SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
poll
Al gezien 3/10quote:Op woensdag 18 december 2024 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Belfast.
Ik neem altijd films van tv op, dan heb ik altijd een mooie voorraad (als aanvulling op de streamingdiensten). Maar deze film verdwijnt na morgen omdat ie 1 jaar opgeslagen blijf bij Ziggo. Dus ja, het is nu (of morgen) of nooit voorlopig niet.
Had vorig jaar ook flinke pech met LittlerGod als loting.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
Kist in vorm is overigens wel een uitstekende speler
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 18 december 2024 21:46 schreef Janneke141 het volgende:
Vroomshoop, da's eigenlijk gewoon Twents voor Holy Shit.
En blessures. Kan makkelijk in de top 40 meequote:Op woensdag 18 december 2024 21:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Had vorig jaar ook flinke pech met LittlerGod als loting.
Ja, die tourkaart is hem gegund.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En blessures. Kan makkelijk in de top 40 mee
DRT kent alleen de top 20.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En blessures. Kan makkelijk in de top 40 mee
Worthygodquote:
Zie veel liever kist dan Noppertquote:Op woensdag 18 december 2024 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, die tourkaart is hem gegund.
Mits zijn fysiek hem weer niet teveel parten speelt.
Ik neem eigenlijk alleen maar films op die 7.0/70% of hoger scoren op de filmwebsites en ik moet zeggen dat maar zeer zelden een film tegenvalt.quote:
Ik neem niks op. Heb ze gewoon in de kast staan @Zipportal inmiddels 3500 stuks allenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik neem eigenlijk alleen maar films op die 7.0/70% of hoger scoren op de filmwebsites en ik moet zeggen dat maar zeer zelden een film tegenvalt.
De lijst met nog te kijken films die in die scores zitten wordt wel steeds kleiner na iets van 1200 films die ik heb gezien.Bijna alle films die 8 of hoger scoren heb ik inmiddels wel gezien.
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:49 schreef wimderon het volgende:
Waarom die duim achterop je shirt, Chris? Hè?
Jeetje.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik neem niks op. Heb ze gewoon in de kast staan @:zipportal inmiddels 3500 stuks allen
Dat magquote:Op woensdag 18 december 2024 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ook dit was in het OOSTN. @:POWERLOUNGEN
Huh prima potje tot nuquote:Op woensdag 18 december 2024 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
Deze pot is nog niet echt 'on fire'.
Dalijk Ricky evans godquote:Op woensdag 18 december 2024 21:54 schreef Szura het volgende:
Wat een vreselijke sessie is dit eigenlijk ook
60kquote:
Dit kan niet.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb niet een 9-darter gemist op het WK!!!
Voor het eerst sinds Gary Anderson tegen Klaasen
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:anneloos staat te douchen hahahhaa
Dat duurt 4 legs?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik ging na de 1-0 in legs even naar de wc
Zat de deur klem of wat was er aan de handquote:Op woensdag 18 december 2024 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Dit is geil.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb bizar veel pech gehad de afgelopen jaren daarmee. Wade, Borland, Labanauskas, Price en Smith ALLEMAAL gemistquote:
Borland was de mooiste. Big willy godquote:Op woensdag 18 december 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb bizar veel pech gehad de afgelopen jaren daarmee. Wade, Borland, Labanauskas, Price en Smith ALLEMAAL gemist
Dat is nog buiten achter in de tuin?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Alleen Borland gemist.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb bizar veel pech gehad de afgelopen jaren daarmee. Wade, Borland, Labanauskas, Price en Smith ALLEMAAL gemist
Septic tank genotquote:Op woensdag 18 december 2024 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is nog buiten achter in de tuin?
Ja iedereen die "GEEN 9-darter" heeft kan fluiten naar dat punt. Beslist is die vraag nog nietquote:Op woensdag 18 december 2024 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
@:dr_flash Er is een 9 darter gegooid. #nostradamus
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hahahaha Barney: ik heb dit 5x mogen doen
dat was ook een walk-off toch?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Borland was de mooiste. Big willy god
Ik stel voor dat het bij die ene blijft.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
@:dr_flash Er is een 9 darter gegooid. #nostradamus
Die was al klaar.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
Raya kan enkel klaarkomen op zijn eigen posters waar die een beker vast heeftquote:Op woensdag 18 december 2024 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hahahaha Barney: ik heb dit 5x mogen doen
Ik ook maar ik vrees ervoor.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat het bij die ene blijft.
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die was al klaar.
Ik was zelf even weggelopen.
Is toch veel leuker dan een Noppert ofzo. Ook een groot kampioen en onderschatquote:Op woensdag 18 december 2024 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen groot fan van Kist maar het is hem gegund
Nee zoveel domheid is niet leukquote:Op woensdag 18 december 2024 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is toch veel leuker dan een Noppert ofzo. Ook een groot kampioen en onderschat
Uit een tijd dat je jarenlang kon teren op een negendarter en er zelfs een bijnaam voor kreegquote:
Kist gaat volgend jaar weer de tour af na die klompvoetproblemen de afgelopen tien jaar ofzo.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is toch veel leuker dan een Noppert ofzo. Ook een groot kampioen en onderschat
Genoeg over mij. Wat vind jij van mij?quote:Op woensdag 18 december 2024 22:02 schreef De_Kraam het volgende:
Raybar die alles op zichzelf moet betrekken.en als het trammetje te vroeg wegrijdt krijgt hij weer zelfmoordneigingen.
60k, 60k voor goede doel en 60k voor iemand in de zaal.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2024 22:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Uit een tijd dat je jarenlang kon teren op een negendarter en er zelfs een bijnaam voor kreeg
Jup tourcardquote:Op woensdag 18 december 2024 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Kist gaat volgend jaar weer de tour af na die klompvoetproblemen de afgelopen tien jaar ofzo.
nee voor elke.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:03 schreef Nober het volgende:
[..]
En als nog iemand m gooit krijgt die dan niks?
Da's waarquote:Op woensdag 18 december 2024 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat maakt volgens Koos niet uit.
Lekker man, avondje darts kijken en met 60k naar huis.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee voor elke.
180k, 60k voor de speler, 60k voor iemand in het publiek (??) en 60k voor de prostate cancer funds
Dankzij de prestaties van PlaisierGod en Scutt.quote:
Greatbatch godquote:Op woensdag 18 december 2024 22:05 schreef Nober het volgende:
Een paar maanden later:
Bijzonder knap wat die laat zienquote:Op woensdag 18 december 2024 22:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dankzij de prestaties van PlaisierGod en Scutt.
Vorig jaar ook als non-TC-holder gewoon een Pro Tour qualifier op het WK
Mantingh aidsquote:Op woensdag 18 december 2024 22:05 schreef Nober het volgende:
Een paar maanden later:
Nebridaquote:Op woensdag 18 december 2024 22:06 schreef yvonne het volgende:
Ja nou weet ik niet wie die saaie pot gewonnen heeft.
/weggezapt
fili-quote:Op woensdag 18 december 2024 22:06 schreef yvonne het volgende:
/weggezapt
Die Aziaat.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:06 schreef yvonne het volgende:
/weggezapt
Oh, stoer!quote:
Maak me maar wakker als ie 171 gooit.quote:
quote:
Ik heb de negendarter gezien hoor. @Wereldgozer had ik net aan het werk gezet.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
Mens ga breien.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:06 schreef yvonne het volgende:
/weggezapt
CUCKEDquote:Op woensdag 18 december 2024 22:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb de negendarter gezien hoor. @:Wereldgozer had ik net aan het werk gezet.
Stukje facesittingquote:Op woensdag 18 december 2024 22:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb de negendarter gezien hoor. @:Wereldgozer had ik net aan het werk gezet.
Rijstkoning spreekt bijna net zo slecht Engels als Kistquote:
quote:Op woensdag 18 december 2024 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terwijl de gemiddelde Filippijn van 29 eruit ziet als 14 (lol)
Wat zien we hier?quote:Op woensdag 18 december 2024 22:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog zo'n één. Straatpoeper voor je. @:3rr0r
Dat doet ie nu als ie niet in beeld is.quote:
Heel Letland zit voor de buisquote:Op woensdag 18 december 2024 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niemand zit op Razma te wachten.
WIj willen Rickyquote:Op woensdag 18 december 2024 22:20 schreef Szura het volgende:
Niemand zit op een vijfsetter te wachten
Ik ga volgende week naar Ricky, Ricky Koole.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2024 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een recentere foto dan deze uit 2015 ofzo.
30 kilo geleden leek hij ook een gezonde jongen.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Josh voor een darter best een mooie jongen.
Stukje stiefvader/stiefdochterquote:Op woensdag 18 december 2024 22:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oudste zoon lijkt op Ian White.
Hopelijk niet.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja Danny Jansen…. horen we daar nog ooit wat van?
Er is nog geen kwart over van die voorgevelquote:Op woensdag 18 december 2024 22:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oudste zoon lijkt op Ian White.
Ryan Joyce ook!quote:Op woensdag 18 december 2024 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die begeleidt nu een speler wiens naam me even ontschoten is. Was het Conor Scutt?
En commentator natuurlijk.
Die moet natuurlijk weer een epische bekerpot verslaan.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:42 schreef Pino112 het volgende:
Koert heeft die rochel niet overleefd?
Misschien waren het Franse implantaten?quote:Op woensdag 18 december 2024 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is nog geen kwart over van die voorgevel![]()
nou ja geen leg meer... Maar geen set meerquote:Op woensdag 18 december 2024 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Haaaha dit was mooi![]()
Hierna pakt ie geen leg meer maar okee
Denk je dat ik er verstand van heb of zo?quote:Op woensdag 18 december 2024 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien waren het Franse implantaten?
Zorgwekkend haar.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Over bekervoetbal gesproken, ik heb een hele pittige mening over dit soort balletjes. (en act Ron Jans)
Sst.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 18 december 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Negen maanden met een feut rondgelopen en dan noem je hem "Splinter"? Serieus?quote:
Fuck Mauricequote:Op woensdag 18 december 2024 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
Strafschoppenalarm bij GAE - Sparta.
Dat wordt gezellig op de Afkicken-redactie morgen.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
Strafschoppenalarm bij GAE - Sparta.
Totdat de jicht weer de kop opsteekt.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Kist gaat volgend jaar weer de tour af na die klompvoetproblemen de afgelopen tien jaar ofzo.
Matig bekeravondje zo, geen stunts...quote:Op woensdag 18 december 2024 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Over bekervoetbal gesproken, ik heb een hele pittige mening over dit soort balletjes. (en act Ron Jans)
Voor een student valt dit nep Gooisch accent nog wel meequote:Op woensdag 18 december 2024 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Gaat Valencia degradatie nog ontlopen?quote:Op woensdag 18 december 2024 22:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat wordt gezellig op de Afkicken-redactie morgen.
Je houdt het lang vol vanavondquote:Op woensdag 18 december 2024 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mooi.
Veel plezier verder allen
quote:Op woensdag 18 december 2024 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mooi.
Veel plezier verder allen
Moet morgen weer vroeg op om de papierwals te bedienenquote:Op woensdag 18 december 2024 22:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je houdt het lang vol vanavond
Voor (inclusief 9-darter)quote:Op woensdag 18 december 2024 22:36 schreef wimderon het volgende:
Ik wil het verschil in gemiddelde wel zien tot aan de 9-darter en daarna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |