De hele hetze tegen 'trage' (wat is traag überhaupt) darters bevat een hoog gehalte van domheid en onwetendheid.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die woede slaat inderdaad nergens op. Maar het vlaggetje heeft verloren en dat kan niet aan het vlaggetje hebben gelegen dus we moeten iets vinden wat we de schuld kunnen geven!
Neemt niet weg dat een vlotte worp zoals bijv een Michael Smith een stuk prettiger wegkijkt, dat zul jij ook beamen.
Wat leuk, ik kom erachter dat ik het hele jaar voor viaplay heb betaaldquote:
Ik denk waarom is het beeld zwart. Dochter had afstandsbediening, 1 klap en ze ligt nu achter de bank. Mama mag het oplossen genotquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat leuk, ik kom erachter dat ik het hele jaar voor viaplay heb betaald
slechte manquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk waarom is het beeld zwart. Dochter had afstandsbediening, 1 klap en ze ligt nu achter de bank. Mama mag het oplossen genot
Stukje probleemgezinnenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk waarom is het beeld zwart. Dochter had afstandsbediening, 1 klap en ze ligt nu achter de bank. Mama mag het oplossen genot
Woensdagmiddag als de kinderen eerder naar huis mogen van school dan is hij altijd op afspraakquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Joyce is ook nog niet op de afspraak.
Jeugdzorg taferelen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |