SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Top?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Echt he ... van die users die met een duim in het poepgat al klaarzitten om een nieuw deel te openenquote:
F.K.A. SuperwormJim![]()
Hij ging door het slotje,dus nee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ahja dat zou kunnenquote:Op donderdag 19 december 2024 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, het is een gebrek aan een oprechte reactie met echte emotie, denk ik.
Beetje alsof iemand z'n hart uitstort en dan "ok" als reactie krijgt, denk ik.
♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:03 schreef SwJ het volgende:
[..]
Echt he ... van die users die met een duim in het poepgat al klaarzitten om een nieuw deel te openen![]()
![]()
quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Auquote:Op donderdag 19 december 2024 23:04 schreef maily het volgende:
@:sp3c
https://www.ed.nl/video/p(...)51005d74aa&auth_rd=1![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die zijn nog erger dan die van Justin, laat gaan. Laat gaan....Kerel!
![]()
Alleen van jouquote:Op donderdag 19 december 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vind je fijn he die aandacht?![]()
![]()
quote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Heeft hij dat echt gezegd?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kusje op je voorhuidje... Ehhhh voorhoofdje... Voorhoofdje!![]()
![]()
![]()
Ik ben juist aardigquote:
Deze is stomDie snap ik niet
Serieus?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Echt wel. Hartstikke passief agressief.
Nee toch. Het is zo'n *whuutt wat zeg jij haha* -smiley.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
dit gebeurt regelmatig, snap niet waarom een volledig gezichtsmasker niet verplicht is tbhquote:Op donderdag 19 december 2024 23:04 schreef maily het volgende:
@:sp3c
https://www.ed.nl/video/p(...)51005d74aa&auth_rd=1
wel allemaal nekbescherming omdat recent in een once in a lifetimefreak accident iemand met de schaats iemand zijn nek door had gesneden per ongeluk maar dit hoort bij de sport ofzo
en dit valt wel mee, ik was bij een vergelijkbaar incident en was echt overal bloed, vonden ze later een stuk van zijn tand terug in zijn tong
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Serieus?
Nee toch. Het is zo'n *whuutt wat zeg jij haha* -smiley.Waarom die sneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim![]()
Waaaaatquote:Op donderdag 19 december 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja de vorige keer had je hem ook niet echt gewassen. Laat ook maar.![]()
♡♡♡♡![]()
snap ook niet dat ijshockey min of meer doodgezwegen wordt tenzij er zoiets gebeurtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Leg eens uit dan. Ik gebruik die nooit omdat ik het niet snap.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Is niet erg. Jij bent ook speciaal.Iedereen is een kutlultrut
Ik vond wel eens ergens gekker een tand terug. Maar dat is iets waar ik liever niet over wil praten. En was niet mijn tandquote:Op donderdag 19 december 2024 23:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit gebeurt regelmatig, snap niet waarom een volledig gezichtsmasker niet verplicht is tbh
wel allemaal nekbescherming omdat recent in een once in a lifetimefreak accident iemand met de schaats iemand zijn nek door had gesneden per ongeluk maar dit hoort bij de sport ofzo
en dit valt wel mee, ik was bij een vergelijkbaar incident en was echt overal bloed, vonden ze later een stuk van zijn tand terug in zijn tong
Lach met een schone bips![]()
als je verdedigt moet je schoten blokken met je lichaam, soms is dat met je gezicht
daarom zie je steeds meer spelers met een volledig masker ... bij de rest was het nog niet met het gezichtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja de vorige keer had je hem ook niet echt gewassen. Laat ook maar.![]()
![]()
zeker in je frietenquote:Op donderdag 19 december 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond wel eens ergens gekker een tand terug. Maar dat is iets waar ik liever niet over wil praten. En was niet mijn tand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
je kunt het ook niet voorstellen nu want dan begint iedereen woke te roepen
ik krijg regelmatig facebookmemes in de trend van voetballers gaan huilen en rollen als ze bijna geraakt worden, ijshockeyers spelen gewoon verder als hun halve kop eraf werd geschoten
DIE MOETEN NIET GEWOON VERDER!
DIE MOETEN NAAR HET ZIEKENHUIS!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het is wel een beetje kinderachtigquote:Op donderdag 19 december 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
man man man, kinderachtig gedrag weer![]()
Ik hou ervanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik werd laatst bij het kruiden planten gebeten door een spin, dat was ook heftig.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:14 schreef sp3c het volgende:
ik krijg regelmatig facebookmemes in de trend van voetballers gaan huilen en rollen als ze bijna geraakt worden, ijshockeyers spelen gewoon verder als hun halve kop eraf werd geschoten
DIE MOETEN NAAR HET ZIEKENHUIS!Lach met een schone bips![]()
Nou ja een schaats in je nek is toch wel heftige shit.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:14 schreef sp3c het volgende:
DIE MOETEN NAAR HET ZIEKENHUIS!Iedereen is een kutlultrut
En door daarmeequote:Op donderdag 19 december 2024 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is wel een beetje kinderachtig
Je hebt toch wel teruggebeten he?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik werd laatst bij het kruiden planten gebeten door een spin, dat was ook heftig.![]()
spiderman nu?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik werd laatst bij het kruiden planten gebeten door een spin, dat was ook heftig.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja die moest naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja een schaats in je nek is toch wel heftige shit.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
die uitheemse immigranten ook altijd....quote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik werd laatst bij het kruiden planten gebeten door een spin, dat was ook heftig.Do what you love, love what you do!![]()
even naar richting bed glibberen en me dan in slaap entertainen met dit of wat andersUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nu uh, vies beest. Keihard op lopen stampen en van dat dode beest weggelopen als een echte machoquote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt toch wel teruggebeten he?
en dan iemand roepen: mijn beestje wat doe je? en jij: ik had hem toch gekocht hehehehequote:Op donderdag 19 december 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu uh, vies beest. Keihard op lopen stampen en van dat dode beest weggelopen als een echte machoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik spray altijd de restjes met een plantenspuitquote:Op donderdag 19 december 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu uh, vies beest. Keihard op lopen stampen en van dat dode beest weggelopen als een echte machoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Eerder vanavond ging het over mannengriepen en menstruatiepijn.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hadden ze dat monster maar aan de ketting moeten leggenquote:Op donderdag 19 december 2024 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan iemand roepen: mijn beestje wat doe je? en jij: ik had hem toch gekocht hehehehe
Er zijn ook wel een paar die het niet hebben overleefd.quote:Iedereen is een kutlultrut
Jaquote:Op donderdag 19 december 2024 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan iemand roepen: mijn beestje wat doe je? en jij: ik had hem toch gekocht hehehehe![]()
![]()
Ik kijk nooit zo nauw waar mijn spray heen gaat.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik spray altijd de restjes met een plantenspuitLach met een schone bips![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
snap ikquote:Op donderdag 19 december 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kijk nooit zo nauw waar mijn spray heen gaat.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
of juist welquote:Op donderdag 19 december 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beggars can't be choosers
als je toch al niks hebtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Godver, dat mis ik weerquote:Op donderdag 19 december 2024 23:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Eerder vanavond ging het over mannengriepen en menstruatiepijn.![]()
![]()
"Een tientje maar? Flikker op met je aalmoezen, krent!"quote:Op donderdag 19 december 2024 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
of juist wel
als je toch al niks hebt![]()
Wisselwerking, gaaf landje zijn we wel. Hier kan allesquote:Op donderdag 19 december 2024 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
of juist wel
als je toch al niks hebt
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: