quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:51 schreef T3hTommay het volgende:
”Of je nou Ricardo Pietreczko krijgt, Martin Schindler of Gian van Veen. Ze staan tegen jou allemaal op en gaan dan een ronde later zitten”, aldus Barney.
Hier staat al sinds begin november zo'n kraam bij de supermarkt. Ranzige vetlucht.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Soms nog op 1 januari. Maar verder ook eigenlijk nooit, nee.
Aioli genotquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen aioli-saus (uit het kerstpakket)
Een dorp verderop staat zo'n kraam bijna het hele jaar, vanaf september kun je daar al oliebollen kopenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier staat al sinds begin november zo'n kraam bij de supermarkt. Ranzige vetlucht.
Weet nooit zo goed wat ik daarvan moet vinden, aioli.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen aioli-saus (uit het kerstpakket)
Ik drink nu een pilsje, hierna een glaasje whisky.quote:
Zijn aanvallend net zo slecht als Twente. Bakte er niks van. Totaal geen beleving.quote:
Dat soort mensen zou je met hun gezicht in de frituur moeten drukken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een dorp verderop staat zo'n kraam bijna het hele jaar, vanaf september kun je daar al oliebollen kopen
Ik weet het ook niet, durf het potje nog niet te openen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet nooit zo goed wat ik daarvan moet vinden, aioli.
Schijnt de politie nog aan te pas zijn gekomenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:48 schreef RipCity het volgende:
Is die Lilian marijnissen al weg bij deze Nolles? Gast is nog sexlozer dan Henri Schut.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:56 schreef Anneloos het volgende:
Lieve allemaal. Zullen we gewoon geen gifjes/filmpjes plaatsen? Elke keer pakt mijn airplay die filmpjes ipv de wedstrijd.
Vertel Evert Santegoeds!quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Schijnt de politie nog aan te pas zijn gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |