Morguh Pullupquote:
Heuy goedemorgenquote:
Jaloers isquote:
Criminele bende daarquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:19 schreef Puzzie het volgende:
In september drie auto's in de hens gezet , precies tegen mijn flat ... paar weken daarna schietpartij verderop , vannacht weer een auto in de fik gezet , nu achter mijn flat, niets gehoord
He jakkesquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:19 schreef Puzzie het volgende:
In september drie auto's in de hens gezet , precies tegen mijn flat ... paar weken daarna schietpartij verderop , vannacht weer een auto in de fik gezet , nu achter mijn flat, niets gehoord
Ik ookquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaloers is![]()
En benieuwd naar de review
Ja de laatste tijd is hier van alles gaande , Turkse maffia praktijken , in de wijk waar mijn zoon woont regelmatig schietpartijen en autobrandjes .. en het laatste jaar komt het hier allemaal heenquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Criminele bende daar![]()
Hier gebeurt ook van alles maar dat is wat extra
Ziet ie er een beetje ok uit?quote:
Jazeker wel , het is niet gericht tegen mijquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He jakkesVoel je je nog een beetje veilig?
Ben benieuwd!quote:
Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jazeker wel , het is niet gericht aan mij
Mwa ik vind het uiterlijk wat gewoontjesquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet ie er een beetje ok uit?
een goede review vraagt om een start picca![]()
Het spreekt mij ook niet echt aan, ik denk dat ik die bol aan mijn zoon geefquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
Toen ik voor het eerst zo'n Youtube filmpje zag over mensen die een Dubai reep hadden gemaakt en hem dan breken enzo, vond ik het er ook niet zo smakelijk uitzien. Die groene drab die uit die reep druipt...
Gewoon de eerste die ik tegenkwam. Als ik er eentje koop komt ie wel op de fotoquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het spreekt mij ook niet echt aan, ik denk dat ik die bol aan mijn zoon geef
Die van mij ziet er iig niet zo uitquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon de eerste die ik tegenkwam. Als ik er eentje koop komt ie wel op de foto
quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh , het ruikt naar Nutella geen zin meer
Dat heb ik dus ook, die bol ziet er gewoonweg niet smakelijk uit.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
Toen ik voor het eerst zo'n Youtube filmpje zag over mensen die een Dubai reep hadden gemaakt en hem dan breken enzo, vond ik het er ook niet zo smakelijk uitzien. Die groene drab die uit die reep druipt...
Zij heeft ook meerdere bollen gekocht voor de reviewquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:55 schreef pullup het volgende:
Tot nu toe is @:deisyy dan nog steeds de enige met een (positieve) review dan
Altijd over the top die Deesquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij heeft ook meerdere bollen gekocht voor de review
Overdrijven is ook een vak.quote:
Het is met die Dubai bollen dan natuurlijk net zoals met mandarijntjes. Als je er twee hebt moet je maar hopen dat de tweede die je opeet lekkerder is dan de eerste anders is meteen ook de goede smaak van de eerste verpest.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Dat is idd waarquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is met die Dubai bollen dan natuurlijk net zoals met mandarijntjes. Als je er twee hebt moet je maar hopen dat de tweede die je opeet lekkerder is dan de eerste anders is meteen ook de goede smaak van de eerste verpest.
Hou op schei uit, zo'n teleurstelling is dat altijdquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:20 schreef pullup het volgende:
Zit je ineens met de ranzige nasmaak van die smerige bol opgescheept de rest van de dag![]()
Dat had ik een tijd geleden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is met die Dubai bollen dan natuurlijk net zoals met mandarijntjes. Als je er twee hebt moet je maar hopen dat de tweede die je opeet lekkerder is dan de eerste anders is meteen ook de goede smaak van de eerste verpest.
Pcies, heel irritant.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat had ik een tijd geleden.![]()
Zak mandarijntjes gekocht en die waren heerlijk. Nieuwe zak gehaald en die waren zuurder dan citroenen.![]()
Na een week laten liggen nog steeds en ik heb die hele zak weggegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |