Ik vond negen uur s ochtends wel beter. Nu moet je meteen kort na de start een aantal uren missenquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:19 schreef Fred_B het volgende:
Overigens zou de Top 2000 best een paar uurtjes eerder kunnen beginnen. Middernacht is toch een vreemde tijd als het niet noodzakelijk is.
Nee dan had ik verplicht iedereen naar een mashup van een uur laten luisteren.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Kerst begint toch op 24 december om 17 uur?
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen perceptie van tijd![]()
Is het zaterdag? Is het woensdag, ik heb eerlijk gezegd geen idee meer.
Dan gooien ze er nog een aantal albumversies bij en duurt de lijst nog wat langer. Om dan alsnog heel veel liedjes tien of meer seconden van tevoren af te kappenquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:19 schreef Fred_B het volgende:
Overigens zou de Top 2000 best een paar uurtjes eerder kunnen beginnen. Middernacht is toch een vreemde tijd als het niet noodzakelijk is.
Vrouwen zijn een smakeloos geslachtquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ook interessant: het verschil in stemgedrag tussen mannelijke en vrouwelijke stemmers. Als er alleen vrouwen zouden stemmen, zou Better Days zelfs stijgen naar plek twee. Onder de mannelijke stemmers komt Better Days veel lager uit: op plek 277.
https://nos.nl/artikel/25(...)2000-mochten-stemmen
Waarom doen die vrouwen dat nou toch?
Correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Vrouwen zijn een smakeloos geslacht
Ik ga deze week een biertje uit je winkel aanbreken!quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Helaas kan de heilige Gijs niet meer op ons neerdalenquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind het de beste tijd. Ook toen het nog 24 uur later begon, het heeft iets, net als de kerstnachtmis (stel ik me zo voor)
Lekker man! Dat heeft @PippenScottie goed gefixtquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga deze week een biertje uit je winkel aanbreken!
Zeker, heel benieuwd naar de Spijk Blondquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Lekker man! Dat heeft @:pippenscottie goed gefixt
quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Helaas kan de heilige Gijs niet meer op ons neerdalen
Eens, en als het met elkaar gaat conflicteren ga ik met fakkels en hooivorken naar Hilversum.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind het de beste tijd. Ook toen het nog 24 uur later begon, het heeft iets, net als de kerstnachtmis (stel ik me zo voor)
Precies, wakker worden met het begin van de Top 2000. Wie wil dat nou niet?quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vond negen uur s ochtends wel beter. Nu moet je meteen kort na de start een aantal uren missen
We hebben lgetafelwokt en gaan zo nog wat spelletjes spelen. De Pippies wilden ook nog Mario Karten, dus die ga ik vanavond huilend na hun verlies naar bed brengen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Onder een steen liggen en wachten tot Bartje Paul Elstakje gaat spelen. Wat heb je zelf op het programma?
Kijken jullie vandaag niet met heel Zweden naar Donald Duck tekenfilms?quote:
Ze hebben hun redeeming qualities. En er zitten bijzonder smaakvolle exemplaren bijquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Fijne vakantie Cassa!quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:51 schreef Cassa95 het volgende:
Fijne kerst- en top 2000 dagen allen! Tot volgend jaar![]()
Dat was om 15:00quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kijken jullie vandaag niet met heel Zweden naar Donald Duck tekenfilms?
bitches be crazyquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ook interessant: het verschil in stemgedrag tussen mannelijke en vrouwelijke stemmers. Als er alleen vrouwen zouden stemmen, zou Better Days zelfs stijgen naar plek twee. Onder de mannelijke stemmers komt Better Days veel lager uit: op plek 277.
https://nos.nl/artikel/25(...)2000-mochten-stemmen
Waarom doen die vrouwen dat nou toch?
Je bent er niet bij als we live gaan?quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:51 schreef Cassa95 het volgende:
Fijne kerst- en top 2000 dagen allen! Tot volgend jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |