Die ondertussen toch ook wel zo'n 70 jaar oud ofzo?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:42 schreef tonja het volgende:
Wat ziet die er tegenwoordig uit joh. Ik herkende haar eerst niet.![]()
[ afbeelding ]

Even gekeken. 69 inderdaad. Maar dit ziet er toch niet uit. Lijkt wel een masker.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die ondertussen toch ook wel zo'n 70 jaar oud ofzo?

Zij is al ver over de houdbaarheidsdatum heen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Even gekeken. 69 inderdaad. Maar dit ziet er toch niet uit. Lijkt wel een masker.

Die voor haar was in 1953?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij is al ver over de houdbaarheidsdatum heen.

Ouder denk ik.quote:

Toen was het nog wat.quote:

Echte jeugdsentiment.quote:

Morguh Pullupquote:

Hulloquote:

Al vroeg op pad. Heb hier de gordijnen nog dicht zitten, nog geen blik op buiten geworpenquote:Op zondag 22 december 2024 07:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Onderweg naar Utrecht 🙂 net nadat ik de trein instapte viel hier zo ongeveer de dikste hagelbui ooit

En nu je het hebt, wat ga je er mee doenquote:

Ik heb 48 uur om het te retourneren.quote:Op zondag 22 december 2024 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu je het hebt, wat ga je er mee doen

Let op he, je moet het wel in dezelfde vorm terugbrengen,quote:Op zondag 22 december 2024 11:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb 48 uur om het te retourneren.
Ze komen het tussen 12.00 en 22.00 ophalen.

En hagelquote:Op zondag 22 december 2024 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, regen gestopt, de zon schijnt, tijd voor schapboten
Weet je, na zon komt regen

Juist jaquote:Op zondag 22 december 2024 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, regen gestopt, de zon schijnt, tijd voor schapboten
Weet je, na zon komt regen

Het was op sommige stukken gewoon glad jaquote:

Nee, dat gaan we alquote:Op zondag 22 december 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
Maar nog een paar dagen en we gaan weer naar langer licht![]()

Oh ja idd , foutje , ik zei het pasgeleden hier nogquote:Op zondag 22 december 2024 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat gaan we al![]()
paar dagen wachten is niet meer nodig

Scheelt tussen vandaag en 31.12 toch wel 5 minuten.quote:Op zondag 22 december 2024 15:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja idd , foutje , ik zei het pasgeleden hier nog

Iedere dag meer lichtquote:Op zondag 22 december 2024 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Scheelt tussen vandaag en 31.12 toch wel 5 minuten.
De zon gaat 7 minuten later onder, maar komt ook nog wel 2 minuten later op.
(gemeten van waar ik woon)

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before

Ik heb het gevoel dat het vandaag nauwelijks licht is geweest.quote:

Viel zelfs nog wel mee vergeleken met de afgelopen 2 weken. Ik heb wel zon gezien daarnet, niet vaak maar toch...quote:Op zondag 22 december 2024 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het vandaag nauwelijks licht is geweest.

Ik kon toch nog niet naar buiten en het boeide mij dus niet zo veel.quote:Op zondag 22 december 2024 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Viel zelfs nog wel mee vergeleken met de afgelopen 2 weken. Ik heb wel zon gezien daarnet, niet vaak maar toch...

Nog niet naar buiten?quote:Op zondag 22 december 2024 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon toch nog niet naar buiten en het boeide mij dus niet zo veel.
Het was wel een depressief aanblik als ik naar buiten keek.

Alleen missen we de sneeuw ...quote:Op zondag 22 december 2024 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog niet naar buiten?
Wil niet zeggen dat het heel lekker waskoud en winderig wads het met af en toe een bui.
Maar de donkere weken voor kerst doen hun naam eer aan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |