Dat ga ik sowieso doen ,.. + plaatjequote:Op dinsdag 17 december 2024 17:29 schreef Deisyy het volgende:
![]()
![]()
Leuk teruglezen, ik ben nog steeds benieuwd naar de review van @:puzzie
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso doen ,.. + plaatje
Ik kan natuurlijk niet roepen dat ik geen plaatje heb als ik dat rotding heb gekochtquote:
Nee dat kan niet, ik heb hoge verwachtingen van jouw review.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet roepen dat ik geen plaatje heb als ik dat rotding heb gekocht![]()
Morgen
Ja maar...quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, ik heb hoge verwachtingen van jou review.
Je MOET hem vandaag eten hoor, morgen is ie klef
Ik ookquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:29 schreef Deisyy het volgende:
![]()
![]()
Leuk teruglezen, ik ben nog steeds benieuwd naar de review van @:puzzie
Als je maar 1 bol koopt kun je niet vergelijken natuurlijkquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij heeft ook meerdere bollen gekocht voor de review
Ik moet er meer kopen bedoel je?quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Als je maar 1 bol koopt kun je niet vergelijken natuurlijk
Het rook naar Nutella en daar heb ik weinig meequote:Op dinsdag 17 december 2024 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een gebakje, dat heeft niets met honger te maken
Wat een ontmoedigingsbeleid hierquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is met die Dubai bollen dan natuurlijk net zoals met mandarijntjes. Als je er twee hebt moet je maar hopen dat de tweede die je opeet lekkerder is dan de eerste anders is meteen ook de goede smaak van de eerste verpest.
Oh maar dat was ik sowieso niet van plan , ik ben Deis nietquote:
Die smaken ken je al, dat telt nietquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het rook naar Nutella en daar heb ik weinig mee![]()
Ik denk dat ik toch liever een oliebol of krentenbol eet
Ik heb em iig gekochtquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt er zelf om gevraagd
[..]
En dan kun je niet meer terug, dat schept verwachtingen
Koelkastquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Staat tie nu koud? Of kamertemp?
Zou je denken?quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:58 schreef D. het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd, maar het lijkt me wel een caloriebom
Ohoh, moeten we een inzamelingsactie voor je beginnen?quote:
Vanavond dan, haal maar alvast uit de koelkast, het is zonde als je hem koud eet, dan komen de smaken niet goed tot hun rechtquote:
Nou ..... mag best hoorquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, moeten we een inzamelingsactie voor je beginnen?![]()
Okay okay okayquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanavond dan, haal maar alvast uit de koelkast, het is zonde als je hem koud eet, dan komen de smaken niet goed tot hun recht
En misschien heb je er na deze al helemaal genoeg vanquote:
Ik heb er nu al genoeg vanquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En misschien heb je er na deze al helemaal genoeg van
Morgen is zonde, echt, ga anders een flink stuk lopen, daar krijg je ook trek van.quote:
ik voel enorme drukquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen is zonde, echt, ga anders een flink stuk lopen, daar krijg je ook trek van.
Ga even naar het toilet dan, dat helpt misschien ookquote:
Redt Puzzie van die vieze dingen,quote:
Ik hoef niet te poepenquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga even naar het toilet dan, dat helpt misschien ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |