Bild heeft een half uurtje terug ''11'' ook weggehaald uit hun nieuwsbericht en nu staat er weer 'minstens 2'quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Allemaal verschillen nieuwszenders en kranten die iets anders zeggen...
Media heeft het over 11, er is nog veel onduidelijk.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:12 schreef LaDaDiDa het volgende:
2 doden tot nu toe, geen 11. Wel veel zwaargewonden..
Is vaak zo, in dit stadium van een aanslag of ramp. Maar even afwachten tot de rook letterlijk en figuurlijk is opgetrokken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Allemaal verschillen nieuwszenders en kranten die iets anders zeggen...
Ik snap niet dat ze jou zo lang op dit forum laten trollen. Als het aan mij lag had jij echt al heel lang een ban gehad.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan kan al dat Merkel wir schaffen das gebash ook weer de prullenbak in.
Belachelijk altijd als mensen hun hele onderbuik met haat legen in dit soort topics voordat het hele verhaal bekend is.
quote:Scholz and Faeser travel to the scene of accident
Federal Chancellor Olaf Scholz and Minister of the Interior Nancy Faeser will travel to Magdeburg on BILD information on the site of the accident on Saturday.
Een klein kind. In tegenstelling tot een groot kind. Zoals die Harvester of zoiets hier.quote:
In den beginne waren het nog partners/concollegas. Pas vanaf 1942 verklaarden ze elkaar de oorlog.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Goed opgelet wel bij geschiedenis. Wel eens van het Nazi-Sovjetpact gehoord?
In veel media is dat weer verwijderd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:14 schreef Jippie het volgende:
Media heeft het over 11, er is nog veel onduidelijk.
quote:Saxony-Anhalt's Prime Minister Reiner Erich Haseloff (CDU) has announced that there should have been at least two deaths – including a toddler, including an infant.
Ook in topics over rellen in Frankrijk of de aanslag in Israël staat deze man steevast aan de verkeerde kant van de geschiedenis. Het zou evengoed een troll kunnen zijn. Maargoed, het geeft wel leven in de brouwerij. Ik denk eerlijk gezegd dat hij zichzelf kan identificeren met deze public enemies en het daarom altijd voor ze opneemt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze jou zo lang op dit forum laten trollen.
Alleen was deze man blijkbaar al jaren in Duitsland en stond niet bekend als anti-westers? Maar tóch niet te vertrouwen dus…quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zoiets dus
[ afbeelding ]
Disclaimer: uiteraard doel ik niet op de goede fijne vredelievende moslims, maar de kwaadwillende en anti-Westerse 🙂
quote:Citizen telephone for those affected and relatives
The Magdeburg police have set up a Bürgertelefon under the phone number 0391 – 546 1690 – exclusively for those affected and relatives.
Ja, okee, maar andere mensen krijgen een ban voor een scheet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:17 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ook in topics over rellen in Frankrijk of de aanslag in Israël staat deze man steevast aan de verkeerde kant van de geschiedenis. Het zou evengoed een troll kunnen zijn. Maargoed, het geeft wel leven in de brouwerij.
Dat doen anderen ook.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als het aan mij lag kregen andere users een ban. Zo gaat dat nu eenmaal.
Ik gedraag me gewoon netjes. Troll niet, geef gewoon mijn mening.
Waarom heb je trouwens bij deze niet je default PI? Volgens mij ben je vergeten je hartje aan te zetten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In veel media is dat weer verwijderd.
Nu staat er weer dit:
[..]
heb mijn default PI even aangepast naar de blauwe omdat t wat ongepast leek.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom heb je trouwens bij deze niet je default PI? Volgens mij ben je vergeten je hartje aan te zetten.
De islam te verbieden in de westerse wereld, te beginnen in de Europese Unie.quote:
Dat wel ja, ik zie alleen geen oplossing.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens de deugbrigade is dit allemaal gelul.
En zelfs nu kijken ze nog weg.
Nadat al dat moordende islamtuig terug is gestuurd, moeten we wat met die 5de colonne doen.
Levens gevaarlijk, zoals we dat continu zien.
Grappig om iemands geschiedenis kennis bedroevend te noemen en dan deze post te maken. Rusland heeft de herbewapening van Duitsland mogelijk gemaakt en de oorlog is gestart met een gezamenlijke en afgesproken invasie van Polen. Dat Duitsland de Russen als eerste heeft verraden doet niks af aan het feit dat ze aan de start van WW2 bondgenoten waren. Vandaar ook dat het zo tenenkrommend is dat ze zo dwepen met hun strijd tegen fascisme.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Nazi Duitsland heeft helemaal niet samen met de Russen wo2 veroorzaakt. Nazi duitsland en Rusland waren vijanden en Duitsland is zelfs Rusland binnen gevallen. Misschien ben je in de war met Japan.
Dat ze die er maar gauw onderuit halen dan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:20 schreef MissButterflyy het volgende:
In ieder geval een kind onder de doden volgens nu.nl.
Het is vooral Merkel die de poorten voor al die moslimterroristen en Arabische clans wagenwijd open gezet heeft.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Flikker toch op, geef liever Assad de schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |