quote:EDERVEEN – Sinds de nacht van maandag op dinsdag wordt een 24-jarige vrouw vermist in de omgeving van Ederveen. Familie en politie maken zich ernstige zorgen om haar welzijn.
De politie heeft via Burgernet een oproep gedaan, en in overleg met hen heeft de familie inmiddels ook een oproep gedeeld op sociale media. De vrouw is 1,74 meter lang, heeft een lichte huidskleur en bruin, krullend haar dat over haar schouders valt.
Tot nu toe ontbreekt elk concreet aanknopingspunt. “We hebben een goede tip ontvangen van iemand die zei haar dinsdagmiddag te hebben gezien,” aldus de vader van de vrouw. “Daaruit blijkt dat ze nog in de omgeving van Ederveen is gesignaleerd.”
Jij hebt het idee dat het meestal wel goed afloopt met een totaal onverwachte vermissing zonder aanknopingspunten?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:16 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Jij hebt het idee dat het meestal wel goed afloopt met een totaal onverwachte vermissing zonder aanknopingspunten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medicijnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zou ook vluchten als mijn ouders me vol pillen zouden willen stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voor lichamelijke klachten, enkel psychisch lees ik in het artikel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:48 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Medicijnen.
Ik neem aan dat ze die niet zomaar slikt.
Ik denk niet dat ze met die medicijnen lopen te rommelen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet voor lichamelijke klachten, enkel psychisch lees ik in het artikel.
Daar ben ik ook geen fan van om daarvoor met pillen te lopen rommelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |