Viel vanmiddag hier best wel mee. Ik kon zo door lopen naar de zelfscanquote:Op maandag 23 december 2024 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf 6 jaar tijdens mijn studententijd bij de supermarkt gewerkt als bijbaan en dat was toen al chaos voor kerst. Tientallen meters rijen voor de kassa. Tegenwoordig met die zelfscan kassa's zal dat wel veel beter gaan. Maar zit denk ik nog beetje van toen in mijn hoofd dat ik de supermarkt niet opzoek tijdens deze dagen

Dat zou goed kunnen jaquote:Op maandag 23 december 2024 15:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Viel vanmiddag hier best wel mee. Ik kon zo door lopen naar de zelfscan
Misschien was het drukker van t weekend?

Zit je helemaal alleen op kantoor?quote:Op maandag 23 december 2024 16:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja![]()
Zo, nog even een uur volhouden en dan hoef ik niet meer te werken deze week. Saai dagje zo met klanten die allemaal vrij zijn.

Nee ik werk vandaag thuis. Dus moest vooral dingen documenteren, omdat ik daar nu alle ruimte voor had. Ondertussen een wasje ophangen en wat fokkenquote:Op maandag 23 december 2024 16:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zit je helemaal alleen op kantoor?

Oh lekker.. kan je tussendoor indd ook andere dingen doenquote:Op maandag 23 december 2024 16:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ik werk vandaag thuis. Dus moest vooral dingen documenteren, omdat ik daar nu alle ruimte voor had. Ondertussen een wasje ophangen en wat fokken![]()
Als ik naar kantoor ga, dan laat ik me eerst goed informeren of er minimaal 3 anderen gaan. Anders kunnen we niet tafelvoetballen

De supermarkten van toen.quote:Op maandag 23 december 2024 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf 6 jaar tijdens mijn studententijd bij de supermarkt gewerkt als bijbaan en dat was toen al chaos voor kerst. Tientallen meters rijen voor de kassa. Tegenwoordig met die zelfscan kassa's zal dat wel veel beter gaan. Maar zit denk ik nog beetje van toen in mijn hoofd dat ik de supermarkt niet opzoek tijdens deze dagen

C1000 Super de Boerquote:Op maandag 23 december 2024 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De supermarkten van toen.
Goffer nu voel ik mij oud.

Ik was vanmiddag in de pauze even in de supermarkt.quote:Op maandag 23 december 2024 15:47 schreef StevenHyde het volgende:

Ja dat was ook top jaquote:

Groot gelijk, het is er niet voor nietsquote:

quote:Op maandag 23 december 2024 16:09 schreef StevenHyde het volgende:
Haha C1000 hebben ze hier nog eentje in de buurt. Volgens mij de laatste die nog niet is overgenomen door Plus.
Supermarkten van vroeger daar denk ik wel graag aan terug. Echt nog een goede slagersafdeling waar je als kind een plakje worst kreeg
Hebben ze met een nieuwe grote AH nog even gedaan hier in de buurt.quote:Op maandag 23 december 2024 16:12 schreef Lovely het volgende:
Mis dat wel indd net als de kaasafdeling..

Dat is toch wel heel erg asociaalquote:Op maandag 23 december 2024 17:00 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Hebben ze met een nieuwe grote AH nog even gedaan hier in de buurt.
Maar gauw mee gestopt.
Mensen kwamen met de hele familie 4 of 5 keer terug om dingen te proeven.

Snap ik wel ja.. ik proef altijd blokjes kaas bij de kaasboer op de marktquote:

Volgens mij kreeg je altijd alleen maar een plakje boterhamworst..quote:Op maandag 23 december 2024 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Slager, mag ik een plakje worst?

En leverworstquote:Op maandag 23 december 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je altijd alleen maar een plakje boterhamworst..

Heb ik nooit gekregen volgens mijquote:

Levertraan dan?quote:Op maandag 23 december 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik nooit gekregen volgens mijOf ik ben dat vergeten..

Toen waren de winkels ook niet open met de Kerst en gingen ze in de avond om 18.00 uur dicht. Een of twee avonden koopavond voor de Kerstquote:Op maandag 23 december 2024 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |