Er staat dat het net vol zit voor grootverbruikers, niet door. Dat sluit overbevolking als oorzaak dus niet uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je al een passende opmerking die niet over overbevolking gaat? Wat de oorzaken van netcongestie hebben daar niets mee van doen.
[..]
Met een gepaste opmerking wel, overbevolking heeft namelijk niets te maken met de inhoud van je OP:
[..]
Tip: Verdiep je eens in het onderwerp.
Je topic past zoals het nu is prima in VER, zal ik het daar dan maar plaatsen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:19 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
ze zegt verdiep je in het onderwerp, komt op hetzelfde neer
[..]
Nee dit zegt ze
TS mag een andere opmerking in de OP bedenken, degene die er stond slaat niet op de inhoud van de OP.
Bizar natuurlijk
Niet alle problemen in Nederland zijn te wijten aan overbevolking. Als hij het over overbevolking wil hebben is dat prima, zoek daar dan een passend onderwerp bij. Genoeg te vinden lijkt mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:28 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Er staat dat het net vol zit voor grootverbruikers, niet door. Dat sluit overbevolking als oorzaak dus niet uit.
Overbevolking en een niet goed doordachte energie transitie. Een giftige cocktail.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Als er 1 dooddoener is voor op een forum is het wel "iedereen weet".
Maar goed, carry on
Nee popje, maar je bent nu in FB aan het discussiėren over het onderwerp van zijn topic, waarmee je zelf bewijst dat het topic levensvatbaar isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Overbevolking en een niet goed doordachte energie transitie. Een giftige cocktail.
Zo zou het nog kunnen, de toevoeging' een giftige cocktail' maakte dat ik het tijdelijk heb gesloten en om een kleine aanpassing heb gevraagd. Want daardoor werd de nadruk gelegd op de problemen door overbevolking, terwijl de OP daar niet over ging.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Nee want het is nieuws. Ik quote RTV Rijnmond. Gooi gewoon open.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je topic past zoals het nu is prima in VER, zal ik het daar dan maar plaatsen?
Iedereen weet dat de netcongestie het gevolg is van een versnelde energietransitie terwijl het net er nog lang niet klaar voor was.
Zeg maar wat je wil.
Het is en-en. En dat zeg ik ook in mijn OP.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je topic past zoals het nu is prima in VER, zal ik het daar dan maar plaatsen?
Iedereen weet dat de netcongestie het gevolg is van een versnelde energietransitie terwijl het net er nog lang niet klaar voor was.
Zeg maar wat je wil.
Hč, een cocktail betekent toch beiden? Dat klopt toch wat ik dan zeg?!?!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Overbevolking en een niet goed doordachte energie transitie. Een giftige cocktail.
Zo zou het nog kunnen, de toevoeging' een giftige cocktail' maakte dat ik het tijdelijk heb gesloten en om een kleine aanpassing heb gevraagd. Want daardoor werd de nadruk gelegd op de problemen door overbevolking, terwijl de OP daar niet over ging.
Prima, dan plaats ik het in VERquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:49 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Het is en-en. En dat zeg ik ook in mijn OP.
Nope, ik licht mijn modactie toe.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee popje, maar je bent nu in FB aan het discussiėren over het onderwerp van zijn topic, waarmee je zelf bewijst dat het topic levensvatbaar is.
Deze hele discussie, waarin je dus met argumenten aantoont dat hij ongelijk heeft is precies wat in dat topic en dus niet in FB had moeten plaatsvinden.
Wat dus mijn hele punt was.
Ja , maar die uitleg klopt niet.quote:
Waarom wil je het zo dwangmatig altijd over die boze, enge buitenlanders hebben?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:18 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Nee, waarom niet gewoon in NWS. Het is toch een nieuws bericht waarop ik reageer???
je weet niet eens wat ik gezegd hebquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waarom wil je het zo dwangmatig altijd over die boze, enge buitenlanders hebben?
Een gedeeltelijke Off-topic reactie, daarom vraag ik ook om een kleine aanpassing. Als je of 'overbevolking' of 'giftige cocktail' weglaat kan het gewoon geplaatst worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:18 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Nee, waarom niet gewoon in NWS. Het is toch een nieuws bericht waarop ik reageer???
Je oeuvre spreekt toch voor zich?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:10 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
je weet niet eens wat ik gezegd heb
Ik kan het nu niet meer aanpassen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een gedeeltelijke Off-topic reactie, daarom vraag ik ook om een kleine aanpassing. Als je of 'overbevolking' of 'giftige cocktail' weglaat kan het gewoon geplaatst worden.
Ik kan het wel aanpassen voor je, maar ga dat niet zonder overleg met jou doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:14 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet meer aanpassen.
Vervang anders 'giftige cocktail' door 'een onhoudbare situatie' of 'zorgt voor levensgrote problemen' of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:15 schreef Alpha0 het volgende:
Bizar dat giftige cocktail niet gezegd mag worden. vind het wel heftig hoor, dat bedrijven / scholen etc niet meer aangesloten kunnen worden op het net.
Een heel recent topic van je over exact hetzelfde onderwerp is nog gewoon open NWS / Oplevering nieuwbouwwijk half jaar uitgesteld door vol stroomnetwerkquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:15 schreef Alpha0 het volgende:
Bizar dat giftige cocktail niet gezegd mag worden. vind het wel heftig hoor, dat bedrijven / scholen etc niet meer aangesloten kunnen worden op het net.
Oh, dus eigenlijk moet dat topic hier gewoon dichtblijven? Dank je, dan kan deze discussie worden afgeslotenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:19 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Een heel recent topic van je over exact hetzelfde onderwerp is nog gewoon open NWS / Oplevering nieuwbouwwijk half jaar uitgesteld door vol stroomnetwerk
Of eigenlijk twee zelfs NWS / PvdD vindt inzetten dieselgeneratoren in datacenters 'absurd'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |