Als je het goed doet wel, als je iets fout doet gaat het foutquote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 12:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je het goed doet wel, als je iets fout doet gaat het fout
NWS / Israël - Hamas - #313 Geen ocidequote:Op zondag 5 januari 2025 13:45 schreef sp3c het volgende:
Iemand enig idee welke de laatste was die gereekst is?
dacht dat ik ze gister allemaal gereekst had sinds #310quote:Op zondag 5 januari 2025 10:14 schreef Tarado het volgende:
Waarom is Israël - Hamas niet gereekst? Inmiddels #314.
Dit topic is daarvoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
@:Danny
Foutje in artikel over FSD.
Er staat 2x "de autopilot" in het artikel maar "Autopilot" is een ander product, andere softwarestack.
Vervangen door "FSD" en het heelal is weer in balans
Zelfrijdende Tesla stuurt trambaan op
[..]
Ah, sh*t, dacht nog dat ik zo goed had gekeken en alsnog in de verkeerdequote:Op woensdag 8 januari 2025 11:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit topic is daarvoor
FB / Frontpage Feedback Topic #54
Dat topic blijft gewoon kapot. Netals de Palestijnen en Israël.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dacht dat ik ze gister allemaal gereekst had sinds #310
Gisteren ging het wel goed, bij welk deel gaat het nu mis?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat topic blijft gewoon kapot. Netals de Palestijnen en Israël.
Edit: reeksen blijft fout gaan daar dus.
Het gaat volgens mij bij elk deel mis?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gisteren ging het wel goed, bij welk deel gaat het nu mis?
donequote:Op woensdag 8 januari 2025 19:33 schreef maily het volgende:
NWS / Familie maakt zich grote zorgen om vermiste Hanna (24) uit Ederveen
Jongedame is gevonden.
Er staat nog een foto #19.
quote:
Nou dan doen we dat toch? Ik ben on topic en netjes. Wel kritisch en dat bevalt bepaalde lieden niet zo. Dan is de modus operandi kennelijk om iemand proberen weg te pesten. Crew, dit is terugkerend gezeik en het maakt Fok! er niet leuker op.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Pas nou op. Niet te hard aanpakken. Straks sta je weer gequote in het FB topic met een hoop gehuil.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:32 schreef recursief het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een contextloos filmpje. En Musk die wow zegt. Ga toch weg man.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:03 schreef recursief het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Een tweet over een onbevestigde melding en dan een niet te controleren filmpje dat "bewijs" zou moeten zijn voor brandstichting. (Verifieerbare) feiten doen er kennelijk niet meer toe.
Je kunt zulke zaken ook op een andere manier verwoorden, zoals bijvoorbeeld 'Ik vind dit geen overtuigend argument, want ... ' of 'Ik vind dit geen sterk bewijs, want ...'. Maar als je besluit om meteen te beginnen met 'Ga toch weg man' begint, zet je de toon en speel je op de man. En dan ga je vervolgens hier klagen over de reacties, het geeft blijk van weinig zelfreflectie.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:08 schreef recursief het volgende:
[..]
Heb je inhoudelijks nog wat te melden?
Danku.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:59 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, zo netjes ben je niet. Je post dingen waardoor de sfeer in het topic omslaat. Zie bijvoorbeeld:
[..]
[..]
[..]
Je kunt zulke zaken ook op een andere manier verwoorden, zoals bijvoorbeeld 'Ik vind dit geen overtuigend argument, want ... ' of 'Ik vind dit geen sterk bewijs, want ...'. Maar als je besluit om meteen te beginnen met 'Ga toch weg man' begint, zet je de toon en speel je op de man. En dan ga je vervolgens hier klagen over de reacties, het geeft blijk van weinig zelfreflectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |