Morguh Pullupquote:
Heuy goedemorgenquote:
Jaloers isquote:
Criminele bende daarquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:19 schreef Puzzie het volgende:
In september drie auto's in de hens gezet , precies tegen mijn flat ... paar weken daarna schietpartij verderop , vannacht weer een auto in de fik gezet , nu achter mijn flat, niets gehoord
He jakkesquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:19 schreef Puzzie het volgende:
In september drie auto's in de hens gezet , precies tegen mijn flat ... paar weken daarna schietpartij verderop , vannacht weer een auto in de fik gezet , nu achter mijn flat, niets gehoord
Ik ookquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaloers is![]()
En benieuwd naar de review
Ja de laatste tijd is hier van alles gaande , Turkse maffia praktijken , in de wijk waar mijn zoon woont regelmatig schietpartijen en autobrandjes .. en het laatste jaar komt het hier allemaal heenquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Criminele bende daar![]()
Hier gebeurt ook van alles maar dat is wat extra
Ziet ie er een beetje ok uit?quote:
Jazeker wel , het is niet gericht tegen mijquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He jakkesVoel je je nog een beetje veilig?
Ben benieuwd!quote:
Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jazeker wel , het is niet gericht aan mij
Mwa ik vind het uiterlijk wat gewoontjesquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet ie er een beetje ok uit?
een goede review vraagt om een start picca![]()
Het spreekt mij ook niet echt aan, ik denk dat ik die bol aan mijn zoon geefquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
Toen ik voor het eerst zo'n Youtube filmpje zag over mensen die een Dubai reep hadden gemaakt en hem dan breken enzo, vond ik het er ook niet zo smakelijk uitzien. Die groene drab die uit die reep druipt...
Gewoon de eerste die ik tegenkwam. Als ik er eentje koop komt ie wel op de fotoquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het spreekt mij ook niet echt aan, ik denk dat ik die bol aan mijn zoon geef
Die van mij ziet er iig niet zo uitquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon de eerste die ik tegenkwam. Als ik er eentje koop komt ie wel op de foto
quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh , het ruikt naar Nutella geen zin meer
Dat heb ik dus ook, die bol ziet er gewoonweg niet smakelijk uit.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
Toen ik voor het eerst zo'n Youtube filmpje zag over mensen die een Dubai reep hadden gemaakt en hem dan breken enzo, vond ik het er ook niet zo smakelijk uitzien. Die groene drab die uit die reep druipt...
Zij heeft ook meerdere bollen gekocht voor de reviewquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:55 schreef pullup het volgende:
Tot nu toe is @:deisyy dan nog steeds de enige met een (positieve) review dan
Altijd over the top die Deesquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij heeft ook meerdere bollen gekocht voor de review
Overdrijven is ook een vak.quote:
Het is met die Dubai bollen dan natuurlijk net zoals met mandarijntjes. Als je er twee hebt moet je maar hopen dat de tweede die je opeet lekkerder is dan de eerste anders is meteen ook de goede smaak van de eerste verpest.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Dat is idd waarquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is met die Dubai bollen dan natuurlijk net zoals met mandarijntjes. Als je er twee hebt moet je maar hopen dat de tweede die je opeet lekkerder is dan de eerste anders is meteen ook de goede smaak van de eerste verpest.
Hou op schei uit, zo'n teleurstelling is dat altijdquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:20 schreef pullup het volgende:
Zit je ineens met de ranzige nasmaak van die smerige bol opgescheept de rest van de dag![]()
Dat had ik een tijd geleden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is met die Dubai bollen dan natuurlijk net zoals met mandarijntjes. Als je er twee hebt moet je maar hopen dat de tweede die je opeet lekkerder is dan de eerste anders is meteen ook de goede smaak van de eerste verpest.
Pcies, heel irritant.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat had ik een tijd geleden.![]()
Zak mandarijntjes gekocht en die waren heerlijk. Nieuwe zak gehaald en die waren zuurder dan citroenen.![]()
Na een week laten liggen nog steeds en ik heb die hele zak weggegooid.
Dat ga ik sowieso doen ,.. + plaatjequote:Op dinsdag 17 december 2024 17:29 schreef Deisyy het volgende:
![]()
![]()
Leuk teruglezen, ik ben nog steeds benieuwd naar de review van @:puzzie
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso doen ,.. + plaatje
Ik kan natuurlijk niet roepen dat ik geen plaatje heb als ik dat rotding heb gekochtquote:
Nee dat kan niet, ik heb hoge verwachtingen van jouw review.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet roepen dat ik geen plaatje heb als ik dat rotding heb gekocht![]()
Morgen
Ja maar...quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, ik heb hoge verwachtingen van jou review.
Je MOET hem vandaag eten hoor, morgen is ie klef
Ik ookquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:29 schreef Deisyy het volgende:
![]()
![]()
Leuk teruglezen, ik ben nog steeds benieuwd naar de review van @:puzzie
Als je maar 1 bol koopt kun je niet vergelijken natuurlijkquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij heeft ook meerdere bollen gekocht voor de review
Ik moet er meer kopen bedoel je?quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Als je maar 1 bol koopt kun je niet vergelijken natuurlijk
Het rook naar Nutella en daar heb ik weinig meequote:Op dinsdag 17 december 2024 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een gebakje, dat heeft niets met honger te maken
Wat een ontmoedigingsbeleid hierquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh maar dat was ik sowieso niet van plan , ik ben Deis nietquote:
Die smaken ken je al, dat telt nietquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het rook naar Nutella en daar heb ik weinig mee![]()
Ik denk dat ik toch liever een oliebol of krentenbol eet
Ik heb em iig gekochtquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt er zelf om gevraagd
[..]
En dan kun je niet meer terug, dat schept verwachtingen
Koelkastquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Staat tie nu koud? Of kamertemp?
Zou je denken?quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:58 schreef D. het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd, maar het lijkt me wel een caloriebom
Ohoh, moeten we een inzamelingsactie voor je beginnen?quote:
Vanavond dan, haal maar alvast uit de koelkast, het is zonde als je hem koud eet, dan komen de smaken niet goed tot hun rechtquote:
Nou ..... mag best hoorquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, moeten we een inzamelingsactie voor je beginnen?![]()
Okay okay okayquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanavond dan, haal maar alvast uit de koelkast, het is zonde als je hem koud eet, dan komen de smaken niet goed tot hun recht
En misschien heb je er na deze al helemaal genoeg vanquote:
Ik heb er nu al genoeg vanquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En misschien heb je er na deze al helemaal genoeg van
Morgen is zonde, echt, ga anders een flink stuk lopen, daar krijg je ook trek van.quote:
ik voel enorme drukquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen is zonde, echt, ga anders een flink stuk lopen, daar krijg je ook trek van.
Ga even naar het toilet dan, dat helpt misschien ookquote:
Redt Puzzie van die vieze dingen,quote:
Ik hoef niet te poepenquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga even naar het toilet dan, dat helpt misschien ook
Pistachenotenpasta, deeg en chocola. Dat gaat lastig wordenquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar jij als kenner mag het ontkrachten
Neuh, dat ga ik niet doenquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar jij als kenner mag het ontkrachten
Nouja, ze mag het proberen danquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Pistachenotenpasta, deeg en chocola. Dat gaat lastig worden
Dan is het 18 decemberquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Morgen!
Bekijk deze YouTube-video
Snap ikquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is het 18 december
Maar ik zie Joling, dus ik durf niet te klikken
Daar ga ik niet op klikkenquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Morgen!
Je bent de enige niet.quote:
Nee?quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus je snapt wel hoe irritant "morgen" is...
Preciesquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is het 18 december
Maar ik zie Joling, dus ik durf niet te klikken
Het komt hier niet uit de kraan. Maar als ze het ergens als bubbelwater heben vind ik het wel lekker.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog iemand die 'Perrier' drinkt?
Nog mooier, het bestaat mogelijk binnenkort niet meer.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Het komt hier niet uit de kraan. Maar als ze het ergens als bubbelwater heben vind ik het wel lekker.
Heb je weer een bericht gevonden waaruit blijkt dat er maden in zitten of zo?
Een oude maat van mij, destijds geheelonthouder, dronk dat altijd... en toen was er ook een schandaal herinner ik mij ! En dat is zo'n 30 jaar geledenquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog mooier, het bestaat mogelijk binnenkort niet meer.
De bronnen zijn vervuild met stront
https://www.hln.be/gezond(...)raalwater~afc844e8e/
Geen Joling in mijn tijdlijnquote:
Door die extra smaak hequote:Op dinsdag 17 december 2024 19:16 schreef pullup het volgende:
Zou jammer zijn want het is erg lekker water
Komt uit de natuur, maling aan dat soort berichtenquote:
Laatst in de Ardennen te weinig water meegenomen, en op een gegeven moment kwamen we langs een prachtige bron.. uit de rotsen.. hoge berg erboven.. Onze flessen gevuld, ook tegen het licht crystal clear, en het smaakte... heerlijk! Beste water ooitquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Komt uit de natuur, maling aan dat soort berichten
Ben jij die waterdiefquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laatst in de Ardennen te weinig water meegenomen, en op een gegeven moment kwamen we langs een prachtige bron.. uit de rotsen.. hoge berg erboven.. Onze flessen gevuld, ook tegen het licht crystal clear, en het smaakte... heerlijk! Beste water ooit
Daar hoort deze bijquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu ben ik niet zo van de voetbal...
Maar dit vind ik wel mooi!
[ x ]
Wat mij ook aan spreekt is dat ze hun helden eren in deze wegwerpmaatschappijquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hoort deze bij
Marco wilde eerst niet komen bij dat 125 jarig bestaan van Milan... maar Gullit heeft m overgehaald .. vorige maand ontbrak ie wel bij de viering van Ajax hun 125 jarig bestaan.. Dat vond vd Vaart dan weer niet zo netjes ,,,quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat mij ook aan spreekt is dat ze hun helden eren in deze wegwerpmaatschappij
lol die lampjes zijn herkenbaarquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:40 schreef Soury het volgende:
Zo boom(pje) staat.
[ link | afbeelding ]
Dat laatste sowiesoquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze verkopen ze niet...maar iedereen heeft ze
Dat is toch allemaal onzinquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:13 schreef pullup het volgende:
Zijn ze nog heisa aan het maken over de drones Gast?
Het lijkt iets rustiger.. maar duikt nog wel opquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:13 schreef pullup het volgende:
Zijn ze nog heisa aan het maken over de drones Gast?
Maakt niet uit hoe je ze opruimt, ik had ze om een lege fles wasmiddel gewikkeld en nog stond ik te ploeteren (iets minder dan ze zo in een zak pleuren dat wel) En altijd een wijze les is eerst de lampjes in het stopcontact doen. Dat overkomt je ook n keer dat ze er in hangen en kaduuk zijnquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe je ze opruimt, ik had ze om een lege fles wasmiddel gewikkeld en nog stond ik te ploeteren (iets minder dan ze zo in een zak pleuren dat wel) En altijd een wijze les is eerst de lampjes in het stopcontact doen. Dat overkomt je ook n keer dat ze er in hangen en kaduuk zijn
Mja daarom gebruik ik geen lampjes met stekker meerquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe je ze opruimt, ik had ze om een lege fles wasmiddel gewikkeld en nog stond ik te ploeteren (iets minder dan ze zo in een zak pleuren dat wel) En altijd een wijze les is eerst de lampjes in het stopcontact doen. Dat overkomt je ook n keer dat ze er in hangen en kaduuk zijn
Ik haak wel aan als er daadwerkelijk wappies de lucht in gaan schietenquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het lijkt iets rustiger.. maar duikt nog wel op
Het pentagon zegt dat ze niet van deze aarde zij
The Donald zegt dat ze iets achterhouden..
En verder is nu ieder vliegtuig, helikopter, vuurvlieg en vogel.. vogelvrij
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik haak wel aan als er daadwerkelijk wappies de lucht in gaan schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Wat een randdebielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik een boterham met pindakaas.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:45 schreef chufi het volgende:
Ik heb net wat pistachenootjes weggeknabbelt ...
Ik vind hem mooi gelukt.quote:Op woensdag 18 december 2024 00:39 schreef tonja het volgende:
Ik heb deze al eerder gedaan, maar deze keer heeft een vriendin er een mooi filmpje bij gemaakt <3
Misschien is Pullup een dag weg, of heeft hij zich verslapenquote:
O dat zijn er echt veel. Ik zie hier amper wat.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Hier zitten genoeg vogels in de boom
[ afbeelding ]
Hier zitten echt heel veel vogels, gisteren hier in de tuin wel 30 mussen.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat zijn er echt veel. Ik zie hier amper wat.
Verslapen en moest meteen weg 😑 doe er zo een stel als ik thuis benquote:Op woensdag 18 december 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien is Pullup een dag weg, of heeft hij zich verslapen
Gezelligquote:Op woensdag 18 december 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
O dat is inderdaad jammer, wij hebben hier een groene heg in de tuin en heel veel bomen in de wijk. +dat wij ook nog eens dicht bij het bos zittenquote:Op woensdag 18 december 2024 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen
Hier ook potjes pindakaas in de tuin. Jammer dat de buren geen groene tuin hebben, dus het heeft hier een tijdje geduurd voordat de vogels onze tuin wisten te vinden. Alleen zijn er nu grote bomen in de buurt gekapt en heeft de poes van de buurvrouw afgelopen zomer 3x een vogel gepakt en gedood. Dus ik hoop dat er toch nog vogels gaan komen.
Weet je wat ik altijd zo mooi vind.quote:
Ook wel eens lekker als je lang slaat Dat je je moet haasten dan is een stuk minder natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Verslapen en moest meteen weg 😑 doe er zo een stel als ik thuis ben
Mooi he Aoibhin, ik kan daar echt van genieten. Mijn kleindochter ook, die wil altijd hier op tafel zitten voor het raam naar de vogeltjes kijkenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:02 schreef Aoibhin het volgende:
Hier zit de tuin ook dagelijks vol met vogeltjesVooral mussen, koolmezen, pimpelmezen en roodborstjes
Wat zeggen ze toch ook alweer: Beter n vogel in de hand dan tien in de luchtquote:Op woensdag 18 december 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Schattig altijdquote:Op woensdag 18 december 2024 10:02 schreef Aoibhin het volgende:
Hier zit de tuin ook dagelijks vol met vogeltjesVooral mussen, koolmezen, pimpelmezen en roodborstjes
Helaas komen ze niet op de hand.quote:Op woensdag 18 december 2024 10:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat zeggen ze toch ook alweer: Beter n vogel in de hand dan tien in de lucht
Op Terschelling hadden we een mus die elke keer langskwam als we koek bij de koffie hadden ,. kwam hij op het schoteltje en pakte de kruimels die wij voor hem neerlegdenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas komen ze niet op de hand.
Is een user van FOK! daar komen de roodborstjes uit haar hand eten. Dat krijg ik niet voor elkaar.
Zou wel heel mooi zijn
Dat zijn echt leuke dingen he. Ik moet misschien in de zomer vaker buiten zittenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op Terschelling hadden we een mus die elke keer langskwam als we koek bij de koffie hadden ,. kwam hij op het schoteltje en pakte de kruimels die wij voor hem neerlegden
Bij mij komen de pimpelen/of koolmeesjes weer regelmatig nu ik voer heb hangen, ik word daar altijd blij vanquote:Op woensdag 18 december 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn echt leuke dingen he. Ik moet misschien in de zomer vaker buiten zitten
Ik zit eigenlijk zelden meer buiten
Ja ze komen hier ook wel. Maar ik bedoel als je misschien vaak buiten bent ze dan ook wel dichter bij je komenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij mij komen de pimpelen/of koolmeesjes weer regelmatig nu ik voer heb hangen, ik word daar altijd blij van
Oh zo ja.. ik denk op Terschelling was het misschien ook nog weer wat anders ,.die beestjes waren redelijk' tam'quote:Op woensdag 18 december 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze komen hier ook wel. Maar ik bedoel als je misschien vaak buiten bent ze dan ook wel dichter bij je komen
Dat zijn ook leuke vogels, ze komen hier altijd als het rond het vriespunt ligt.quote:Op woensdag 18 december 2024 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh zo ja.. ik denk op Terschelling was het misschien ook nog weer wat anders ,.die beestjes waren redelijk' tam'
Er kwam toen ook iedere ochtend een meeuw buurten , en best een flinke jongen![]()
Gekke beesten zijn dat ook , heel statig kwam hij aan wandelen
Daarom heb ik in principe een hekel aan die beesten maar ook aan de mensen die ze voerenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn ook leuke vogels, ze komen hier altijd als het rond het vriespunt ligt.
Je hoort ze al van verre aankomen.
Ik gooi dan altijd brood in de tuin en dan heb je toch een hoop vogels zitten en een pokkuh herrie
Liefquote:Op woensdag 18 december 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he Aoibhin, ik kan daar echt van genieten. Mijn kleindochter ook, die wil altijd hier op tafel zitten voor het raam naar de vogeltjes kijken
quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 18 december 2024 11:42 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
![]()
Goede daad van de dag weer gedaan
Ja achteraf ...... smoesquote:
Wel goed voor de lijnquote:Op woensdag 18 december 2024 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja achteraf ...... smoes![]()
Ik had em gekocht ,rook er aan en toen was ik er al klaar mee
Nou ja dat speelde ook mee toen ik dat ding in huis hadquote:
Nee hij zit nu in de darmen van mijn zoon onderhandquote:
En die kan geen review geven omdat...?quote:Op woensdag 18 december 2024 11:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee hij zit nu in de darmen van mijn zoon onderhand
Die vergeet alles van mij soms zelfsquote:Op woensdag 18 december 2024 12:01 schreef D. het volgende:
[..]
En die kan geen review geven omdat...?
Mooi dat ie dan geen heerlijke Dubai bol van me had gekregenquote:Op woensdag 18 december 2024 12:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die vergeet alles van mij soms zelfs
Ik heb toen ook die crompouce voor hem gekochtquote:Op woensdag 18 december 2024 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi dat ie dan geen heerlijke Dubai bol van me had gekregen![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 12:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb toen ook die crompouce voor hem gekocht
Nee nu heb je de Dubaibol Dubai ijs Dubaireep ...en ga zo maar doorquote:Op woensdag 18 december 2024 12:27 schreef pullup het volgende:
Hoor je ook nooit meer iets van die crompoezen
Ik ben nieuwsgierig genoeg om er een te snacken binnenkort, maar ook weer niet zo happig om er speciaal nu op pad voor te gaanquote:Op woensdag 18 december 2024 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoef ik het zelf iig niet te eten
Ik moest gisteren boodschappen doen , en toen ik langs mijn balkon fietste zag ik een uitgebrande auto( derde ontploffing/brand naast/achter mijn huis en helemaal niets van meegekregenquote:Op woensdag 18 december 2024 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig genoeg om er een te snacken binnenkort, maar ook weer niet zo happig om er speciaal nu op pad voor te gaan
Een boel van dit soort dingen gaan ook via tiktok en zoquote:Op woensdag 18 december 2024 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik moest gisteren boodschappen doen , en toen ik langs mijn balkon fietste zag ik een uitgebrande auto( derde ontploffing/brand naast/achter mijn huis en helemaal niets van meegekregen) Anyweez ik fietste naar de Lidl en zag de oliebollenkraam en ineens schoot het verhaal van Deis mij te binnen...zodoende.
Ik ben niet zo hypegevoelig ..en het meeste gaat dankzij mijn ADD compleet langs mij heen
Of ie heerlijk was dat weten we dus nietquote:Op woensdag 18 december 2024 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi dat ie dan geen heerlijke Dubai bol van me had gekregen![]()
Ik heb geen Tiktok en ik ben ook wat huiverig voor alles wat daar mee te maken heeft .quote:Op woensdag 18 december 2024 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Een boel van dit soort dingen gaan ook via tiktok en zo![]()
Er is hier redelijk dichtbij op een gracht ook een ontbijt/lunch tentje die blijkbaar gehyped is op tiktok want er staan echt elke dag enorme rijen als ik er langs kom, ook in de regen. Ben eens even op de kaart wezen kijken laatst maar het meest bijzondere waren wat variaties op English Breakfast, niet mijn favo dus dat hoeft niet zo voor me
Ik heb gelukkig geen autoquote:Op woensdag 18 december 2024 12:44 schreef pullup het volgende:
Weten we dat ook alvast
https://www.at5.nl/artike(...)chijnlijk-in-de-file
Nou die beesten zijn zo brutaal ze pakken het zo uit je handen als je niet uitkijktquote:Op woensdag 18 december 2024 10:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom heb ik in principe een hekel aan die beesten maar ook aan de mensen die ze voeren![]()
Brood is trouwens helemaal niet goed voor vogels![]()
Het is heel slecht zelfs![]()
Geleerd uit UTO in de Bas en eendjes periode![]()
En de meeuwen die je op Terschelling zag waren ook echt een stuk groter dan wat hier rondvliegt
Zeemeeuwen zijn dat![]()
Die meeuwen hier zijn fokking irritant , maar die meeuwen daar zijn reuzen , en deze was zo grappig als hij aan kwam lopenquote:Op woensdag 18 december 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou die beesten zijn zo brutaal ze pakken het zo uit je handen als je niet uitkijkt
Heeeey Karzaiquote:Op woensdag 18 december 2024 13:34 schreef Karzai het volgende:
hallo lieve mensen hoe gaat het hier?
ik zie jou hier nooitquote:Op woensdag 18 december 2024 13:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
puzzie lieverd, hoe gaattie, kom je hier ook nog eens tegen![]()
Hier zijn het ook van die reuzenmeeuwen. Als je er n vangt heb je een maand te eten.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die meeuwen hier zijn fokking irritant , maar die meeuwen daar zijn reuzen , en deze was zo grappig als hij aan kwam lopen
Ja die zijn niet te vergelijken met die kleine mormels hierquote:Op woensdag 18 december 2024 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zijn het ook van die reuzenmeeuwen. Als je er n vangt heb je een maand te eten.
Ze maken zo'n ongelooflijke bende van als het huisvuil aan straat wordt gezet.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja die zijn niet te vergelijken met die kleine mormels hier
ben hier wel een tijdje geweest vond mo muffin, sacha en frann grappige usersquote:Op woensdag 18 december 2024 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik zie jou hier nooitHoe gaat het met jou dan?
Dat zijn geen grasparkieten.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:09 schreef Karzai het volgende:
er zit hier ook veel gevogelte, die grasparkieten maken het meeste geluid, zeg maar de antilianen van amsterdam
halsparkieten excuusquote:Op woensdag 18 december 2024 14:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn geen grasparkieten.
Ze zijn ook echt een plaag aan het worden.quote:
Dat heet spelenquote:Op woensdag 18 december 2024 12:32 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat die vlegel een Dubai bol van ma had gejat![]()
[ x ]
Wat jij @:marcb1974
Toen kwam ik hier ook welquote:Op woensdag 18 december 2024 14:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben hier wel een tijdje geweest vond mo muffin, sacha en frann grappige users
met mij gaat het okay,
Ach ja Moquote:Op woensdag 18 december 2024 15:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook alweer lang geleden, en hoe is het met jou?
ja treurig ik vond mo een mooie vent,quote:Op woensdag 18 december 2024 15:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ach ja MoEerst in R49 toen kwam ik hier .. dat is dus best al een tijd geleden
![]()
Sacha modereerde toen nog
Ja hij was wel aanwezig zeg maarquote:Op woensdag 18 december 2024 15:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja treurig ik vond mo een mooie vent,
met zijn alternatieve muziek, liefde voor zijn poezen, dagelijkse ruzie in de jumbo en een halve shoarma pizza per dagquote:
Muziek heb ik heel veel met hem uitgewisseld toenquote:Op woensdag 18 december 2024 15:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
met zijn alternatieve muziek, liefde voor zijn poezen, dagelijkse ruzie in de jumbo en een halve shoarma pizza per dag
quote:
Nooit wat van gemerkt.quote:
Ik denk nog wel eens aan hem. Grote bek maar een klein hartje had hij.quote:
Ja dat was ook zo, op het einde kregen we wat gedoe met elkaar en daarna heb ik hem nooit meer gesproken.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk nog wel eens aan hem. Grote bek maar een klein hartje had hij.
Hij had een sterke eigen mening dus je had al snel woorden met hem.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo, op het einde kregen we wat gedoe met elkaar en daarna heb ik hem nooit meer gesproken.
En toen bleek hij ziek te zijn en de rest weten we allemaal.
Echt wel!!quote:Op woensdag 18 december 2024 15:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had een sterke eigen mening dus je had al snel woorden met hem.
Ik kon wel goed met hem opschieten maar je moet wel goed kunnen incasseren.quote:
Hij ook en dat werd op een gegeven moment wat lastigquote:Op woensdag 18 december 2024 15:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon wel goed met hem opschieten maar je moet wel goed kunnen incasseren.
Je beschrijft hem precies zoals hij wasquote:Op woensdag 18 december 2024 15:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
met zijn alternatieve muziek, liefde voor zijn poezen, dagelijkse ruzie in de jumbo en een halve shoarma pizza per dag
En het meeste, behalve naar de Jumbo, denk ik, naaktquote:Op woensdag 18 december 2024 15:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik heb nog al m'n platen van vroeger en kan ze ook nog luisteren. Ook nog alle CD's en die kan ik ook nog afspelen. Maar ik doe dat niet heel vaak.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:44 schreef Karzai het volgende:
wie van jullie heeft nog vynil n huis en luisteren ook nog wel eens plaatjes?
ik ben zelf weer begonnen met verzamelen
ah okay nu voornamelijk via spotify dusquote:Op woensdag 18 december 2024 18:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik heb nog al m'n platen van vroeger en kan ze ook nog luisteren. Ook nog alle CD's en die kan ik ook nog afspelen. Maar ik doe dat niet heel vaak.
Nee ik heb geen spotifyquote:Op woensdag 18 december 2024 18:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah okay nu voornamelijk via spotify dus
Spotify? T is da?quote:Op woensdag 18 december 2024 18:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah okay nu voornamelijk via spotify dus
Engquote:Op woensdag 18 december 2024 19:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
online streamings dienst waar je alle liedjes van de wereld kan luisterten
Ik zit net een ander filmmpje van Enge Buren te kijkenquote:
Deze is echt uit de oude doos en kan zo in dat topic hier in 40+.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:34 schreef Soury het volgende:
Vroeg kerst cadeautje een retro klokje maar dan nieuw. De cijfertjes klappen ook om![]()
[ link | afbeelding ]
En oranjequote:Op woensdag 18 december 2024 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze is echt uit de oude doos en kan zo in dat topic hier in 40+.
Ik krijg van de kerstman een nieuwe, dan mag je mijn oude wel hebbenquote:Op woensdag 18 december 2024 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb toch heul geen zwembroek
Nee thxquote:Op woensdag 18 december 2024 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik krijg van de kerstman een nieuwe, dan mag je mijn oude wel hebben
Mijn parkiet heeft ook geen interesse.quote:
Wel de platen nog, maar luisteren zonder LP-speler wordt lastig ... nog een stuk of 100 liggen ,onder het stof, denk ik zo.. Belangstelling ??quote:Op woensdag 18 december 2024 18:44 schreef Karzai het volgende:
wie van jullie heeft nog vynil n huis en luisteren ook nog wel eens plaatjes?
ik ben zelf weer begonnen met verzamelen
Daar krijg je dingetjes en beestjes vanquote:
Het is de schoonste van Nederlandquote:Op woensdag 18 december 2024 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar krijg je dingetjes en beestjes van
Mijn parkiet zong ook al uit volle borst mee.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:30 schreef Marrije het volgende:
Zo hoor ik nooit Anita Meijer, zo 2 x in een week. Nu net bij Het jaar van ...
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zong ook al uit volle borst mee.
Dat zeggen ze allemaal, maar ondertussenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Het is de schoonste van Nederland
Minstens 500x gewassen
Ondertussen wat?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, maar ondertussen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |