Poh goede memm’n. Mien merk!!!quote:Op woensdag 18 december 2024 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetje.
Kingflopland zou aangeven dat zijn tijd op aarde er op zit.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja die ja.
Darren Webster zoals wij ‘m kennen:
[ afbeelding ]
Darren Webster zoals hij zich vorig jaar profileerde:
[ afbeelding ]
Ik moet de nieuwe Darren niet. Bah.
Klein op afstand bestuurbaar vibratortje in denk ikquote:Op woensdag 18 december 2024 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Poh goede memm’n. Mien merk!!!
Naar verluid Tanya Jane Pickering, naar verluid stiefdochter van Ian White. Maar kan er maar weinig over vinden.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zes maten te groot hoor ik Co zeggen.
Dat moet hierover gaan
Dit zijn idd de potjes voor 15.00quote:Op woensdag 18 december 2024 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet nu al dat ik Aspinall niet ga halen vanavond.
Welke idioot bedacht om de avond met dit potje te starten nadat we geen middagsessie hadden. Zijn we straks twee uur bezig met deze ellende. Verdomme zeg.
Ploaties. Wat wil je nog meer? Haar opleidingscertificaten?quote:Op woensdag 18 december 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Naar verluid Tanya Jane Pickering, naar verluid stiefdochter van Ian White. Maar kan er maar weinig over vinden.
Waarom moet ik mijn hoofd schuin houden als ik dit wil bekijken?quote:Op woensdag 18 december 2024 20:45 schreef Gretzl het volgende:
RayBar interview uit de oude doos genot![]()
Bekijk deze YouTube-video
Een recentere foto dan deze uit 2015 ofzo.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ploaties. Wat wil je nog meer? Haar opleidingscertificaten?
OK Dr. Flashquote:Op woensdag 18 december 2024 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet nu al dat ik Aspinall niet ga halen vanavond.
Welke idioot bedacht om de avond met dit potje te starten nadat we geen middagsessie hadden. Zijn we straks twee uur bezig met deze ellende. Verdomme zeg.
Het is een marathon.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey vliegende tering ik ging echt best goed met de Pick'em.
Misschien isze daar wel erg oud op.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een recentere foto dan deze uit 2015 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |