Nee, omdat de 1 alleen voor de kampioen is.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
Mag je trouwens #1 niet houden als de volgende hem niet opeist?
"Max, dizz izz Toto..."quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoeveel appjes zou Toto vanochtend gestuurd hebben om 'm succes te wensen?
blijkbaar al in augustus de grond aangekochtquote:
Die klojo moet ook gewoon per se 3x een thuisrace hebben he.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap nu waarom Portugal weer op de kalender staat.
Dan kan Kelly leuk Braziliaans spreken in de shops.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap nu waarom Portugal weer op de kalender staat.
Ik zou ook wel wat leuks met Kelly willen doen.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dan kan Kelly leuk Braziliaans spreken in de shops.
Misschien zoekt ze nog een stylist.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou ook wel wat leuks met Kelly willen doen.
voor zover ik kan zien kun je dan niet live kijkenquote:Op woensdag 17 december 2025 21:22 schreef Jane het volgende:
Ik snap Max & Kelly wel. In Portugal is een F1TV-pro abonnement tenminste nog een beetje betaalbaar.
Ja net andersomquote:Op woensdag 17 december 2025 16:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dan kan Kelly leuk Braziliaans spreken in de shops.
De afgelopen 2 jaar kon je er iig prima live mee kijken in de hele EU.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor zover ik kan zien kun je dan niet live kijken
meerdere sites spreken elkaar tegen.
Had wel verwacht dat Ricciardo daar niet moeilijk over zou doen.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:07 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
https://news.verstappen.com/nl/article/13900/
Met dank aan Ricciardo, die had eigenlijk tot 2027 recht op de #3
Die ziet blijkbaar zelf ook wel in dat een stoeltje er voor 2027 niet in zit.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat Ricciardo daar niet moeilijk over zou doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |