Kan me voorstellen dat je voor laten we zeggen 1% van het ontstane schadebedrag van deze branden behoorlijk toereikende maatregelen kunt treffen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tegen bosbranden zelf, zeker in deze extreme, vorm kun je denk ik ook niet zo heel veel beginnen. Denk dat je, naast voorkomen, voornamelijk moet zorgen dat deze branden zich zo min mogelijk uit kunnen breiden d.m.v. kale bufferstroken ofzo (ik noem maar iets). Heb er (gelukkig) geen ervaring mee of verstand van.
In feite is LA ook een grote betonnen bufferstrookquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tegen bosbranden zelf, zeker in deze extreme, vorm kun je denk ik ook niet zo heel veel beginnen. Denk dat je, naast voorkomen, voornamelijk moet zorgen dat deze branden zich zo min mogelijk uit kunnen breiden d.m.v. kale bufferstroken ofzo (ik noem maar iets). Heb er (gelukkig) geen ervaring mee of verstand van.
Ze zouden eerst eens hun infrastructuur van kabels boven de grond kunnen vervangen want dat is in de VS heel vaak de oorzaak van natuurbranden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Politiescanner:quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Politiescanner, mannen met bivakmutsen.
[ x ]
Unconfirmed, dus het is waar !!!!!!!!quote:A 911 caller has reported an unconfirmed incident at 3506 Berry Dr.
Zorgen voor bluswaterreservoirs, goede toegangswegen en voldoende materieel en mankracht bij de brandweer. Je kunt genoeg bedenken dat hier ontbrak. Terwijl er bergen geld aanwezig is.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze zouden eerst eens hun infrastructuur van kabels boven de grond kunnen vervangen want dat is in de VS heel vaak de oorzaak van natuurbranden.
Zoals we hier ook xjes zien van deze palen die in Californië omwaaien en in de fik gaan.
De Maui brand waar 102 mensen omgekomen zijn was ook daardoor veroorzaakt.
Het valt mij voornamelijk op in dit topic dat users liever over Trump en Musk praten dan over het onderwerp en probleem zelf.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zorgen voor bluswaterreservoirs, goede toegangswegen en voldoende materieel en mankracht bij de brandweer. Je kunt genoeg bedenken dat hier ontbrak. Terwijl er bergen geld aanwezig is.
Alleen de wil om er gezamenlijk wat aan te doen ontbreekt.
Dat is blijkbaar al snel heel erg communistisch volgens het narratief wat maga verspreid.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:23 schreef Perrin het volgende:
Misschien omdat die overal roeptoeteren dat de overheid kleiner moet en hier nu opeens vinden dat de overheid meer had moeten doen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:25 schreef schommelstoel het volgende:
Het valt mij voornamelijk op in dit topic dat users liever over Trump en Musk praten dan over het onderwerp en probleem zelf.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:22 schreef recursief het volgende:
[..]
Politiescanner:
[..]
Unconfirmed, dus het is waar !!!!!!!!
Dan nog had men weinig kunnen doen vanwege de wind. Blushelikopters konden bijna 24 uur niet vliegen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zorgen voor bluswaterreservoirs, goede toegangswegen en voldoende materieel en mankracht bij de brandweer. Je kunt genoeg bedenken dat hier ontbrak. Terwijl er bergen geld aanwezig is.
Kijk, nerds talkingquote:Op donderdag 9 januari 2025 07:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jawel, is het stuk aan het strand bij de snelweg, zeg maar waar je die walkovers over de snelweg ook hebt.
Edit: https://gta.fandom.com/wiki/Pacific_Bluffs
Dat is tussen het slinger deel van Sunset Boulevard in Palisades Village. .quote:
Ik poste het net al, het gaat meer over Trump, Musk, Biden en Harris en nu dus ooK GTA.quote:
Dus!?quote:
Ik heb daar in die straat nog een hoer neergeslagen en geld gestolen. Komt wel erg dichtbij zo....quote:
Ja dit jaquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb daar in die straat nog een hoer neergeslagen en geld gestolen. Komt wel erg dichtbij zo....
Wat heeft die er nu weer mee te maken?quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:32 schreef recursief het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een contextloos filmpje. En Musk die wow zegt. Ga toch weg man.
Ga toch weg man. Een tweet over een onbevestigde melding en dan een niet te controleren filmpje dat "bewijs" zou moeten zijn voor brandstichting. (Verifieerbare) feiten doen er kennelijk niet meer toe.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat heeft die er nu weer mee te maken?
@:loveli komt tenminste nog ergens mee, jij alleen met 'iS nIeT WaAAaAAAr hrdrudredrud'
Dit is de tweede 'ga toch weg man' van jou.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:03 schreef recursief het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Een tweet over een onbevestigde melding en dan een niet te controleren filmpje dat "bewijs" zou moeten zijn voor brandstichting. (Verifieerbare) feiten doen er kennelijk niet meer toe.
Heb je inhoudelijks nog wat te melden?quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit is de tweede 'ga toch weg man' van jou.
Stel je die vraag ook wel eens aan jezelf?quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:08 schreef recursief het volgende:
[..]
Heb je inhoudelijks nog wat te melden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |