Ik heb geen Tiktok en ik ben ook wat huiverig voor alles wat daar mee te maken heeft .quote:Op woensdag 18 december 2024 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Een boel van dit soort dingen gaan ook via tiktok en zo![]()
Er is hier redelijk dichtbij op een gracht ook een ontbijt/lunch tentje die blijkbaar gehyped is op tiktok want er staan echt elke dag enorme rijen als ik er langs kom, ook in de regen. Ben eens even op de kaart wezen kijken laatst maar het meest bijzondere waren wat variaties op English Breakfast, niet mijn favo dus dat hoeft niet zo voor me
Ik heb gelukkig geen autoquote:Op woensdag 18 december 2024 12:44 schreef pullup het volgende:
Weten we dat ook alvast
https://www.at5.nl/artike(...)chijnlijk-in-de-file
Nou die beesten zijn zo brutaal ze pakken het zo uit je handen als je niet uitkijktquote:Op woensdag 18 december 2024 10:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom heb ik in principe een hekel aan die beesten maar ook aan de mensen die ze voeren![]()
Brood is trouwens helemaal niet goed voor vogels![]()
Het is heel slecht zelfs![]()
Geleerd uit UTO in de Bas en eendjes periode![]()
En de meeuwen die je op Terschelling zag waren ook echt een stuk groter dan wat hier rondvliegt
Zeemeeuwen zijn dat![]()
Die meeuwen hier zijn fokking irritant , maar die meeuwen daar zijn reuzen , en deze was zo grappig als hij aan kwam lopenquote:Op woensdag 18 december 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou die beesten zijn zo brutaal ze pakken het zo uit je handen als je niet uitkijkt
Heeeey Karzaiquote:Op woensdag 18 december 2024 13:34 schreef Karzai het volgende:
hallo lieve mensen hoe gaat het hier?
ik zie jou hier nooitquote:Op woensdag 18 december 2024 13:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
puzzie lieverd, hoe gaattie, kom je hier ook nog eens tegen![]()
Hier zijn het ook van die reuzenmeeuwen. Als je er één vangt heb je een maand te eten.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die meeuwen hier zijn fokking irritant , maar die meeuwen daar zijn reuzen , en deze was zo grappig als hij aan kwam lopen
Ja die zijn niet te vergelijken met die kleine mormels hierquote:Op woensdag 18 december 2024 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zijn het ook van die reuzenmeeuwen. Als je er één vangt heb je een maand te eten.
Ze maken zo'n ongelooflijke bende van als het huisvuil aan straat wordt gezet.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja die zijn niet te vergelijken met die kleine mormels hier
ben hier wel een tijdje geweest vond mo muffin, sacha en frann grappige usersquote:Op woensdag 18 december 2024 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik zie jou hier nooitHoe gaat het met jou dan?
Dat zijn geen grasparkieten.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:09 schreef Karzai het volgende:
er zit hier ook veel gevogelte, die grasparkieten maken het meeste geluid, zeg maar de antilianen van amsterdam
halsparkieten excuusquote:Op woensdag 18 december 2024 14:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn geen grasparkieten.
Ze zijn ook echt een plaag aan het worden.quote:
Dat heet spelenquote:Op woensdag 18 december 2024 12:32 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat die vlegel een Dubai bol van ma had gejat![]()
[ x ]
Wat jij @:marcb1974
Toen kwam ik hier ook welquote:Op woensdag 18 december 2024 14:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben hier wel een tijdje geweest vond mo muffin, sacha en frann grappige users
met mij gaat het okay,
Ach ja Moquote:Op woensdag 18 december 2024 15:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook alweer lang geleden, en hoe is het met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |