Ik een boterham met pindakaas.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:45 schreef chufi het volgende:
Ik heb net wat pistachenootjes weggeknabbelt ...
Ik vind hem mooi gelukt.quote:Op woensdag 18 december 2024 00:39 schreef tonja het volgende:
Ik heb deze al eerder gedaan, maar deze keer heeft een vriendin er een mooi filmpje bij gemaakt <3
Bekijk deze YouTube-video
Misschien is Pullup een dag weg, of heeft hij zich verslapenquote:
O dat zijn er echt veel. Ik zie hier amper wat.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Hier zitten genoeg vogels in de boom
[ afbeelding ]
Hier zitten echt heel veel vogels, gisteren hier in de tuin wel 30 mussen.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat zijn er echt veel. Ik zie hier amper wat.
Verslapen en moest meteen weg 😑 doe er zo een stel als ik thuis benquote:Op woensdag 18 december 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien is Pullup een dag weg, of heeft hij zich verslapen
Gezelligquote:Op woensdag 18 december 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
O dat is inderdaad jammer, wij hebben hier een groene heg in de tuin en heel veel bomen in de wijk. +dat wij ook nog eens dicht bij het bos zittenquote:Op woensdag 18 december 2024 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen
Hier ook potjes pindakaas in de tuin. Jammer dat de buren geen groene tuin hebben, dus het heeft hier een tijdje geduurd voordat de vogels onze tuin wisten te vinden. Alleen zijn er nu grote bomen in de buurt gekapt en heeft de poes van de buurvrouw afgelopen zomer 3x een vogel gepakt en gedood. Dus ik hoop dat er toch nog vogels gaan komen.
Weet je wat ik altijd zo mooi vind.quote:
Ook wel eens lekker als je lang slaat Dat je je moet haasten dan is een stuk minder natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Verslapen en moest meteen weg 😑 doe er zo een stel als ik thuis ben
Mooi he Aoibhin, ik kan daar echt van genieten. Mijn kleindochter ook, die wil altijd hier op tafel zitten voor het raam naar de vogeltjes kijkenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:02 schreef Aoibhin het volgende:
Hier zit de tuin ook dagelijks vol met vogeltjesVooral mussen, koolmezen, pimpelmezen en roodborstjes
Wat zeggen ze toch ook alweer: Beter één vogel in de hand dan tien in de luchtquote:Op woensdag 18 december 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Schattig altijdquote:Op woensdag 18 december 2024 10:02 schreef Aoibhin het volgende:
Hier zit de tuin ook dagelijks vol met vogeltjesVooral mussen, koolmezen, pimpelmezen en roodborstjes
Helaas komen ze niet op de hand.quote:Op woensdag 18 december 2024 10:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat zeggen ze toch ook alweer: Beter één vogel in de hand dan tien in de lucht
Op Terschelling hadden we een mus die elke keer langskwam als we koek bij de koffie hadden ,. kwam hij op het schoteltje en pakte de kruimels die wij voor hem neerlegdenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas komen ze niet op de hand.
Is een user van FOK! daar komen de roodborstjes uit haar hand eten. Dat krijg ik niet voor elkaar.
Zou wel heel mooi zijn
Dat zijn echt leuke dingen he. Ik moet misschien in de zomer vaker buiten zittenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op Terschelling hadden we een mus die elke keer langskwam als we koek bij de koffie hadden ,. kwam hij op het schoteltje en pakte de kruimels die wij voor hem neerlegden
Bij mij komen de pimpelen/of koolmeesjes weer regelmatig nu ik voer heb hangen, ik word daar altijd blij vanquote:Op woensdag 18 december 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn echt leuke dingen he. Ik moet misschien in de zomer vaker buiten zitten
Ik zit eigenlijk zelden meer buiten
Ja ze komen hier ook wel. Maar ik bedoel als je misschien vaak buiten bent ze dan ook wel dichter bij je komenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij mij komen de pimpelen/of koolmeesjes weer regelmatig nu ik voer heb hangen, ik word daar altijd blij van
Oh zo ja.. ik denk op Terschelling was het misschien ook nog weer wat anders ,.die beestjes waren redelijk' tam'quote:Op woensdag 18 december 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze komen hier ook wel. Maar ik bedoel als je misschien vaak buiten bent ze dan ook wel dichter bij je komen
Dat zijn ook leuke vogels, ze komen hier altijd als het rond het vriespunt ligt.quote:Op woensdag 18 december 2024 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh zo ja.. ik denk op Terschelling was het misschien ook nog weer wat anders ,.die beestjes waren redelijk' tam'
Er kwam toen ook iedere ochtend een meeuw buurten , en best een flinke jongen![]()
Gekke beesten zijn dat ook , heel statig kwam hij aan wandelen
Daarom heb ik in principe een hekel aan die beesten maar ook aan de mensen die ze voerenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn ook leuke vogels, ze komen hier altijd als het rond het vriespunt ligt.
Je hoort ze al van verre aankomen.
Ik gooi dan altijd brood in de tuin en dan heb je toch een hoop vogels zitten en een pokkuh herrie
Liefquote:Op woensdag 18 december 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he Aoibhin, ik kan daar echt van genieten. Mijn kleindochter ook, die wil altijd hier op tafel zitten voor het raam naar de vogeltjes kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |