SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
poll
Al gezien 3/10quote:Op woensdag 18 december 2024 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Belfast.
Ik neem altijd films van tv op, dan heb ik altijd een mooie voorraad (als aanvulling op de streamingdiensten). Maar deze film verdwijnt na morgen omdat ie 1 jaar opgeslagen blijf bij Ziggo. Dus ja, het is nu (of morgen) of nooit voorlopig niet.
Had vorig jaar ook flinke pech met LittlerGod als loting.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
Kist in vorm is overigens wel een uitstekende speler
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 18 december 2024 21:46 schreef Janneke141 het volgende:
Vroomshoop, da's eigenlijk gewoon Twents voor Holy Shit.
En blessures. Kan makkelijk in de top 40 meequote:Op woensdag 18 december 2024 21:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Had vorig jaar ook flinke pech met LittlerGod als loting.
Ja, die tourkaart is hem gegund.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En blessures. Kan makkelijk in de top 40 mee
DRT kent alleen de top 20.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En blessures. Kan makkelijk in de top 40 mee
Worthygodquote:
Zie veel liever kist dan Noppertquote:Op woensdag 18 december 2024 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, die tourkaart is hem gegund.
Mits zijn fysiek hem weer niet teveel parten speelt.
Ik neem eigenlijk alleen maar films op die 7.0/70% of hoger scoren op de filmwebsites en ik moet zeggen dat maar zeer zelden een film tegenvalt.quote:
Ik neem niks op. Heb ze gewoon in de kast staan @Zipportal inmiddels 3500 stuks allenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik neem eigenlijk alleen maar films op die 7.0/70% of hoger scoren op de filmwebsites en ik moet zeggen dat maar zeer zelden een film tegenvalt.
De lijst met nog te kijken films die in die scores zitten wordt wel steeds kleiner na iets van 1200 films die ik heb gezien.Bijna alle films die 8 of hoger scoren heb ik inmiddels wel gezien.
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:49 schreef wimderon het volgende:
Waarom die duim achterop je shirt, Chris? Hè?
Jeetje.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik neem niks op. Heb ze gewoon in de kast staan @:zipportal inmiddels 3500 stuks allen
Dat magquote:Op woensdag 18 december 2024 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ook dit was in het OOSTN. @:POWERLOUNGEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |