Wat fijn!quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij Twitter heb ik dat ook, maar bij Instagram klik ik ergens naast het inlogscherm en dan zie ik het wel.
Hm... mss... Idee:quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat fijn!
Hier lukt dat niet, maar ik zit hier altijd mobiel. Kan het daar aan liggen?
Heb ik al. Dus ik kan 'm ff horizontaal proberen te draaienquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... mss... Idee:
Als je je scherm op Automatisch Draaien zet misschien?
Dat zou ik niet aanraden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss kan iemand het opnemen met de telefoon en ergens uploaden of zo?
Hier ook!quote:Op woensdag 18 december 2024 00:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat zou ik niet aanraden.![]()
Er bestaan wel websites waar je zonder Instagram-account kan meekijken, bijvoorbeeld deze:
https://anonyig.com/en/
Daar kun je de link van Radobe invoeren, bij mij werkt dat @:Whiskers2009
Uiteraard, Dennis en dozen..quote:
Oh ooh... Ik heb géén stickers met namen erop gedaanquote:Op woensdag 18 december 2024 09:46 schreef Donna het volgende:
Ik had dus vernomen dat de doos aardig aan de maat was, niet enorm zwaar, maar wel behoorlijk groot. Dus ik kom net het pakketpunt binnen en daar staan natuurlijk heel veel dozen. Maar 1 was echt HUGE en ik kon het adreslabel niet zien. Dat ging NOOIT in m'n kofferbak passen.
..
Gelukkig was dat 'm niet.![]()
Hebbes! Nu wachten op de kindjes en zo stiekem even kijken of ik al iets voor mezelf kan openen.
Kindjes gaan niet op de foto. Kat is wel mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op woensdag 18 december 2024 10:24 schreef Ynske het volgende:
Zoals ik al zei, de sokken zijn gister na school aangegaan, en vanmorgen bij opstaan ook weer meteen aan.Veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Plak deze code in jouw berichtquote:Op woensdag 18 december 2024 11:47 schreef Gooischevrouw het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ] site fotos]afbeelding[/url] ]
Sprakeloos! (Ik weet niet of de foto gelukt is 😅) naast mijn boek kreeg ik dit pakket, inclusief een jaarabonnement voor mijn bibliotheek! Ook een super lief kaartje mocht niet ontbreken. @:mickytjuh onwijs bedankt, je hebt geen idee hoe goed mij dit doet! ❤
Edit: de foto werkt niet, als iemand die voor mij nog kan plakken zou ik zeer dankbaar zijn! Ik ben best technisch ingericht dus waarom ik zoiets simpels niet snap 🤷♀🤣
1 | [img=640,853]https://i.ibb.co/7VtCH2X/IMG-8109.jpg[/img] |
Het is je gegundquote:Op woensdag 18 december 2024 11:47 schreef Gooischevrouw het volgende:
[url][ [url=https://i.ibb.co/7VtCH2X/IMG-8109.jpg]afbeelding[/url] ][/url]
Sprakeloos! (Ik weet niet of de foto gelukt is 😅) naast mijn boek kreeg ik dit pakket, inclusief een jaarabonnement voor mijn bibliotheek! Ook een super lief kaartje mocht niet ontbreken. @:mickytjuh onwijs bedankt, je hebt geen idee hoe goed mij dit doet! ❤
Edit: gelukt, dank je @:sally 😘
Zeker weten! Daar ben ik echt heel erg blij mee, gezien lezen mij het meeste ontspanning geeft op dit moment. Super lief!quote:Op woensdag 18 december 2024 12:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is je gegund![]()
Ik hoop dat je veel plezier haalt uit het abonnement op de bibliotheek!
Hihi! Nu heb je niet mn mooie inpakskills laten zien, hahaha!quote:Op woensdag 18 december 2024 13:01 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik was veel te laat met opgeven, maar er waren daar nog de lieve donateur en @:Sally die zo enorm haar best heeft gedaanZow dan!! Gelukkig kwam ik boven met mijn pakket in mijn eigen appartement. Wat ben ik enorm overdondert en ZO super blij. Mijn kerst kan echt niet meer stuk. Jullie hebben iemand heel blij gemaakt + Marley de friese stabij en de hondjes van de begeleiding.
Ik had dit echt niet verwacht nog. Ik kon ook niet wachten met uitpakkenIk heb er geen woorden voor, behalve dan WAUW fantastisch!!! Super bedankt lieverds
![]()
[ link | afbeelding ]
Ha inclusief baco!quote:Op woensdag 18 december 2024 13:01 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik was veel te laat met opgeven, maar er waren daar nog de lieve donateur en @:Sally die zo enorm haar best heeft gedaanZow dan!! Gelukkig kwam ik boven met mijn pakket in mijn eigen appartement. Wat ben ik enorm overdondert en ZO super blij. Mijn kerst kan echt niet meer stuk. Jullie hebben iemand heel blij gemaakt + Marley de friese stabij en de hondjes van de begeleiding.
Ik had dit echt niet verwacht nog. Ik kon ook niet wachten met uitpakkenIk heb er geen woorden voor, behalve dan WAUW fantastisch!!! Super bedankt lieverds
![]()
[ link | afbeelding ]
het was echt zo leuk ingepaktquote:Op woensdag 18 december 2024 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Hihi! Nu heb je niet mn mooie inpakskills laten zien, hahaha!
Maar die foto's heb ik nog wel ergens.
Ook voor de (anonieme) donateur - die doe foto's nog moet krijgen, bedenk ik netOok zo druk gehad de laatste weken
Ik probeerde zo'n beetje alles in te pakken (ook bij andere pakketten) op een paar etenswaren na
Heel veel plezier en smakelijk!!
quote:Lieve kerst Fokkers
Ik kreeg vandaag een ontzettend mooi kerstpakket.
Kan niet uitleggen hoe blij ik hiermee ben.
Dit maakt 2024 ondanks dat ik ernstig ziek ben toch tot een mooi eind van het jaar.
Heel erg bedankt hiervoor. Vooral shopper en donateur wil ik heel erg bedanken. Maar ook de organisatie heel erg bedankt..!!
Zit met een big Smile en een traan in mijn oog te genieten hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |