol op white monkeys.![]()
In China is vrijwel geen racisme jegens zwarte mensen in tegenstelling tot NL.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Erg, erg weinig.
In India bijvoorbeeld ook Gandhi heeft nogal pittige opmerkingen over hen gemaakt.Revolutions are the locomotives of history.
hallonquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, geen hond die m kent buitenom de europese en amerikaanse youtube-kijkersquote:Revolutions are the locomotives of history.
Google zegt toch wat anders, en volgens mij hebben mensen met een Afrikaanse achtergrond hier niet zo gek veel last meer van racisme.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In China is vrijwel geen racisme jegens zwarte mensen in tegenstelling tot NL.![]()
Omdat ze daar niet durven komen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In China is vrijwel geen racisme jegens zwarte mensen in tegenstelling tot NL.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niemand geeft een reet om chinaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
China is vele malen beterquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan roept die Mikey altijd dat alles beter is in china wel tegenstrijdig met zijn verdere opvattingen.
Sfeertje wel,iemand nog wat drinken?
China daargelaten, de rest van Azië staat vaak wel open voor vluchtelingen uit de regio als het nodig is. Maar buiten Myan Mar is het best rustig in Zuid/Oost Azië..quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik had het ff over in Azië algemeen.
Die heeft wel aardig naam gemaakt daar!
China is meer dol op white monkeys.
Daarbij hebben ze ook de ASEAN vergelijkbaar met de EU wat reizen onderling simpel maakt. Er is daar minder stress dan in Europa.Lach met een schone bips![]()
ik eet altijd chinees op mijn verjaardag als traditie
maar dat is eigenlijk meer Nederlands dan Chinees, echt Chinees hoef ik niet hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Haha, 95% van de wereld erkent Taiwan niet omdat ze graag een band willen behouden met China. "Niemand"quote:
Ze zijn wel druk bezig met meer en meer macht in de wereld te krijgen ten behoeve van henzelf.quote:
Met vuile trucjes ruilhandel doen voor havens e.d., maar ze doen ook veel aan spionage, DNA-onderzoek voor biologische wapens die alleen bepaalde rassen treffen enz.![]()
Veel beter plan!quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
Sfeertje wel,iemand nog wat drinken?![]()
![]()
weet niet wat dat isquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alles wel?
Morgen ga ik weer frietjes eten, happy timesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:32 schreef sp3c het volgende:
ik eet altijd chinees op mijn verjaardag als traditie
maar dat is eigenlijk meer Nederlands dan Chinees, echt Chinees hoef ik niet hoor![]()
niemandquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Haha, 95% van de wereld erkent Taiwan niet omdat ze graag een band willen behouden met China. "Niemand"Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gemiddeld POC persoon zal veiliger zijn in Beijing dan in Duindorpquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat ze daar niet durven komen.Revolutions are the locomotives of history.
Complotwappie gespotquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zijn wel druk bezig met meer en meer macht in de wereld te krijgen ten behoeve van henzelf.
Met vuile trucjes ruilhandel doen voor havens e.d., maar ze doen ook veel aan spionage, DNA-onderzoek voor biologische wapens die alleen bepaalde rassen treffen enz.Revolutions are the locomotives of history.
China is veel te afhankelijk van het westen en wij van hun. Die gaan de komende 20 jaar echt geen gekke dingen doenquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zijn wel druk bezig met meer en meer macht in de wereld te krijgen ten behoeve van henzelf.
Met vuile trucjes ruilhandel doen voor havens e.d., maar ze doen ook veel aan spionage, DNA-onderzoek voor biologische wapens die alleen bepaalde rassen treffen enz.Daarbij is Taiwan ook niet hun prime target. Dat is meer het Russische deel van China wat China wel terug wil..
patat is wel lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijnt een inferieure kloon van patat te zijn.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hahaatjes, kan ook echt alleen uit de mond komen van een witte manquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
en volgens mij hebben mensen met een Afrikaanse achtergrond hier niet zo gek veel last meer van racisme.
de keren dat ik in Nederland last heb gehad van racisme zijn op 1 hand te tellen
het is er wel maar het is echt heel heel klein hierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoi Mario.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben geen albino.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hahaatjes, kan ook echt alleen uit de mond komen van een witte man![]()
Zwart, wit, geel, rood pimpelpaars? Who cares? Onder een bus komen en we bloeden allemaal dezelfde kleur. Mensen die een neuk geven om kleurquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hahaatjes, kan ook echt alleen uit de mond komen van een witte man
De nieuwe zijderoute is een goed initiatief die veel landen gaat verbinden en de economie in Afrika flink gaat versterken. Zie niet in waarom dat "smerig" is?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Belt and Road Initiative bijvoorbeeld.
Had het verder over je wappie-ideeën zoals zogenaamde biowapens die bepaalde rassen zouden treffen!
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zwart, wit, geel, rood pimpelpaars? Who cares? Onder een bus komen en we bloeden allemaal dezelfde kleur. Mensen die een neuk geven om kleur
Al zijn ze paars!![]()
En toch heb jij wel een voorkeur voor een kleurtje mijn beste.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zwart, wit, geel, rood pimpelpaars? Who cares? Onder een bus komen en we bloeden allemaal dezelfde kleur. Mensen die een neuk geven om kleur“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ditquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zwart, wit, geel, rood pimpelpaars? Who cares? Onder een bus komen en we bloeden allemaal dezelfde kleur. Mensen die een neuk geven om kleur
grootste racisten die ik ooit tegenkwam waren niet bepaald blankOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Check China Fact Chasers bijvoorbeeld, maar ondanks dat zij hun nieuwsbronnen duidelijk weergeven zal je dat ook allemaal maar wappiegedoe vinden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De nieuwe zijderoute is een goed initiatief die veel landen gaat verbinden en de economie in Afrika flink gaat versterken. Zie niet in waarom dat "smerig" is?
Had het verder over je wappie-ideeën zoals zogenaamde biowapens die bepaalde rassen zouden treffen!
![]()
Ik snap het sowieso niet dat er mensen zijn die onderscheid maken op afkomst. Dan mag je jezelf wel echt een debiel noemen als je zo bent.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:37 schreef sp3c het volgende:
de keren dat ik in Nederland last heb gehad van racisme zijn op 1 hand te tellen
het is er wel maar het is echt heel heel klein hier
En waarschijnlijk beledig ik daar een aantal mensen mee, maar die kunnen beter bij zichzelf te raden gaan.Lach met een schone bips![]()
Ah ja, wanneer mijn vrienden worden geweigerd vanwege hum huidskleur bij de nachtclub, dan geef ik dit even aan ze doorquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Racismeroepers zijn meestal zelf de grootste racisten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit
grootste racisten die ik ooit tegenkwam waren niet bepaald blank![]()
Heb jij vrienden?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ah ja, wanneer mijn vrienden worden geweigerd vanwege hum huidskleur bij de nachtclub, dan geef ik dit even aan ze door“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is meer seksueel georiënteerdquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch heb jij wel een voorkeur voor een kleurtje mijn beste.Dat klopt, ik hou van donkere vrouwen. Net als iemand anders zich seksueel meer aangetrokken kan voelen naar blanke vrouwen. In omgang maakt dat dan weer niks uit
Dit kan ik alleen maar beamen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid![]()
Zo kreeg ik laatst in een restaurant een rondje van mijn bestelde speciaalbiertje aangeboden door een Turkse man.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet dat er mensen zijn die onderscheid maken op afkomst. Dan mag je jezelf wel echt een debiel noemen als je zo bent.
En waarschijnlijk beledig ik daar een aantal mensen mee, maar die kunnen beter bij zichzelf te raden gaan.
Hij bleef maar rondjes van dat best dure drankje geven!(6 euro per flesje).
Telefoonnummers uitgewisseld en we gaan een keer samen stappen als hij weer eens in de buurt is!![]()
![]()
CFCquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Check China Fact Chasers bijvoorbeeld, maar ondanks dat zij hun nieuwsbronnen duidelijk weergeven zal je dat ook allemaal maar wappiegedoe vinden.![]()
Is goed jan.
Zijn ze ook bezig stralingsoftware om mensen in het westen te controleren?Revolutions are the locomotives of history.
vaak welquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Racismeroepers zijn meestal zelf de grootste racisten.
ik heb een collega, komt uit Curacao, praat nauwelijks maar alstie een gesprekje aanknopt gaat het altijd hierover
waar kom je vandaan?
Nederland
maar?
maar wat, Voorburg geboren
maaaarrrrrrrrrrr?
Den Haag?
maar je ouders?
Nederland en Suriname
aaaaaaaaaaaaaaaaaah dus je bent Surinamer
nee natuurlijk niet
dat is de racist imoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Geef mijn nummer ook even.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo kreeg ik laatst in een restaurant een rondje van mijn bestelde speciaalbiertje aangeboden door een Turkse man.
Telefoonnummers uitgewisseld en we gaan een keer samen stappen als hij weer eens in de buurt is!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het mooie is, in Nederland heb je het meldpunt "meldt racisme" dus hier erover klagen gaat je vrienden niet naar binnen helpen, het melden wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ah ja, wanneer mijn vrienden worden geweigerd vanwege hum huidskleur bij de nachtclub, dan geef ik dit even aan ze doorLach met een schone bips![]()
Deze manquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dit kan ik alleen maar beamen.![]()
![]()
![]()
![]()
We kwamen er stomtoevallig achter dat hij toentertijd een bod op ons huis had gedaan!
Is een vriend van vrienden van me!![]()
![]()
Nice, racisme is daarmee ten eindequote:Op zaterdag 21 december 2024 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het mooie is, in Nederland heb je het meldpunt "meldt racisme" dus hier erover klagen gaat je vrienden niet naar binnen helpen, het melden wel.kleur doet er niet meer toe, in geen enkele situatie
van de week ook, wil die me een persoonlijke vraag stellen of dat mag?
vraag stellen mag altijd, soms geef ik geen antwoord
voel jij je meer Nederlander of Surinamer?
Nederlander
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA????????????????????????????????????????????????????????
IK SAL MIJ NOOIT NEDERLANDER VOELEN!!
toch lullig dat je hier terechtgekomen bent danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gelijk #madOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
is ook altijd te laat en heeft meerdere babymomma's (zo noemtie dat)
fucking stereotype, wees nooit het stereotype!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik had het ooit met een restaurant eigenaar die bleef maar schenken.Toen ik hem later in de kroeg tegenkwam zijn we samen flink dronken geworden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:44 schreef ToT het volgende:
We kwamen er stomtoevallig achter dat hij toentertijd een bod op ons huis had gedaan!
Is een vriend van vrienden van me!
Ik ben zelf misschien heel simpel in dingen, maar als ik met een vriend die een andere kleur heeft ergens kom en hij er niet in mag, dan kom ik er nooit weer.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nice, racisme is daarmee ten eindekleur doet er niet meer toe, in geen enkele situatie
Voor mij is iedereen gelijk, en snap ook dat het niet overal zo is. Maar als genoeg mensen gewoon dat soort tenten links laten liggen is het snel klaar voor ze.Lach met een schone bips![]()
Meer mono?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:47 schreef sp3c het volgende:
fucking stereotype, wees nooit het stereotype!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent ook wel meer verkaasd dan ikquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:46 schreef sp3c het volgende:
van de week ook, wil die me een persoonlijke vraag stellen of dat mag?
vraag stellen mag altijd, soms geef ik geen antwoord
voel jij je meer Nederlander of Surinamer?
Nederlander
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA????????????????????????????????????????????????????????
IK SAL MIJ NOOIT NEDERLANDER VOELEN!!
toch lullig dat je hier terechtgekomen bent danMet je fokking ijshockey
Ik haat ijs.
Babymomma / babydaddy, toevallig kwam ik die term gisteren voor het eerst tegen in een filmpje!quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:47 schreef sp3c het volgende:
fucking stereotype, wees nooit het stereotype!
Bekijk deze YouTube-video![]()
Whaha beter!quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had het ooit met een restaurant eigenaar die bleef maar schenken.Toen ik hem later in de kroeg tegenkwam zijn we samen flink dronken geworden.![]()
![]()
En dan draaien de wijzers van de klok langzaam naar middernacht.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja vind ik ook hartstikke logisch!quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben zelf misschien heel simpel in dingen, maar als ik met een vriend die een andere kleur heeft ergens kom en hij er niet in mag, dan kom ik er nooit weer.
Voor mij is iedereen gelijk, en snap ook dat het niet overal zo is. Maar als genoeg mensen gewoon dat soort tenten links laten liggen is het snel klaar voor ze.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent ook wel meer verkaasd dan ikMet je fokking ijshockey
Ik haat ijs.
!
![]()
Zijn jullie weleens naar een R&B feestje geweest?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ijshockey en Nederland hebben een hele slechte relatie met elkaarquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent ook wel meer verkaasd dan ikMet je fokking ijshockey
Ik haat ijs.
komend wk spelen we tegen toplanden als AustralieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
in australie, ik twijfel nog of ik gaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben gespoten uit Limburgs zaad dus voel me niet echt Nederlander.quote:
Wat ik niet snap, we hebben 1 wereld. Mensen denken, geloven en leven verschillende levens. Afkomst moet niks uitmaken, we kunnen juist leren van elkaar. En veel eten samenZoveel meer smaken om te proberen als iedereen eens open zou zijn.
Ja, werd vooral muziek gedraaid als I'll be missing you, I need a girl, Mo money mo problems, It's all about the Benjamins, Can't nobody hold me down enz.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn jullie weleens naar een R&B feestje geweest?
(Neuh, nooit geweest.)![]()
Hij wil je Ariequote:Op zaterdag 21 december 2024 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo kreeg ik laatst in een restaurant een rondje van mijn bestelde speciaalbiertje aangeboden door een Turkse man.
Telefoonnummers uitgewisseld en we gaan een keer samen stappen als hij weer eens in de buurt is!![]()
I know maar wel een verhaal tochquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is wel een tyfus reis hoor, van deur tot deur 48u ofzo.
naar Australie gegaan om ijshockey te kijken
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met tussenlanding in Bangkok voor 3 dagen en 3 op de terugweg zou ik het wel kunnen doen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
I know maar wel een verhaal toch
naar Australie gegaan om ijshockey te kijken
mijn research zei wat andersquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met tussenlanding in Bangkok voor 3 dagen en 3 op de terugweg zou ik het wel kunnen doen.
daar heb ik geen zin an hoor, ik ben sowieso niet gemaakt voor vliegtuigen, dat houd me een beetje tegen, maar lijkt me wel gaafOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik dus wel met mijn 2 witte vrienden,best een leuke avond gehad al werden we eerst best raar aangekeken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, werd vooral muziek gedraaid als I'll be missing you, I need a girl, Mo money mo problems, It's all about the Benjamins, Can't nobody hold me down enz.
(Neuh, nooit geweest.)
Vliegen is kut, maar ik heb dat nooit als een belemmering gezien om ergens naar toe te gaan. Alleen hoeveel het kost kan een obstakel zijn.![]()
Het landen is kut.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:58 schreef ToT het volgende:
Vliegen is kut, maar ik heb dat nooit als een belemmering gezien om ergens naar toe te gaan. Alleen hoeveel het kost kan een obstakel zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben ook geen fan van vliegen, daarom zorg ik meestal dat ik een A380 vlucht boek. Dat voelt niet als vliegen maar meer als een bus op de snelwegquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn research zei wat anders
daar heb ik geen zin an hoor, ik ben sowieso niet gemaakt voor vliegtuigen, dat houd me een beetje tegen, maar lijkt me wel gaafIk haat alles aan vliegen, maar het mot maar.
Yep,dat doet mij flink pijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SterkteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij ook.quote:
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En gapen, op een snoepje sabbelen enz.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zijn oordopjes voor schijnbaar, ik heb er persoonlijk geen last van.![]()
Lang niet meer gevlogenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn ex in vliegtuig had er wel last van, en vroeg of ik Chewing Gum had... Ik maakte de broek al open en toen rende ze naar de wc in vliegtuig omdat ze moest pissen van lachenquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
En gapen, op een snoepje sabbelen enz.Heeft ze erna nooit meer gevraagd
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn ex in vliegtuig had er wel last van, en vroeg of ik Chewing Gum had... Ik maakte de broek al open en toen rende ze naar de wc in vliegtuig omdat ze moest pissen van lachenHeeft ze erna nooit meer gevraagd
Zo dan!
![]()
![]()
rainbow?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naar de regenboog.......Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik haat het vliegveld alquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van vliegen, daarom zorg ik meestal dat ik een A380 vlucht boek. Dat voelt niet als vliegen maar meer als een bus op de snelwegIk haat alles aan vliegen, maar het mot maar.
het is net als werken, niet leuk maar je moet zodat je leuke dingen kunt doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Geen lid van de Miles high club?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn ex in vliegtuig had er wel last van, en vroeg of ik Chewing Gum had... Ik maakte de broek al open en toen rende ze naar de wc in vliegtuig omdat ze moest pissen van lachenHeeft ze erna nooit meer gevraagd
I wish, die was veel te braaf daarvoor helaas....quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen lid van de Miles high club?Lach met een schone bips![]()
en ik vind mijn werk wel leuk maar ik zit liever zonder broek aan op de bank voor de playstation ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja het is gewoon ruk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik haat het vliegveld al
het is net als werken, niet leuk maar je moet zodat je leuke dingen kunt doenLach met een schone bips![]()
Klassiekertje.quote:
ToT pakt even pintos.
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Toch 5 puntenen dat op een zaterdagavond.
Ja het is rustig vandaag!Viel begin van de avond ook op.
![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
16de plaats maar ik zeur niet hihi.
Blub![]()
Beter dan ik.
Jij blubt ook te weinig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blubben moet ook in je aard liggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze gaat in de volgende OP.
Life's a bitch, then you marry one one tochquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Sow, echt wel!quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Life's a bitch, then you marry one one toch
En hee!![]()
![]()
Ik heb iemand meegemaakt die dat blijkbaar een keer in het bijzijn van zijn vrouw had gezegd!
Mevrouw scheen niet heel erg blij geweest te zijn met die opmerking!![]()
![]()
Als zo'n opmerking pijn doet is ie waar zeg ik altijd maarquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:53 schreef ToT het volgende:
Ik heb iemand meegemaakt die dat blijkbaar een keer in het bijzijn van zijn vrouw had gezegd!
Mevrouw scheen niet heel erg blij geweest te zijn met die opmerking!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die had duidelijk geen humor.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:53 schreef ToT het volgende:
Mevrouw scheen niet heel erg blij geweest te zijn met die opmerking!![]()
Dat rijmt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
altijdquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Toch is het een mooie avond alles bij elkaar genomenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: