Ah sadquote:Op donderdag 19 december 2024 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Duncan Laurence heeft het ook ERG lastig.
Die nanometer groeit wel naar 20 cm in de eerste twee weken van mei als ik zie hoe opgewonden ze dan rondlopen op ESF-forumquote:Op donderdag 19 december 2024 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen die naar het Songfestival kijken hebben een penis van afmeting nanometer.
Ja hoor, lekker sociaal doen met de kerstborrel.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben we een leuk programma vandaag?
Slay queen slayquote:Op donderdag 19 december 2024 12:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die nanometer groeit wel naar 20 cm in de eerste twee weken van mei als ik zie hoe opgewonden ze dan rondlopen op ESF-forum
Dat ESF is gewoon een hysterisch relict uit de hippietijd. Daar moeten we mee stoppen die ongein.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die nanometer groeit wel naar 20 cm in de eerste twee weken van mei als ik zie hoe opgewonden ze dan rondlopen op ESF-forum
quote:Op donderdag 19 december 2024 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ESF is gewoon een hysterisch relict uit de hippietijd. Daar moeten we mee stoppen die ongein.
Ja dat deed @Doevelaer toch?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:49 schreef Poepz0r het volgende:
Waar blijft het postaantal overzicht? #dtv
Blank, hetero en geen geverfd haar.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hebben het over Celine Caīro. Nooit van gehoord. Stukje kermis artiest
Met zo'n naam hoor je op z'n minst een Nubisch koffie-met-melk tintje te hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Blank, hetero en geen geverfd haar.
Gaat niet goed daar.
quote:Op donderdag 19 december 2024 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met zo'n naam hoor je op z'n minst een Nubisch koffie-met-melk tintje te hebben natuurlijk.
Komt wel uit Egypte stukje Caīro.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Blank, hetero en geen geverfd haar.
Gaat niet goed daar.
Nee leg even uitquote:Op donderdag 19 december 2024 12:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Komt wel uit Egypte stukje Caīro.
Snap je hem bohhh genot
Ben je speciaal naar Belgie gereden om in een huisje de hele dag te Fokkken? "Vakantie" van niks.quote:
Webcam in de kelder.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je speciaal naar Belgie gereden om in een huisje de hele dag te Fokkken? "Vakantie" van niks.
Hou ons niet langer in spanning, wie is dit? The Count?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is ook iemand die iets met kinderen doet, maar zo zou ik hem persoonlijk niet noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |