Te lui om zelf boodschappen te doenquote:Op maandag 23 december 2024 13:30 schreef StevenHyde het volgende:
Zeker via Picnic gaat dat heel erg fijn
Ik ga er straks nog even uit met mijn vader om een kerstpakketje samen te stellen voor mijn moeder. Dat is hier traditiequote:Op maandag 23 december 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
ZO allemaal de Kerstboodschappen al in huis?
Wat leuk om dat te doen, goed idee ook wel.quote:Op maandag 23 december 2024 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga er straks nog even uit met mijn vader om een kerstpakketje samen te stellen voor mijn moeder. Dat is hier traditie![]()
En morgen worden er nog wat verse dingen gekocht
Hier is de AH ook open, maar toch gaan we er liever niet meer uit die dag. Hooguit als we echt iets belangrijks zijn vergeten.quote:Op maandag 23 december 2024 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk om dat te doen, goed idee ook wel.
Verse dingen is altijd fijn om dat ze laat mogelijk te kopen.
Hier is trouwens 1ste Kerstdag AH gewoon om op, vanaf 9 tot 18 uur
Ik ga wel eerste Kerst even, vind Verse broodjes net iets lekkerder dan een dag van te voren kopen.quote:Op maandag 23 december 2024 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier is de AH ook open, maar toch gaan we er liever niet meer uit die dag. Hooguit als we echt iets belangrijks zijn vergeten.
Dat kerstpakketje is een beetje ontstaan omdat mijn moeder op haar werk altijd een bon kreeg met kerst en ze wilde altijd zo graag zo'n pakket met allemaal eten erinDus hebben mijn vader en ik een keer besloten om er zelf een voor haar samen te stellen. Dat doen we nu al bijna 20 jaar zo. Op een gegeven moment zijn we ook kerstpakketjes voor de anderen gaan maken. Ik, mijn moeder, mijn vader en Domni krijgen ook een pakketje.
Zoiets.quote:Op maandag 23 december 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te lui om zelf boodschappen te doen
Kerst is er toch voor om lekker lui te zijn.quote:
Naast dingen grijpen? Dat is iets van vroeger.quote:Op maandag 23 december 2024 14:59 schreef StevenHyde het volgende:
Denk vooral dat we het onszelf gemakkelijker maken door niet naar een veel te drukke winkel te hoeven en naast dingen te grijpen
Okquote:Op maandag 23 december 2024 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk?
Kan het bericht niet meer vinden
https://www.hln.be/buiten(...)an-prijzen~a32bc8b1/
Ik zie je nu al staan met zo'n handgrondboor op het strand.quote:Op maandag 23 december 2024 15:13 schreef pullup het volgende:
2 miljard doe ik het voorGa ik mooi naar gas boren
Niet verklappen hoorquote:Op maandag 23 december 2024 15:14 schreef Aoibhin het volgende:
Kerstpakketje gekochtMet leuke dingetjes erin
Ook nog de laatste dingen voor Domni's pakketje gekocht
Iedereen van mijn strand af kickendquote:Op maandag 23 december 2024 15:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie je nu al staan met zo'n handgrondboor op het strand.
Zeker nietquote:
Hier vaak zat dat ze iets niet hebben. Ook buiten de feestdagen om. Vooral fruit en groenten. Behoorlijk irritantquote:Op maandag 23 december 2024 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naast dingen grijpen? Dat is iets van vroeger.
Of iets wat in de aanbieding is..quote:Op maandag 23 december 2024 15:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hier vaak zat dat ze iets niet hebben. Ook buiten de feestdagen om. Vooral fruit en groenten. Behoorlijk irritant
Viel vanmiddag hier best wel mee. Ik kon zo door lopen naar de zelfscanquote:Op maandag 23 december 2024 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf 6 jaar tijdens mijn studententijd bij de supermarkt gewerkt als bijbaan en dat was toen al chaos voor kerst. Tientallen meters rijen voor de kassa. Tegenwoordig met die zelfscan kassa's zal dat wel veel beter gaan. Maar zit denk ik nog beetje van toen in mijn hoofd dat ik de supermarkt niet opzoek tijdens deze dagen
Dat zou goed kunnen jaquote:Op maandag 23 december 2024 15:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Viel vanmiddag hier best wel mee. Ik kon zo door lopen naar de zelfscan
Misschien was het drukker van t weekend?
Zit je helemaal alleen op kantoor?quote:Op maandag 23 december 2024 16:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja![]()
Zo, nog even een uur volhouden en dan hoef ik niet meer te werken deze week. Saai dagje zo met klanten die allemaal vrij zijn.
Nee ik werk vandaag thuis. Dus moest vooral dingen documenteren, omdat ik daar nu alle ruimte voor had. Ondertussen een wasje ophangen en wat fokkenquote:Op maandag 23 december 2024 16:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zit je helemaal alleen op kantoor?
Oh lekker.. kan je tussendoor indd ook andere dingen doenquote:Op maandag 23 december 2024 16:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ik werk vandaag thuis. Dus moest vooral dingen documenteren, omdat ik daar nu alle ruimte voor had. Ondertussen een wasje ophangen en wat fokken![]()
Als ik naar kantoor ga, dan laat ik me eerst goed informeren of er minimaal 3 anderen gaan. Anders kunnen we niet tafelvoetballen
De supermarkten van toen.quote:Op maandag 23 december 2024 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf 6 jaar tijdens mijn studententijd bij de supermarkt gewerkt als bijbaan en dat was toen al chaos voor kerst. Tientallen meters rijen voor de kassa. Tegenwoordig met die zelfscan kassa's zal dat wel veel beter gaan. Maar zit denk ik nog beetje van toen in mijn hoofd dat ik de supermarkt niet opzoek tijdens deze dagen
C1000 Super de Boerquote:Op maandag 23 december 2024 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De supermarkten van toen.
Goffer nu voel ik mij oud.
Ik was vanmiddag in de pauze even in de supermarkt.quote:Op maandag 23 december 2024 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
Ja dat was ook top jaquote:
Groot gelijk, het is er niet voor nietsquote:
quote:Op maandag 23 december 2024 16:09 schreef StevenHyde het volgende:
Haha C1000 hebben ze hier nog eentje in de buurt. Volgens mij de laatste die nog niet is overgenomen door Plus.
Supermarkten van vroeger daar denk ik wel graag aan terug. Echt nog een goede slagersafdeling waar je als kind een plakje worst kreeg
Hebben ze met een nieuwe grote AH nog even gedaan hier in de buurt.quote:Op maandag 23 december 2024 16:12 schreef Lovely het volgende:
Mis dat wel indd net als de kaasafdeling..
Dat is toch wel heel erg asociaalquote:Op maandag 23 december 2024 17:00 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Hebben ze met een nieuwe grote AH nog even gedaan hier in de buurt.
Maar gauw mee gestopt.
Mensen kwamen met de hele familie 4 of 5 keer terug om dingen te proeven.
Snap ik wel ja.. ik proef altijd blokjes kaas bij de kaasboer op de marktquote:
Volgens mij kreeg je altijd alleen maar een plakje boterhamworst..quote:Op maandag 23 december 2024 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Slager, mag ik een plakje worst?
En leverworstquote:Op maandag 23 december 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je altijd alleen maar een plakje boterhamworst..
Heb ik nooit gekregen volgens mijquote:
Levertraan dan?quote:Op maandag 23 december 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik nooit gekregen volgens mijOf ik ben dat vergeten..
Toen waren de winkels ook niet open met de Kerst en gingen ze in de avond om 18.00 uur dicht. Een of twee avonden koopavond voor de Kerstquote:Op maandag 23 december 2024 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |