Op Terschelling hadden we een mus die elke keer langskwam als we koek bij de koffie hadden ,. kwam hij op het schoteltje en pakte de kruimels die wij voor hem neerlegdenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas komen ze niet op de hand.
Is een user van FOK! daar komen de roodborstjes uit haar hand eten. Dat krijg ik niet voor elkaar.
Zou wel heel mooi zijn
Dat zijn echt leuke dingen he. Ik moet misschien in de zomer vaker buiten zittenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op Terschelling hadden we een mus die elke keer langskwam als we koek bij de koffie hadden ,. kwam hij op het schoteltje en pakte de kruimels die wij voor hem neerlegden
Bij mij komen de pimpelen/of koolmeesjes weer regelmatig nu ik voer heb hangen, ik word daar altijd blij vanquote:Op woensdag 18 december 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn echt leuke dingen he. Ik moet misschien in de zomer vaker buiten zitten
Ik zit eigenlijk zelden meer buiten
Ja ze komen hier ook wel. Maar ik bedoel als je misschien vaak buiten bent ze dan ook wel dichter bij je komenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij mij komen de pimpelen/of koolmeesjes weer regelmatig nu ik voer heb hangen, ik word daar altijd blij van
Oh zo ja.. ik denk op Terschelling was het misschien ook nog weer wat anders ,.die beestjes waren redelijk' tam'quote:Op woensdag 18 december 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze komen hier ook wel. Maar ik bedoel als je misschien vaak buiten bent ze dan ook wel dichter bij je komen
Dat zijn ook leuke vogels, ze komen hier altijd als het rond het vriespunt ligt.quote:Op woensdag 18 december 2024 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh zo ja.. ik denk op Terschelling was het misschien ook nog weer wat anders ,.die beestjes waren redelijk' tam'
Er kwam toen ook iedere ochtend een meeuw buurten , en best een flinke jongen![]()
Gekke beesten zijn dat ook , heel statig kwam hij aan wandelen
Daarom heb ik in principe een hekel aan die beesten maar ook aan de mensen die ze voerenquote:Op woensdag 18 december 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn ook leuke vogels, ze komen hier altijd als het rond het vriespunt ligt.
Je hoort ze al van verre aankomen.
Ik gooi dan altijd brood in de tuin en dan heb je toch een hoop vogels zitten en een pokkuh herrie
Liefquote:Op woensdag 18 december 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he Aoibhin, ik kan daar echt van genieten. Mijn kleindochter ook, die wil altijd hier op tafel zitten voor het raam naar de vogeltjes kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |