Ik had ook al een wtf momentje.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Soldaat van Oranje op tv, het is toch geen mei
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had ook al een wtf momentje.
Wel leuk om een aantal klassiekertjes weer terug te zien.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Of heeft Danny in de melk lopen te brokkelen AI / Er zit iets in mijn pak melk - de song!
de foto #11quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel leuk om een aantal klassiekertjes weer terug te zien.
Idd, die topics waarbij ik mij bijna om ziek heb gelachen.quote:
heerlijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, die topics waarbij ik mij bijna om ziek heb gelachen.
40+ is als een warm bad.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit ergens anders op Fok dan dit topic, heel soms "wat luister je nu" en dan ben ik er wel
Zuuuuur!quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:47 schreef chufi het volgende:
Ik vind het ook erg overbodig om van al die liedjes een aankondiging te doen ..
Zuur is soms best lekker, zure matten, citroen merenque, citroenijs, margarita'squote:Op zaterdag 21 december 2024 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee! Zuur is bah!
Jou schat ik zoeter in
Jammiequote:Op zaterdag 21 december 2024 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zuur is soms best lekker, zure matten, citroen merenque, citroenijs, margarita's
Ik kan er niet tegen.. mijn kaken gaan dan spastisch bewegen totdat ik een breedbekkikker lijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zuur is soms best lekker, zure matten, citroen merenque, citroenijs, margarita's
Hier idem, ik heb er ook eentje geluisterd, maar dat was ook meteen weer genoeg. Ik vind het wel leuk dat Danny er blijkbaar plezier in heeft, maar het is niet aan mij besteed, zeg maar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:34 schreef pullup het volgende:
Ik lees wel de topics af ( als ik ze nog niet kende) maar na dat eerste lied keer luister ik niet meer die liedjes
Citroenijs.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen.. mijn kaken gaan dan spastisch bewegen totdat ik een breedbekkikker lijk
Best jammer dat je dan al die lekkere dingen niet kan etenquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen.. mijn kaken gaan dan spastisch bewegen totdat ik een breedbekkikker lijk
Ja! Ergens wel.. Al kan ik een bolletje citroenijs in mijn champagne nog wel weg krijgen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best jammer dat je dan al die lekkere dingen niet kan eten
Ieuw, een citroen uitkauwen, dat is echt smerig ook.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Ergens wel.. Al kan ik een bolletje citroenijs in mijn champagne nog wel weg krijgen.
Maar die zure snoepjes.. of mensen die een citroen uit kauwen..
Jaaa, zure bommenquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:53 schreef Shii het volgende:
Zuur snoep vind ik vies, maar yoghurt kan ik gerust zo zonder iets eten, heerlijk. Of kwark. Of augurken.
Kwark geen moeite mee !quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:53 schreef Shii het volgende:
Zuur snoep vind ik vies, maar yoghurt kan ik gerust zo zonder iets eten, heerlijk. Of kwark. Of augurken.
Rolmops at ik vroeger ook graag. Een haring met een augurk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa, zure bommen![]()
Dat kreeg ik als kind van mijn vader als we op zaterdag naar de markt gingen
Haring vond ik ook altijd lekker, maar sinds een jaar of twee staat het ineens tegen, heel raar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Rolmops at ik vroeger ook graag. Een haring met een augurk.
Ja dat is raar inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haring vond ik ook altijd lekker, maar sinds een jaar of twee staat het ineens tegen, heel raar.
Ik heb dat een beetje met zalm... Sinds ik weet hoe die gekweekt worden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haring vond ik ook altijd lekker, maar sinds een jaar of twee staat het ineens tegen, heel raar.
Ze zouden keihard moeten janken, zo slecht waren zequote:
Dat laatste hoef je mij ook niet te geven.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Ergens wel.. Al kan ik een bolletje citroenijs in mijn champagne nog wel weg krijgen.
Maar die zure snoepjes.. of mensen die een citroen uit kauwen..
Daar mag best een spoiler omquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:42 schreef tonja het volgende:
Wat ziet die er tegenwoordig uit joh. Ik herkende haar eerst niet.![]()
[ afbeelding ]
Idd, mijn parkiet wou mijn monitor al kapotslaan.quote:
Die ondertussen toch ook wel zo'n 70 jaar oud ofzo?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:42 schreef tonja het volgende:
Wat ziet die er tegenwoordig uit joh. Ik herkende haar eerst niet.![]()
[ afbeelding ]
Even gekeken. 69 inderdaad. Maar dit ziet er toch niet uit. Lijkt wel een masker.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die ondertussen toch ook wel zo'n 70 jaar oud ofzo?
Zij is al ver over de houdbaarheidsdatum heen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Even gekeken. 69 inderdaad. Maar dit ziet er toch niet uit. Lijkt wel een masker.
Die voor haar was in 1953?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij is al ver over de houdbaarheidsdatum heen.
Ouder denk ik.quote:
Toen was het nog wat.quote:
Echte jeugdsentiment.quote:
Morguh Pullupquote:
Hulloquote:
Al vroeg op pad. Heb hier de gordijnen nog dicht zitten, nog geen blik op buiten geworpenquote:Op zondag 22 december 2024 07:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Onderweg naar Utrecht 🙂 net nadat ik de trein instapte viel hier zo ongeveer de dikste hagelbui ooit
En nu je het hebt, wat ga je er mee doenquote:
Ik heb 48 uur om het te retourneren.quote:Op zondag 22 december 2024 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu je het hebt, wat ga je er mee doen
Let op he, je moet het wel in dezelfde vorm terugbrengen,quote:Op zondag 22 december 2024 11:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb 48 uur om het te retourneren.
Ze komen het tussen 12.00 en 22.00 ophalen.
En hagelquote:Op zondag 22 december 2024 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, regen gestopt, de zon schijnt, tijd voor schapboten
Weet je, na zon komt regen
Juist jaquote:Op zondag 22 december 2024 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, regen gestopt, de zon schijnt, tijd voor schapboten
Weet je, na zon komt regen
Het was op sommige stukken gewoon glad jaquote:
Nee, dat gaan we alquote:Op zondag 22 december 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
Maar nog een paar dagen en we gaan weer naar langer licht![]()
Oh ja idd , foutje , ik zei het pasgeleden hier nogquote:Op zondag 22 december 2024 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat gaan we al![]()
paar dagen wachten is niet meer nodig
Scheelt tussen vandaag en 31.12 toch wel 5 minuten.quote:Op zondag 22 december 2024 15:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja idd , foutje , ik zei het pasgeleden hier nog
Iedere dag meer lichtquote:Op zondag 22 december 2024 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Scheelt tussen vandaag en 31.12 toch wel 5 minuten.
De zon gaat 7 minuten later onder, maar komt ook nog wel 2 minuten later op.
(gemeten van waar ik woon)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ik heb het gevoel dat het vandaag nauwelijks licht is geweest.quote:
Viel zelfs nog wel mee vergeleken met de afgelopen 2 weken. Ik heb wel zon gezien daarnet, niet vaak maar toch...quote:Op zondag 22 december 2024 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het vandaag nauwelijks licht is geweest.
Ik kon toch nog niet naar buiten en het boeide mij dus niet zo veel.quote:Op zondag 22 december 2024 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Viel zelfs nog wel mee vergeleken met de afgelopen 2 weken. Ik heb wel zon gezien daarnet, niet vaak maar toch...
Nog niet naar buiten?quote:Op zondag 22 december 2024 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon toch nog niet naar buiten en het boeide mij dus niet zo veel.
Het was wel een depressief aanblik als ik naar buiten keek.
Alleen missen we de sneeuw ...quote:Op zondag 22 december 2024 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog niet naar buiten?
Wil niet zeggen dat het heel lekker waskoud en winderig wads het met af en toe een bui.
Maar de donkere weken voor kerst doen hun naam eer aan
Ook nog geen ijs gehad, bij lange na nietquote:
Omdat ik moeite had met lopen, ook onzeker daarover.quote:Op zondag 22 december 2024 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog niet naar buiten?
Wil niet zeggen dat het heel lekker waskoud en winderig wads het met af en toe een bui.
Maar de donkere weken voor kerst doen hun naam eer aan
Fijn dat het al weer beter gaatquote:Op zondag 22 december 2024 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat ik moeite had met lopen, ook onzeker daarover.
Maar vandaag ging het ineens wonderbaarlijk goed.
Heb de zon heel even gezienquote:Op zondag 22 december 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Vanmiddag heeft de zon hier zo af en toe nog laten zien, even aan de wandel geweest, maar door de wind was het kooouuud!
Jammer vd wind, koud is soms best lekker als je gaat wandelen.quote:Op zondag 22 december 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Vanmiddag heeft de zon hier zo af en toe nog laten zien, even aan de wandel geweest, maar door de wind was het kooouuud!
Toppiequote:Op zondag 22 december 2024 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat ik moeite had met lopen, ook onzeker daarover.
Maar vandaag ging het ineens wonderbaarlijk goed.
quote:Op zondag 22 december 2024 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Een bokbiertje maakte het weer goed.
[ afbeelding ]
Weer uitgeslapen?quote:Op zondag 22 december 2024 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het vandaag nauwelijks licht is geweest.
Mijn slaapritme is nog ruk, hopelijk gaat die ook snel beter.quote:
Ja, kan ik tenminste weer op normale tijden van jou dromen.quote:
Zijn de dromen dan fijner?quote:Op zondag 22 december 2024 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, kan ik tenminste weer op normale tijden van jou dromen.
Zekers maar dromen zijn bedrog.quote:
Jammer welquote:Op zondag 22 december 2024 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers maar dromen zijn bedrog.
Vooral als ik over een nieuw mooi treintje heb gedroomd.quote:
quote:
En dan wordt je wakker en heb je geen nieuw treintjequote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral als ik over een nieuw mooi treintje heb gedroomd.
quote:
En ik ookquote:
Deze hoop ik.quote:Op zondag 22 december 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan wordt je wakker en heb je geen nieuw treintje
Misschien ligt er met kerst wel 1 onder de boom
Staat ter reparatie, gaat voorlopig niet rijdenquote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze hoop ik.
[ afbeelding ]
Hulloquote:
Ik was er alleen op doorreis, wat ging jij doen vandaag?quote:
Mooi treintjequote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze hoop ik.
[ afbeelding ]
Deze waren bijna niet kapot te krijgen.quote:Op zondag 22 december 2024 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat ter reparatie, gaat voorlopig niet rijden
Hondenkopquote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze hoop ik.
[ afbeelding ]
T is de NS, alles gaat daar kapotquote:Op zondag 22 december 2024 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze waren bijna niet kapot te krijgen.
Apekop.quote:
Oh dat wist ik niet, twee verschillendequote:
Aan het materieel toen niet veel.quote:Op zondag 22 december 2024 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is de NS, alles gaat daar kapot
We hadden een onderlinge wedstrijd tussen de Utrechtse clubs op het kanaalquote:Op zondag 22 december 2024 19:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was er alleen op doorreis, wat ging jij doen vandaag?
Het verschil is ook maar klein. Je kan het verschil goed zien aan de achterverlichting, die zit bij de hondenkop boven de kabineraampjes.quote:Op zondag 22 december 2024 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, twee verschillende
Nu wel hoorquote:Op zondag 22 december 2024 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan het materieel toen niet veel.
Märklin idd.quote:Op zondag 22 december 2024 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu wel hoor
Welk merk heb jij Märklin?
Ik kan er leuk mee bezig zijn.quote:
Mat ‘54. Wat heb ik daar een heerlijke herinneringen aan. Lagen als een huis op het spoor.quote:Op zondag 22 december 2024 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het verschil is ook maar klein. Je kan het verschil goed zien aan de achterverlichting, die zit bij de hondenkop boven de kabineraampjes.
[ afbeelding ]
plus een kerstborrel?quote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
We hadden een onderlinge wedstrijd tussen de Utrechtse clubs op het kanaal
Zit nu op de website van Haller, ook leuk voor erbij.quote:Op zondag 22 december 2024 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er leuk mee bezig zijn.
Hebben ze vanavond ja. Daar heb ik niks te zoeken vind ikquote:
Dus jij had de fiets mee?quote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
We hadden een onderlinge wedstrijd tussen de Utrechtse clubs op het kanaal
Ik heb er daar een op het station staanquote:
Tot de stalling ineens dicht isquote:Op zondag 22 december 2024 20:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er daar een op het station staan
Ze hadden ook het gewicht van een huis.quote:Op zondag 22 december 2024 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mat ‘54. Wat heb ik daar een heerlijke herinneringen aan. Lagen als een huis op het spoor.
Krijg nu een MI van een huis op het spoorquote:Op zondag 22 december 2024 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mat ‘54. Wat heb ik daar een heerlijke herinneringen aan. Lagen als een huis op het spoor.
Absoluut!quote:Op zondag 22 december 2024 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hadden ook het gewicht van een huis.
Ik heb er vaak ingezeten, traject Baarn - Utrecht.quote:Op zondag 22 december 2024 20:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut!
Van 0 naar 100 in ooit en remmen was ook altijd weer leuk door het wispelturige remgedrag.
Gaat sinds vandaag ineens een stuk beter.quote:Op zondag 22 december 2024 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nou ooit weer normaal lopen kan,
Meijendel om diertjes te spotten
Dat kan goed. Dingen reden overal. Heb er ook veel mee op Rhenen en als IC op Arnhem en Nijmegen mee gereden.quote:Op zondag 22 december 2024 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er vaak ingezeten, traject Baarn - Utrecht.
Ga je er ook voor naar de fysio oid?quote:Op zondag 22 december 2024 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat sinds vandaag ineens een stuk beter.
Ik zag het op het journaal.
Ik ben bijna weer de oude.quote:Op zondag 22 december 2024 20:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan goed. Dingen reden overal. Heb er ook veel mee op Rhenen en als IC op Arnhem en Nijmegen mee gereden.
Zie dat je in de lappenmand hebt gezeten, fijn dat het weer beter met je gaat.
Ik doe vooral thuis veel oefeningen.quote:Op zondag 22 december 2024 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je er ook voor naar de fysio oid?
En doe je ze ook? Of ben je net als de grote meerderheid die er na 2 dagen mee kapt?quote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe vooral thuis veel oefeningen.
* SBE is niet zoals de meeste.quote:Op zondag 22 december 2024 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En doe je ze ook? Of ben je net als de grote meerderheid die er na 2 dagen mee kapt?
Daar is de wereld niet groot genoeg voor neequote:Op zondag 22 december 2024 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE is niet zoals de meeste.
Stel je voor dat er nog meer zoals mij zijn.
de vijver ook nietquote:Op zondag 22 december 2024 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is de wereld niet groot genoeg voor nee
Hoezo ander? Welke ander? is er een ander dan?quote:
Hij wil ons niet meer.quote:Op zondag 22 december 2024 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo ander? Welke ander? is er een ander dan?
Jullie zijn toch ook wel leuk hoorquote:
Hij vindt van niet.quote:
Voor wie zullen we hem inruilen?quote:
Daar heb ik verder geen verstand vanquote:Op zondag 22 december 2024 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor wie zullen we hem inruilen?
Dan heb ik dat al helemaal niet.quote:Op zondag 22 december 2024 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik verder geen verstand van
Als je nog oorlogsboeken zoekt,quote:Op zondag 22 december 2024 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb ik dat al helemaal niet.
Jij bent geen basketballer uit Madrid zeker?quote:
komt me bekend voorquote:Op maandag 23 december 2024 01:14 schreef tonja het volgende:
Ik ben zo tevreden over mezelf. Een over ear ding van mijn koptelefoon was afgebroken. Bedrading nog wel in takt maar het ding bungelde dus aan een paar draadjes.
Heb ik gerepareerd met een theelepeltje en ducttape
Nee ik woon in Amsterdam, maar dat wist je vast nog nietquote:Op maandag 23 december 2024 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent geen basketballer uit Madrid zeker?
Vind ik niet zo gek met die zware bel eraanquote:Op maandag 23 december 2024 01:14 schreef tonja het volgende:
Ik ben zo tevreden over mezelf. Een over ear ding van mijn koptelefoon was afgebroken. Bedrading nog wel in takt maar het ding bungelde dus aan een paar draadjes.
Heb ik gerepareerd met een theelepeltje en ducttape
Jammer voor jou, dan deel je niet mee in de 2,7 mrd loterijprijsquote:Op maandag 23 december 2024 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik woon in Amsterdam, maar dat wist je vast nog niet
Que?quote:Op maandag 23 december 2024 10:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer voor jou, dan deel je niet mee in de 2,7 mrd loterijprijs
Die is in Logrono gevallenquote:Op maandag 23 december 2024 10:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer voor jou, dan deel je niet mee in de 2,7 mrd loterijprijs
Wat is er niet duidelijk?quote:
Misschien moeten ze er een tv-serie van maken.quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
ZO allemaal de Kerstboodschappen al in huis?
Ik ook, alleen nog verse broodjes, maar die haal ik eerste kerst opquote:
Te lui om zelf boodschappen te doenquote:Op maandag 23 december 2024 13:30 schreef StevenHyde het volgende:
Zeker via Picnic gaat dat heel erg fijn
Ik ga er straks nog even uit met mijn vader om een kerstpakketje samen te stellen voor mijn moeder. Dat is hier traditiequote:Op maandag 23 december 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
ZO allemaal de Kerstboodschappen al in huis?
Wat leuk om dat te doen, goed idee ook wel.quote:Op maandag 23 december 2024 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga er straks nog even uit met mijn vader om een kerstpakketje samen te stellen voor mijn moeder. Dat is hier traditie![]()
En morgen worden er nog wat verse dingen gekocht
Hier is de AH ook open, maar toch gaan we er liever niet meer uit die dag. Hooguit als we echt iets belangrijks zijn vergeten.quote:Op maandag 23 december 2024 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk om dat te doen, goed idee ook wel.
Verse dingen is altijd fijn om dat ze laat mogelijk te kopen.
Hier is trouwens 1ste Kerstdag AH gewoon om op, vanaf 9 tot 18 uur
Ik ga wel eerste Kerst even, vind Verse broodjes net iets lekkerder dan een dag van te voren kopen.quote:Op maandag 23 december 2024 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier is de AH ook open, maar toch gaan we er liever niet meer uit die dag. Hooguit als we echt iets belangrijks zijn vergeten.
Dat kerstpakketje is een beetje ontstaan omdat mijn moeder op haar werk altijd een bon kreeg met kerst en ze wilde altijd zo graag zo'n pakket met allemaal eten erinDus hebben mijn vader en ik een keer besloten om er zelf een voor haar samen te stellen. Dat doen we nu al bijna 20 jaar zo. Op een gegeven moment zijn we ook kerstpakketjes voor de anderen gaan maken. Ik, mijn moeder, mijn vader en Domni krijgen ook een pakketje.
Zoiets.quote:Op maandag 23 december 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te lui om zelf boodschappen te doen
Kerst is er toch voor om lekker lui te zijn.quote:
Naast dingen grijpen? Dat is iets van vroeger.quote:Op maandag 23 december 2024 14:59 schreef StevenHyde het volgende:
Denk vooral dat we het onszelf gemakkelijker maken door niet naar een veel te drukke winkel te hoeven en naast dingen te grijpen
Okquote:Op maandag 23 december 2024 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk?
Kan het bericht niet meer vinden
https://www.hln.be/buiten(...)an-prijzen~a32bc8b1/
Ik zie je nu al staan met zo'n handgrondboor op het strand.quote:Op maandag 23 december 2024 15:13 schreef pullup het volgende:
2 miljard doe ik het voorGa ik mooi naar gas boren
Niet verklappen hoorquote:Op maandag 23 december 2024 15:14 schreef Aoibhin het volgende:
Kerstpakketje gekochtMet leuke dingetjes erin
Ook nog de laatste dingen voor Domni's pakketje gekocht
Iedereen van mijn strand af kickendquote:Op maandag 23 december 2024 15:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie je nu al staan met zo'n handgrondboor op het strand.
Zeker nietquote:
Hier vaak zat dat ze iets niet hebben. Ook buiten de feestdagen om. Vooral fruit en groenten. Behoorlijk irritantquote:Op maandag 23 december 2024 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naast dingen grijpen? Dat is iets van vroeger.
Of iets wat in de aanbieding is..quote:Op maandag 23 december 2024 15:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hier vaak zat dat ze iets niet hebben. Ook buiten de feestdagen om. Vooral fruit en groenten. Behoorlijk irritant
Viel vanmiddag hier best wel mee. Ik kon zo door lopen naar de zelfscanquote:Op maandag 23 december 2024 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf 6 jaar tijdens mijn studententijd bij de supermarkt gewerkt als bijbaan en dat was toen al chaos voor kerst. Tientallen meters rijen voor de kassa. Tegenwoordig met die zelfscan kassa's zal dat wel veel beter gaan. Maar zit denk ik nog beetje van toen in mijn hoofd dat ik de supermarkt niet opzoek tijdens deze dagen
Dat zou goed kunnen jaquote:Op maandag 23 december 2024 15:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Viel vanmiddag hier best wel mee. Ik kon zo door lopen naar de zelfscan
Misschien was het drukker van t weekend?
Zit je helemaal alleen op kantoor?quote:Op maandag 23 december 2024 16:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja![]()
Zo, nog even een uur volhouden en dan hoef ik niet meer te werken deze week. Saai dagje zo met klanten die allemaal vrij zijn.
Nee ik werk vandaag thuis. Dus moest vooral dingen documenteren, omdat ik daar nu alle ruimte voor had. Ondertussen een wasje ophangen en wat fokkenquote:Op maandag 23 december 2024 16:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zit je helemaal alleen op kantoor?
Oh lekker.. kan je tussendoor indd ook andere dingen doenquote:Op maandag 23 december 2024 16:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ik werk vandaag thuis. Dus moest vooral dingen documenteren, omdat ik daar nu alle ruimte voor had. Ondertussen een wasje ophangen en wat fokken![]()
Als ik naar kantoor ga, dan laat ik me eerst goed informeren of er minimaal 3 anderen gaan. Anders kunnen we niet tafelvoetballen
De supermarkten van toen.quote:Op maandag 23 december 2024 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf 6 jaar tijdens mijn studententijd bij de supermarkt gewerkt als bijbaan en dat was toen al chaos voor kerst. Tientallen meters rijen voor de kassa. Tegenwoordig met die zelfscan kassa's zal dat wel veel beter gaan. Maar zit denk ik nog beetje van toen in mijn hoofd dat ik de supermarkt niet opzoek tijdens deze dagen
C1000 Super de Boerquote:Op maandag 23 december 2024 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De supermarkten van toen.
Goffer nu voel ik mij oud.
Ik was vanmiddag in de pauze even in de supermarkt.quote:Op maandag 23 december 2024 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
Ja dat was ook top jaquote:
Groot gelijk, het is er niet voor nietsquote:
quote:Op maandag 23 december 2024 16:09 schreef StevenHyde het volgende:
Haha C1000 hebben ze hier nog eentje in de buurt. Volgens mij de laatste die nog niet is overgenomen door Plus.
Supermarkten van vroeger daar denk ik wel graag aan terug. Echt nog een goede slagersafdeling waar je als kind een plakje worst kreeg
Hebben ze met een nieuwe grote AH nog even gedaan hier in de buurt.quote:Op maandag 23 december 2024 16:12 schreef Lovely het volgende:
Mis dat wel indd net als de kaasafdeling..
Dat is toch wel heel erg asociaalquote:Op maandag 23 december 2024 17:00 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Hebben ze met een nieuwe grote AH nog even gedaan hier in de buurt.
Maar gauw mee gestopt.
Mensen kwamen met de hele familie 4 of 5 keer terug om dingen te proeven.
Snap ik wel ja.. ik proef altijd blokjes kaas bij de kaasboer op de marktquote:
Volgens mij kreeg je altijd alleen maar een plakje boterhamworst..quote:Op maandag 23 december 2024 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Slager, mag ik een plakje worst?
En leverworstquote:Op maandag 23 december 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je altijd alleen maar een plakje boterhamworst..
Heb ik nooit gekregen volgens mijquote:
Levertraan dan?quote:Op maandag 23 december 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik nooit gekregen volgens mijOf ik ben dat vergeten..
Toen waren de winkels ook niet open met de Kerst en gingen ze in de avond om 18.00 uur dicht. Een of twee avonden koopavond voor de Kerstquote:Op maandag 23 december 2024 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
Heb jij dat nog gehad?quote:
Eén avond, meer mocht niet.quote:Op maandag 23 december 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen waren de winkels ook niet open met de Kerst en gingen ze in de avond om 18.00 uur dicht. Een of twee avonden koopavond voor de Kerst
O dacht twee.quote:Op maandag 23 december 2024 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén avond, meer mocht niet.
Dat had ze wel onthouden En die slager in de ban gedaanquote:
Ja en als Kerst dan op maandag en dinsdag viel bijvoorbeeld was hij 3 dagen gewoon dicht en moest je je inkopen goed plannen. Vandaar de drukte toen in de winkels, alks ik nu iets vergeten ben koop ik het gewoon op kerstochtenden welquote:Op maandag 23 december 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen waren de winkels ook niet open met de Kerst en gingen ze in de avond om 18.00 uur dicht. Een of twee avonden koopavond voor de Kerst
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 23 december 2024 15:14 schreef Aoibhin het volgende:
Kerstpakketje gekochtMet leuke dingetjes erin
Ook nog de laatste dingen voor Domni's pakketje gekocht
Ja, toen ging het ook. En als je nu kijkt is het ook knetterdruk en kopen de mensen voor een maand boodschappen als je naar die afgeladen karren kijktquote:Op maandag 23 december 2024 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en als Kerst dan op maandag en dinsdag viel bijvoorbeeld was hij 3 dagen gewoon dicht en moest je je inkopen goed plannen. Vandaar de drukte toen in de winkels, alks ik nu iets vergeten ben koop ik het gewoon op kerstochtenden wel
Een winkel mocht maar een maximaal uren open zijn. Winkels die op koopavond open waren die waren op maandagochtend gesloten.quote:Op maandag 23 december 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht twee.
Maar is al zolang geleden kan ik niet meer herinneren
Nu zijn ze bijna dacht en nacht open, duur in personeel en dat zien we aan de prijzen terug
Ken ik niet zien hoorquote:Op maandag 23 december 2024 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
jij als dierenbaas,
wat vinden we?
https://www.bild.de/news/(...)2d4bea4f0347ed5664cf
Gelukkig nog levend ontdekt.quote:Op maandag 23 december 2024 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
jij als dierenbaas,
wat vinden we?
https://www.bild.de/news/(...)2d4bea4f0347ed5664cf
Zaterdagmiddag ook vroeger en op woensdagmiddag ook vaakquote:Op maandag 23 december 2024 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een winkel mocht maar een maximaal uren open zijn. Winkels die op koopavond open waren die waren op maandagochtend gesloten.
En de zondag gesloten.quote:Op maandag 23 december 2024 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag ook vroeger en op woensdagmiddag ook vaak
Jip. En toen kwamen we niet om van de honger. Hadden ook alles in huis.quote:
Je hield er rekening mee dat winkels gesloten waren.quote:Op maandag 23 december 2024 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip. En toen kwamen we niet om van de honger. Hadden ook alles in huis.
Jip. Nu zijn ze veel meer kwijt aan stook kosten verlichting en personeel. Het lijkt mij niet dat de verkoop veel meer is geworden.quote:Op maandag 23 december 2024 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hield er rekening mee dat winkels gesloten waren.
Dat Bild gebeuren vind mijn adblock niet zo leuk, en ik hun niet zo leuk om het er af te halen voor zequote:Op maandag 23 december 2024 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Je internet doet aan censuur?
Maar voor jou dan
Bekijk deze YouTube-video
De prijzen zijn daar ook wel weer meegestegen. Langere openingstijden is natuurlijk ook weer een hogere omzet.quote:Op maandag 23 december 2024 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip. Nu zijn ze veel meer kwijt aan stook kosten verlichting en personeel. Het lijkt mij niet dat de verkoop veel meer is geworden.
Daar heb ik ook vaak last van ... Of een volle koekjestrommel of betalenquote:Op maandag 23 december 2024 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat Bild gebeuren vind mijn adblock niet zo leuk, en ik hun niet zo leuk om het er af te halen voor ze
Soms hielp openen in een privévenster ook wel maar dat is ook steeds minder.quote:Op maandag 23 december 2024 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vaak last van ... Of een volle koekjestrommel of betalen
Jaquote:Op maandag 23 december 2024 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms hielp openen in een privévenster ook wel maar dat is ook steeds minder.
Ik ben ook benieuwd naar wat je voor ons hebtquote:
Jah. En de daders mogen ze van mij wel....quote:Op maandag 23 december 2024 19:53 schreef pullup het volgende:
Die minigorilla hadden ze in het oerwoud moeten laten
Geef maar aan mij, jij wordt daar te dik van.quote:Op maandag 23 december 2024 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net kokos/cranberry granola gemaaktAlvast voor kerstontbijt, maar ondertussen heb ik er al wat van gesnoept
Nou ja zegquote:Op maandag 23 december 2024 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, jij wordt daar te dik van.
Rare hobbyquote:
Ik bedoel dat het goed voor mij is om te herstellen.quote:
Ik heb het idee dat ze toch geen hersenbeschadiging meer op kunnen lopen.quote:
Die lopen één stap achter.quote:
De kok moet altijd proevenquote:Op maandag 23 december 2024 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net kokos/cranberry granola gemaaktAlvast voor kerstontbijt, maar ondertussen heb ik er al wat van gesnoept
Zekerquote:
quote:Op maandag 23 december 2024 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZekerEn hij is goedgekeurd
Morgen wordt er een Bûche de Noël bereid
Klinkt goedquote:
quote:Op maandag 23 december 2024 08:44 schreef maily het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek met die zware bel eraan
Hopelijk gaat het nu beter dan de vorige keer. Toen brak ie bij het oprollenquote:
Doet me denken aan mijn pa, die lijer..quote:Op maandag 23 december 2024 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
Kaatje Bos is altijd goedquote:Op maandag 23 december 2024 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
80's muziek hier
Dus,
het is hip to be sqaure
En we gaan nog heuvels op rennen ook
Van haar mag je ook niet opgeven.quote:
En dan stuurde jij hem de rekening?quote:Op maandag 23 december 2024 20:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn pa, die lijer..
Ik woonde boven hem en hij wist het als ik naar de supermarkt ging. Dan ging ie 5 minuten later ofzo, deed zijn boodschappen en parkeerde die bij mij als ik in de rij stond en ging zelf naar huis
Met Peter Gabrielquote:Op maandag 23 december 2024 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van haar mag je ook niet opgeven.
Graag zelfsquote:Op maandag 23 december 2024 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en ik regel dat jij de volgende keer op dit bord mag staan ja
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |