SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Kijk kijk Richard ergert zich eraan wat kan je eraan doen!!!!''
Gras is groen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:12 schreef Szura het volgende:
Arjan dacht terug aan een schaal snacks
Het is vooral tegen het vlaggetje die over het algemeen snel gooit en dat trekken die clowntjes niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Waarom worden mensen toch boos als iemand zijn focus pakt en concentreert?
Noppertquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Echt zin in weer een emotieloos interview met Noppert als ie er voor de zoveelste keer vroeg uitligt. Vooraf zei ie al dat ie dacht dat ie prima had geloot met Joyce
Die woede slaat inderdaad nergens op. Maar het vlaggetje heeft verloren en dat kan niet aan het vlaggetje hebben gelegen dus we moeten iets vinden wat we de schuld kunnen geven!quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
De man van Noppert is er wel?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouw van Noppert weer nergens te bekennen. Staat NIET achter haar man
Is ook alleen maar een vrouw voor de show. Danny snoept achter de schermen uit de roze potquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouw van Noppert weer nergens te bekennen. Staat NIET achter haar man
Heeft wel een lekker wijf volgens mij als ik mij niet vergis. Waarschijnlijk weet hij niet dat het biologisch zijn zus is GENOTquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is ook alleen maar een vrouw voor de show. Danny snoept achter de schermen uit de roze pot
Nolles, Arjan en de De Ruijtertjes proberen het ook al dagenlang bij elke darter/analist maar ze zeggen allemaal dat het erbij hoort, dat het mag, dat je je eigen ding moet doen of zelfs dat ze het zelf ook zouden overwegenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Goeiste vraag allenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Wat zijn Noppert haar krachten? @:poepz0r
De hele hetze tegen 'trage' (wat is traag überhaupt) darters bevat een hoog gehalte van domheid en onwetendheid.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die woede slaat inderdaad nergens op. Maar het vlaggetje heeft verloren en dat kan niet aan het vlaggetje hebben gelegen dus we moeten iets vinden wat we de schuld kunnen geven!
Neemt niet weg dat een vlotte worp zoals bijv een Michael Smith een stuk prettiger wegkijkt, dat zul jij ook beamen.
Wat leuk, ik kom erachter dat ik het hele jaar voor viaplay heb betaaldquote:
Ik denk waarom is het beeld zwart. Dochter had afstandsbediening, 1 klap en ze ligt nu achter de bank. Mama mag het oplossen genotquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat leuk, ik kom erachter dat ik het hele jaar voor viaplay heb betaald
slechte manquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk waarom is het beeld zwart. Dochter had afstandsbediening, 1 klap en ze ligt nu achter de bank. Mama mag het oplossen genot
Stukje probleemgezinnenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk waarom is het beeld zwart. Dochter had afstandsbediening, 1 klap en ze ligt nu achter de bank. Mama mag het oplossen genot
Woensdagmiddag als de kinderen eerder naar huis mogen van school dan is hij altijd op afspraakquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Joyce is ook nog niet op de afspraak.
Jeugdzorg taferelen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ik ben even geen vlaggetjesvolk vandaagquote:
Ach, Robin.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Persie wordt afgeslacht in Almere
Mokermatige trainer allenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Persie wordt afgeslacht in Almere
Akkoord.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben even geen vlaggetjesvolk vandaag
Geen vlammetjesquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Friet met frikandel op ter ere van Barney.
Draagt hij wel een bh?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:32 schreef Poepz0r het volgende:
Van Veen heeft een te grote trui aan allen
Gekocht op de groei.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:32 schreef Poepz0r het volgende:
Van Veen heeft een te grote trui aan allen
Rip Picornie.quote:
Noppert prima.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Joyce 83 gemiddeld. Erg teleurstellend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:37 schreef RipCity het volgende:
Wat bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sbs9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:28 schreef PremiumDartData het volgende:
𝗣𝗗𝗖 𝗪𝗼𝗿𝗹𝗱 𝗖𝗵𝗮𝗺𝗽𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽 𝘓𝘢𝘴𝘵 64​
​
1️⃣ 𝗡𝗢𝗣𝗣𝗘𝗥𝗧🇳🇱 𝟵𝟲.𝟰𝟴​
𝘛𝘩𝘦 𝘍𝘳𝘦𝘦𝘻𝘦 ​
🆚​
0️⃣ 𝗝𝗢𝗬𝗖𝗘🏴 𝟴𝟱.𝟯𝟴​
𝘙𝘦𝘭𝘦𝘯𝘵𝘭𝘦𝘴𝘴​
​
𝗦𝗘𝗧 𝟭: 𝟯-𝟭​
📊 96.5 - 85.4​
➒ 109.3 - 85.4​
🎙 1 - 0​
🎯 27% (3/11) - 20% (1/5)​
​
#WCDarts #PremDartData
Oh Dankquote:
www.viaplay.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan maatMakkelijk eerste
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh DankWist niet eens dat het daar te zien was. Held! Zat uur lang naar stom statistieken schermpje te kijken
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh DankWist niet eens dat het daar te zien was. Held! Zat uur lang naar stom statistieken schermpje te kijken
Nee valt wel mee hoor, wel een hoop bejaarden daar.quote:
Hey, wat leuk dat je er bent!quote:
voor £60 kun je het hele jaar legaal kijken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja. Meer dan 65% is 65+ geloof ik.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee valt wel mee hoor, wel een hoop bejaarden daar.
Twitch heeft een stream nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geloof ik direct jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. Meer dan 65% is 65+ geloof ik.
Maar gelukkig hebben we Danny.
Hij moet wel zijn best doen, maar ik heb niet elke avond hoofdpijn hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje wensdenken voor wereldgozer
Lege wagonsgenotquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Noppert-trein gaat nu keihard richting het ravijn.
Zat maar echt 3 mm tussenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Noppert-trein gaat nu keihard richting het ravijn.
That’s what she saidquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zat maar echt 3 mm tussen
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:44 schreef PremiumDartData het volgende:
​
1️⃣ 𝗡𝗢𝗣𝗣𝗘𝗥𝗧🇳🇱 𝟵𝟰.𝟲𝟲​
𝘛𝘩𝘦 𝘍𝘳𝘦𝘦𝘻𝘦 ​
🆚​
1️⃣ 𝗝𝗢𝗬𝗖𝗘🏴 𝟵𝟬.𝟬𝟰​
𝘙𝘦𝘭𝘦𝘯𝘵𝘭𝘦𝘴𝘴​
​
𝗦𝗘𝗧 𝟮: 𝟮-𝟯​
📊 93.0 - 94.0​
➒ 110.3 - 102.5​
🎙 3 - 0​
🎯 33% (2/6) - 50% (3/6)​
​
#WCDarts #PremDartData
Kuisheidsgordel genotquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hij moet wel zijn best doen, maar ik heb niet elke avond hoofdpijn hoor.
op de grond?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:47 schreef Szura het volgende:
Je ziet het: bij het ingooien valt alles
Iedereen die dat doet ligt daarna 3 dagen op bed.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zou iemand eigenlijk ooit wat van die schaal vreten die op tafel staat? #dtv
Als je daarmee 3 dagen niet in de buurt van Bart Nolles hoeft te komen, heb ik het ervoor overquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Iedereen die dat doet ligt daarna 3 dagen op bed.
Ja.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:48 schreef RipCity het volgende:
Is die Lilian marijnissen al weg bij deze Nolles? Gast is nog sexlozer dan Henri Schut.
Lilian Marijnissen denkt er ook zo over.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je daarmee 3 dagen niet in de buurt van Bart Nolles hoeft te komen, heb ik het ervoor over
We gunnen die bankzitter de hele schaalquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Iedereen die dat doet ligt daarna 3 dagen op bed.
Dat eet ik alleen op oudejaarsdag.quote:
Lilian lag onder Jan Slagter. Lage standaardquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:48 schreef RipCity het volgende:
Is die Lilian marijnissen al weg bij deze Nolles? Gast is nog sexlozer dan Henri Schut.
Soms nog op 1 januari. Maar verder ook eigenlijk nooit, nee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat eet ik alleen op oudejaarsdag.
Dat komt nog wel eens voor ja.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Soms nog op 1 januari. Maar verder ook eigenlijk nooit, nee.
Jan Slagter kon likken als rintintinquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lilian lag onder Jan Slagter. Lage standaard
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:51 schreef T3hTommay het volgende:
”Of je nou Ricardo Pietreczko krijgt, Martin Schindler of Gian van Veen. Ze staan tegen jou allemaal op en gaan dan een ronde later zitten”, aldus Barney.
Hier staat al sinds begin november zo'n kraam bij de supermarkt. Ranzige vetlucht.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Aioli genotquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen aioli-saus (uit het kerstpakket)
Een dorp verderop staat zo'n kraam bijna het hele jaar, vanaf september kun je daar al oliebollen kopenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier staat al sinds begin november zo'n kraam bij de supermarkt. Ranzige vetlucht.
Weet nooit zo goed wat ik daarvan moet vinden, aioli.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen aioli-saus (uit het kerstpakket)
Ik drink nu een pilsje, hierna een glaasje whisky.quote:
Zijn aanvallend net zo slecht als Twente. Bakte er niks van. Totaal geen beleving.quote:
Dat soort mensen zou je met hun gezicht in de frituur moeten drukken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een dorp verderop staat zo'n kraam bijna het hele jaar, vanaf september kun je daar al oliebollen kopen
Ik weet het ook niet, durf het potje nog niet te openen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet nooit zo goed wat ik daarvan moet vinden, aioli.
Schijnt de politie nog aan te pas zijn gekomenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:48 schreef RipCity het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:56 schreef Anneloos het volgende:
Lieve allemaal. Zullen we gewoon geen gifjes/filmpjes plaatsen? Elke keer pakt mijn airplay die filmpjes ipv de wedstrijd.
Vertel Evert Santegoeds!quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Schijnt de politie nog aan te pas zijn gekomen
Geen last van op mijn PC.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:56 schreef Anneloos het volgende:
Lieve allemaal. Zullen we gewoon geen gifjes/filmpjes plaatsen? Elke keer pakt mijn airplay die filmpjes ipv de wedstrijd.
Van dit toernooi moet hij vast een jaar van bijkomen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:59 schreef Szura het volgende:
Dit is finishen
Die papzak zie ik alleen maar op het WK eigenlijk
Genoeg reserves.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Van dit toernooi moet hij vast een jaar van bijkomen.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:56 schreef Anneloos het volgende:
Ben je niet van de tripels? Ik had vandaag een ‘penis handjob vibrator’ in die van mij.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had weer een tripel in de adventskalender.
Nu weer spa lemon. Mss beter stoppen met die adventskalenders.
Nou bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ben je niet van de tripels? Ik had vandaag een ‘penis handjob vibrator’ in die van mij.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:58 schreef PremiumDartData het volgende:
​
1️⃣ 𝗡𝗢𝗣𝗣𝗘𝗥𝗧🇳🇱 𝟵𝟲.𝟬𝟮​
𝘛𝘩𝘦 𝘍𝘳𝘦𝘦𝘻𝘦 ​
🆚​
2️⃣ 𝗝𝗢𝗬𝗖𝗘🏴 𝟵𝟮.𝟴𝟵​
𝘙𝘦𝘭𝘦𝘯𝘵𝘭𝘦𝘴𝘴​
​
𝗦𝗘𝗧 𝟯: 𝟭-𝟯​
📊 99.2 - 99.4​
➒ 114.6 - 100.0​
🎙 1 - 1​
🎯 50% (1/2) - 60% (3/5)​
​
#WCDarts #PremDartData
mp4 genotquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, jij bent het inderdaad de hele tijd. Hond
zus van Yanick gespotquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:02 schreef Anneloos het volgende:
Hoop dat coco zijn kleine teen stoot.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:02 schreef Anneloos het volgende:
Hoop dat coco zijn kleine teen stoot.
Dat zijn die van Lucille Werner.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
Dit zijn wel de leukste legs om naar te kijken
Blauw kan je niet blocken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:05 schreef Anneloos het volgende:
Coco blokken is ook een optie, joe.
@Coco god willen blocken. Stukje Tiaquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:05 schreef Anneloos het volgende:
Coco blokken is ook een optie, joe.
vriend maken en dan de achtergrond van vriendenposts zwart instellenquote:
Beetje van die flappertieten. Dat ze niet lekker rond en stevig meer zijn maar van die leeggelopen theezakjesquote:
Uh, bedankt Hans.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
@:fetx god is er ook zie ik! Broekje uit en poallifte
Genot.quote:
Heb jij ook een sleefquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Danny doet wel mee voor de prijs om de lelijkste sleeve
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vriend maken en dan de achtergrond van vriendenposts zwart instellen
Net als de tietjes van Joycequote:Op zaterdag 21 december 2024 21:08 schreef fetX het volgende:
Alles wat Noppert heet zakt als een pudding in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |