Meh, als het liedje goed is dan maakt dat allemaal vrij weinig uit.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:05 schreef molloot200 het volgende:
Ik voel het niet mensen
Waarschijnlijk wel uptempo, dat wel!
Maar dat Frans-Nederlands gaat echt niet werken bij de internationale mensen is m’n eerste gevoel.
U las het hier als eerstequote:Op donderdag 19 december 2024 10:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In Zwitserland spreken ze Frans. Het wordt Claude.
Je hebt nog even om in de stemming te komenquote:Op donderdag 19 december 2024 16:06 schreef Lt.Bookman het volgende:
Claude. Ach ja, lieve jongen met lieve liedjes. Erg veilig. Even zijn inzending afwachten, maar ik krijg hier vooralsnog niet opeens terug heel veel zin in Eurovision van.
Probleem blijft dat iedere commentator in ieder land hem zal aankondigen als een soort van Stromae en ik vraag me ten zeerste af of mensen op een prima maar zeker mindere versie van Stromae gaan stemmen.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Meh, als het liedje goed is dan maakt dat allemaal vrij weinig uit.
Ik denk dat het te vroeg is om er een sterk gevoel bij te hebben, positief of negatief.
Het had ook een poepsaaie ballad kunnen zijn. Dan is Je voudrais deux baguettes / mademoiselle s’il vous plaît of waar hij mee aankomt nog een soort van meevaller.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:05 schreef molloot200 het volgende:
Ik voel het niet mensen
Maar dat Frans-Nederlands gaat echt niet werken bij de internationale mensen is m’n eerste gevoel.
Nee hoor, dat men in Zwitserland onder andere Frans spreekt was onder de kenners allang bekend.quote:
Nou dan zijn hardere middelen nodig. Trek je broek maar eens naar benedenquote:Op donderdag 19 december 2024 16:06 schreef Lt.Bookman het volgende:
Claude. Ach ja, lieve jongen met lieve liedjes. Erg veilig. Even zijn inzending afwachten, maar ik krijg hier vooralsnog niet opeens terug heel veel zin in Eurovision van.
De wond is nog diep.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je hebt nog even om in de stemming te komen
Dat is wel een risico, inderdaad. Maar goed, toch eerst maar het liedje afwachten.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Probleem blijft dat iedere commentator in ieder land hem zal aankondigen als een soort van Stromae en ik vraag me ten zeerste af of mensen op een prima maar zeker mindere versie van Stromae gaan stemmen.
La Pression is wel betekenisvol, dus misschien iets in die richting.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:05 schreef d_elise het volgende:
[..]
Op zich blij met Claude, maar 'betekenisvol' is alweer gevallen zie ik. Benieuwd naar het nummer!
Laat me raden, jij beschouwt jezelf als zo’n kenner?quote:Op donderdag 19 december 2024 16:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, dat men in Zwitserland onder andere Frans spreekt was onder de kenners allang bekend.
Toevallig kwam ik laatst een fanaccount van Claude tegen, Claudekmbfan of zoiets, en dat is dus een Duits meisje die alle (!) shows van Claude bezoekt. Ik weet het, n=1, maar het kan dus over de grens wel aanspreken.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:05 schreef molloot200 het volgende:
Ik voel het niet mensen
Naturellement. Hoewel ik er nooit geweest ben.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat me raden, jij beschouwt jezelf als zo’n kenner?
quote:Op donderdag 19 december 2024 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het had ook een poepsaaie ballad kunnen zijn. Dan is Je voudrais deux baguettes / mademoiselle s’il vous plaît of waar hij mee aankomt nog een soort van meevaller.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heerlijk joch he
Jaa dit was idd tof voor ESF geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |