SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Top?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Echt he ... van die users die met een duim in het poepgat al klaarzitten om een nieuw deel te openenquote:
F.K.A. SuperwormJim![]()
Hij ging door het slotje,dus nee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ahja dat zou kunnenquote:Op donderdag 19 december 2024 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, het is een gebrek aan een oprechte reactie met echte emotie, denk ik.
Beetje alsof iemand z'n hart uitstort en dan "ok" als reactie krijgt, denk ik.
♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:03 schreef SwJ het volgende:
[..]
Echt he ... van die users die met een duim in het poepgat al klaarzitten om een nieuw deel te openen![]()
![]()
quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Auquote:Op donderdag 19 december 2024 23:04 schreef maily het volgende:
@:sp3c
https://www.ed.nl/video/p(...)51005d74aa&auth_rd=1![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die zijn nog erger dan die van Justin, laat gaan. Laat gaan....Kerel!
![]()
Alleen van jouquote:Op donderdag 19 december 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vind je fijn he die aandacht?![]()
![]()
quote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Heeft hij dat echt gezegd?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kusje op je voorhuidje... Ehhhh voorhoofdje... Voorhoofdje!![]()
![]()
![]()
Ik ben juist aardigquote:
Deze is stomDie snap ik niet
Serieus?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Echt wel. Hartstikke passief agressief.
Nee toch. Het is zo'n *whuutt wat zeg jij haha* -smiley.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
dit gebeurt regelmatig, snap niet waarom een volledig gezichtsmasker niet verplicht is tbhquote:Op donderdag 19 december 2024 23:04 schreef maily het volgende:
@:sp3c
https://www.ed.nl/video/p(...)51005d74aa&auth_rd=1
wel allemaal nekbescherming omdat recent in een once in a lifetimefreak accident iemand met de schaats iemand zijn nek door had gesneden per ongeluk maar dit hoort bij de sport ofzo
en dit valt wel mee, ik was bij een vergelijkbaar incident en was echt overal bloed, vonden ze later een stuk van zijn tand terug in zijn tong
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Serieus?
Nee toch. Het is zo'n *whuutt wat zeg jij haha* -smiley.Waarom die sneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim![]()
Waaaaatquote:Op donderdag 19 december 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja de vorige keer had je hem ook niet echt gewassen. Laat ook maar.![]()
♡♡♡♡![]()
snap ook niet dat ijshockey min of meer doodgezwegen wordt tenzij er zoiets gebeurtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Leg eens uit dan. Ik gebruik die nooit omdat ik het niet snap.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Is niet erg. Jij bent ook speciaal.Iedereen is een kutlultrut
Ik vond wel eens ergens gekker een tand terug. Maar dat is iets waar ik liever niet over wil praten. En was niet mijn tandquote:Op donderdag 19 december 2024 23:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit gebeurt regelmatig, snap niet waarom een volledig gezichtsmasker niet verplicht is tbh
wel allemaal nekbescherming omdat recent in een once in a lifetimefreak accident iemand met de schaats iemand zijn nek door had gesneden per ongeluk maar dit hoort bij de sport ofzo
en dit valt wel mee, ik was bij een vergelijkbaar incident en was echt overal bloed, vonden ze later een stuk van zijn tand terug in zijn tong
Lach met een schone bips![]()
als je verdedigt moet je schoten blokken met je lichaam, soms is dat met je gezicht
daarom zie je steeds meer spelers met een volledig masker ... bij de rest was het nog niet met het gezichtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja de vorige keer had je hem ook niet echt gewassen. Laat ook maar.![]()
![]()
zeker in je frietenquote:Op donderdag 19 december 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond wel eens ergens gekker een tand terug. Maar dat is iets waar ik liever niet over wil praten. En was niet mijn tand
je kunt het ook niet voorstellen nu want dan begint iedereen woke te roepen
ik krijg regelmatig facebookmemes in de trend van voetballers gaan huilen en rollen als ze bijna geraakt worden, ijshockeyers spelen gewoon verder als hun halve kop eraf werd geschoten
DIE MOETEN NIET GEWOON VERDER!
DIE MOETEN NAAR HET ZIEKENHUIS!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het is wel een beetje kinderachtigquote:Op donderdag 19 december 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
man man man, kinderachtig gedrag weer![]()
Ik hou ervanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik werd laatst bij het kruiden planten gebeten door een spin, dat was ook heftig.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:14 schreef sp3c het volgende:
ik krijg regelmatig facebookmemes in de trend van voetballers gaan huilen en rollen als ze bijna geraakt worden, ijshockeyers spelen gewoon verder als hun halve kop eraf werd geschoten
DIE MOETEN NAAR HET ZIEKENHUIS!Lach met een schone bips![]()
Nou ja een schaats in je nek is toch wel heftige shit.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:14 schreef sp3c het volgende:
DIE MOETEN NAAR HET ZIEKENHUIS!Iedereen is een kutlultrut
En door daarmeequote:Op donderdag 19 december 2024 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is wel een beetje kinderachtig
Je hebt toch wel teruggebeten he?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik werd laatst bij het kruiden planten gebeten door een spin, dat was ook heftig.![]()
spiderman nu?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik werd laatst bij het kruiden planten gebeten door een spin, dat was ook heftig.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja die moest naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja een schaats in je nek is toch wel heftige shit.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
die uitheemse immigranten ook altijd....quote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik werd laatst bij het kruiden planten gebeten door een spin, dat was ook heftig.Do what you love, love what you do!![]()
even naar richting bed glibberen en me dan in slaap entertainen met dit of wat andersUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nu uh, vies beest. Keihard op lopen stampen en van dat dode beest weggelopen als een echte machoquote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt toch wel teruggebeten he?
en dan iemand roepen: mijn beestje wat doe je? en jij: ik had hem toch gekocht hehehehequote:Op donderdag 19 december 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu uh, vies beest. Keihard op lopen stampen en van dat dode beest weggelopen als een echte machoUw ADH vitamine Worst
ik spray altijd de restjes met een plantenspuitquote:Op donderdag 19 december 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu uh, vies beest. Keihard op lopen stampen en van dat dode beest weggelopen als een echte machoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Eerder vanavond ging het over mannengriepen en menstruatiepijn.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hadden ze dat monster maar aan de ketting moeten leggenquote:Op donderdag 19 december 2024 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan iemand roepen: mijn beestje wat doe je? en jij: ik had hem toch gekocht hehehehe
Er zijn ook wel een paar die het niet hebben overleefd.quote:Iedereen is een kutlultrut
Jaquote:Op donderdag 19 december 2024 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan iemand roepen: mijn beestje wat doe je? en jij: ik had hem toch gekocht hehehehe![]()
![]()
Ik kijk nooit zo nauw waar mijn spray heen gaat.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik spray altijd de restjes met een plantenspuitLach met een schone bips![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
snap ikquote:Op donderdag 19 december 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kijk nooit zo nauw waar mijn spray heen gaat.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
of juist welquote:Op donderdag 19 december 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beggars can't be choosers
als je toch al niks hebtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Godver, dat mis ik weerquote:Op donderdag 19 december 2024 23:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Eerder vanavond ging het over mannengriepen en menstruatiepijn.![]()
![]()
"Een tientje maar? Flikker op met je aalmoezen, krent!"quote:Op donderdag 19 december 2024 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
of juist wel
als je toch al niks hebt![]()
Wisselwerking, gaaf landje zijn we wel. Hier kan allesquote:Op donderdag 19 december 2024 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
of juist wel
als je toch al niks hebt
ik wil geld, geen bijstand!quote:Op donderdag 19 december 2024 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
"Een tientje maar? Flikker op met je aalmoezen, krent!"
godverdomme!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Godver, dat mis ik weer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb ook menstruatie pijn hoor, 1x per maand haal ik eten bij een pizzeria hier. Echt lekker, maar week lang erna kramp en serieus grotere drollen dan een baby weegt. Is een soort van therapie geworden.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Godver, dat mis ik weerLach met een schone bips![]()
Daar heb ik niks aan veranderd hoor!quote:Op donderdag 19 december 2024 23:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lijkt ook wel of Jeroen haar neus extra lang is ofzo
Alleen wat contrast en belichting veranderd, maar wel iets te veel, helaas.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil geld, geen bijstand!
godverdomme!!!
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb ook menstruatie pijn hoor, 1x per maand haal ik eten bij een pizzeria hier. Echt lekker, maar week lang erna kramp en serieus grotere drollen dan een baby weegt. Is een soort van therapie geworden.Zo dan!
![]()
als ze uitkeringen hoger maken stop ik met werkenquote:
directOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is omdat je die dingen met Ananas neemt.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb ook menstruatie pijn hoor, 1x per maand haal ik eten bij een pizzeria hier. Echt lekker, maar week lang erna kramp en serieus grotere drollen dan een baby weegt. Is een soort van therapie geworden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik ben niet zo'n fan van ananasOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Neuhquote:Op donderdag 19 december 2024 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ik weer met die screenshot van The Strain komen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ken ik nietquote:Op donderdag 19 december 2024 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ik weer met die screenshot van The Strain komen?
the strain wel helemaal gekekenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind m prachtigquote:Op donderdag 19 december 2024 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan veranderd hoor!
Alleen wat contrast en belichting veranderd, maar wel iets te veel, helaas.![]()
![]()
Nog 1x............. Ik ben al ziedend door @sp3c drijf me niet tot het gaatje..quote:Op donderdag 19 december 2024 23:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is omdat je die dingen met Ananas neemt.
Oeh gaatjes, weer afgeleid.Lach met een schone bips![]()
was een topshow!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klodderbeeb, zullen we het nog even over menstruatiepijn hebben?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Godver, dat mis ik weer![]()
Heb ik eigenlijk niet veel last van, alleen de mensen in mn omgeving
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
je moet mij erbuiten laten!quote:Op donderdag 19 december 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nog 1x............. Ik ben al ziedend door @:sp3c drijf me niet tot het gaatje..
Oeh gaatjes, weer afgeleid.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
* gebrokenglas past de aantekening aan: lylt houdt gelukkig ook niet van ananas op zijn pizza.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nog 1x............. Ik ben al ziedend door @:sp3c drijf me niet tot het gaatje..
Oeh gaatjes, weer afgeleid.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eichhorst wilde bloed uit Dutch d'r vagijn drinken nadat ze ananas had gegeten!quote:Op donderdag 19 december 2024 23:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ken ik niet
the strain wel helemaal gekeken![]()
![]()
want ik ben altijd buiten hahahahahahoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oeh gaatjes, weer afgeleid.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klodderbeeb, zullen we het nog even over menstruatiepijn hebben?![]()
Heb ik eigenlijk niet veel last van, alleen de mensen in mn omgeving
Ik ook niet maar dat komt vooral omdat ik al 2 jaar geen meer baarmoeder heb![]()
![]()
dutch was een boze tantequote:Op donderdag 19 december 2024 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Eichhorst wilde bloed uit Dutch d'r vagijn drinken nadat ze ananas had gegeten!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dit is ook vrij boos allemaalquote:Op donderdag 19 december 2024 23:33 schreef FreshFruit het volgende:
Wat zijn er toch vreselijke mensen.
[ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wait whut?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Eichhorst wilde bloed uit Dutch d'r vagijn drinken nadat ze ananas had gegeten!
Ik dacht bij dat plaatje van jou altijd dat het om andere lichaamssappen die zoeter van ananas worden ging
rattenman zie ik echt supervaak op random plekken in random seriesquote:Op donderdag 19 december 2024 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Die met een beroemdheid uit Hamelen ging batsen in een zwembad.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja nou hij wilde een experimentje doen met haar. Hij had al veel mensen gewoon uit de nek leeggezogen en wilde bij haar een keer wat anders uitproberen!quote:Op donderdag 19 december 2024 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wait whut?
Ik dacht bij dat plaatje van jou altijd dat het om andere lichaamssappen die zoeter van ananas worden ging![]()
![]()
denk het welquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel een mysterieuze charmante bad boy uitstraling.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
rattenman zie ik echt supervaak op random plekken in random series![]()
Ja, ik ken de film dus helemaal niet, had er zelf iets anders bij bedachtquote:Op donderdag 19 december 2024 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou hij wilde een experimentje doen met haar. Hij had al veel mensen gewoon uit de nek leeggezogen en wilde bij haar een keer wat anders uitproberen!
Klinkt spannendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 december 2024 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Een beetje vanne zus een beetje zo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tv-serie.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ken de film dus helemaal niet, had er zelf iets anders bij bedacht
Walder Frey / Argus Filch heeft er ook een belangrijke rol in.![]()
![]()
Errorquote:Op donderdag 19 december 2024 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Een beetje vanne zus een beetje zo?Uw ADH vitamine Worst
Ben net serieus naar de schuur gelopen om een biertje te halen uit de bierkoelkast daar. Begint juist interessant te worden dus wacht even met slapen.quote:Lach met een schone bips![]()
Gelukkig dat je geen fantoompijn hebt dan!quote:Op donderdag 19 december 2024 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat komt vooral omdat ik al 2 jaar geen meer baarmoeder heb
Ik heb een spiraaltje, ik zie al op tegen de dag dat die er weer uitgehaald moet worden.Gelukkig gaat die nog wel een paar jaar mee
Mijn wokkel wurmt zich er wel tussen hoor.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig dat je geen fantoompijn hebt dan!
Ik heb een spiraaltje, ik zie al op tegen de dag dat die er weer uitgehaald moet worden.Gelukkig gaat die nog wel een paar jaar mee
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden naar rattenmanquote:Op donderdag 19 december 2024 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mysterieuze charmante bad boy uitstraling.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ow ben je een varken of een eend?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn wokkel wurmt zich er wel tussen hoor.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat nr kan ik gewoon nog woord voor woord meezingen
Ik zat net bij Mini-ToT's kerstmusical allerlei kerstliedjes uit het hoofd mee te zingen terwijl ik atheïst ben.
Door mijn diepe zangstem werd ik wel gigantisch verbaasd aangekeken!![]()
![]()
Ligt er een beetje aan hoe ik op sta in de ochtend en hoe ik me identificeer. Kan soms ook als een boom zijn, dan trek ik een groen shirt of trui aan.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden naar rattenman![]()
![]()
wtf is een nucOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Postalquote:
100den urenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Volgende keer een hoog stemmetje op zettenquote:Op donderdag 19 december 2024 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat net bij Mini-ToT's kerstmusical allerlei kerstliedjes uit het hoofd mee te zingen terwijl ik atheïst ben.
Door mijn diepe zangstem werd ik wel gigantisch verbaasd aangekeken!Uw ADH vitamine Worst
En een bruine broek?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe ik op sta in de ochtend en hoe ik me identificeer. Kan soms ook als een boom zijn, dan trek ik een groen shirt of trui aan.
slaap lekkerquote:Op donderdag 19 december 2024 23:45 schreef ToT het volgende:
Ja, Mini-ToT staat morgen weer op tijd te stuiteren.Prettige voortplanting hier!
Trusten!quote:Op donderdag 19 december 2024 23:45 schreef ToT het volgende:
Ja, Mini-ToT staat morgen weer op tijd te stuiteren.Prettige voortplanting hier!
dan ben ik ook op zoekquote:Op donderdag 19 december 2024 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's waar die drones in New Jersey nu naar op zoek zijn.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hehehehehehehehequote:Op donderdag 19 december 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een klein ding wat alles kan behalve gamenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het is je frietje of nie?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jaaah die, Postal 2 was dat geloof ik met een kat als silencer. Nu zou de wereld op de kop staan met een game als dat.quote:
Digitale katten zijn ook leven!!!
Tjuusjes ouwe.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:45 schreef ToT het volgende:
ik kan urenlang om mezelf lachen
gaat nergens overOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik heb ps5 gekocht vanwege minder gedoe
en portal zodat ik op de wc kan knallenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
waar verhaalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
pc gamer nog steeds masterrace maar zoveel gedoeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heel ergerlijk, en ook gewoon kut. Ik doe dat nietquote:Op donderdag 19 december 2024 23:48 schreef sp3c het volgende:
ik kan urenlang om mezelf lachen
gaat nergens overMaar grinnik wel om jou soms
![]()
Ik ben beschaafder.Lach met een schone bips![]()
te oud ben ik ervoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb een dikke PC gekocht om te gamen.Wat blijkt : Ik kan totaal niet gamen.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hoef niet te overcompenseren met dikke PCLike you
Deze man onderscheid zich als man van de nerdsquote:Op donderdag 19 december 2024 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een dikke PC gekocht om te gamen.Wat blijkt : Ik kan totaal niet gamen.
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een dikke PC gekocht om te gamen.Wat blijkt : Ik kan totaal niet gamen.
oud en wijsquote:Op donderdag 19 december 2024 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt ook wel, je bent gewoon oud. Dat zal ik nooit sugarcoatenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
distinguished noem ik hetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Scoooop @FreshFruitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zat laatst met moeders in restaurant. Moeders houdt van droge witte wijn en veel. Ober was vergeten het glas te vullen.
Ik zeggen: "je wilde toch droge wijn" ik moest lachen om mn geweldige woordgrap, moeders niet, die had nog niet genoeg wijn gehad denk ik
In de extra?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
keur ik goedquote:Op donderdag 19 december 2024 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Zat laatst met moeders in restaurant. Moeders houdt van droge witte wijn en veel. Ober was vergeten het glas te vullen.
Ik zeggen: "je wilde toch droge wijn" ik moest lachen om mn geweldige woordgrap, moeders niet, die had nog niet genoeg wijn gehad denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HahaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Domste zin ooit gemaakt met een date, ze vroeg in restaurant om droge witte wijn. Ik vroeg de ober, heb je ook in poedervorm de fles water om het aan te maken staat hier toch al.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zeggen: "je wilde toch droge wijn" ik moest lachen om mn geweldige woordgrap, moeders niet, die had nog niet genoeg wijn gehad denk ik
Dat werd niks, niet gezoend, niet geneukt niks. Maar was toen ook pas 20 ofzo.Lach met een schone bips![]()
Ja check je ze inmiddels al via het roddelpraat topicquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Linkje graag.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja check je ze inmiddels al via het roddelpraat topic“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zeggen: "je wilde toch droge wijn" ik moest lachen om mn geweldige woordgrap, moeders niet, die had nog niet genoeg wijn gehad denk ik![]()
Vind het altijd stom als ik iets lolligs (lees: kneuzigs) doe en niemand heeft het kunnen zien.![]()
Ik begrijp ‘m nietquote:Op donderdag 19 december 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Domste zin ooit gemaakt met een date, ze vroeg in restaurant om droge witte wijn. Ik vroeg de ober, heb je ook in poedervorm de fles water om het aan te maken staat hier toch al.
Dat werd niks, niet gezoend, niet geneukt niks. Maar was toen ook pas 20 ofzo.![]()
![]()
![]()
ik heb ooit eens met een veldhockeymeisje, was er schijnbaar echt supergoed in maar ik bleef ijshockey steeds echt hockey noemenquote:Op donderdag 19 december 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Domste zin ooit gemaakt met een date, ze vroeg in restaurant om droge witte wijn. Ik vroeg de ober, heb je ook in poedervorm de fles water om het aan te maken staat hier toch al.
Dat werd niks, niet gezoend, niet geneukt niks. Maar was toen ook pas 20 ofzo.
is niet heel veel geworden
wel nog steeds grappigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
in mijn koppieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dikkedaniel in SHO / [ONLINE] Roddelpraat Topic #16 SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPquote:
Elke donderdag stipt rond 18:00They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, maar als vrouw van 20 drink je toch ook gewoon zoete witte wijn?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik niet, ik dronk bier en cocktailsnu nog eigenlijk
(behalve de gluhwein, die staat zaterdag en zondag weer op de planning en dan woensdag weer
)
Thanks.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dikkedaniel in SHO / [ONLINE] Roddelpraat Topic #16 SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Elke donderdag stipt rond 18:00![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
♡♡♡♡![]()
Ohzoquote:Op donderdag 19 december 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee toen zij ook niet en de ober ook al niet, en ik vond geestig.![]()
![]()
Ik snap m wel, maar denk dat ik er ook niet zo hard om zou lachenquote:Op donderdag 19 december 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee toen zij ook niet en de ober ook al niet, en ik vond geestig.
Ja ik ook wel, maar het belangrijkste is dat je zelf lol hebt denk ik dan maarquote:Op donderdag 19 december 2024 23:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Vind het altijd stom als ik iets lolligs (lees: kneuzigs) doe en niemand heeft het kunnen zien.
Echt lollig is t niet iddquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik snap m wel, maar denk dat ik er ook niet zo hard om zou lachen![]()
![]()
Beetje droog grapje.quote:Iedereen is een kutlultrut
Nou ja, ik had ook een fles azijn kunnen bestellen voor haar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik snap m wel, maar denk dat ik er ook niet zo hard om zou lachenLach met een schone bips![]()
Had je daar ook een bijpassend grapje bij?quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ook een fles azijn kunnen bestellen voor haar.
Ik was 20 toen, blue als wat.... Dus nee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had je daar ook een bijpassend grapje bij?Lach met een schone bips![]()
Mijn vader wasabi laten proeven in een restaurant was ook wel een soort van grappig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelijk een lepel vol?quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:03 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn vader wasabi laten proeven in een restaurant was ook wel een soort van grappig.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:
Ze had geen humor dusquote:Op donderdag 19 december 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Puzzie.quote:
Grande prestigeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe uit die tv en ga slapen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Filmpje kijken nog. Horror deze keer.
Welke zal ik doen? Heretic of Smile?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Heer Killem.quote:
quote:
Jawel, maar humor moet ook een beetje matchenquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of ik niet.... Is maar net hoe je ertegenaan kijkt
ik heb mijn tv nog niet aangehad vandaagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Smile is wel een aanrader.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Welke zal ik doen? Heretic of Smile?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naar bed, naar bed, zei Duimelot!!!quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent niet de baas van mijProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik gok zo maar even dat je niet veel gemist hebt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:07 schreef sp3c het volgende:
ik heb mijn tv nog niet aangehad vandaag
Haaai FFquote:Ik ben iedere keer verrast dat je nog steeds op vrije voeten bent
![]()
Zo is FOK! wel beter te doen toch?
Goed bezig
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als ik de afstandsbediening kan vinden
[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2024 00:09:32 ]![]()
De kachelpijpenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb die Joker en Harley film afgekeken. Was niet helemaal wat ik ervan verwacht had.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Haaai FFIk ben iedere keer verrast dat je nog steeds op vrije voeten bent
![]()
Goed bezig
Dat wordt ouderwets steeds naar het toestel lopenquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Als ik de afstandsbediening kan vinden![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heeft ‘ie zich weer misdragen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Smile zou ik kijken heerlijk ongemakkelijk gevoel kreeg ik bij die film.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Welke zal ik doen? Heretic of Smile?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die laatste Joker film ga ik heel niet kijken, trailer gezien en wat een musical troep. Zonder Margot is elke nieuwe Joker film een joke.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb die Joker en Harley film afgekeken. Was niet helemaal wat ik ervan verwacht had.Lach met een schone bips![]()
Jij bent ook al best lang op vrije voeten toch?quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig
Als jij dat zegt gaat ie bij mij op lijstjequote:Op vrijdag 20 december 2024 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Smile zou ik kijken heerlijk ongemakkelijk gevoel kreeg ik bij die film.
1992 aan het kijken. Iemand vind ‘flamberen’ wel leuk in die serie.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jah, ik had beter Wolverine en Deadpool kunnen kijken, maar die staat op mn lijstje voor in de vakantiequote:Op vrijdag 20 december 2024 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die laatste Joker film ga ik heel niet kijken, trailer gezien en wat een musical troep. Zonder Margot is elke nieuwe Joker film een joke.
deadpool en the wolverine is heel, heel erg slechtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die is serieusquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, ik had beter Wolverine en Deadpool kunnen kijken, maar die staat op mn lijstje voor in de vakantie
Oh ik dacht dat mensen die juist goed vondenquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:13 schreef sp3c het volgende:
deadpool en the wolverine is heel, heel erg slechtCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die gast eet patat, heeft geen humor dus wat weet hij nou?quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat mensen die juist goed vondenLach met een schone bips![]()
Heerlijk ongemakkelijk??quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Smile zou ik kijken heerlijk ongemakkelijk gevoel kreeg ik bij die film.
Gruwelijk vreselijk eng bedoel je
♡♡♡♡![]()
Nou jou witte droge wijn grap was ook wel hilarischquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die gast eet patat, heeft geen humor dus wat weet hij nou?
loveyoufriettent vind het geweldig blijkbaarquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat mensen die juist goed vonden
maar is echt niet leukOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou jou witte droge wijn grap was ook wel hilarisch![]()
![]()
Dank u.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig
Ja,gaat eigenlijk best wel prima zo.Had nog wel Yvonne in mijn nek gister.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ooit wel een keer checkenquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb die Joker en Harley film afgekeken. Was niet helemaal wat ik ervan verwacht had.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wolverine was zeker niet bijzonder.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wellewaar, maar je moet er geen Marvel Action van verwachten. Zo is die film ook niet bedoelt. Meer een leuke humor volle film met actie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
loveyoufriettent vind het geweldig blijkbaar
maar is echt niet leukLach met een schone bips![]()
Niet? Ik heb te vaak vakantie gehad en bij iedere ban duurde het langerquote:![]()
![]()
FOK! wordt steeds hypocrieter, Was het al kan je nagaan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, haal er maar af.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, ik had beter Wolverine en Deadpool kunnen kijken, maar die staat op mn lijstje voor in de vakantie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Onzin fantastische film juist een ode aan de fox marvel films.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:13 schreef sp3c het volgende:
deadpool en the wolverine is heel, heel erg slechtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je daar van houdt kan ik je Skunk aanraden.Staat op Netflix.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Smile zou ik kijken heerlijk ongemakkelijk gevoel kreeg ik bij die film.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Actie wel. Humor?quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wellewaar, maar je moet er geen Marvel Action van verwachten. Zo is die film ook niet bedoelt. Meer een leuke humor volle film met actie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Killemquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heeft ‘ie zich weer misdragen?![]()
Nog niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als jij dat zegt gaat ie bij mij op lijstjeIk kan horror films niet echt eng vinden maar smile maakt me wel ongemakkelijk dan is het een goeie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heerlijk ongemakkelijk??
Gruwelijk vreselijk eng bedoel jeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar ging het mij niet om, wel je even uithoren tactiekquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet? Ik heb te vaak vakantie gehad en bij iedere ban duurde het langer![]()
![]()
FOK! wordt steeds hypocrieter, Was het al kan je nagaan
Huh?quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ging het mij niet om, wel je even uithoren tactiek
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Laat maarquote:
Vind je geen enkele horror eng?quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik kan horror films niet echt eng vinden maar smile maakt me wel ongemakkelijk dan is het een goeie.♡♡♡♡![]()
Jawel, als je van platte simpele humor houdt in een film. Dikke ja!quote:
Het is gewoon lomp en dat is soms ook leuk, the Peacekeeper is ook zo iets. Die 1e serie lach ik me ook gek om. Ja het is simpel vermaak en zit goed in elkaar. Diepgaand, nee. Maar daar kijk je dat soort series en films niet voor
Hij staat er al op, ik hou wel van dat soort dingen soms. En dan kan ik ook echt bingenquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik kan horror films niet echt eng vinden maar smile maakt me wel ongemakkelijk dan is het een goeie.
Ja! en dat probeer ik ook zo te houden. Maar je krijgt tegenwoordig overal notes voorquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent ook al best lang op vrije voeten toch?Dus daar kijk ik nooit
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee vroeger wel geesten dingen maar blijft filmquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vind je geen enkele horror eng?
he.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tjongequote:Op vrijdag 20 december 2024 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee vroeger wel geesten dingen maar blijft film
he.
♡♡♡♡![]()
Saw ofzo kan ik wel van genieten maar niet eng ofzo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spy is wel een leuke op Netflix.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jawel, als je van platte simpele humor houdt in een film. Dikke ja!
Het is gewoon lomp en dat is soms ook leuk, the Peacekeeper is ook zo iets. Die 1e serie lach ik me ook gek om. Ja het is simpel vermaak en zit goed in elkaar. Diepgaand, nee. Maar daar kijk je dat soort series en films niet voor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huh? valt best wel mee denk ik. Heb mods uitgescholden uiteraard terecht anders zou ik dat niet doen. Loop hier ook vaak te vervelen. Maar sinds ik mod af ben geen note meer gehad, kreeg ze ervoor meerquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja! en dat probeer ik ook zo te houden. Maar je krijgt tegenwoordig overal notes voorDus daar kijk ik nooit
Ik ben echt wel voorzichtig nu.quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huh? valt best wel mee denk ik. Heb mods uitgescholden uiteraard terecht anders zou ik dat niet doen. Loop hier ook vaak te vervelen. Maar sinds ik mod af ben geen note meer gehad, kreeg ze ervoor meer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ze je moeten hebben gaat het snel en vervolgens vervelend gedrag richting jou toe kijken ze net de andere kant op maar ga die film kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huh? valt best wel mee denk ik. Heb mods uitgescholden uiteraard terecht anders zou ik dat niet doen. Loop hier ook vaak te vervelen. Maar sinds ik mod af ben geen note meer gehad, kreeg ze ervoor meer
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar jij bent andersquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huh? valt best wel mee denk ik. Heb mods uitgescholden uiteraard terecht anders zou ik dat niet doen. Loop hier ook vaak te vervelen. Maar sinds ik mod af ben geen note meer gehad, kreeg ze ervoor meer![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Speciaal.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Saw ofzo kan ik wel van genieten maar niet eng ofzo.
♡♡♡♡![]()
hmmms kan niet zo slapen.
angstcultuur heerst hier wel ja voor bans enzo
Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben meer van de geestelijke mind horror zoals Saw en Cube en ik vind Final destination nog wel lekkerquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee vroeger wel geesten dingen maar blijft film
he.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: