Je kan de extra 3 eraf halenquote:Op donderdag 18 december 2025 10:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die ziet blijkbaar zelf ook wel in dat een stoeltje er voor 2027 niet in zit.
Overigens ook goed voor de merchandise, mensen die al een shirt met #33 hebben zullen nu ook wel een shirt met #3 kopen.
Stuk ducttape overheen,quote:
Dat soort sentimenten moet je niet onderschatten hoor.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Overigens ook goed voor de merchandise, mensen die al een shirt met #33 hebben zullen nu ook wel een shirt met #3 kopen.
Volwassen mensen die met F1-merchandise rondlopen...quote:Op donderdag 18 december 2025 10:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sowieso met merchandise rondlopen..quote:Op donderdag 18 december 2025 13:31 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Volwassen mensen die met F1-merchandise rondlopen...
ik heb slippers met LIDL er op.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sowieso met merchandise rondlopen..![]()
Amateur wielrenners met zo'n shirt vol sponsors of mensen met een voetbalshirtje.. ik heb dat altijd raar gevonden.
Bij de AH kan je nu ook kersttruien kopen met een hamster erop
Alsof je iedereen meteen wil laten weten dat je die bij de AH gekocht hebt.![]()
Kersttruien zijn soms best leuk maar niet als het meteen reclame is.
Het kan erger.. bij de Jumbo hebben ze augurkenslippers van Kesebeke.quote:
Leuke info!quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:56 schreef Mylene het volgende:
Verstappen ook door collega-rijders verkozen tot beste F1-coureur van 2025
Na de teambazen hebben ook de Formule 1-coureurs Max Verstappen verkozen tot beste coureur van het afgelopen seizoen. Wereldkampioen Lando Norris eindigde als tweede bij de door de Formule 1 zelf uitgeschreven verkiezing.
Vorig jaar eindigde McLaren-coureur Norris bij deze verkiezing ook al achter Verstappen. George Russell van Mercedes maakt het podium compleet. De Brit wordt gevolgd door Oscar Piastri (McLaren) en Charles Leclerc (Ferrari).
Maandag verkozen de teambazen de 28-jarige Verstappen al tot beste coureur van het jaar. De Formule 1 hield de verkiezing voor de achtste keer. De coureur van Red Bull Racing won de laatste vijf keer bij zowel de teambazen als de coureurs.
Verstappen maakte dit jaar een sterke comeback in de titelstrijd. Hij leek halverwege kansloos voor zijn vijfde wereldtitel op rij, maar won zes van de laatste negen Grands Prix. Hij won ook de slotrace in Abu Dhabi, maar moest de titel met twee punten verschil aan Norris laten.
Lewis Hamilton ontbreekt voor het eerst in de top tien van de coureurs. De zevenvoudig wereldkampioen kende een zeer moeizaam debuutjaar bij Ferrari. De Brit eindigde bij geen enkele hoofdrace in de top drie.
Top tien coureurs volgens de rijders zelf
Max Verstappen
Lando Norris
George Russell
Oscar Piastri
Charles Leclerc
Carlos Sainz
Fernando Alonso
Alexander Albon
Oliver Bearman
Isack Hadjar
https://www.nu.nl/formule(...)oureur-van-2025.html
De kans dat er iemand opkomt die beter is/wordt dan Verstappen is natuurlijk altijd aanwezig, alhoewel ik vermoed dat Verstappen dan al lang gestopt is (die gaat niet tot z'n 40e in de F1 blijven rijden)quote:Op woensdag 14 januari 2026 14:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Leuke info!
Ik heb wel gedachten over - of is het een mening? (![]()
) - over Sir Lewis Hamilton.
...
Maar we zijn hier in de Max Verstappen-topicreeks. Niet die van Hamilton.
*mompelt iets met Iedereen kan van voetstukken vallen...
Tja, dat is ook gewoon een leuk spel!quote:Op donderdag 9 april 2026 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ondertussen lekker aan het gamen met ARC met Jarno en Luke
[ afbeelding ]
Ik hoop dat die quote een rare vertaling is.quote:De Nederlander reed tijdens de kwalificaties op de Nürburgring, maar er vond een noodlottig ongeluk plaats waar coureur Juha Miettinen overleed. Volgens Montoya zou dit incident reden genoeg moeten zijn om Verstappen een verbod op te legen. “Er kan een ongeluk gebeuren waarbij hij zijn arm of been breekt, of dat er iets gebeurt”, aldus Montoya.
Die Montoya loopt altijd op Max te zeikenquote:Op zaterdag 25 april 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
Juan Pablo Montoya roept Red Bull op om Max Verstappen een verbod op te leggen om in de GT3 te racen.
[..]
Ik hoop dat die quote een rare vertaling is.
en daarnaast... in de F1 zijn ook ongelukken gebeurd. Daar moet RBR dan ook maar mee stoppen.
Tsja, je kunt coureurs inderdaad niet in andere klassen laten rijden. Maar ja, dan houd je iemand die niet écht zin heeft in de huidige F1 misschien niet binnenboord.quote:Op zaterdag 25 april 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
Juan Pablo Montoya roept Red Bull op om Max Verstappen een verbod op te leggen om in de GT3 te racen.
[..]
en daarnaast... in de F1 zijn ook ongelukken gebeurd. Daar moet RBR dan ook maar mee stoppen.
Echter is de formule 1 natuurlijk veel veiliger dan met Gt3’s rijden op de Groene Hel. Dus de vergelijking is niet helemaal daar.quote:Op zaterdag 25 april 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is de vraag inderdaadquote:
Nouja, natuurlijk is het gevaarlijk. F1 is ook gevaarlijk. Maar gewoon motorrijden is ook gevaarlijk en ik moet zeggen dat ik fietsen tegenwoordig ook gevaarlijk vindt.quote:Op zaterdag 25 april 2026 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is de vraag inderdaad![]()
En ook weer eens een bijzondere mening, zoals vaker.
Dezelfde Montoya die loog tegen McLaren dat hij met tennis een blessure had opgelopen. terwijl dit net een verboden activiteit was gebeurd???quote:Op zaterdag 25 april 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heel vaak ja.quote:Op zaterdag 25 april 2026 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is de vraag inderdaad![]()
En ook weer eens een bijzondere mening, zoals vaker.
Montoya heeft de crash met Jos nog steeds niet verwerkt blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 april 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen bloed maar benzine in de aderenquote:Op donderdag 7 mei 2026 19:34 schreef Mano_ het volgende:
Jezus man, je zou maar een ervaren topper zijn in je klasse en zo gruwelijk om je oren gereden worden door iemand die voor het eerst in die auto en klasse stapt. Niet normaal.
Dat dus.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:34 schreef Mano_ het volgende:
Jezus man, je zou maar een ervaren topper zijn in je klasse en zo gruwelijk om je oren gereden worden door iemand die voor het eerst in die auto en klasse stapt. Niet normaal.
1x outlap en 2x fast lap. Dat was hetquote:Op donderdag 7 mei 2026 19:34 schreef Mano_ het volgende:
Max is dan ook gewoon van de klasse buitenaards. Gewoon snel in alles wat hij probeert.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:34 schreef Mano_ het volgende:
Nou ja, als je echt top van de top was dan was je wel F1 coureur geweest doorgaans.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:34 schreef Mano_ het volgende:
Het is toch een beetje alsof Messi in de KKD gaat spelen. Nürburgring is niet eens Le Mans, dat is simpelweg al een hoger niveau (ook al is de baan makkelijker en wordt het nog meer gedefinieerd door wie de beste auto heeft).quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nou ja, als je echt top van de top was dan was je wel F1 coureur geweest doorgaans.
Mag dat wel van Zak Brown?quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[ x ]
En dan gaan de wilde geruchten dat Max (mede-)eigenaar kan worden van Racing Bulls om hem maar binnenboord te houden, hoe vergezocht het ook kan zijn.
Storm in een glas water.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Allerlei berichten omtrent McLaren, is dat zo onrealistisch dat het hier nergens besproken wordt?
Ja ok, maar veel scheten en geruchten worden hier wel gepost, dus het verbaasde me dat het juist nu met allerlei nieuwe geruchten en dingen over nota bene Verstappen zo stil isquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Storm in een glas water.
Die geruchten zijn er sinds de overstap van GP naar McLaren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ok, maar veel scheten en geruchten worden hier wel gepost, dus het verbaasde me dat het juist nu met allerlei nieuwe geruchten en dingen over nota bene Verstappen zo stil is
Vervang McLaren voor Mercedes en je hebt hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ok, maar veel scheten en geruchten worden hier wel gepost, dus het verbaasde me dat het juist nu met allerlei nieuwe geruchten en dingen over nota bene Verstappen zo stil is
Denk dat de hype een beetje is gaan liggen nu men ontevreden is over de F1.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Allerlei berichten omtrent McLaren, is dat zo onrealistisch dat het hier nergens besproken wordt?
Toont wel dat ze er nog niet uit zijnquote:Op donderdag 9 juli 2026 20:03 schreef Starflyer het volgende:
Helmut Marko was in Amsterdam met Jos Verstappen en Raymond Vermeulen.
[ x ]
Maar volgens De Limburger zijn de geldschieters bij Red Bull een beetje boos dat Max ze misschien laat vallen. Met het argument dat hij dankzij hen 'honderden miljoenen' verdiend heeft maar ze, nu het minder gaat, in de steek laat.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toont wel dat ze er nog niet uit zijn
Zolang de regels niet aangepast worden zie ik RBR niet zomaar meer vooraan meerijden, omdat de rest van de fabrikanten ADUO op een slimme manier misbruikt
Daarom zie ik McLaren zeker als een realistische optie voor 2027
Ze hebben ook veel aan Max verdiend en zijn loyaliteit is enorm geweest, maar hij is in de eerste plaats een sportman die nog een paar jaar te gaan heeft en als hij denkt dat hij bij een McLaren beter tot zijn recht komt dan moet hij daar voor kiezenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar volgens De Limburger zijn de geldschieters bij Red Bull een beetje boos dat Max ze misschien laat vallen. Met het argument dat hij dankzij hen 'honderden miljoenen' verdiend heeft maar ze, nu het minder gaat, in de steek laat.
Nou ja en het complete senior management met uitzondering van de bekritiseerde Wache is al vertrokken. Dat helpt ook mee tov een 2018 toen alles goed was behalve de motorquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toont wel dat ze er nog niet uit zijn
Zolang de regels niet aangepast worden zie ik RBR niet zomaar meer vooraan meerijden, omdat de rest van de fabrikanten ADUO op een slimme manier misbruikt
Daarom zie ik McLaren zeker als een realistische optie voor 2027
dat Anglo-Yankse McLaren met hun papaya-rules, daar past hij voor geen meter, op de een of andere manier zie ik dat gewoon niet voor me.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben ook veel aan Max verdiend en zijn loyaliteit is enorm geweest, maar hij is in de eerste plaats een sportman die nog een paar jaar te gaan heeft en als hij denkt dat hij bij een McLaren beter tot zijn recht komt dan moet hij daar voor kiezen
Alsof Max naar Papaya rules zou luisterenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
dat Anglo-Yankse McLaren met hun papaya-rules, daar past hij voor geen meter, op de een of andere manier zie ik dat gewoon niet voor me.
Ik zie het ook niet, alleen Merc en Ferrari zitten vol en RB kan nog niet eens een veilige auto bouwen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
dat Anglo-Yankse McLaren met hun papaya-rules, daar past hij voor geen meter, op de een of andere manier zie ik dat gewoon niet voor me.
"No!!"quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alsof Max naar Papaya rules zou luisterenIk zie het al voor mij dat ze hem vragen om een plek terug te geven omdat ze een andere pitstop hebben verneukt ....
En terecht!quote:
Lando denkt ook dat Max het lastig zal hebben binnen de McLaren cultuur waar beide rijders gelijk zijn. Daar heeft hij helemaal gelijk in; Mits hij in de buurt kan blijven van Verstappen. Als Max hem helemaal aan gort rijdt dan moet je eens kijken hoe snel het is gedaan met 'Papaya rules'quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alsof Max naar Papaya rules zou luisterenIk zie het al voor mij dat ze hem vragen om een plek terug te geven omdat ze een andere pitstop hebben verneukt ....
BREAKING : Leaked footage of GP's meet with Maxquote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
NOquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
BREAKING : Leaked footage of GP's meet with Max
Ben benieuwd of McLaren zou zwichten voor Max' principes en hun DNA aanpassen of dat ze Max gewoon gaan beboeten elke keer dat hij teamorders niet naleeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als hij de andere couruer helemaal zoek rijd, moet je eens opletten hoe snel het exit is met die papaya rules.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben benieuwd of McLaren zou zwichten voor Max' principes en hun DNA aanpassen of dat ze Max gewoon gaan beboeten elke keer dat hij teamorders niet naleeft.
Is dit AI ? Is dit fake als zg. liplezen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2026 12:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dit AI ? Is dit fake als zg. liplezen.
quote:Op zondag 12 juli 2026 12:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dit AI ? Is dit fake als zg. liplezen.
Ik denk niet dat Max zijn eigen vermogen een pitlanestart in de weg stond maar eerder het feit dat een nieuwe motor/setup wijziging bij een pitlane start waarschijnlijk niet opwoog tegen een P7 start. Zeker als je nadenkt over hoe lang die eigenlijk nog op P3 heeft gereden en uiteindelijk P4 voor die crashte.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:53 schreef Donderkonijn het volgende:
Trouwens niemand die het hier over heeft maar vinden jullie het ook niet op zijn minst een beetje vreemd dat Max niet volgens wens vanuit de pits mocht starten?
Ik bedoel als er 1 door het veld kan kruisen is hij het, voorbeelden te over, en niet altijd als hij in de beste auto zat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |