SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
poll
Zet hem op de Belg ouwe reusquote:Op donderdag 19 december 2024 00:09 schreef maxi-mus het volgende:
De geintjes vallen compleet dood door een gebrek aan chemie.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Mac Book?quote:Op donderdag 19 december 2024 00:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Bohhh. Doos frikandellen naar binnen gooien GENOTquote:Op donderdag 19 december 2024 00:11 schreef Wereldgozer het volgende:
@:poepz0r bbws met kleine borsten
Is gewoon chatgptquote:Op donderdag 19 december 2024 00:12 schreef Bezsen het volgende:
Leuk feitje: bijna 10 jaar geleden maakte @:Alaphilippe_ de legendarische "opgegroeid met de dartpijl" post
dezequote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
In het huis van de jongen die is opgegroeid met de dartpijl is er altijd darts.
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
WDF Lakeside > PDCquote:Op donderdag 19 december 2024 00:19 schreef The_Undertone het volgende:
Setje binnenharken met 80.96 gemiddeld
Nog nietquote:Op donderdag 19 december 2024 00:21 schreef Bezsen het volgende:
Hebben ze het al over de metro gehad die niet meer rijdt straks?
Ja behoorlijk ja!quote:
quote:BLERICK/LONDEN - Als het half december is, dan weet zo’n beetje iedereen uit de omgeving van Jerry Hendriks dat ze tot in de eerste week van januari, maar mondjesmaat op hem moeten tellen. De Blerickse darter kachelt bijna dagelijks naar Hilversum om plaats te nemen in de studio van Viaplay waar hij ook dit jaar weer een rol vervult als een van de vaste analisten. The Electric, zoals zijn bijnaam vroeger luidde toen hij zelf nog actief was als prof, staat bekend om zijn uitgesproken mening en schuwt niet deze voor de hele natie te verkondigen. Vanmiddag is Hendriks voor het eerst dit toernooi te zien als analist. „Ik heb er ongelofelijk veel zin in. Mijn gevoel zegt dat dit een geweldig toernooi wordt. Waarom? We hebben een hoop goede Nederlanders waarvan er écht wel een paar in de kwartfinales horen te komen. Daarnaast is het niveau torenhoog. Luke Littler, Luke Humphries, Michael Smith, Michael van Gerwen, noem ze maar op. Het wordt genieten.”
Het WK darts in Londen is volgens Hendriks het mooiste toernooi van het jaar. Als hij niet in Hilversum te vinden is, dan zit hij thuis achter de buis gekluisterd om te genieten van alle andere potjes en natuurlijk om de boel te analyseren. „Heerlijk. Elke dag darten op de tv. Op kerstavond baal je bijna dat het dan even stilligt, haha. Maar met de kleine die hier sinds anderhalf jaar rondloopt, krijgen we de tijd ook wel om. Weet je dat hij al met van die magneetpijltjes naar een bord gooit?”
Inderdaad, net als in de video die vorig jaar rondging van Littler (17) die als peuter ook al de ene na de andere magneetpijl dicht bij elkaar in de richting van een dartbord gooide.
De tienersensatie beleefde een jaar geleden in het iconische Alexandra Palace zijn absolute doorbraak en groeide uit tot een van bekendste sporters van Groot-Brittannië. Dit jaar won hij onder meer de Premier League, het prestigieuze toernooi waar hij met een wildcard aan deelnam. „Je kon vorig jaar al meteen zien dat hij geen eendagsvlieg was. Wat die jongen inmiddels heeft gepresteerd, is ongekend. Ik denk ook dat vooral dit toernooi hem op het lijf geschreven is. Op het WK is het zo dat je één partij per dag speelt. Toernooien waar hij er een aantal op een dag moet spelen liggen hem iets minder. Een gebrek aan concentratie misschien.”
In Littler ziet Hendriks de absolute favoriet voor de wereldtitel. Al zal veel afhangen van de halve finale waarin hij waarschijnlijk komt te spelen tegen Luke Humphries. „Als alles goed gaat, natuurlijk. Maar dat zou een rammer van een partij zijn. Ik denk dat de winnaar van het toernooi uit die pot komt. Maar aan de andere kant van het schema zitten ook niet de minsten. Smit, Van Gerwen…”
De Brabantse meervoudig wereldkampioen snakt al een paar jaar naar een nieuwe wereldtitel, maar telkens ging het mis. Twee jaar geleden verloor hij de spectaculaire finale van Smith waarna het een tijdje een stuk minder ging bij Van Gerwen. „Het gaat allemaal niet meer zo vanzelf bij hem”, zegt Hendriks. „Vroeger was het allemaal op de automatische piloot, nu moet hij er iets harder voor werken. Voor dit toernooi heeft hij het over een andere boeg gegooid en veel meer getraind dan andere jaren. Hij wil niets liever dan een nieuwe wereldtitel. Ik hoop dat we iets van de oude Michael te zien krijgen. Als dat gebeurt, loopt het tegenstanders weer ouderwets dun door de broek.”
Naast van Gerwen verschijnen er nog tal van Nederlanders aan de oche die volgens Hendriks wel eens ver kunnen komen. „We hebben er veel in vorm op dit moment. Kijk bijvoorbeeld naar Jermaine Wattimena die deze week James Wade sloopte. Staat echt goed te gooien de laatste tijd. Dirk van Duijvenbode is terug van een blessure, Gian van Veen doet het goed, en Wessel Nijman werd door Humphries getipt als outsider voor de wereldtitel. En dan hebben we natuurlijk nog Raymond van Barneveld, mijn held. Hij heeft een loodzwaar schema, maar bij hem weet je het nooit. Het wordt hoe dan ook een toernooi om je vingers bij af te likken.”
Jerry trapt weer even wat open deuren in.quote:Op donderdag 19 december 2024 04:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja behoorlijk ja!
Diepte interview met Jerry Hendriks in Dagblad de Limburger vanmorgen:
[..]
[ afbeelding ]
Hier kan sprake zijn van het Tagliano-syndroom.quote:Op donderdag 19 december 2024 08:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
9-darter gemist dus gisteravond. Dit is NIET leuk.
Het draait alweer finaal de poep in daarquote:Op donderdag 19 december 2024 10:03 schreef Slobeend het volgende:
Wie o wie gaat het duel Harrington - Lloyd beslissen? DRT / Knock-outtoernooi: Populairste darter aller tijden volgens Fok!
De graaf - pipe is kiezen tussen polio en rooie hondquote:Op donderdag 19 december 2024 10:03 schreef Slobeend het volgende:
Wie o wie gaat het duel Harrington - Lloyd beslissen? DRT / Knock-outtoernooi: Populairste darter aller tijden volgens Fok!
Niet normaal héquote:Op donderdag 19 december 2024 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jerry trapt weer even wat open deuren in.
Goeie pot ja. Team Scott hier.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Scott Williams v Niko Springer, veel zin in jongens!!!
Paar keer naar het toilet om de sleutel aan je neus te zetten.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Vanmiddag geforceerd leuk doen met collega's
Avondsessie present.
Vanmiddag niet, vanavond wel.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben we een leuk programma vandaag?
Geen beeld bij. Ik krijg steeds Wessel Nijman in mijn hoofd bij die naam.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
Geen zin in hondslelijke Chris Landman.
Nee Landman heeft een kinderlokkershoofdquote:Op donderdag 19 december 2024 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen beeld bij. Ik krijg steeds Wessel Nijman in mijn hoofd bij die naam.
Is die Landman van die goeiekope appelmoes dan onnie?
Jaaaaaa sjer, zin in!quote:Op donderdag 19 december 2024 04:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja behoorlijk ja!
[..]
[ afbeelding ]
Zeer vlotte worp genotquote:Op donderdag 19 december 2024 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee Landman heeft een kinderlokkershoofd
Je kijkt maar gewoon.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
Geen zin in hondslelijke Chris Landman.
Hopelijk zitten alle kinderen nog in de schoollokalen.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit is AI, Jerry zegt nooit 'echt'.quote:Op donderdag 19 december 2024 04:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja behoorlijk ja!
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt mij Viktor Reinierquote:Op donderdag 19 december 2024 12:02 schreef wimderon het volgende:
Zou dit een darter kunnen zijn?
[ afbeelding ]
Is dit de kerstman?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:02 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk Merel actquote:Op donderdag 19 december 2024 12:05 schreef Zipportal het volgende:
Merel Ek zaterdagmiddag in de studio. SCOOOOOOOOOOOOOP @:nober
Merel heeft kleine handjes dan lijkt ie van @:coco wat groter.
Is het dan niet Merel Wk?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:05 schreef Zipportal het volgende:
Je gaat straks maar buurten in ESFquote:Op donderdag 19 december 2024 12:05 schreef Zipportal het volgende:
The wall is al bezet dus 'The Cellar'?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:02 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Irritant mens, dat ontzettend overdreven met haar handen praten bij letterlijk elk woord wat ze haarzelf heeft aangeleerd zit echt heeel hoog in mijn allergie.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:05 schreef Zipportal het volgende:
Koekoekquote:Op donderdag 19 december 2024 12:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je gaat straks maar buurten in ESF
Dom wiefquote:Op donderdag 19 december 2024 12:05 schreef Zipportal het volgende:
Ik stem voor Tino Martin godquote:Op donderdag 19 december 2024 12:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ONZE Kandidaat wordt bekend
Hopelijk Marco SchuitmakerGod
Zal wel weer een LHBTQQABZ+ mensje zijn met heel veel mentale TROUBELS die met een gepijnigde blik een kutliedje staat te zingen.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ONZE Kandidaat wordt bekend
Hopelijk Marco SchuitmakerGod
Hoe laat kunnen we deze meneer aanschouwen?quote:Op donderdag 19 december 2024 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En van de 331 inzendingen was dat het beste liedquote:Op donderdag 19 december 2024 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel weer een LHBTQQABZ+ mensje zijn met heel veel mentale TROUBELS die met een gepijnigde blik een kutliedje staat te zingen.
Over een stief uurtje. Kwart voor 2.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe laat kunnen we deze meneer aanschouwen?
Duncan Laurence heeft het ook ERG lastig.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En van de 331 inzendingen was dat het beste lied
Ah sadquote:Op donderdag 19 december 2024 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Duncan Laurence heeft het ook ERG lastig.
Die nanometer groeit wel naar 20 cm in de eerste twee weken van mei als ik zie hoe opgewonden ze dan rondlopen op ESF-forumquote:Op donderdag 19 december 2024 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen die naar het Songfestival kijken hebben een penis van afmeting nanometer.
Ja hoor, lekker sociaal doen met de kerstborrel.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben we een leuk programma vandaag?
Slay queen slayquote:Op donderdag 19 december 2024 12:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die nanometer groeit wel naar 20 cm in de eerste twee weken van mei als ik zie hoe opgewonden ze dan rondlopen op ESF-forum
Dat ESF is gewoon een hysterisch relict uit de hippietijd. Daar moeten we mee stoppen die ongein.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die nanometer groeit wel naar 20 cm in de eerste twee weken van mei als ik zie hoe opgewonden ze dan rondlopen op ESF-forum
quote:Op donderdag 19 december 2024 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ESF is gewoon een hysterisch relict uit de hippietijd. Daar moeten we mee stoppen die ongein.
Ja dat deed @Doevelaer toch?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:49 schreef Poepz0r het volgende:
Waar blijft het postaantal overzicht? #dtv
Blank, hetero en geen geverfd haar.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hebben het over Celine Caïro. Nooit van gehoord. Stukje kermis artiest
Met zo'n naam hoor je op z'n minst een Nubisch koffie-met-melk tintje te hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Blank, hetero en geen geverfd haar.
Gaat niet goed daar.
quote:Op donderdag 19 december 2024 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met zo'n naam hoor je op z'n minst een Nubisch koffie-met-melk tintje te hebben natuurlijk.
Komt wel uit Egypte stukje Caïro.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Blank, hetero en geen geverfd haar.
Gaat niet goed daar.
Nee leg even uitquote:Op donderdag 19 december 2024 12:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Komt wel uit Egypte stukje Caïro.
Snap je hem bohhh genot
Ben je speciaal naar Belgie gereden om in een huisje de hele dag te Fokkken? "Vakantie" van niks.quote:
Webcam in de kelder.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je speciaal naar Belgie gereden om in een huisje de hele dag te Fokkken? "Vakantie" van niks.
Hou ons niet langer in spanning, wie is dit? The Count?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is ook iemand die iets met kinderen doet, maar zo zou ik hem persoonlijk niet noemen.
Ik heb een land te redden ouwe reusquote:Op donderdag 19 december 2024 13:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je speciaal naar Belgie gereden om in een huisje de hele dag te Fokkken? "Vakantie" van niks.
Wie is jouw favoriete LHBTQQABZ+ mensje met heel veel mentale TROUBELS?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel weer een LHBTQQABZ+ mensje zijn met heel veel mentale TROUBELS die met een gepijnigde blik een kutliedje staat te zingen.
Jaap Reesemaquote:Op donderdag 19 december 2024 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete LHBTQQABZ+ mensje met heel veel mentale TROUBELS?
Belgie is niet meer te redden. Hospice-constructie dat land.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb een land te redden ouwe reus
Akkoordquote:Op donderdag 19 december 2024 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Belgie is niet meer te redden. Hospice-constructie dat land.
Doe je dat vaker joh? Landen redden?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb een land te redden ouwe reus
Ja dat zijn pijlen en seksspeeltjes in 1.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
Had de pijlen van van Leuven besteld. Blijken dat pijlen van 30 cm te zijn. Dit is geil.
Wordt tijd dat het verdelingsplan Talleyrand-Wellington weer op tafel komt.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Belgie is niet meer te redden. Hospice-constructie dat land.
Scorp vroeg naar "leuk".quote:Op donderdag 19 december 2024 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker sociaal doen met de kerstborrel.
Ja! EN nou ben je d'rvanquote:Op donderdag 19 december 2024 13:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb ik potdomme 1x gedaan. Zal 'm zo weer even opsnorren
Lekker een avond luisteren naar FROUKJE en dan met allemaal nieuwe inzichten thuiskomen en daar dan heel moeilijk bij kijken.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:01 schreef Poepz0r het volgende:
Gaat het weer een gevoelig liedje worden wat je RAAKT? @:maxi-mus
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 december 2024 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete LHBTQQABZ+ mensje met heel veel mentale TROUBELS?
Of je kijkt Sky met Part en Webster.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een partij van Chris Landman in combinatie met Jerry in de studio. Wie bedenkt dit.
Hier schrik ik vanquote:Op donderdag 19 december 2024 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begin Vincent wel steeds leuker te vinden.
Echt droge humor in die podcast en ook vaak wel een mening die hout snijdt. (aka waar ik het mee eens ben)quote:
Net op tijd klaar voor de songfestivalinzendingbekendmakingquote:Op donderdag 19 december 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, uur lang niks te doen en net nu weer vergaderingen tot vier uur
Oh dat stond nog niet als mijlpaal in mijn leven. Maar bedankt.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Net op tijd klaar voor de songfestivalinzendingbekendmaking
Tiswat. Heb je 't gedaan, krijg je nog de schuld ookquote:Op donderdag 19 december 2024 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2024 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Nou nou nouquote:Op donderdag 19 december 2024 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kom op met die stinklijst Droevelaar
Uiteindelijk is hij het grootste slachtoffer van zijn eigen misdaad.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Nederland is niet meer te redden. Ook Wilders geeft het op.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:49 schreef Doevelaer het volgende:
Zelfs die dooie heeft van die verschrikkelijke kutmuziek. De verpaupering kent geen grenzen
HARDCORE WILL NEVER DIIIIIIIEEEEEEEEE!quote:Op donderdag 19 december 2024 13:49 schreef Szura het volgende:
Alweer een Nederlander met hersenloze kutherrie
Optyfen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gekeken, wat zei ie?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Genoten van het openingsstatement van de rechter
quote:Op donderdag 19 december 2024 13:52 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2025 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2024 t/m 19-12-2024
nr / aantal posts / gebruiker
01 396 Poepz0r Luke Humphries
02 382 de_boswachter Michael Smith
03 368 Zipportal Michael van Gerwen
04 356 Szura Luke Littler
05 326 GurneyIsBestOke Rob Cross
06 322 Dr_Flash; ZEURKOUS Dave Chisnall
06 322 Doevelaer Jonny Clayton
08 274 maxi-mus Stephen Bunting
09 258 Dagoduck Damon Heta
10 201 Bezsen Gerwyn Price
11 186 wimderon Dimitri Van den Bergh
12 169 Kopiko Nathan Aspinall
13 154 Alaphilippe_ Danny Noppert
14 148 Frozen-assassin Gary Anderson
15 143 WAvanBuren Chris Dobey
16 135 WheeledWarrior James Wade
17 130 Wereldgozer Peter Wright
18 121 Immerdebestebob Josh Rock
19 105 Flitsbezorger Ross Smith
20 102 Nober Ryan Searle
21 099 The_Undertone Andrew Gilding
22 098 Mexicanobakker Martin Schindler
23 090 Coco Joe Cullen
24 082 Anneloos Mike De Decker
25 076 Scorpion_17 Dirk van Duijvenbode
26 069 De_Kraam Daryl Gurney
27 063 Zorro Gabriel Clemens
28 062 Slobeend Gian van Veen
28 062 Janneke141 Ritchie Edhouse
28 062 SlechteWoordgrappen Brendan Dolan
31 060 Wertha Krzysztof Ratajski
32 058 PowerLoungen Raymond van BarneveldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"De vraag of het moreel verwerpelijk is om met een kletsverhaal miljoenen te verdienen aan mondkapjes in een tijd dat de wereld gebukt ging onder een pandemie is vandaag niet aan de orde. Die vraagt leeft in de maatschappij en de media. En die vraag is al volmondig beantwoord."quote:Op donderdag 19 december 2024 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet gekeken, wat zei ie?
ASPGENOTquote:Op donderdag 19 december 2024 13:52 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2025 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2024 t/m 19-12-2024
nr / aantal posts / gebruiker
12 169 Kopiko Nathan Aspinall
Wel op het randje, denk dat er flink wat advocaten meteen een wrakingsverzoek hadden ingediend.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
"De vraag of het moreel verwerpelijk is om met een kletsverhaal miljoenen te verdienen aan mondkapjes in een tijd dat de wereld gebukt ging onder een pandemie is vandaag niet aan de orde. Die vraagt leeft in de maatschappij en de media. En die vraag is al volmondig beantwoord."
Godverdamme, ik ga mijn uiterste best doen.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:55 schreef Slobeend het volgende:
@:mani89 Soutar. Goede aanleiding om meer te posten!!
Eigenlijk had hij inderdaad gewoon moeten zeggen "Ik vind je een kanjer mongool, maar dat is vandaag niet aan de orde"quote:Op donderdag 19 december 2024 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel op het randje, denk dat er flink wat advocaten meteen een wrakingsverzoek hadden ingediend.
Hey godverquote:Op donderdag 19 december 2024 13:52 schreef Doevelaer het volgende:
06 322 Dr_Flash; ZEURKOUS Dave Chisnall
Normaal werkzaam in massagesalon Happy Ending?quote:
Hier ben je sowieso de lul.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat jij wil, maar dan ben je wel de lul
[ afbeelding ]
Ik oordeel nietquote:Op donderdag 19 december 2024 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier ben je sowieso de lul.
Jaaaaaquote:Op donderdag 19 december 2024 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker een avond luisteren naar FROUKJE en dan met allemaal nieuwe inzichten thuiskomen en daar dan heel moeilijk bij kijken.
Weglopen. Die rooie motte niej gek maken. Word zwart voor zn ogequote:Op donderdag 19 december 2024 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zouden jullie doen als jullie Landman op straat tegen zouden komen?
Landman lijkt me een 4.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat jij wil, maar dan ben je wel de lul
[ afbeelding ]
Ligt eraan of het in een straal van 100 meter van een basisschool is.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zouden jullie doen als jullie Landman op straat tegen zouden komen?
Zelfs @KingRoland zou voor deze Aziaat bedankenquote:Op donderdag 19 december 2024 13:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Normaal werkzaam in massagesalon Happy Ending?
Is de Paus katholiek?quote:
Niet werkende mondkapjes voor gedragsbeinvloeding.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
"De vraag of het moreel verwerpelijk is om met een kletsverhaal miljoenen te verdienen aan mondkapjes in een tijd dat de wereld gebukt ging onder een pandemie is vandaag niet aan de orde. Die vraagt leeft in de maatschappij en de media. En die vraag is al volmondig beantwoord."
Veel ribbels ook. Apart.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja dat zijn pijlen en seksspeeltjes in 1.
Waarvan aktequote:Op donderdag 19 december 2024 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet werkende mondkapjes voor gedragsbeinvloeding.
[ x ]
In een land waar Noa Lang een gouden plaat kan scoren mag je niets verwachten qua muziek.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland is niet meer te redden. Ook Wilders geeft het op.
Voor Mason. Oh nee das rayaquote:Op donderdag 19 december 2024 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
Alles aan Chris is hondslelijk. De worp, die tanden, het rooie stekeltjeshaar en die belachelijke Wesley Harms ketting.
De set winnen kan echt wel.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:03 schreef Szura het volgende:
Z’n stijl: kan echt niet
Z’n haar: kan echt niet
Z’n ketting: kan echt niet
Z’n muziek: kan echt niet
Wat een sjonnie
Een rijsthaffel?quote:Op donderdag 19 december 2024 14:07 schreef Szura het volgende:
Koert, ze hebben vorig jaar een haffel chinezen geschorst in het snooker joh
Snooker is een bijzonder aangename kijk sport. Alhoewel ik de voorkeur geef aan 8 ball genotquote:Op donderdag 19 december 2024 14:07 schreef Szura het volgende:
Koert, ze hebben vorig jaar een haffel chinezen geschorst in het snooker joh
Die zon komt nooit meer op.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland is niet meer te redden. Ook Wilders geeft het op.
Na regen komt zonneschijn ouwe reusquote:Op donderdag 19 december 2024 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zon komt nooit meer op.
Serieus niet, ik raak echt gedeprimeerd van dat takkeweer.
Snooker en golf zijn bij uitstek sporten om te kijken wanneer je met een kater op de bank ligtquote:Op donderdag 19 december 2024 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snooker is een bijzonder aangename kijk sport. Alhoewel ik de voorkeur geef aan 8 ball genot
Hmmm ik ben juist gestopt met snooker spelen. Had geen keus helaas.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snooker is een bijzonder aangename kijk sport. Alhoewel ik de voorkeur geef aan 8 ball genot
Snooker en golf zijn bij uitstek geen sporten (en ook niet om te kijken)quote:Op donderdag 19 december 2024 14:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Snooker en Golf zijn bij uitstek sporten om te kijken wanneer je met een kater op de bank ligt
en Darts?quote:Op donderdag 19 december 2024 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Snooker en golf zijn bij uitstek geen sporten (en ook niet om te kijken)
Je kijkt wel decennia naar dezelfde namen.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Das jammerquote:Op donderdag 19 december 2024 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmmm ik ben juist gestopt met snooker spelen. Had geen keus helaas.
Toen gaan golfen. Was ook niet echt mijn ding. Was al snel uitgeput.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmmm ik ben juist gestopt met snooker spelen. Had geen keus helaas.
quote:Op donderdag 19 december 2024 14:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aziaatje even op de brommer.
Daarom 8-ball. Mokersnelle potjes genotquote:Op donderdag 19 december 2024 14:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je kijkt wel decennia naar dezelfde namen.
Zeah zekahquote:Op donderdag 19 december 2024 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Landman speelde enkele jaren terug toch gewoon PDC WK?
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
Die is al gekleurdquote:Op donderdag 19 december 2024 14:15 schreef Szura het volgende:
@:gurneyisbestoke
‘Marker’ mag van de bingo
Morgen zon!quote:Op donderdag 19 december 2024 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ahaquote:
Aldi weer @Zipportalquote:Op donderdag 19 december 2024 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank je, dan hoef ik niet op hem te lettenquote:Op donderdag 19 december 2024 14:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Aha
Ik ga nu letten op Sherie die de vraag niet begrijpt
Mooie post hierboven.quote:
Maatjes met Richard, ook een beetje een dooie.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Landman zal bij competitie vast rustig in hoekje zitten wachten tot hij mag gooien. Ziet niet eruit alsof hij veel aanspraak zal hebben
Gaat er met je vrouw vandoor, geile Chrisquote:Op donderdag 19 december 2024 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Landman zal bij competitie vast rustig in hoekje zitten wachten tot hij mag gooien. Ziet niet eruit alsof hij veel aanspraak zal hebben
Richard oogt een stuk sympathiekerquote:Op donderdag 19 december 2024 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maatjes met Richard, ook een beetje een dooie.
Jij hebt een blinde vrouw?quote:Op donderdag 19 december 2024 14:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat er met je vrouw vandoor, geile Chris
Eens.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Richard oogt een stuk sympathieker
Rohypnol in het drankjequote:Op donderdag 19 december 2024 14:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat er met je vrouw vandoor, geile Chris
De kinderen in Engeland ook.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:24 schreef TornadoDK het volgende:
Blij dat we die landman maar 1x hoeven te zien
Aanname: hij zal een schuur vol met die beesten hebben.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij vindt Landman een varken?
Terwijl ik Lee juist wel leuk vindquote:Op donderdag 19 december 2024 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
De doodsheid van Chris Landman schokt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |