op de grond?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:47 schreef Szura het volgende:
Je ziet het: bij het ingooien valt alles
Iedereen die dat doet ligt daarna 3 dagen op bed.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zou iemand eigenlijk ooit wat van die schaal vreten die op tafel staat? #dtv
Als je daarmee 3 dagen niet in de buurt van Bart Nolles hoeft te komen, heb ik het ervoor overquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Iedereen die dat doet ligt daarna 3 dagen op bed.
Ja.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:48 schreef RipCity het volgende:
Is die Lilian marijnissen al weg bij deze Nolles? Gast is nog sexlozer dan Henri Schut.
Lilian Marijnissen denkt er ook zo over.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je daarmee 3 dagen niet in de buurt van Bart Nolles hoeft te komen, heb ik het ervoor over
We gunnen die bankzitter de hele schaalquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Iedereen die dat doet ligt daarna 3 dagen op bed.
Dat eet ik alleen op oudejaarsdag.quote:
Lilian lag onder Jan Slagter. Lage standaardquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:48 schreef RipCity het volgende:
Is die Lilian marijnissen al weg bij deze Nolles? Gast is nog sexlozer dan Henri Schut.
Soms nog op 1 januari. Maar verder ook eigenlijk nooit, nee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat eet ik alleen op oudejaarsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |