Ik had ook al een wtf momentje.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Soldaat van Oranje op tv, het is toch geen mei
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had ook al een wtf momentje.
Wel leuk om een aantal klassiekertjes weer terug te zien.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Of heeft Danny in de melk lopen te brokkelen AI / Er zit iets in mijn pak melk - de song!
de foto #11quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel leuk om een aantal klassiekertjes weer terug te zien.
Idd, die topics waarbij ik mij bijna om ziek heb gelachen.quote:
heerlijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, die topics waarbij ik mij bijna om ziek heb gelachen.
40+ is als een warm bad.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit ergens anders op Fok dan dit topic, heel soms "wat luister je nu" en dan ben ik er wel
Zuuuuur!quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:47 schreef chufi het volgende:
Ik vind het ook erg overbodig om van al die liedjes een aankondiging te doen ..
Zuur is soms best lekker, zure matten, citroen merenque, citroenijs, margarita'squote:Op zaterdag 21 december 2024 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee! Zuur is bah!
Jou schat ik zoeter in
Jammiequote:Op zaterdag 21 december 2024 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zuur is soms best lekker, zure matten, citroen merenque, citroenijs, margarita's
Ik kan er niet tegen.. mijn kaken gaan dan spastisch bewegen totdat ik een breedbekkikker lijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zuur is soms best lekker, zure matten, citroen merenque, citroenijs, margarita's
Hier idem, ik heb er ook eentje geluisterd, maar dat was ook meteen weer genoeg. Ik vind het wel leuk dat Danny er blijkbaar plezier in heeft, maar het is niet aan mij besteed, zeg maar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:34 schreef pullup het volgende:
Ik lees wel de topics af ( als ik ze nog niet kende) maar na dat eerste lied keer luister ik niet meer die liedjes
Citroenijs.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen.. mijn kaken gaan dan spastisch bewegen totdat ik een breedbekkikker lijk
Best jammer dat je dan al die lekkere dingen niet kan etenquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen.. mijn kaken gaan dan spastisch bewegen totdat ik een breedbekkikker lijk
Ja! Ergens wel.. Al kan ik een bolletje citroenijs in mijn champagne nog wel weg krijgen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best jammer dat je dan al die lekkere dingen niet kan eten
Ieuw, een citroen uitkauwen, dat is echt smerig ook.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Ergens wel.. Al kan ik een bolletje citroenijs in mijn champagne nog wel weg krijgen.
Maar die zure snoepjes.. of mensen die een citroen uit kauwen..
Jaaa, zure bommenquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:53 schreef Shii het volgende:
Zuur snoep vind ik vies, maar yoghurt kan ik gerust zo zonder iets eten, heerlijk. Of kwark. Of augurken.
Kwark geen moeite mee !quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:53 schreef Shii het volgende:
Zuur snoep vind ik vies, maar yoghurt kan ik gerust zo zonder iets eten, heerlijk. Of kwark. Of augurken.
Rolmops at ik vroeger ook graag. Een haring met een augurk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa, zure bommen![]()
Dat kreeg ik als kind van mijn vader als we op zaterdag naar de markt gingen
Haring vond ik ook altijd lekker, maar sinds een jaar of twee staat het ineens tegen, heel raar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Rolmops at ik vroeger ook graag. Een haring met een augurk.
Ja dat is raar inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haring vond ik ook altijd lekker, maar sinds een jaar of twee staat het ineens tegen, heel raar.
Ik heb dat een beetje met zalm... Sinds ik weet hoe die gekweekt worden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haring vond ik ook altijd lekker, maar sinds een jaar of twee staat het ineens tegen, heel raar.
Ze zouden keihard moeten janken, zo slecht waren zequote:
Dat laatste hoef je mij ook niet te geven.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Ergens wel.. Al kan ik een bolletje citroenijs in mijn champagne nog wel weg krijgen.
Maar die zure snoepjes.. of mensen die een citroen uit kauwen..
Daar mag best een spoiler omquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:42 schreef tonja het volgende:
Wat ziet die er tegenwoordig uit joh. Ik herkende haar eerst niet.![]()
[ afbeelding ]
Idd, mijn parkiet wou mijn monitor al kapotslaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |